![Retail Challenge Poland 2023 Retail Challenge Poland 2023](https://retailchallengepoland.pl/wp-content/uploads/2024/04/retail-2023-logo-white.png)
IV FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE
28-29 września 2022 r., Hotel Arche, Warszawa
10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego
w dobie transformacji cyfrowej i nowych modeli biznesowych
Za nami IV edycja Forum Retail Challenge, kluczowego spotkania na rynku polskim – docenianego zarówno przez sieci retailowe food jak i non food oraz serwisy e-commerce i producentów FMCG i dóbr trwałych.
Przedstawicielami wszystkich tych sektorow, w liczbie ponad 470+ gości, mieliśmy przyjemność opiekować się w dniach 28-29 września 2022 r. w hotelu Arche, w Warszawie. To była dla nas wielka przyjemność i bardzo dziękujemy za zaufanie.
W ciągu 2 Intensywnych dni, odbyło się 6 sesji tematycznych:
- omnicommerce: #przyszłość działu handlowego #prognozy sprzedaży #silver economy #konwersja w sklepie stacjonarnym
- e-commerce: #q-commerce #e-commerce v. inflacja #marketplace i sprzedaż transgraniczna #utrzymanie zespołu
- digitalizacja w retailu: #procesy i technologie #digitalizacja salonów #cyfryzacja procesów w sklepie #optymalizacja kosztów
- marketing: strategie komunikacji: #zmiany zwyczajów zakupowych #granice dopieszczania klienta
- marketing: potrzeby konsumenta: #nowe potrzeby konsumenta #lojalność
- rozwój dostawców, współpraca sieć-dostawca: #marka własna#przyszłość działu handlowego #dane producenta i sieci #q-commerce i marketplace dla FMCG
- green retailing: #trendy w GOZ #nowe legislacje
- logistics excellence: #automatyzacja i planowanie w czasach niedoboru
Pierwszego dnia Forum, po sesji plenarnej związanej z trendami i bezpieczeństwem finansowym firm odbyło się 5 warsztatów: problem solving zone. Najwyżej oceniony temat warsztatowy to: „Skuteczne wyznaczanie i realizacja celów biznesowych w e-commerce, czyli jak zwiększyć sprzedaż nawet o 230%”, który poprowadził Paweł Pałka, Partner i Head of Strategy, ADCOOKIE – gratulujemy!
Podczas tej edycji szczególnym zainteresowaniem uczestników cieszyły się sesje: omnicommerce, e-commerce i marketing, skupiliśmy się w nich na wyzwaniach związanych z nową rolą działu handlowego, przyszłością e-commerce czy zmianach zakupowych konsumentów oraz granicach ich dopieszczania przez marki. Oczywiście tłem dyskusji była inflacja i nadchodzący kryzys, spowodowane pandemią i wojną w Ukrainie.
Frekwencja gości podczas koktajlu potwierdziła tylko fakt, że bardzo jesteśmy spragnieni networkingu i nic nie zastąpi relacji F2F – nasi goście rozmawiali albo grali w kasynie do poźnych godzin wieczornych! Była to z pewnością jedna z ważniejszych części naszego forum.
Poniżej znajdą Państwo tematy, które okazały się najwyżej ocenione podczas IV edycji Retail Challenge: panelistom i prelegentom gratulujemy świetnych wystąpień:
- Zmiany w zachowaniach konsumenckich: wysokie ceny i koszty życia – jakie kompromisy stoją przed konsumentami i jak to wpłynie na handel? – panel dyskusyjny
Moderator: Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL
Paneliści:
Dominik Olejko, Regional Customer Insights & Engagement Manager, H&M
Monika Banaś-Jankowska, Head of Marketing, HENKEL BEAUTY CARE POLAND
Anna Heimberger, Dyrektor marketingu, INPOST POLSKA
- Trendy w płatnościach, a budowanie strategii wzrostu w branży retail
Przemysław Krenczyk, VP Business Development CEE, ADYEN
- Retail intelligence – jak wykorzystywać dane w zdigitalizowanym retailu – panel dyskusyjny
Moderator: Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK
Paneliści:
Łukasz Kierus, Prezes Zarządu, GLOSEL & CEO TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL
Artur Ciupka, Członek Zarządu, OTCF
Cezary Giza, CEO Innowacyjna Platforma Handlu, GRUPA EUROCASH
- Jak będzie wyglądać e-commerce w przyszłości? – panel dyskusyjny
Moderator: Jakub Gierszyński, ex E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA
Paneliści:
Daniel Rogiński, General Manager CEE, ZALANDO
Janina Karasek, Współwłaściciel, Dyrektor ds. Marketingu, PRIMAVERA PARFUM
Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
Kuba Zwoliński, CEO, SNOWDOG
Radosław Łach, Dyrektor Sprzedaży, PRZELEWY24
- Strategie komunikacji z klientem
Daria Szajnar, Deputy General Manager, DUKA INTERNATIONAL
Szczególne podziękowania należą się moderatorom sesji i paneli dyskusyjnych, którzy dbali o komfort uczestników i sprawny przebieg spotkania:
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
Michał Nawrocki, Wiceprezes, TERG (MEDIA EXPERT)
Dorota Wolna, Dyrektorka w dziale doradztwa prawno-podatkowego, PWC
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
Jakub Gierszyński, ex E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA
Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP
Monika Tenczyńska, Strategy & Capability Director, PUBLICIS MEDIA
Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL
Tomasz Mazur, Head Of Ecommerce MEE (PL, CZ, SK, UA), SCHNEIDER ELECTRIC
Bartłomiej Wojdyło, Sustainability Deputy Director, CANPACK GROUP
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
Adam Sobolewski, Autor bloga, LOGISTYKA PO PROSTU
Magdalena Rumas, Ekspert do spraw badań marketingowych, Partner, MINDS&ROSES
Bartosz Piotrowski, Head of e-commerce, NEONET
Edyta Pietrzak, Sales Director, MAURISSE
Marek Cynowski, CEO & Co-Founder, REBEL TANG
Mirosław Nowak, Starszy specjalista ds. rozwoju logistyki, ŁUKASIEWICZ – POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY
PODSUMOWANIE EDYCJI 2022!
470+
uczestników
150+
prelegentów
60+ sieci
food i non-food
6
równoległych sesji tematycznych
2 dni
dni pełne wiedzy, case studies i networkingu
Jeszcze raz dziękujemy naszym Uczestnikom i Prelegentom, Partnerom i Dostawcom. To był niesamowity czas dla nas, nowe doświadczenia, wiele pracy i wielka przyjemność – do zobaczenia 27-28 września 2023!
Zapraszamy na relację foto i video!
Przyszłość i trendy rynku retail – posłuchaj opinii ekspertów!
Rozmowa z Tomaszem Wienke
Rozmowa z Jackiem Palcem
Rozmowa z Jakubem Gierszyńskim
Rozmowa z Katarzyną Wojnar
Rozmowa z Aleksandrą Tomalską
Rozmowa z Cezarym Gizą
Rozmowa z Krzysztofem Piątkiem
Jeszcze raz dziękujemy naszym Uczestnikom i Prelegentom, Partnerom i Dostawcom.
To był niesamowity czas dla nas, nowe doświadczenia, wiele pracy i wielka przyjemność znów móc Państwa gościć.
Do zobaczenia w 2023!
Katarzyna Klimkiewicz
Managing Director
tel. +48 787 097 492
oraz cały zespół
![brave-logo-footer-2](https://retailchallengepoland.pl/wp-content/uploads/2024/04/brave-logo-footer-2.png)
Spotkanie rekomendują:
PARTNERZY
Złoty Partner
Srebrny Partner
Brązowy Partner
Partner
Patronat Honorowy
Patronat Instytucjonalny
Patroni medialni
Organizator:
![](https://retailchallengepoland.pl/wp-content/uploads/2024/04/brave-logo-footer-2.png)
Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.