11-12 września 2019 / Warszawa / Hotel Marriott

impact on new shape of retail

Schemat Forum

Dzień 111 września 2019, środa

SESJA PLENARNA RETAIL CHALLENGE POLAND 2020

Lunch i podział na sesje równoległe:

Sesja networkingowa,
wieczorna integracja: Panorama Sky Bar, Hotel Marriott

Dzień 212 września 2019, czwartek

SESJA PLENARNA RETAIL CHALLENGE POLAND 2020

Lunch i podział na sesje równoległe:

E- COMMERCE FOR RETAIL

Moderator sesji:

Bartosz Ratajewski, E-commerce Development Director, MEDIA EXPERT

Wyzwania

  • #wdrożyć, rozwijać i zabezpieczyć e-sklep
  • #budować zespół i rozwijać kompetencje
  • #optymalizować koszty i zarządzanie
  • #dostarczyć w zgodzie z CX

Wśród wystąpień

Najnowsze badania: Gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy: mapa polskiego e-commerce 2020

Maciej Żyto, E-commerce Director, DOUGLAS POLSKA
  • trendy, dane i predykcje
  • perspektywy i „przeszkody” rozwoju e-commerce w Polsce na tle Europy
  • food online: czy już?
  • non food online: stan na dziś, perspektywy jutra

Dyskusja: Rola i postrzeganie kanału e-commerce w organizacji – czy jesteśmy „tańszym” bratem retailu?

Jarosław Ruciński, Dyrektor E-commerce, BBK (HOME&YOU)
Jakub Strzelczyk, E-Commerce Director CEE, LACOSTE & GANT
Michał Pieprzak, E-commerce Director, DR MAX
Maciej Liszka, Dyrektor E-commerce, GO SPORT
Krzysztof Gołaszewski, Dyrektor Auchan Direct, AUCHAN
Krzysztof Ślęczka, Head of Digital Commerce for Retail and FMCG, ACCENTURE
  • nowa rola e-commerce: czy już inwestycja, a nie tylko dodatkowy zysk
  • potencjał wzrostu w poszczególnych branżach
  • obszary do optymalizacji kosztowej

Wciąż aktualne wyzwanie: Wdrożenie e-commerce w sieci retail

Marek Dorsz, E-commerce Manager, OBI
    • oszacujmy proces, czas, koszty
    • jak szybko i bezpiecznie wpleść e-sklep w strukturę retail
    • jak przekonać ludzi wewnątrz organizacji do e-commerce i poradzić sobie z ich obawami o „konkurencyjny” kanał

Jak przygotować organizację do transformacji cyfrowej

Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu, I'M Inter Motors INTER CARS
  • budowa spójnego doświadczenia klienta
  • zarządzanie zmianą
  • technologia

Dyskusja: Kluczowe kompetencje w e-commerce 2020-2025

Bartosz Pilch, E-commerce & Marketing Director, SIG
Piotr Szczerba, Kierownik Działu E-Commerce, INTERMARCHE
Piotr Nosal, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, TIM
  • co musi umieć specjalista ds. e-commerce? Oczekiwania versus rynek pracy
  • jak „przebranżowić” pracowników pracujących offline do sprzedaży i obsługi online

Jak spełnić rosnące oczekiwania klientów - uruchomienie pierwszego w Polsce automatycznego magazynu dla e-grocery
case study: FRISCO

Grzegorz Bielecki, Prezes Zarządu, FRISCO

Big Data, czyli jak budować przewagę poprzez przetwarzanie i analizowanie danych w czasie rzeczywistym
case study: ORIENS BIJOU

Magdalena Staszczyk, E-commerce Manager, ORIENS BIJOU (TOUS)

Przełamywanie barier konsumenckich w e-commerce w oparciu o projektowanie doświadczenia użytkownika i kontent produktowy

Maria Gola, Head of Customer Experience, EOBUWIE.PL
  • kontent produktowy w e-commerce a target grupa
  • adresowanie niepewności konsumenckiej poprzez UX

Ecommerce, the opportunity to redefine packaging

Santiago Soria, E-commerce Manager, DS SMITH
  • Why adapted solutions from traditional business are not effective in e-commerce supply chain?
  • How deal with e-commerce packaging requirements like supply chain, last mile,  different orders dimensions, customers experience…?
  • What are opportunities to reduce operational cost and improve sustainability?

