III FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

EDYCJA ONLINE | 28.09-1.10 2021 r.

WŚRÓD ZAGADNIEŃ III EDYCJI FORUM RETAIL CHALLENGE M.IN.:

POLSKI RETAIL W CZASACH COVID-19 NA TLE EUROPY,
W POSZUKIWANIU NOWYCH FORMATÓW DLA RETAILU

– dyskusja panelowa CEO

Paneliści:


Tareck Ouaibi, CEO, CARREFOUR


Marek Kaczmarek, CEO, INTERSPORT POLSKA


Stanisław Bogacki, CEO, SOLAR


Adam Kołodziejczyk, CEO, SUPER PHARM POLAND


Wayne Hodson, Chairman, Management Board, WASZ SKLEP SPAR

 

  • czy handel będzie się przenosił do mniejszych konceptów?
  • czy nasycenie convenience będzie jeszcze większe?
  • jak zmieni się kategoria dyskontów?
  • w jaką stronę rozwinie się transformacja centrów handlowych
  • czy pandemia przyspieszyła rozwój bezobsługowości?

JAK DZIŚ PROGNOZOWAĆ STRATEGICZNE DZIAŁANIA W KONTEKŚCIE CIĄGŁYCH ZMIAN I NIEPEWNOŚCI EKONOMICZNEJ ORAZ PRAWNEJ?


Marek Kaczmarek, CEO, INTERSPORT POLSKA

 

PERSPECTIVES OF MARKETPLACES – HOW TO DEAL WITH THEM
– fireside chat

Gość:

Terry von Bibra, Managing Director NUMENOS, ex GM Europe ALIBABA GROUP

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

TRANSFORMATION OF CONSUMER NEEDS: NEW CHALLENGES FOR E-GROCERIES


Andrius Mikalauskas, CEO, BARBORA POLSKA

JAK DOSTOSOWAĆ STRATEGIĘ I FUNKCJONOWANIE NA RYNKU B2B DO NOWYCH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
– fireside chat


Przemysław Budkowski, CEO, MERXU

 

DLACZEGO NIEKTÓRZY KLIENCI NIE ROBIĄ ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET I JAK TO ZMIENIĆ?


Katarzyna Wyszyńska, Kierownik E-commerce, LAGARDERE DUTY FREE POLSKA

 

  • zrozumieć potrzeby klienta, który w ogóle nie robił zakupów przez internet
  • umiejętności
  • zaufanie do online’u
  • jak pozyskiwać osóby, które nie kupowały jeszcze online

JAK ZACHOWAĆ DOBRĄ STRATEGIĘ KOMUNIKACJI W NOWYCH REALIACH: MEDIA MIX
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Katarzyna Wyszyńska, Kierownik E-commerce, LAGARDERE DUTY FREE POLSKA

 

  • jak się zmienił profil konsumenta i konsumpcja abonamentów?
  • które kanały zyskują, które tracą i gdzie położyć nacisk na główną reklamę
  • VOD versus pozostałe kanały
  • dwóch królów czasu pandemii: digital i tv?
  • rosnące koszty kanału digital: FB, Google

PUŁAPKI TRANSFORMACJI CYFROWEJ DLA SEKTORA RETAIL
– fireside chat


Ewa Szmidt-Belcarz, CEO, EMPIK

 

  • jak ustrzec się przed nadużyciami
  • jakie mogą być negatywne skutki rozwiązań przygotowanych bez odpowiedniej analizy

OD ERY PRECOVIDOWEJ DO ERY COVIDU – CZY I JAK PANDEMIA ZMIENIŁA NASZE STRATEGIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU?
– dyskusja panelowa CEO

Paneliści:


Marek Sumiła, Dyrektor Rynku Polska i Kraje Bałtyckie Danone, Prezes Zarządu, DANONE


Kamilla Stańczyk, Co-founder, co-CEO, Chief Marketing Officer, ECO&MORE


Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN


Mirosław Proppé, CEO, WWF


Agnieszka Sznyk, President of the Board, Instytut Innowacji i Odpowiedzialnego Rozwoju, INNOWO


Marek Borowski, Prezes Zarządu, FEDERACJA POLSKICH BANKÓW ŻYWNOŚCI


Tomasz Pawluk, Prezes Zarządu, TATUUM

  • czy pandemia wyrządziła nam „trwałą” krzywdę przywracając duże zużycie plastiku?
  • zmiana focusu: najpierw człowiek, a potem planeta – czy to ma odzwierciedlenie w naszych działaniach?
  • jak przyspieszona cyfryzacja wpłynęła na działania zrównoważone firm

 

PRAWDZIWY LIDER JEST BLISKO LUDZI – JAK PANDEMIA ZMIENIŁA LIDERÓW? – fireside chat


Anna Kruk, CEO & Co-Founder, ANIA KRUK JEWELLERY

 

  • jak zaangażować zespół w sytuacji kryzysowej (ciągłych zmian)
  • strategia i operacyjność – prawdziwy lider jest blisko zespołu

JAK WYKORZYSTAĆ TROSKĘ KONSUMENTA O ŚRODOWISKO I PLANETĘ DO BUDOWANIA GOSPODARKI OPARTEJ O WARTOŚCI?


Artur Węgłowski, Dyrektor Handlowy, GOODVALLEY

 

  • wspieranie lokalnych społeczności
  • troska o planetę
  • bezpieczeństwo
  • jak globalne marki muszą dziś budować zaufanie konsumenta oraz
  • wyeliminować takie działania, które to zaufanie podważają

RECYKLING PRODUKTÓW: KONSUMENT – RETAILER – DOSTAWCA:
JAK WSPÓLNIE DOPASOWAĆ SIĘ DO REGULACJI DOTYCZĄCYCH ODPADÓW
I ZAANGAŻOWAĆ W TO KONSUMENTA?
– dyskusja panelowa sieci, dostawców i organizacji

Paneliści:


Konrad Nowakowski, Prezes, POLSKA IZBA ODZYSKU I RECYKLINGU OPAKOWAŃ


Krzysztof Baczyński, Prezes Zarządu, Związek Pracodawców Producentów Opakowań i Produktów w Opakowaniach, EKO-PAK


Przemysław Januszko, COO, Członek Zarządu, GREEN HOLDING

  • czego oczekuje konsument od nowoczesnego handlu, w jakie działania recyklingowe się angażuje?
  • jak budować relację marka-konsument zgodnie z zasadą dbania o środowisko
  • co zyskujemy?

EKODESIGN: ŚRODOWISKOWE ASPEKTY PROJEKTOWANIA OPAKOWAŃ


Kamilla Stańczyk, Co-founder, co-CEO, Chief Marketing Officer, ECO&MORE

 

  • rozwój alternatywnych opakowań na produkty – czy one są efektywne jeśli chodzi o ślad węglowy?

EKOLOGICZNE OPAKOWANIE. PRZYDATNOŚĆ DO RECYKLINGU WYZWANIE CZY KONIECZNOŚĆ?


Konrad Nowakowski, Prezes, POLSKA IZBA ODZYSKU I RECYKLINGU OPAKOWAŃ

 

SZYBCIEJ & BEZPIECZNIEJ I W WEEKEND – DOSTAWA JAKO KLUCZOWY CZYNNIK SUKCESU W HANDLU DETALICZNYM
– dyskusja panelowa CEO

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

Paneliści:

Anna Podkowińska-Tretyn, CEO Poland & International Management Team Member EVERLI,  EVERLI


Rafał Warecki, CEO, DOMODI



Jacek Palec, CEO, FRISCO

 

  • jak pandemia zmieniła oczekiwania konsumentów co do dostawy i co zostanie z nami na zawsze?

SPRZEDAŻ W ERZE OMNICHANNEL
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Agnieszka Skrybant-Jaworska, Dyrektor Zarządzająca, KAPPHAL


Małgorzata Przewoźniak, Head of Retail Poland, HUGO BOSS


Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor ds. handlu i marketingu, E.LECLERC


Tomasz Ciąpała, CEO & Founder, LANCERTO

SOCIAL COMMERCE – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO ROSNĄCY KANAŁ SPRZEDAŻY – dyskusja panelowa

Paneliści:

Wirginia Gruszczyńska, Marketing & E-com Manager Poland, KAPPAHL


Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający, MOSQUITO


Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce, MODIVO


Ewa Tumanow, Industry Head, Retail & eCommerce CEE, FACEBOOK

 

  • potencjał kanału social commerce w Polsce
  • FB, Whatsup, Tik Tok
  • czy tylko młody konsument?

LIVE COMMERCE – NOWA ERA SPRZEDAŻY ZDALNEJ


Łukasz Dwulit, Head of Strategic Growth & Partnership, ALIEXPRESS

 

  • jak przygotować spotkanie na żywo, podczas którego odbywa się sprzedaż produktów
  • własny sprzedawca czy współpraca z influencerami?
  • własny kanał, czy kanał influencera?

