Retail Challenge 2024

V FORUM
LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

27-28 września 2023 r. | Warszawa

10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego w dobie kryzysu

Zostań Partnerem Forum

Zapraszamy do współpracy przy kolejnej edycji forum Retail Challenge Poland 2023.
2 intensywne dni z praktykami sektora retail, zarówno food jak i non-food oraz przedstawicielami branży FMCG i dóbr trwałych, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Forum Retail Challenge Poland to idealna platforma nie tylko do wymiany wiedzy i doświadczeń ale również, a może i przede wszystkim, nawiązania współpracy z przedstawicielami większości graczy sektora retail w Polsce. To 2 dni debat i prezentacji ale także nieograniczone możliwości networkingu, budowy świadomości swojego brandu oraz pokazania, jak Państwa rozwiązania mogę wesprzeć zarządzających sieciami handlowymi.

Maciej Młynarczyk

Business Development Manager

maciej.mlynarczyk@braveconferences.pl
Linkedin

Dzięki udziałowi zyskasz możliwość:

pokazania swoich rozwiązań jako odpowiedzi na wyzwania retailerów w dzisiejszych czasach
pokazania swoich rozwiązań jako odpowiedzi na wyzwania retailerów w dzisiejszych czasach
dołączenia do elitarnego grona ekspertów, dzielących się swoim doświadczeniem
dołączenia do elitarnego grona ekspertów, dzielących się swoim doświadczeniem
networkingu i nawiązania bezpośrednich relacji z przedstawicieli sieci handlowych
networkingu i nawiązania bezpośrednich relacji z przedstawicieli sieci handlowych, e-commerce, firm FMCG
poznania najaktualniejszych trendów sektora retail oraz oczekiwań potencjalnych klientów
poznania najaktualniejszych trendów sektora retail oraz oczekiwań potencjalnych klientów
wykorzystania „szytego na miarę” pakietu promocji dla firmy
wykorzystania „szytego na miarę” pakietu promocji dla firmy

Wesprzyj uczestników
w następujących obszarach:

Przygotowania strategii i zmiany modelu biznesowego
Optymalizacji działań kosztowych i walce z inflacją
Transformacji cyfrowej na wielu poziomach organizacji
Transformacji cyfrowej we wszystkich obszarach
Optymalizacji, automatyzacji i planowania łańcuchów dostaw
Poprawie wydajności w logistyce
Zwiększania konwersji w kanale<br />e-commerce
Rentowności w kanale e-commerce
Skutecznej i szytej na miarę komunikacji z klientem digitalowym
Spersonalizowanej komunikacji z klientem digitalowym
Skutecznej i szytej na miarę komunikacji z klientem digitalowym
Planowaniu kampanii promocyjnych po wprowadzeniu dyrektywy Omnibus
Rozwoju nowych kanałów sprzedażowych: live&social commerce
Zarządzaniu danymi i optymalizacji forecastingu

Skorzystaj z różnych
możliwości współpracy:

INSPIRUJ LIDERÓW

INSPIRUJ LIDERÓW

– zaprezentuj swoje rozwiązania podczas prelekcji lub zabierz głos w jednej z kilku dyskusji panelowych

NAWIĄZUJ RELACJE

NAWIĄZUJ RELACJE

– podczas rozmów kuluarowych, networkingu wieczornego czy rozmów przy swoim stoisku

1:1

1:1

– korzystaj z naszej pomocy w zaaranżowaniu spotkań z wybranymi przez Ciebie uczestnikami Forum

DZIAŁAJ ALTERNATYWNIE

DZIAŁAJ ALTERNATYWNIE

– docieraj do uczestników przed,
w trakcie i po Forum – wykorzystaj nasze kanały komunikacji oraz social media

BĄDŹ WIDOCZNY

BĄDŹ WIDOCZNY

– wykorzystaj szeroki wachlarz możliwości wizualizacji Twojej firmy

TY DECYDUJESZ

TY DECYDUJESZ

– stworzymy dla Ciebie ofertę szytą na miarę Twoich potrzeb i oczekiwań biznesowych. Zdefiniuj swoje cele
a resztę zostaw nam!

PARTNERZY

 

Główny Partner

Google

Złoty Partner

adyen

Srebrny Partner

exorigos upos
MIRAKL
TIDK
sap
Simon Kucher
mangopay
blix
Unity Group
goodvaley
sensivity

Brązowy Partner

strix
Fast White Cat
ValueMedia
offerista
r2
avarto
syndigo
zowie

Partner

chocolissimo
adform
kam-media
Diebold Nixdorf
whites
merce
stuart.
mago
etonese
etonese
compensa
center_ai
mago
etonese
rafa wino
Braughman
Replika

Patronat Honorowy

zpphiu

Patron Instytucjonalny

Łukasiewicz Poznański Instytut Technologiczny

Patronat Fundacji

Patroni medialni

sprawny marketing
oohmagazine
ams-logo
Marketing przy kawie
smartbuers
newspoint
SMB
FASHIONBUSINESS.PL
Izba Gospodarki Elektronicznej