NEW STRATEGIES FOR TRANSFORMING MARKET

Wyzwania

  • #zmiany w otoczeniu makroekonomicznym
  • #zakaz handlu w niedziele i implikacje dla retailu
  • #nie kupuję, wypożyczam… – najnowsze trendy konsumenckie
  • #wdrażenie i rozwój omnichannel

Wśród wystąpień

Dyskusja CEO: Oczami liderów rynku: w którą stronę rozwinie się retail w Polsce

Robert Rękas, Członek Zarządu, LEWIATAN HOLDING
pozostałych Panelistów podamy wkrótce
  • przyszłość dyskontów & convenience & proximity w Polsce
  • fuzje i przejęcia, konsolidacje
  • transformacja cyfrowa retailerów: gdzie jesteśmy i co przed nami
  • jak detaliści reagują na nowe potrzeby konsumentów: CX w strategii sieci
  • czy i jak powinniśmy się przygotować na kryzys

Zakaz handlu w niedzielę „w liczbach”, czyli kto ile stracił i gdzie „odpłynął” konsument

– wprowadzenie do dyskusji panelowej
  • gdzie i kiedy konsument jest w offline i w online

Dyskusja CEO: Niedziele niehandlowe, czyli jak sobie poradzić z wyzwaniem spadku sprzedaży związanej z zakazem handlu i zmianą zachowań zakupowych

Wojciech Muszyński, Managing director of Retail Business, PKN ORLEN
Michał Sadecki, CEO, POLSKA GRUPA SUPERMARKETÓW
pozostałych Panelistów podamy wkrótce
  • co może zrobić polski retail aby odpracować straty i nie dopuscić do następnych
  • mapa zakupów polskiego konsumenta: gdzie jest i co robi w niedziele
  • czy konsument „przeniósł” zakupy na stacje benzynowe – czy mamy „nowy typ gracza” rynku convenience?

Dyskusja CEO: Krajobraz retailu w erze technologicznej rewolucji – które technologie i rozwiązania przyspieszą wzrost

Michał Gajkowski, Członek Zarządu, Douglas Polska
Michał Górski, CEO, Schwitzke Górski
  • click & collect, IOT, AI, mobilne portfele, interaktywne lustra, zamawianie głosowe
  • showroomy, mobilny kasjer, zakupy bezgotówkowe

Retailer na rynku polskim: ekspansja i rozwój, aby przybliżyć działania ekspansji w Polsce w obliczu dynamicznych zmian na rynku

Ewelina Jarosińska, Wiceprezes Zarządu, KAUFLAND POLSKA MARKETY
  • od trendów konsumenckich, poprzez zmiany makroekonomiczne, prawne, aż po konsolidację i fuzje

Jak News Feed ułatwia zakupy

Robert Bednarski, Country Director CEE, FACEBOOK

Oczekujemy na potwierdzenie tematu

Michał Kurtyka, Sekretarz Stanu, Wiceminister środowiska, MINISTERSTWO ŚRODOWISKA

Oczekujemy na potwierdzenie tematu

Jose Vilamill, Commercial Director, IKEA POLAND

Dyskusja CEO: Marka Własna jako element strategicznej przewagi – jak ochronić swobodę sprzedaży marki własnej w sieciach wobec planów polskiego rządu

Tomasz Wienke, Dyrektor Generalny, retail ekspert,
  • marka własna sieci jako narzędzie budujące lojalność na mocno nielojalnym rynku konsumenckim

Dyskusja: Przyszłe „gwiazdy” rynku retail, czyli w które formaty inwestować

Michał Krygier, Sales Director Supermarkets & Traditional Trade, UNILEVER
  • jakich formatów poszukuje dziś klient

Czy tworzywa sztuczne znikną z półek sklepowych

dr Tadeusz Nowicki, Prezes Zarządu, GRUPA ERGIS

Retail 4.0: handel w obliczu transformacji cyfrowej

Agnieszka Górnicka, Prezes Zarządu, INQUIRY
  • Nowa ścieżka konsumenta i jej konsekwencje dla handlu 
  • Przykłady najciekawszych rozwiązań ze świata i z Polski 
  • Retail 4.0 w praktyce 
  • Możliwe kierunki rozwoju w przyszłości handlu on-line i on-land.

Niezwykła Inspiracja „out of the box”

Joanna Pajkowska, Podróżniczka, Żeglarka,

Jak samotnie opłynąć świat bez zawijania do portów- czyli o znajdywaniu w samym sobie odwagi do zmian, do stawiania czoła przeciwnościom i sztormowym falom

Joanna Pajkowska, Podróżniczka, Żeglarka, która jako pierwsza Polka solo non stop opłynęła świat wokół Trzech Wielkich Przylądków

W SESJI WYSTĄPIĄ TAKŻE:

Maciej Herman, CEO, LOTTE Wedel
Marcin Rosati, Prezes Zarządu, MEDIAMARKT SATURN

Omnichannel Retailing

Wyzwania

  • #oszacować czas i koszty wdrożenia omnichannel
  • #zbudować jednolite doświadczenie konsumenta (CX)
  • #udoskonalić i ustandaryzować obsługę klienta

Wśród wystąpień

Wyzwania wdrożenia omnichannel w organizacji retailowej

Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW
  • jak przeobrażać „stary” retail
  • jak omnichannel zaimplementować w firmie na poziomie wszystkich działów i procesów – jak ustawić procesy w firmie, aby e-sprzedaż nie „rozwaliła” systemu
  • nie powielajmy kompetencji
  • koszty wdrożenia omnichannel

Dyskusja CEO: Przełomowe momenty i największe ryzyka w rozwoju omnichannel

Marek Czupryna, CEO, KOMEX (5.10.15.) - oczekujemy na potwierdzenie
Katarzyna Jańczak-Stefanide, General Manager, BRICOMARCHE - oczekujemy na potwierdzenie
Jakub Czyżkowski, Wiceprezes Zarządu, SENTE
  • definiowanie wielokanałowości w organizacjach
  • czy dla Milenialsów istnieje jeszcze czysty offline
  • rola i waga omnichannel w budowaniu lojalności

Omnichannel – nie tylko sprzedaż – również przenikające się kanały kontaktu klienta z marką
case study: INTERSPORT

Dariusz Urban, Dyrektor E-commerce, INTERSPORT

Wyjdźmy od analizy Customer Journey aby stworzyć spójny CX na poziomie konsumenta

Joanna Kalinowska, Dyrektor Marketingu, JYSK
  • wykorzystajmy odpowiednie dane do poznania klienta
  • od call center, przez użyteczność strony internetowej, logistykę, odbiór towaru po reklamację i zwroty – zapewnijmy konsumentowi jednolite doświadczenie
  • jak mierzyć CX

CX w praktyce w sieci handlowej
case study: POLOmarket

Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu, POLOMARKET
  • wsparcie technologiczne / IT przy wdrażaniu i zarządzaniu CX w sieci handlowej
  • analiza doświadczeń zakupowych klienta
  • budowanie pozytywnych doświadczeń klientów głównie poprzez poprawę jakości obsługi i oferty
  • poprawa skuteczności marketingowej z wykorzystaniem CX
  • wykorzystanie CX przy pomiarze i projektowaniu lojalności

Dyskusja: Nowe szanse i wyzwania dla współpracy sieć–dostawca w świecie omnichannel

Anna Heimberger, Head of Marketing, Branding and Activation, MAKRO POLSKA
Tomasz Cieśliński, Omnichannel Director, PROCTER&GAMBLE
Tomasz Gutkowski, Business Development Director, UNITY GROUP
Marek Dorsz, E-commerce Manager, OBI
Patrycja Sass Staniszewska, Prezes, E-IZBA
  • jak maksymalizować skuteczność działań sprzedażowych w omnichannel, dzięki efektywnej kooperacji retailerów i producentów

Omnichannel w poszukiwaniu optymalnej ścieżki transformacji, czyli jak zrobić ten pierwszy krok - fakty i mity

