Schemat forum
1 dzień forum, 25 września 2024 r.
SESJA PLENARNA | JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM
Warsztaty – Problem Solving Zone
podział NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE:
STRATEGIE
OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
RETAILU
KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL
ASORTYMENT
I STRATEGIE CENOWE
PHYGITAL
2 dzień forum 2 dzień, 26 września 2024 r.
SESJA PLENARNA | WOJNA CENOWA & PŁACA MINIMALNA
A RYNEK
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY
MARKETPLACE
& CROSSBORDER
DIGITALIZACJA
RETAILU
RETAIL MEDIA
MARKA WŁASNA
& CENA
PHYGITAL
PROGRAM FORUM
1 dzień, 25 września 2024 r.
7:45*
REJESTRACJA
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA:
JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje handel detaliczny? Fakty i mity – dyskusja panelowa
Paneliści:
Monika Kolaszyńska, CEO, SUPER-PHARM
Daniel Rogiński, General Manager CEE, ZALANDO
Moderator:
Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK
- dynamiczny pricing
- optymalizacja łańcucha dostaw, kosztów i operacji
- przetwarzanie bardzo dużej ilości danych
- tworzenie forecastów & analiza danych
- czy AI jest bezpieczne dla firm? I czy każdy na tym skorzysta?
CZY I JAK SZTUCZNA INTELIGENCJA ZREWOLUCJONIZUJE HANDEL DETALICZNY? FAKTY I MITY – FIRESIDE CHAT
Gość:
Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer, NOTINO
- jak wykorzystać ją do wzrostu biznesu
Strategie długofalowe dla sieci handlowych – przyszłość rynku – dyskusja panelowa
Paneliści:
Artur Ciupka, Member of the Board, OTCF
Daria Szajnar, General Manager, DUKA INTERNATIONAL
Anna Kaminska, Członek Zarządu, GRUPA PSB HANDEL
Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds Retail, CCC
Moderator:
dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY
- długofalowe strategie – jak dziś patrzymy na rynek, czy wiemy gdzie jesteśmy i gdzie dążymy?
- jak dopasować asortyment do zmian: oczekiwań konsumentów i zmieniającego się krajobrazu formatów handlowych
LUNCH
PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA
PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE:
STRATEGIE
OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
RETAILU
KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL
ASORTYMENT
I STRATEGIE CENOWE
PHYGITAL
SESJA OMNICOMMERCE:
STRATEGIE
Klient gen Z w galerii handlowej
Oczekujemy na potwierdzenie
- jaki pomysł na przyciąganie młodego klienta mają galerie?
- partnerstwo w temacie galeria-retailer w obszarze przyciągania klienta i wzrostów sprzedaży
Jak i czym przyciągać klienta do galerii
Oczekujemy na potwierdzenie
- co może zrobić marka a co galeria?
Jak klienci migrują? Co wpływa na to Że raz są w jednym kanale a raz w innym?
Oczekujemy na potwierdzenie
Jak dziś kupuje Klient w omnichannelu?– dyskusja panelowa
Paneliści:
Bartosz Kuciak, Senior Sales Director, OTCF
Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS
Konrad Jezierski, Omni-Sales Director, Członek Zarządu, KOMFORT
- dzisiejsze oczekiwania klienta od marki sprzedającej w wielu kanałach: czego oczekują i czego nie lubią?
- gdzie jest mój klient i spędza wolny czas – jak do niego dotrzeć?
- niedziele handlowe – czy ich przywrócenie zwiększy traffic w offline?
- perspektywa dyrektorów sprzedaży
18:00 | KOKTAJL
20:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE
Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store
Dawid Szrek, Manager ds. e-commerce & projektów IT, OCHNIK
- udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych
Forma płatności jako element zwiększający/ zmniejszający zadowolenie klienta
Krystian Drzewicki, Head of Online Payments, Pion Finansowania Sprzedaży, RTV EURO AGD
- finalna kwota widoczna dopiero po realizacji zamówienia
- brak automatycznego zapamiętania preferowanej formy płatności
- brak ulubionej formy płatności
TECHNOLOGIA I TRADYCJA: SZTUCZNA INTELIGENCJA NA BOŻE NARODZENIE
Justyna Torres, eCommerce & IT eCommerce Director, CARREFOUR ITALIA
- AI – realne narzędzie, wspomagające dobór produktów, personalizację oraz jako inspiracja w świątecznych zakupach
JAK DZIĘKI CHAT GPT SKRÓCIĆ I ULEPSZYĆ PROCES ZAKUPOWY?
Dariusz Urban, Dyrektor e-commerce, W.KRUK
- skuteczne i precyzyjne rozwiązania dla złożonych zapytań
- analityka i dostosowanie usług
Zmiana nawyków konsumenckich w kanale e-commerce – dyskusja panelowa
Paneliści:
Aleksandra Szol, Head of ecommerce, TYLKO
Stanisław Michalik, Head of E-Commerce Poland, Czechia & Slovakia, TCHIBO
Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW
Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA
- od dużego koszyka zakupowego w stronę częstych i mniejszych zakupów
- szybka dostawa – schyłek trendu czy chwilowy przestój?
18:00 | KOKTAJL
20:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA DIGITALIZACJA
RETAILU
Jak technologia może wspomagać biznes w rozwoju? – fireside chat
Gość:
Małgorzata Bochenek, Country Business Development & Transformation Manager, IKEA
- jak nie „popsuć” tego co już działa jednocześnie wprowadzając zmiany
- czy rozwój AI rzeczywiście zrewolucjonizuje retail?
AI – CZY TO TECHNOLOGIA, KTÓRA ZMIENI WSZYSTKO?
Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN
JAK ZDIGITALIZOWAĆ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ W SKLEPIE?– dyskusja panelowa
Paneliści:
Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN
Krzysztof Heyda, Omnichannel & Mobile Product Manager, X-KOM
Michał Zych, Chief Product & Technology Officer, CASTORAMA
Jakub Świdziński, Country Digital Portfolio & Launch Team Leader, IKEA
Robert Janiszewski, Architekt Biznesowy, CEO, [r²]
- automatyzacja jako wsparcie rush hours
- nawigacja po sklepie
- szybkie znalezienie produktu
18:00 | KOKTAJL
20:00 | Zakończenie I dnia forum
18:00
KOKTAJL
20:00
Zakończenie I dnia forum
* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie