FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

edycja online

29 września – 2 października 2020 r. 

Pierwsza edycja Forum Retail Challenge Poland w 2019 r. zgromadziła kilkuset reprezentantów sektora retail: z sieci food i non-food, off- & on-line – a także dostawców z sektora FMCG i dóbr trwałych. 

UCZESTNIKÓW

sieci handlowych food i non-food

sesji tematycznych

Edycja 2020, ze względów epidemicznych, odbędzie się w całości online

Transformacja cyfrowa handlu, inwestycje w rozwój e-commerce, zmiany zachowań konsumenckich, innowacje pozwalające adaptować się do zmiennej sytuacji, nowe modele zarządzania i rozwoju biznesu – to tylko niektóre z wyzwań, na które będziemy wypracowywać rozwiązania w gronie ekspertów.

Agenda forum będzie podzielona na obszary tematyczne:


digitalizacja i rozwój
e-commerce

nowe kanały sprzedaży oraz dotarcie do konsumenta
i komunikacji z nim

customer experience / customer loyalty / customer engagement

nowe formy i sposoby dystrybucji oraz wyzwania łańcucha dostaw

współpraca na linii retailer – producent, a finalnie – konsument

nowe kompetencji 
w organizacji

Zapraszam do udziału
w Forum:

100% on-line

bezpiecznie, wygodnie, elastycznie. Ty decydujesz, w których sesjach bierzesz udział. Całość wydarzenia nagrywana

4 dni, 8 sesji specjalistycznych

odpowiadających na kluczowe wyzwania retail

Nowe formy prezentacji
i wymiany doświadczeń:

  • think tank debates

  • problem solving teams

  • in-depth case study

  • 1:1 chat

  • real-time simulation

  • firedside chats

Business reMixer

Poszczególne sesje tematyczne integrują specjalistów oraz dostawców specjalistycznych rozwiązań – tworzymy przestrzeń do ich interakcji i podjęcia współpracy

After Event Advisor

Dostęp do bezpłatnych konsultacji i porad grupy ekspertów związanych z sektorem handlu cały rok, między edycjami Forum

Oferujesz swoje rozwiązania uczestnikom sektora handlu?
Chcesz dotrzeć z ofertą do decydentów z wiodących firm?
Zaprezentuj swoje rozwiązania podczas Forum.

Jak możesz promować swój produkt?

wystąpienie podczas sesji plenarnej

prezentacja podczas wybranej sesji tematycznej

udział w dyskusjach panelowych

artykuły merytoryczne dla uczestników forum

zróżnicowane formy ekspozycji marki online

Uczestnicy edycji 2019

• AUCHAN • BD Sklep • CARREFOUR • FRISCO • GRUPA EUROCASH • GRUPA MUSZKIETERÓW • GRUPA SPECJAŁ • JERONIMO MARTINS  • KAUFLAND POLSKA MARKETY • LAGARDERE DUTY FREE • LEWIATAN
• LIDL • MAKRO • MAXIMA INTERNATIONAL SOURCING • PIOTR I PAWEŁ • POLOMARKET • POLSKA GRUPA SUPERMARKETÓW • SELGROS • TESCO POLSKA • ŻABKA • 5.10.15 • ABRA S.A. • AGATA • ALLEGRO • AMREST • AMIC  • ARYTON • BADURA • BBK (HOME&YOU) • BRICOMARCHE • BRW • CASTORAMA • CCC
• DECATHLON • DOUGLAS • DR MAX • DROGERIE NATURA • EMPIK • ETAM • EURO-NET • FERAX (GATTA)
• GO SPORT • GREENPOINT • HEBAN • HENNES & MAURITZ • HOMLA  • IKEA • INTER CARS • INTERSPORT
• JYSK  • KAZAR • KRAMP • KLER  • KOMPUTRONIK • LANCERTO • LACOSTE & GANT • LAVARD • LPP • LEROY MERLIN • MAXI ZOO • MAX FLIZ • MEDIA EXPERT • MEDIA MARKT SATURN • NEONET
• NEXTERIO/MEGASTORE.PL • OBI • OLSEN FASHION • ORANGE • ORIENS BIJOU (TOUS) • PEPCO • PKN ORLEN • SEPHORA • SIG • SILCARE • SKLEPY KOMFORT • SMYK • TCHIBO  • THE SWATCH GROUP • TIM
• WOJAS • VOX • VENEZIA • YES BIŻUTERIA • X- KOM
.

Zapraszam do kontaktu

maciej mlynarczyk

Maciej Młynarczyk

Business Development Manager
tel. +48 787 097 506
maciej.mlynarczyk@braveconferences.pl

Partnerzy edycji 2020

Główny Partner Forum

Partner Sesji
e-commerce

Patroni edycji 2020

Partnerzy i patroni

edycji 2019

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.