Piotr Frankowski, Dyrektor e-commerce, DUKA

Dyskusja: Nowe sposoby przyciągania klienta do sklepu

Michał Szlapański, Dyrektor Marketingu, SKLEPY KOMFORT
Wojciech Zięba, E-commerce & Omnichannel Director, DECATHLON POLSKA
Magdalena Tomalska, E-commerce Operations Manager, TESCO
Bartosz Piotrowski, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel, NEONET
Rafał Reif, Head of Fashion & Retail, ACCENTURE
  • jak wykorzystać wsparcie technologii aby uatrakcyjnić obsługę klienta
  • call center w organizacji jako kluczowy element CX – jak poprawić jego jakość

Fireside chat

Marcin Barański, Dyrektor Generalny, VOX

Rola komunikacji omnichannel w nowoczesnym handlu detalicznym

Tomasz Pakulski, Dyrektor Zarządzający, REDLINK
  • powody, dla których omnichannel wypiera multichannel
  • kluczowa rola segmentacji danych w skutecznej komunikacji
  • optymalizacja kosztów działań przez zastosowanie automatycznych scenariuszy komunikacji

Omnichannel - czyli co i dlaczego?

Cezary Kożon, CEO, Fast White Cat S.A.

Customer Engagement

Wyzwania

  • #poznać konsumenta
  • #złapać go, zachwycić i zaangażować
  • #przywiązać go trwale dzięki programom lojalnościowym

Wśród wystąpień

Dyskusja: Content marketing, storytelling i influencer marketing w przykuwaniu uwagi konsumenta

Agnieszka Radawiec, Marketing Director, DOUGLAS POLSKA
Anna Kotuniak-Partycka, Head of Customer Care & Customer Experience, MEDIAMARKT SATURN
Tomasz Matonóg, Dyrektor E-commerce, BADURA
Mona Kinal, Global Marketing Director, KAZAR GROUP

Co dzisiaj wywołuje pozytywne emocje u konsumentów?
case study: AGATA

Krzysztof Wadas, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu, AGATA
  • efektywne: storytelling, humor w reklamie, ambasador marki, product placement, influencer marketing

Łatwiej i szybciej, coraz łatwiej i coraz szybciej, czyli usuwanie przeszkód z drogi konsumenta (UX)

Daniel Rogiński, Dyrektor E-commerce, EOBUWIE.PL
  • jak umilać klientowi proces zakupowy
  • jak dobrać czas i miejsce idealne dla klienta
  • technologie wspierające UX

Jak łapać uwagę Klienta, czyli projektuj produkt i opowiadaj o nim tak, aby zatrzymać uwagę Klienta i wywołać u niego pozytywne emocje

Michał Antczak, Dyrektor Marketingu, LAVARD

Dyskusja: Jak dzisiaj retail buduje lojalność klientów: programy lojalnościowe, loterie, konkursy

Moderator: Piotr Krzeszowiak, Managing Director, ENVOLVED
Adam Nowak, Country Loyalty & CRM Manager, IKEA GROUP
Andrzej Milewski, Dyrektor Biura Rozwoju Relacji z Klientami i Partnerami, PKN ORLEN
pozostałych Panelistów podamy wkrótce
  • w co najlepiej zaangażować klienta
  • jak dziś definiujemy lojalność na rynku polskim, gdzie „rządzi” cena

From Insights to action

Anna Gorączka, Head of Insights, ŻABKA

Tech & Innovation

Wyzwania

  • #wprowadzać innowacje zaskakujące konsumenta
  • #znaleźć odpowiedni start-up
  • #budować przewagę dzięki nowym technologiom

Wśród wystąpień

Jak dziś zwiększać sprzedaż omnichannelową dzięki mobile commerce
case study: EMPIK

Szymon Bujalski, Dyrektor E-commerce, EMPIK

Asystent głosowy – nowa era w e-commerce

Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta z firmy GOOGLE

Innowacje dla Retail w mobilnym świecie

Karol Karpiński, Client Solution Manager CEE, FACEBOOK

Dyskusja: Innowacje w retailu – w które technologie warto inwestować, a co jest tylko „gadżetem”

