PROPOZYCJE PROGRAMOWE

SESJA PLENARNA:

JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM & wojna cenowa & płaca minimalna
i ich wpływ na rynek detaliczny

Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje handel detaliczny? Fakty i mity – dyskusja panelowa

Paneliści:

Monika Kolaszyńska, CEO, SUPER-PHARM


Daniel Rogiński, General Manager CEE, ZALANDO


Moderator:

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

  • dynamiczny pricing
  • optymalizacja łańcucha dostaw, kosztów i operacji
  • przetwarzanie bardzo dużej ilości danych
  • tworzenie forecastów & analiza danych
  • czy AI jest bezpieczne dla firm? I czy każdy na tym skorzysta?

Strategie długofalowe dla sieci handlowych – przyszłość rynku – dyskusja panelowa

Paneliści:

Artur Ciupka, Member of the Board, OTCF

 

Moderator:
dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY

  • długofalowe strategie – jak dziś patrzymy na rynek, czy wiemy gdzie jesteśmy i gdzie dążymy?
  • jak dopasować asortyment do zmian: oczekiwań konsumentów i zmieniającego się krajobrazu formatów handlowych

Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta – czy zawsze? Jak wojna cenowa wpływa na rynek retailowy? – dyskusja panelowa

  • jaki wpływ na resztę rynku retail ma wojna cenowa?
  • lojalność
  • profilowanie ofert
  • czy klient traci zaufanie do retailu bo czuje, że jest oszukiwany?

Rosnąca płaca minimalna i jej wpływ na organizację – dyskusja panelowa

Paneliści:

Maciej Herman, CEO, LOTTE WEDEL


Michał Krygier, Managing Director, UNILEVER BALTICS

  • jak zwiększać efektywność zespołów przy mniejszej liczbie zatrudnionych
  • jak komunikować decyzje zarządu niezgodne z oczekiwaniami pracownika/pracowników
  • gdzie znaleźć pieniądze na podwyżki
  • jak sobie poradzić ze spadkiem marży

JĘZYK DOBRYCH RELACJI Z KLIENTEM – GOŚĆ SPECJALNY

Mateusz Adamczyk, Językoznawca, Członek Zespołu Retoryki i Komunikacji Publicznej Rady Języka Polskiego przy Prezydium, PAN

SESJA:

Strategie sprzedaży w omnicommerce:
od e-sklepu do galerii handlowej

Jak dziś kupuje Klient w omnichannelu?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Bartosz Kuciak, Senior Sales Director, OTCF


Mateusz Stasiak, Kierownik Działu E-Commerce, Marketingu i VM, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS

  • dzisiejsze oczekiwania klienta od marki sprzedającej w wielu kanałach: czego oczekują i czego nie lubią?
  • gdzie jest mój klient i spędza wolny czas – jak do niego dotrzeć?
  • niedziele handlowe – czy ich przywrócenie zwiększy traffic w offline?
  • perspektywa dyrektorów sprzedaży

Jak zmienia się dziś efektywność kanałów sprzedażowych
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Hubert Pełka, Wholesale Director CEE, L’OCCITANE GROUP



Daniel Mikołajczyk, Managing Director Sales (Chief Operating Officer), Board Member, MEDIAMARKT POLSKA

  • sklep stacjonarny
  • e-sklep
  • social media
  • marketplace
  • aplikacja mobilna

SESJA:

Jak optymalizować procesy w e-commerce

Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store

Dawid Szrek, Manager ds. e-commerce & projektów IT, OCHNIK

  • udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych

Forma płatności jako element zwiększający/zmniejszający zadowolenie klienta

Krystian Drzewicki, Head of Online Payments, Pion Finansowania Sprzedaży, RTV EURO AGD

  • finalna kwota widoczna dopiero po realizacji zamówienia
  • brak automatycznego zapamiętania preferowanej formy płatności
  • brak ulubionej formy płatności

Oczekujemy na potwierdzenie tematu

Justyna Torres, eCommerce & IT eCommerce Director, CARREFOUR ITALIA

Oczekujemy na potwierdzenie tematu

Dariusz Urban, Dyrektor e-commerce, W.KRUK

Zmiana nawyków konsumenckich w kanale e-commerce
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Aleksandra Szol, Head of ecommerce, TYLKO


Stanisław Michalik, Head of E-Commerce Poland, Czechia & Slovakia, TCHIBO


Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW


Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA

  • od dużego koszyka zakupowego w stronę częstych i mniejszych zakupów
  • szybka dostawa – schyłek trendu czy chwilowy przestój?

Marketplace jako ścieżka rozwoju dla retailu

Mirek Drab, Dyrektor Marketplace, EMPIK

– oczekujemy na finalne potwierdzenie

Oczekujemy na potwierdzenie tematu

Artur Rompca, Head of E-commerce & Digital Marketing, ALPINUS GROUP

Jak dziś poszerzać asortyment dzięki platformom marketplace?

Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON

Jak zapewnić dobrą jakość produktów i obsługę klienta na marketplace? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Agnieszka Ziętek, Head of eCommerce & Digital, MARS



Piotr Pawlak, eCommerce Manager Poland & Eastern Europe, NIVEA POLSKA

SESJA:

digitalizacja retailu, czyli nie tylko AI jest ważna

AI – CZY TO TECHNOLOGIA, KTÓRA ZMIENI WSZYSTKO?

Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN

JAK ZDIGITALIZOWAĆ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ W SKLEPIE?– dyskusja panelowa

Paneliści:

Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN


Krzysztof Heyda, Omnichannel & Mobile Product Manager, X-KOM


Michał Zych, Chief Product & Technology Officer, CASTORAMA

  • automatyzacja jako wsparcie rush hours
  • nawigacja po sklepie
  • szybkie znalezienie produktu

Które produkty digitalowe rozwijać? Zgodnie z trendami i oczekiwaniami grupy docelowej oraz potrzebą organizacji – dyskusja panelowa

Paneliści:

Magdalena Wiśniewska, Dyrektor Pionu Wdrażania Innowacji, BRICOMARCHE

SESJA:

konsument: jak walczyć o atencję i portfel konsumenta
& rosnąca rola retail media

Czy nadal w Polsce driverem zakupowym jest cena i zniżka/promocja?– dyskusja panelowa

Paneliści:

Karolina Krawczyk, Marketing Director, Eastern Europe, PANDORA


Katarzyna Mauduit, Marketing Director, DOUGLAS POLSKA


Katarzyna Wojnar, Customer Strategy Director, ALDI


Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów, DM-DROGERIE MARKT

BEING HUMAN, CZYLI BUDOWANIE STRATEGII MARKI ODZIEŻOWEJ W DOBIE AI


Izabela Gemmell, Dyrektor Sprzedaży, GREENPOINT, TOP SECRET



Martyna Pociask, Marketing Manager, GREENPOINT, TOP SECRET

STRATEGIA MEANINGFUL BRANDS – CZY TO SIĘ OPŁACA?

Justyna Lach, Dyrektorka Działu Marketingu, YES

Lokalne czy globalne? A może mix? – jaki rodzaj retail media wybrać? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI

SESJA:

asortyment i marka własna & strategie cenowe w dobie AI

Strategie rozwoju asortymentu w retailu – dyskusja panelowa

Paneliści:

Agnieszka Jaworska, Group Commercial Director, PEPCO

  • jak rozszerzać asortyment?
  • jakie kategorie rozwijać?

Rozwój Private Brands: budowanie brandów sieci retailowych – dyskusja panelowa

Paneliści:

Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN


Łukasz Janota, Promotion & Procurement Excellence, OPS & Administration Senior Director, ALDI


Bogdan Gałuszka, Dyrektor Działu Marek Własnych, INTERMARCHÉ

  • jaki wpływ na rozwój Private Brands mają: zdrowy styl życia, ekologia, lokalność, bezpieczeństwo
  • potrzeby konsumenckie jako główny driver rozwoju marek własnych

W cieniu wojny cenowej: porównywanie cen w dobie AI – dyskusja panelowa

Paneliści:

Sławomir Leszczyński, Dyrektor Pionu Handlowego, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

SESJA:

phygital jako key point w walce o konsumenta

CX JAKO ELEMENT PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W RETAILU – fire side chat


Karolina Szuba, COO, SUPER-PHARM

  • jak wyróżnić się doświadczeniem, skoro dane, ceny i produkty mamy te same?

NIE TYLKO REKLAMACJE – SŁUCHAJ WSZYSTKIEGO CO MÓWI KLIENT

Katarzyna Sowa-Górska CX Director, LEROY MERLIN

  • voice of customer jako punkt wyjścia dla organizacji
  • jak dziś wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta
  • słuchanie ze zrozumieniem i dobry plan działania

NIEOCZYWISTE ELEMENTY, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ ZAKUPOWYCH, CZYLI JAK ZAPEWNIĆ KLIENTOWI BEZPIECZEŃSTWO I ZMINIMALIZOWAĆ STRES ZWIĄZANY Z ZAKUPAMI?

Maciej Siedlewski, Omnichannel Lead, VOX CAPITAL GROUP

  • jak poprawić lojalizację klienta
  • doświadczenie phygital ma wpływ na wzrost sprzedaży – case study

– oczekujemy na finalne potwierdzenie tematu

Jak e-commerce wpływa na sklep stacjonarny i odwrotnie, czyli czego się możemy od siebie nawzajem nauczyć? – dyskusja panelowa

Oczekujemy na potwierdzenie tematu

Anna Podkowińska-Tretyn, Country Director, TOO GOOD TO GO

Jak dziś budować identyczne doświadczenie zakupowe w kanałach on i off – dyskusja panelowa

  • uczmy się na błędach
  • identyczne doświadczenie jako wyróżnik marki
  • mamy te same ceny i asortyment co cały rynek – czym
  • przyciągnąć konsumenta?
  • czy samo doświadczenie wystarczy?