WYZWANIE: JAK ZARZĄDZAĆ KOSZTAMI W E-COMMERCE?
– dyskusja panelowa dyrektorów e-commerce

Paneliści:

Szymon Turnau, Digital & E-commerce Director, AUCHAN RETAIL POLSKA

 


Karol Zych, E-commerce Manager, CALZEDONIA

 


Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, VRG

 


Jarosław Ruciński, ex eCommerce Director, HOME&YOU

 

  • z czego wynika nierentowność e-commerce?
  • jak liczymy click&collect?
  • gdzie szukać oszczędności?
  • pricing w e-commerce

WYJĄTKOWY USER EXPERIENCE DZIĘKI EWOLUCJI CLICK & COLLECT


Wojciech Zięba, e-commerce & Omnichannel Director, DECATHLON

 

  • stwórz idealną dostawę ostatniej mili dla swoich klientów: bezpieczeństwo, wygoda, oszczędność czasu

WYZWANIA KANAŁU MOBILE


Wirginia Gruszczyńska, Marketing & E-com Manager Poland, KAPPAHL

 

  • wzrost konwersji w kanale mobilnym

JAKICH TECHNOLOGII POTRZEBUJE DZIŚ RETAIL A Z KTÓRYCH NIE KORZYSTA WCALE?
– dyskusja panelowa retailerów i firm technologicznych

Paneliści:

Łukasz Olszewski, Dyrektor Działu Wsparcia Operacyjnego i Rozwoju, STOKROTKA

 


Daniel Rogiński, Wiceprezes, DROGERIE NATURA

 


Bartosz Piotrowski, Head of e-Commerce, DR.MAX

 

  • AI, ML, AR, VR, 5G
  • systemy wspierające sprzedaż i monitorujące ją w czasie rzeczywistym
  • technologie biometryczne
  • bezobsługowość
  • boty, asystenci głosowi
  • robotyka magazynowa

5 FILARÓW NOWYCH ZACHOWAŃ ZAKUPOWYCH
– dyskusja panelowa

Moderator:

Arleta Sobierajczyk, Market Research and Consumer Insights Senior Manager, JERONIMO MARTINS POLSKA

Paneliści:

Marek Skomorowski, Head of Growth, ALLEGRO LOKALNIE

 


Agnieszka Radawiec, CMO, OBI

 

  • zdrowie (produkty bio) i bezpieczeństwo
  • proximity – naturalny wybór konsumenta: blisko i w jednym miejscu
  • premiumizacja
  • lokalność i sustainabiity
  • technologia

JAK ZMIENIŁA SIĘ DEMOGRAFIA I ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW INTERNETU


Kornelia Musiałowska-Kałużna, Head of Customer Success, MERXU

 

Agnieszka Lis,
Agnieszka Lis, Customer Acquisition Manager, MERXU

 

  • jak zachowują się poszczególne grupy konsumentów
  • klienci coraz częściej i chętniej kupują w online, jaki to będzie miało wpływ na zakupy offline?
  • które preferencje zakupowe zostaną z nami na dłużej?

ROSNĄCA SIŁA CX ZWIĄZANEGO Z DOSTAWĄ W E-COMMERCE
– dyskusja panelowa dyrektorów logistyki i e-commerce

Paneliści:

Piotr Litwin, Dyrektor Logistyki, OCEANIC

 


Rafał Gąska, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, RTV EURO AGD

 


Michał Wójcik, Head of E-commerce, LEROY MERLIN

 


Jacek Powałka, Head of Last Mile Product, ALLEGRO

 

  • dostawa dziś: łatwa, szybka, tania?
  • darmowa dostawa w Polsce
  • same day delivery – od kiedy standard?
  • długi czas oczekiwania jako bloker biznesu?

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZMIAN W KOSZYKU ZAKUPOWYM KONSUMENTÓW


Beata Podleśna-Gumkowska, Segment Director, ALLEGRO

 

  • poznaj nowe zachowania klienta i sprawdź na ile te zachowania są trwałe a na ile tymczasowe

ZMIANY W ROZWOJU NIEKTÓRYCH KATEGORII
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Dagmara Brzezińska-Marcu, Commercial Category Management Director, ALLEGRO

 


Rafał Wróblewski, Dyrektor Sprzedaży, NESTLE POLSKA

 


Wiktor Sawosz, Założyciel i Prezes Zarządu, VOLLMART

 

  • potencjał trendu „polskie i regionalne” – czy konsument będzie kupował coraz więcej produktów lokalnych
  • wzrost i spadek niektórych kategorii
  • jak dziś wspólnie wykreować potrzebę zakupu danego produktu

JAK PRZEMODELOWAĆ WSPÓŁPRACĘ I DOPASOWAĆ JĄ DO MNIEJSZYCH FORMATÓW, KTÓRE ZYSKAŁY W CZASACH PANDEMII
– dyskusja panelowa retailerów i dostawców

Paneliści:

Ewa Nazim, Buying & Category Management Director Poland & Romania, SMYK

 


Przedstawiciel SPAR, oczekujemy na finalne potwierdzenie, SPAR

 


Anna Heimberger, Head of trade marketing and e-commerce, UPFIELD

 

  • jak Covid zmienił współpracę na linii sieć-dostawca
  • inflacja, ceny surowcow, podwyżki

JAK PRZYGOTOWAĆ ORGANIZACJĘ NA PRZYSPIESZONĄ DIGITALIZACJĘ W WARUNKACH COVID-19
– FIRSIDE CHAT

Paneliści:

Beata Pawłowska, (Regional) CEO, ORIFLAME

 

JAK SIĘ ZMIENI ZACHOWANIE KLIENTÓW, KIEDY WRÓCIMY DO NORMALNOŚCI?


Katarzyna Goworek, Head of Marketing, SELSEY

 

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W E-COMMERCE


Jacek Jabłczyński, IT & Ecommerce Director, KAZAR

 

  • wzrost sprzedaży e-commerce versus dochodowość kanału
  • koszty versus 3 role e-commerce: sprzedażowa, informacyjna, marketingowa

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO SZYBKIEGO ZWIĘKSZENIA POWIERZCHNI MAGAZYNOWEJ


Krzysztof Niciejewski, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, SKLEPY KOMFORT

 

  • jak nowe potrzeby konsumentów wpływają na rozwój logistyki
  • czy wystarczy nam powierzchni magazynowej: kiedy rozbudowywać magazyn i zatrudniać ludzi?

JAK DZIŚ DIGITALIZACJA WSPIERA NAS W REALIZACJI PODEJŚCIA OMNICHANNEL?
– dyskusja panelowa CEO

Paneliści:

Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division, L’OREAL


Szymon Bujalski, Member of the Supervisory Board, EOBUWIE

 

  • jak przeprowadzić retail przez rewolucję cyfrową
  • rola sklepu tradycyjnego omnikanałowej ścieżce klienta

JAK CZĘSTSZE ZAKUPY ONLINE WPŁYNĄ NA ZACHOWANIA ZAKUPOWE KONSUMENTA PO PANDEMII?


Przemysław Kępczyński, Dyrektor Grupy Produktowej Telecom & Foto, MEDIA SATURN

 

  • konsumenci coraz częściej i chętniej kupują w online, jaki to będzie miało wpływ na zakupy offline?
  • jak wsłuchiwać się wspólnie w potrzeby konsumenta i zapewnić mu bezpieczeństwo?

ZERO-CLICK COMMERCE, CZYLI JAK DOSTARCZAĆ KONSUMENTOM TEGO, CZEGO POTRZEBUJĄ, ZANIM ZDĄŻĄ TO ZAMÓWIĆ?


Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce, MODIVO

 

  • rola MA w predykcjach oczekiwań konsumentów

CZYM BĘDZIEMY DZIŚ KONKUROWAĆ O KLIENTA? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Łukasz Gradowski, Head of CRM Department, RTV EURO AGD


Michał Szlapański, Marketing & Strategy Director, GEZE

 

  • CX, obsługą, szybką dostawą, innowacjami

THE AMBITION TO BE THE PLACE OF POSSIBLE THROUGH PEOPLE EMPOWERMENT AND EMPLOYEE ENGAGEMENT


Graziella Modica, Regional HR Manager Eastern Europe, H&M HENNES AND MAURITZ

Program z podziałem na sesje równoległe będzie dostępny po 30 czerwca br.

GŁÓWNY PARTNER FORUM

mirakl

PARTNER SESJI GŁÓWNEJ

TOUCHIDEAS

PARTNER SESJI LOGISTICS EXCELLENCE

PARTNER SESJI CYFRYZACJA,
DIGITALIZACJA, INNOWACJE W RETAILU

PARTNER SESJI FMCG IN DIGITAL WORLD

PARTNER SESJI E-COMMERCE:
Q-COMMERCE, LIVE COMMERCE, SOCIAL COMMERCE

PARTNER SESJI SPRZEDAŻ W ERZE OMNICHANNEL

TIDK
TIDK

PARTNER SESJI
Satysfakcja Klienta

TIDK

PARTNER

e-point
TIDK
TIDK
Kienbaumn
e-point

PATRONAT INSTYTUCJONALNY

PATRONAT MERYTORYCZNY

Grupa ODITK

PATRONAT MEDIALNY

cityboard
Galerie Handlowe
marketing przy kawie
Sprawny Marketing
cityboard
Galerie Handlowe
Sprawny Marketing
Sprawny Marketing
cityboard
Galerie Handlowe
Sprawny Marketing

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.