Moderator: Marcin Olech, Managing Director Retail&Omnichannel, THE HEART
Tomasz Woźniak, CEO, FUTURE MIND
Wojciech Ozimek, President, ONE2TRIBE
Jakub Kapuścik, CEO, ABYSS GLASS GROUP
Tomasz Ziętek, Chief Executive Officer, SHELFWISE
  • technologia biometryczna
  • AI & machine learning
  • Internet of Things
  • analityka w czasie rzeczywistym

W SESJI WYSTĄPIĄ TAKŻE:

Marcin Olech, Managing Director Retail&Omnichannel, THE HEART

Logistics & Distribution Excellence

Wyzwania

  • #zapewnić ciągłość dostawy i zadowolenie klienta
  • #znaleźć pracowników magazynowych
  • #zautomatyzować procesy logistyczne i zoptymalizować koszty
  • #zdigitalizować łańcuch dostaw

Wśród wystąpień

Zacieśnijmy współpracę w całym łańcuchu dostaw! Jak zwiększyć efektywność supply chain w dobie oczekiwań „the same day delivery” – debata przedstawicieli logistyki, magazynów, transportu i retailu

Michał Janikowski, Supply Chain Director, SMYK
Wiesław Majewski, Supply Chain & Logistic Director, EMPIK
Grzegorz Szopiński, Dyrektor Magazynu, DECATHLON POLSKA
Wojciech Zaręba, Dyrektor Logistyki, POLOMARKET
Michał Samborski, Head of Development, PANATTONI

Efektywna optymalizacja procesów w logistyce produktów niskowartościowych oraz automatyzacja w wybranych obszarach
case study: EMPIK

Wiesław Majewski, Supply Chain & Logistic Director, EMPIK
  • które procesy magazynowe łatwiej, a które trudnej zautomatyzować
  • czy automatyka zawsze się opłaca: ROI pozorny a ROI prawdziwy
  • czas pracy vs. czas pobytu pracownika w magazynie: obszary strat i marnotrawstwa

Ludzie, prawdziwy skarb supply chain – jak w dzisiejszym pędzie do bycia naj..., nie zagubić tego co najważniejsze

Wojciech Zaręba, Dyrektor Logistyki, POLOMARKET
  • skąd się biorą ludzie?
  • jednostka vs zespół
  • kij czy marchewka?

Jak usprawnić przyjmowanie towaru na linii retailer–producent, np. integracja systemów pozwalająca na przyspieszenie dostawy

Dorota Szczakowska, Chief Functional Expert, Logistics Applications, JERONIMO MARTINS POLSKA

Same day delivery – wyzwania organizacyjne gdy chcemy zadowolić Klienta i nie zbankrutować
case study: UNILEVER

Jerzy Glinkowski, Head of Supply Chain Poland and Baltics, UNILEVER

Brak magazynów w Polsce – jak sobie radzić? Własny magazyn versus outsourcing, jak dziś „wybierać” magazyn, które elementy brać pod uwagę.

Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyki, GRUPA MUSZKIETERÓW

Jak odkryć swój potencjał – sprostać rosnącym wymaganiom klientów i utrzymać koszty w ryzach. Implementacja APS
case study: Gatta

Piotr Kubiak, Logistics Manager, FERAX (GATTA)

People in Retail

Wyzwania

  • #znaleźć, zmotywować i zatrzymać pracownika
  • #zbudować employer branding i employee engagement
  • #dopasować wynagrodzenia i benefity do indywidualnych potrzeb
  • #stworzyć kulturę korporacyjną

Wśród wystąpień

Zbuduj wspólny kontekst dla 14 tysięcy bardzo zróżnicowanych pracowników! Jak efektywnie zabrać się do zmiany kultury organizacyjnej w wieloformatowym retail
case study: CARREFOUR

Justyna Orzeł, Sekretarz Generalny, Wiceprezes, CARREFOUR POLSKA
  • kultura (z apetytem) zjada strategię na śniadanie
  • dlaczego warto zainwestować czas i jak nie wpaść w pułapkę „kolejnej korporacyjnej kampanii"
  • efekty działań i rekomendacje

Dyskusja: Jak stworzyć kulturę budującą zaangażowanie i lojalność pracowników w sieci retail? Jak znaleźć wspólną płaszczyznę wartości dla tak zróżnicowanych organizacji – czynniki sukcesu i najważniejsze wyzwania

