Retail Challenge Poland | Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym

Jak wykorzystać AI
w handlu detalicznym

25-26 września 2024 r., Warszawa

PROPOZYCJE PROGRAMOWE

Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje handel detaliczny? Fakty i mity – dyskusja panelowa

  • dynamiczny pricing
  • optymalizacja łańcucha dostaw, kosztów i operacji
  • przetwarzanie bardzo dużej ilości danych
  • tworzenie forecastów & analiza danych
  • czy AI jest bezpieczne dla firm? I czy każdy na tym skorzysta?

Strategie długofalowe dla sieci handlowych – przyszłość rynku – dyskusja panelowa

  • długofalowe strategie – jak dziś patrzymy na rynek, czy wiemy gdzie jesteśmy i gdzie dążymy?
  • jak dopasować asortyment do zmian: oczekiwań konsumentów i zmieniającego się krajobrazu formatów handlowych

Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta – czy zawsze? Jak wojna cenowa wpływa na rynek retailowy? – dyskusja panelowa

  • jaki wpływ na resztę rynku retail ma wojna cenowa?
  • lojalność
  • profilowanie ofert
  • czy klient traci zaufanie do retailu bo czuje, że jest oszukiwany?

Zmiana nawyków konsumenckich w kanale e-commerce
– dyskusja panelowa

  • od dużego koszyka zakupowego w stronę częstych i mniejszych zakupów
  • szybka dostawa – schyłek trendu czy chwilowy przestój?

Jak zarządzać dostępnością produktu, czyli „powiadom o dostępności” w praktyce

  • czy zawsze wracamy do klienta z informacją?
  • pierwszeństwo dla klientów lojalnych?
  • co oferujemy, jeśli produktu już nie będzie?

Cross border commerce – własny sklep czy marketplace? A może obydwa?

  • analiza rynku
  • wyzwania logistyczne
  • polska czy lokalna agencja?

Jak dziś kupuje Klient w omnichannelu?
– dyskusja panelowa

  • dzisiejsze oczekiwania klienta od marki sprzedającej w wielu kanałach: czego oczekują i czego nie lubią?
  • gdzie jest mój klient i spędza wolny czas – jak do niego dotrzeć?
  • niedziele handlowe – czy ich przywrócenie zwiększy traffic w offline?
  • perspektywa dyrektorów sprzedaży

Jak zmienia się dziś efektywnośc kanałów sprzedażowych
– dyskusja panelowa

  • sklep stacjonarny
  • e-sklep
  • social media
  • marketplace
  • aplikacja mobilna

Klient przestał kupować dużo – co nam mówią dane jakościowe?

  • czy klienci faktycznie mają mniej pieniędzy?
  • smart shopping: kupować racjonalnie, unikać marnotrawstwa

Czym się kierować przy wyborze retail media?

  • funkcjonalność i narzędzia
  • skalowalność
  • wsparcie
  • koszty

Jak proces cyfryzacji w organizacji zintegrować w spójny metasystem dla pracowników?
– dyskusja panelowa

  • jak przygotować organizację na rewolucję?

Jak zdigitalizować ścieżkę zakupową w sklepie?
– dyskusja panelowa

  • automatyzacja jako wsparcie rush hours
  • nawigacja po sklepie
  • szybkie znalezienie produktu

Jak dziś budować identyczne doświadczenie zakupowe w kanałach on i off – dyskusja panelowa

  • uczmy się na błędach
  • identyczne doświadczenie jako wyróżnik marki
  • mamy te same ceny i asortyment co cały rynek – czym
  • przyciągnąć konsumenta?
  • czy samo doświadczenie wystarczy?

Budowanie CX w miejscu sprzedaży dla pokoleń wchodzących na rynek

  • czego możemy się nauczyć od doświadczeń zakupowych online
  • jak stać się miejscem przyjemnego spędzania czasu i relaksu?
  • bezpłatne Wi-Fi i miejsca do odpoczynku

Kluczowe elementy zarządzania ofertą w sprzedaży omnicommerce ta sama oferta w każdym kanale?

  • rentowność
  • lead time dostawy
  • jakiej oferty szuka klient

Startegie rozwoju asortymentu w retailu
– dyskusja panelowa

  • jak rozszerzać asortyment?
  • jakie kategorie rozwijać?

Jakie elementy wpływają dziś na atrakcyjność oferty?

  • innowacyjność
  • wartości kulturowe
  • funkcjonalność

Indywidualna cena, indywidualny klient

  • czy cena dobrana do klienta to bliska przyszłość i kierunek zmian?

W cieniu wojny cenowej: porównywanie cen w dobie AI
– dyskusja panelowa

  • jak dziś zarządzać ceną i reagować na wojnę cenową?