PROPOZYCJE PROGRAMOWE
SESJA PLENARNA:
JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM & wojna cenowa & płaca minimalna
i ich wpływ na rynek detaliczny
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje handel detaliczny? Fakty i mity – dyskusja panelowa
Paneliści:
Monika Kolaszyńska, CEO, SUPER-PHARM
Daniel Rogiński, General Manager CEE, ZALANDO
Moderator:
Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK
- dynamiczny pricing
- optymalizacja łańcucha dostaw, kosztów i operacji
- przetwarzanie bardzo dużej ilości danych
- tworzenie forecastów & analiza danych
- czy AI jest bezpieczne dla firm? I czy każdy na tym skorzysta?
Strategie długofalowe dla sieci handlowych – przyszłość rynku – dyskusja panelowa
Paneliści:
Artur Ciupka, Member of the Board, OTCF
Moderator:dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY
- długofalowe strategie – jak dziś patrzymy na rynek, czy wiemy gdzie jesteśmy i gdzie dążymy?
- jak dopasować asortyment do zmian: oczekiwań konsumentów i zmieniającego się krajobrazu formatów handlowych
Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta – czy zawsze? Jak wojna cenowa wpływa na rynek retailowy? – dyskusja panelowa
- jaki wpływ na resztę rynku retail ma wojna cenowa?
- lojalność
- profilowanie ofert
- czy klient traci zaufanie do retailu bo czuje, że jest oszukiwany?
Rosnąca płaca minimalna i jej wpływ na organizację – dyskusja panelowa
Paneliści:
Maciej Herman, CEO, LOTTE WEDEL
Michał Krygier, Managing Director, UNILEVER BALTICS
- jak zwiększać efektywność zespołów przy mniejszej liczbie zatrudnionych
- jak komunikować decyzje zarządu niezgodne z oczekiwaniami pracownika/pracowników
- gdzie znaleźć pieniądze na podwyżki
- jak sobie poradzić ze spadkiem marży
JĘZYK DOBRYCH RELACJI Z KLIENTEM – GOŚĆ SPECJALNY
Mateusz Adamczyk, Językoznawca, Członek Zespołu Retoryki i Komunikacji Publicznej Rady Języka Polskiego przy Prezydium, PAN
SESJA:
Strategie sprzedaży w omnicommerce:
od e-sklepu do galerii handlowej
Jak dziś kupuje Klient w omnichannelu?
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Bartosz Kuciak, Senior Sales Director, OTCF
Mateusz Stasiak, Kierownik Działu E-Commerce, Marketingu i VM, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS
- dzisiejsze oczekiwania klienta od marki sprzedającej w wielu kanałach: czego oczekują i czego nie lubią?
- gdzie jest mój klient i spędza wolny czas – jak do niego dotrzeć?
- niedziele handlowe – czy ich przywrócenie zwiększy traffic w offline?
- perspektywa dyrektorów sprzedaży
Jak zmienia się dziś efektywność kanałów sprzedażowych
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Hubert Pełka, Wholesale Director CEE, L’OCCITANE GROUP
Daniel Mikołajczyk, Managing Director Sales (Chief Operating Officer), Board Member, MEDIAMARKT POLSKA
- sklep stacjonarny
- e-sklep
- social media
- marketplace
- aplikacja mobilna
SESJA:
Jak optymalizować procesy w e-commerce
Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store
Dawid Szrek, Manager ds. e-commerce & projektów IT, OCHNIK
- udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych
Forma płatności jako element zwiększający/zmniejszający zadowolenie klienta
Krystian Drzewicki, Head of Online Payments, Pion Finansowania Sprzedaży, RTV EURO AGD
- finalna kwota widoczna dopiero po realizacji zamówienia
- brak automatycznego zapamiętania preferowanej formy płatności
- brak ulubionej formy płatności
Oczekujemy na potwierdzenie tematu
Justyna Torres, eCommerce & IT eCommerce Director, CARREFOUR ITALIA
Oczekujemy na potwierdzenie tematu
Dariusz Urban, Dyrektor e-commerce, W.KRUK
Zmiana nawyków konsumenckich w kanale e-commerce
– dyskusja panelowa
Paneliści:
Aleksandra Szol, Head of ecommerce, TYLKO
Stanisław Michalik, Head of E-Commerce Poland, Czechia & Slovakia, TCHIBO
Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW
Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA
- od dużego koszyka zakupowego w stronę częstych i mniejszych zakupów
- szybka dostawa – schyłek trendu czy chwilowy przestój?
Marketplace jako ścieżka rozwoju dla retailu
Mirek Drab, Dyrektor Marketplace, EMPIK
– oczekujemy na finalne potwierdzenie
Oczekujemy na potwierdzenie tematu
Artur Rompca, Head of E-commerce & Digital Marketing, ALPINUS GROUP
Jak dziś poszerzać asortyment dzięki platformom marketplace?
Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON
Jak zapewnić dobrą jakość produktów i obsługę klienta na marketplace? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Agnieszka Ziętek, Head of eCommerce & Digital, MARS
Piotr Pawlak, eCommerce Manager Poland & Eastern Europe, NIVEA POLSKA
SESJA:
digitalizacja retailu, czyli nie tylko AI jest ważna
AI – CZY TO TECHNOLOGIA, KTÓRA ZMIENI WSZYSTKO?
Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN
JAK ZDIGITALIZOWAĆ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ W SKLEPIE?– dyskusja panelowa
Paneliści:
Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN
Krzysztof Heyda, Omnichannel & Mobile Product Manager, X-KOM
Michał Zych, Chief Product & Technology Officer, CASTORAMA
- automatyzacja jako wsparcie rush hours
- nawigacja po sklepie
- szybkie znalezienie produktu
Które produkty digitalowe rozwijać? Zgodnie z trendami i oczekiwaniami grupy docelowej oraz potrzebą organizacji – dyskusja panelowa
Paneliści:
Magdalena Wiśniewska, Dyrektor Pionu Wdrażania Innowacji, BRICOMARCHE
SESJA:
konsument: jak walczyć o atencję i portfel konsumenta
& rosnąca rola retail media
Czy nadal w Polsce driverem zakupowym jest cena i zniżka/promocja?– dyskusja panelowa
Paneliści:
Karolina Krawczyk, Marketing Director, Eastern Europe, PANDORA
Katarzyna Mauduit, Marketing Director, DOUGLAS POLSKA
Katarzyna Wojnar, Customer Strategy Director, ALDI
Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów, DM-DROGERIE MARKT
BEING HUMAN, CZYLI BUDOWANIE STRATEGII MARKI ODZIEŻOWEJ W DOBIE AI
Izabela Gemmell, Dyrektor Sprzedaży, GREENPOINT, TOP SECRET
Martyna Pociask, Marketing Manager, GREENPOINT, TOP SECRET
STRATEGIA MEANINGFUL BRANDS – CZY TO SIĘ OPŁACA?
Justyna Lach, Dyrektorka Działu Marketingu, YES
Lokalne czy globalne? A może mix? – jaki rodzaj retail media wybrać? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI
SESJA:
asortyment i marka własna & strategie cenowe w dobie AI
Strategie rozwoju asortymentu w retailu – dyskusja panelowa
Paneliści:
Agnieszka Jaworska, Group Commercial Director, PEPCO
- jak rozszerzać asortyment?
- jakie kategorie rozwijać?
Rozwój Private Brands: budowanie brandów sieci retailowych – dyskusja panelowa
Paneliści:
Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN
Łukasz Janota, Promotion & Procurement Excellence, OPS & Administration Senior Director, ALDI
Bogdan Gałuszka, Dyrektor Działu Marek Własnych, INTERMARCHÉ
- jaki wpływ na rozwój Private Brands mają: zdrowy styl życia, ekologia, lokalność, bezpieczeństwo
- potrzeby konsumenckie jako główny driver rozwoju marek własnych
W cieniu wojny cenowej: porównywanie cen w dobie AI – dyskusja panelowa
Paneliści:
Sławomir Leszczyński, Dyrektor Pionu Handlowego, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
SESJA:
phygital jako key point w walce o konsumenta
CX JAKO ELEMENT PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W RETAILU – fire side chat
Karolina Szuba, COO, SUPER-PHARM
- jak wyróżnić się doświadczeniem, skoro dane, ceny i produkty mamy te same?
NIE TYLKO REKLAMACJE – SŁUCHAJ WSZYSTKIEGO CO MÓWI KLIENT
Katarzyna Sowa-Górska CX Director, LEROY MERLIN
- voice of customer jako punkt wyjścia dla organizacji
- jak dziś wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta
- słuchanie ze zrozumieniem i dobry plan działania
NIEOCZYWISTE ELEMENTY, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ ZAKUPOWYCH, CZYLI JAK ZAPEWNIĆ KLIENTOWI BEZPIECZEŃSTWO I ZMINIMALIZOWAĆ STRES ZWIĄZANY Z ZAKUPAMI?
Maciej Siedlewski, Omnichannel Lead, VOX CAPITAL GROUP
- jak poprawić lojalizację klienta
- doświadczenie phygital ma wpływ na wzrost sprzedaży – case study
– oczekujemy na finalne potwierdzenie tematu
Jak e-commerce wpływa na sklep stacjonarny i odwrotnie, czyli czego się możemy od siebie nawzajem nauczyć? – dyskusja panelowa
Oczekujemy na potwierdzenie tematu
Anna Podkowińska-Tretyn, Country Director, TOO GOOD TO GO
Jak dziś budować identyczne doświadczenie zakupowe w kanałach on i off – dyskusja panelowa
- uczmy się na błędach
- identyczne doświadczenie jako wyróżnik marki
- mamy te same ceny i asortyment co cały rynek – czym
- przyciągnąć konsumenta?
- czy samo doświadczenie wystarczy?