Jolanta Bańczerowska, Dyrektor Personalny, ŻABKA
Liliana Lisiecka-Ploch, HR Director, KOMPUTRONIK
Marta Krukowska, HR Director, EMPIK GROUP
Justyna Orzeł, Sekretarz Generalny, Wiceprezes, CARREFOUR POLSKA
Katarzyna Bandas, Global Succession Planning & Career Development Senior Manager,

Zaufanie, odpowiedzialność, możliwość realizacji pasji, czyli jak skutecznie podbijać serca i budować długofalowe relacje z pracownikami w retail
case study: DECATHLON POLSKA

Szymon Mołda, HR Leader, DECATHLON POLSKA
  • niestandardowe metody rekrutacji
  • praca, która jest pasją czy pasja realizowana w pracy
  • motywowanie poprzez delegowanie odpowiedzialności– jak to działa w praktyce

Zestaw praktycznych rozwiązań prowadzących do wzrostu wskaźników zaangażowania i braku rotacji
case study: METRO PROPERTIES

Agnieszka Saternus- Kozłowska, Dyrektor Działu Personalnego Compliance Officer, METRO PROPERTIES
  • pracować inaczej – doświadczenie w centrum uwagi
  • kij i marchewka? a może kawa i rozmowa?
  • wewnętrzny employer branding – czyli skąd się bierze lojalność
  • compliance, jako skuteczne narzędzie … HRowe?

Wellbeing w retail
case study: KAUFLAND

Kalina Kordalska, Ekspert ds. Pracowniczych Employer Branding, KAUFLAND POLSKA MARKETY

Uwaga innowacja! Efektywna implementacja systemów HR-owych do obsługi miękkich procesów – jak zbudować system dostosowany do własnych potrzeb, angażując w to pracowników
case study: AMREST

Marta Rudziak-Karykowska, HR Digital Innovations Manager, AMREST

Chcę się rozwijać! Jak sprostać tym wymaganiom w organizacji sprzedażowej
case study: UNILEVER

Jacek Tomczok, Regionalny Kierownik Sprzedaży, UNILEVER
Dorota Alaba-Paplińska, HR Business Partner, UNILEVER

Poprzez rozwój i motywację do wyników biznesowych. Jak budować organizację samouczącą
case study: „KAM Academy” w Grupie Spółek Danone

Rafał Wróblewski, Customer Development Director, DANONE
Agata Guzik-Rybkowska, Head of Learning Team&Transformation | Kierownik Zespołu Szkoleń/ Rozwoju &Transformacji, DANONE

Temat zaprezentujemy wkrótce
case study: SMYK

Jarosław Nuszczyński, HR Director, SMYK

Lidership – rola lidera w zmieniającym się świecie
case study: GRUPA ŻYWIEC

Andrzej Borczyk, Członek Zarządu Dyrektor Personalny, GRUPA ŻYWIEC
  • świat wokół nas – nowe wyzwania lidera
  • czy liczy się tylko wynik ?
  • budowanie zaangażowanego zespołu kluczem do sukcesu
  • ja lider – zacznij od siebie

Employer Branding w branży retail - czy i kiedy jest potrzebny?
case study: EMPIK

Marta Krukowska, HR Director, EMPIK GROUP

Cooperation Retailer & Supplier

Modertor:

Marta Iskra, Niezależny ekspert branży FMCG,

Wyzwania

  • #zbudować i rozwijać partnerstwo
  • #zapewnić konkurencyjność sieci
  • #wspólnie zwiększać sprzedaż dzięki promocjom

Wśród wystąpień

Dyskusja: Czego zakupy i dostawcy nie lubią w negocjacjach

Rafał Walendzik, Managing Director, Board Member, KRAFTHEINZ
Anna Czerwińska-Pytel, Dyrektor Handlowy, BD SKLEP
Marcin Mielniczuk, International Purchasing Manager, MAXIMA INTERNATIONAL SOURCING
Michał Mrowiec, Wiceprezes ds. Sprzedaży, KOMPANIA PIWOWARSKA
Ewa Nazim, Niezależny Ekspert,
Witold Kulpiński, Performance Director, AUCHAN
  • czarna lista błędów obydwu stron
  • obalmy stereotypy
  • kompromis na linii sieć-dostawca, jak go wypracować gdy silny spotyka silnego

Jak dziś przygotowywać wspólne akcje promocyjne dostawcy i retailera?

Edyta Pietrzak, Dyrektor Sprzedaży, DR IRENA ERIS
  • motywacja do wspólnego działania
  • synergia dla brandów

Jak dziś budujemy relacje sieć-dostawa

Witold Kulpiński, Performance Director, AUCHAN

Inwestycje we wsparcie sprzedaży e-commerce: jak tworzyć efektywne e-joint business plany

Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer, BURDA MEDIA POLSKA
  • elementy e-Joint Business Planu
  • KPI i metryki – jak zmierzyć czy osiągnęliśmy sukces
  • określenie poziomu inwestycji
  • priorytetyzacja działań

Synergia między światem on- i offline w świecie zakupów

Grzegorz Hachoł, Dyrektor Zakupów, TIM
  • jakich kompetencji potrzebuje dziś kupiec do zarządzania e-commerce
  • dostawca jako łącznik miedzy światem online i offline w sieci handlowej - jak usprawnić współpracę miedzydziałową dzięki dostawcom

Dyskusja: Jak dziś zapewnić konkurencyjność własnej sieci wobec innych na rynku

Moderator: Marta Iskra, Niezależny ekspert branży FMCG,
Marta Chmurzyńska, Group Product Director, LEROY MERLIN
Marcin Bołbot, CE Category & Projects Director, E-SQUARE

„Oferta musi być fair dla wszystkich – dlaczego strategia producentów FMCG wobec różnych kanałów sprzedaży jest tak ważna?”

Dominik Kasperek, Dyrektor Zakupów Centralnych, GRUPA EUROCASH

Dyskusja: Czy zaufanie w handlu jest jak yeti?

Moderator: Marta Iskra, Niezależny ekspert branży FMCG,
Panelistów podamy wkrótce
  • jakie wymierne wartości daje współpraca oparta na zaufaniu

W SESJI WYSTĄPIĄ TAKŻE:

Iwona Wojna, E-commerce Manager Central Europe & Greater Balkans, PEPSICO
Piotr Kruszyński, CEO, PIZZA PORTAL

Circular Economy & Sustainability

Wyzwania

  • #zaimplementować CE do strategii retailowej
  • #sprostać wyzwaniom zrównoważonego rozwoju
  • #ograniczyć marnowanie produktów

Wśród wystąpień

Czwarta rewolucja przemysłowa kluczem do transformacji sektora retail na tory circular economy

Łukasz Sosnowski, Circular Economy Blogger, GOZ WORLD
  • podstawowe elementy oddziaływania industry 4.0 i circular economy do wykorzystania przez sektor retail w Polsce
  • internet rzeczy w ramach działalności gospodarczej sektora retail oraz w kontakcie z Klientami
  • technologie blockchain dla lepszej komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa oraz z Klientami

Efektywna współpraca z dostawcami i zachęcanie ich do dobrych praktyk
case study: CARREFOUR, program AUTODIAGNOSTYK

Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju, CARREFOUR POLSKA

Zmiany klimatu, odpowiedzialna konsumpcja, zrównoważony łańcuch dostaw czy gospodarka obiegu zamkniętego – wdrażanie w praktyce rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju w branży retail w Polsce i na świecie
case study: IKEA

Katarzyna Dulko-Gaszyna, Country Sustainability Manager, IKEA
  • zmiany klimatu – jaki mają związek z ofertą produktową oraz rozwojem branży retail
  • gospodarka obiegu zamkniętego jako ogromne wyzwanie dla branży handlu i nie tylko
  • konsument w Polsce i na świecie – inspiracje, mechanizmy zachęcające do ekologicznego stylu życia, wyzwania na przyszłość

„Najpierw natura”, czyli efektywna strategia dla środowiska
case study: KAUFLAND

Sylwester Baran, Dyrektor Pionu Zaopatrzenia, KAUFLAND
  • ekologia w budynkach
  • strategia grupy schwarz dla plastiku i jej efektywne wdrażanie
  • logistyka przyjazna środowisku

Czy zamykanie obiegu zasobów to otwieranie możliwości biznesowych

Prof. dr hab. Bolesław Rok, Professor of Corporate Responsibility Management, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO

Dyskusja panelowa: Jak w praktyce domknąć obieg – czynniki sukcesu i wyzwania we współpracy producenta, retailera, firmy przetwarzającej odpady i innych graczy w całym łańcuchu wartości prowadzącym do oszczędzania środowiska i wspólnego zrównoważonego rozwoju

Katarzyna Dulko-Gaszyna, Country Sustainability Manager, IKEA
Marek Borowski, Prezes, FEDERACJA POLSKICH BANKÓW ŻYWNOŚCI
Prof. dr hab. Bolesław Rok, Professor of Corporate Responsibility Management, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO
Konrad Nowakowski, Prezes, POLSKA IZBA ODZYSKU I RECYKLINGU OPAKOWAŃ
Andrzej Sobolak, Prezes, STOWARZYSZENIE BIORECYKLING
Łukasz Sosnowski, Circular Economy Blogger, GOZ WORLD
Anna Sapota, Wiceprezes Zarządu, CP RECYCLING ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ (GRUPA CANPACK)

Oczekujemy na potwierdzenie tematu
case study: COCA-COLA

Reprezentant firmy COCA-COLA, ,

W SESJI WYSTĄPIĄ TAKŻE:

Michał Kurtyka, Sekretarz Stanu, Wiceminister środowiska, MINISTERSTWO ŚRODOWISKA

Digital Payments & Financial Services

Wyzwania

  • #płacić szybciej, bezpieczniej, taniej
  • #dostarczyć lepsze CX dzięki innowacjom w płatnościach
  • #wykorzystać potencjał usług finansowych

Wśród wystąpień

Porozmawiajmy! Futurology in digital payments for retail – co nas czeka jutro, a co za 10 lat?

Lucyna Janas, EMEA Business Development, GOOGLE PAY
Remigiusz Franek, Dyrektor Digitalizacji i Rozwoju Sztucznej Inteligencji, ORANGE
Jarosław Moc, Dyrektor Innowacji Data i Klienci, AUCHAN
Piotr Posadzy, Consumer Finance and Strategic Initiatives Manager, ALLEGRO
Karol Sadaj, General Manager, REVOLUT
Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych, CARREFOUR POLSKA
  • dzisiejszy rynek płatności w retail – nowości, nowe trendy vs… oczekiwania Klienta
  • jak płacą i chciałyby płacić różne pokolenia
  • innowacje czekające tuż za progiem, czy... lata świetlne przed nami (neuropłatności, biometryczne, integratory płatności itd.)
  • bariery w rozwoju nowych form płatności – jak je przeskoczyć
  • CX vs bezpieczeństwo w płatnościach

Czy polski Klient jest już gotowy na rewolucję w usługach finansowych? Jak przedefiniować tradycyjne usługi finansowe, by oprzeć je całkowicie na technologii i kierować swą ofertę nie tylko do millenialsów

Konrad Karpiński, Chief Operations Officer, TRAFICAR

Płatności jutra dostępne już dziś

Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Ekspert, PRZELEWY24, IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ
  • Metody płatności, które mimo że nowe na rynku, zyskują ogromną popularność
  • Mniej znane płatności, które jeszcze kilka lat temu były w sferze fantazji rodem z filmów science-fiction, a dziś są bliżej niż się wydaje

„Scan and Go”– czyli jak innowacyjne formy płatności rzutują na satysfakcję Klienta

Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych, CARREFOUR POLSKA

Czy BOT potrafi wyjaśnić fakturę i negocjować termin zapłaty

Remigiusz Franek, Dyrektor Digitalizacji i Rozwoju Sztucznej Inteligencji, ORANGE

Jak ponownie uatrakcyjnić witryny i aplikacje sprzedawców detalicznych dzięki efektywnemu procesowi check-out i płatności?

Lucyna Janas, EMEA Business Development, GOOGLE PAY