11-12 września 2019 / Warszawa / Hotel Marriott

impact on new shape of retail

Promuj swoją ofertę
podczas Forum

Handel detaliczny w Polsce ulega dziś dynamicznym przeobrażeniom. Cyfrowa rewolucja, ograniczenie handlu w niedzielę czy ciągłe poszukiwanie sposobów podnoszenia rentowności to tylko wybrane wyzwania sektora retail. Zmieniają się strategie sieci i dostawców, zmieniają się sposoby dokonywania zakupów, zmieniają się zachowania konsumentów.

To obszary wielkich szans, ale i wyzwań. I o tych najważniejszych będziemy rozmawiać podczas Forum. Naszym celem jest strategiczna dyskusja liderów rynku oraz zaprezentowanie innowacyjnych odpowiedzi na najważniejsze wyzwania, z którymi mierzą się dziś retailerzy i ich partnerzy.

Maciej Młynarczyk
Business Development Manager
brave conferences

maciej.mlynarczyk@braveconferences.pl

10 równoległych
sesji tematycznych

People in retail

Omnichannel retailing

E-commerce for retail

Partnership in sales

New strategies for transforming market

Logistic & distibution excellence

Cooperation Retailer & Supplier

Customer engagement

Tech & innovation / Digital payments & financial services

Circular economy & sustainability

Podczas Forum spotkasz przedstawicieli sieci i dostawców

Prezesów, Członków Zarządów, Dyrektorów i Managerów: Strategicznych, Operacyjnych, e-Commerce, Omnichannel, e-Tailingu, Marketingu, Sprzedaży, Zakupów, Logistyki, Dystrybucji, Obsługi Klienta.

Wśród Uczestników przedstawiciele m.in.

Carrefour, Agata, Polomarket, Decathlon, Media Markt Saturn, Żabka, CCC, Media Expert, Intersport, Douglas, BRW, Empik, OBI, Kler, Pandora, VOX, Inter Cars, Oriens Bijou (TOUS), Amrest, Ikea, Orange, Komputronik, Smyk, Jeronimo Martins Dystrybucja, PKN Orlen, Go Sport i wielu innych.

Jak możesz promować firmę
podczas Forum

  • stoisko wystawiennicze we foyer
  • wystąpienie w sesji plenarnej
  • wystąpienie w wybranej sesji równoległej
  • udział w jednej z kilkunastu dyskusji panelowych
  • zróżnicowane formy ekspozycji brandingu
  • foll-upy w salach konferencyjnych
  • branding w materiałach konferencyjnych i na ekranach w czasie przerw
  • sampling produktów lub rozwiązań

Dlaczego warto
promować firmę podczas Forum

  • Cały polski retail w jednym miejscu: on i offline
  • Reprezentanci najważniejszych sieci handlowych i dostawców
  • Rozwiązania dla największych wyzwań polskiego handlu
  • 10 równoległych, specjalistycznych sesji tematycznych w agendzie
  • Spotkanie w formule problem solving – konkretne odpowiedzi na konkretne problemy

Więcej informacji
nt. możliwości współpracy

Maciej Młynarczyk
Business Development Manager
brave conferences

maciej.mlynarczyk@braveconferences.pl