Program spotkania powstał dzięki wskazaniom ekspertów:

Schemat forum

1 dzień forum, 25 września 2024 r.

SESJA PLENARNA | JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM

Warsztaty – Problem Solving Zone
podział NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE:
STRATEGIE

OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
RETAILU

KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL

ASORTYMENT
I STRATEGIE CENOWE

PHYGITAL

2 dzień forum 2 dzień, 26 września 2024 r.

SESJA PLENARNA | WOJNA CENOWA & PŁACA MINIMALNA
 A RYNEK

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY

MARKETPLACE
& CROSSBORDER

DIGITALIZACJA
RETAILU

RETAIL MEDIA

MARKA WŁASNA
& CENA

PHYGITAL

PROGRAM FORUM

1 dzień, 25 września 2024 r.

}

7:45*

REJESTRACJA

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA:

JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM

Moderatorka sesji:

Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje handel detaliczny? Fakty i mity – dyskusja panelowa

Paneliści:

Monika Kolaszyńska, CEO, SUPER-PHARM


Daniel Rogiński, General Manager CEE, ZALANDO


Moderator:

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

  • dynamiczny pricing
  • optymalizacja łańcucha dostaw, kosztów i operacji
  • przetwarzanie bardzo dużej ilości danych
  • tworzenie forecastów & analiza danych
  • czy AI jest bezpieczne dla firm? I czy każdy na tym skorzysta?

CZY I JAK SZTUCZNA INTELIGENCJA ZREWOLUCJONIZUJE HANDEL DETALICZNY? FAKTY I MITY – FIRESIDE CHAT

Gość:

Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer,  NOTINO

  • jak wykorzystać ją do wzrostu biznesu

Strategie długofalowe dla sieci handlowych – przyszłość rynku – dyskusja panelowa

Paneliści:

Artur Ciupka, Member of the Board, OTCF


Daria Szajnar, General Manager, DUKA INTERNATIONAL


Anna Kaminska, Członek Zarządu, GRUPA PSB HANDEL


Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds Retail, CCC

 

Moderator:
dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY

  • długofalowe strategie – jak dziś patrzymy na rynek, czy wiemy gdzie jesteśmy i gdzie dążymy?
  • jak dopasować asortyment do zmian: oczekiwań konsumentów i zmieniającego się krajobrazu formatów handlowych

LUNCH

PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE
NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA

PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE:
STRATEGIE

OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
RETAILU

KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL

ASORTYMENT
I STRATEGIE CENOWE

PHYGITAL

SESJA OMNICOMMERCE:

STRATEGIE

Klient gen Z w galerii handlowej

Oczekujemy na potwierdzenie

  • jaki pomysł na przyciąganie młodego klienta mają galerie?
  • partnerstwo w temacie galeria-retailer w obszarze przyciągania klienta i wzrostów sprzedaży

Jak i czym przyciągać klienta do galerii

Oczekujemy na potwierdzenie

  • co może zrobić marka a co galeria?

Jak klienci migrują? Co wpływa na to Że raz są w jednym kanale a raz w innym?

Oczekujemy na potwierdzenie

Jak dziś kupuje Klient w omnichannelu?– dyskusja panelowa

Paneliści:
Bartosz Kuciak, Senior Sales Director, OTCF


Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS

Konrad Jezierski, Omni-Sales Director, Członek Zarządu, KOMFORT

 

  • dzisiejsze oczekiwania klienta od marki sprzedającej w wielu kanałach: czego oczekują i czego nie lubią?
  • gdzie jest mój klient i spędza wolny czas – jak do niego dotrzeć?
  • niedziele handlowe – czy ich przywrócenie zwiększy traffic w offline?
  • perspektywa dyrektorów sprzedaży
}

18:00 | KOKTAJL

}

20:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA OPTYMALIZACJA

E-COMMERCE

Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store

Dawid Szrek, Manager ds. e-commerce & projektów IT, OCHNIK

 

  • udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych

Forma płatności jako element zwiększający/ zmniejszający zadowolenie klienta

Krystian Drzewicki, Head of Online Payments, Pion Finansowania Sprzedaży, RTV EURO AGD

  • finalna kwota widoczna dopiero po realizacji zamówienia
  • brak automatycznego zapamiętania preferowanej formy płatności
  • brak ulubionej formy płatności

TECHNOLOGIA I TRADYCJA: SZTUCZNA INTELIGENCJA NA BOŻE NARODZENIE

Justyna Torres, eCommerce & IT eCommerce Director, CARREFOUR ITALIA

  • AI – realne narzędzie, wspomagające dobór produktów, personalizację oraz jako inspiracja w świątecznych zakupach

JAK DZIĘKI CHAT GPT SKRÓCIĆ I ULEPSZYĆ PROCES ZAKUPOWY?

Dariusz Urban, Dyrektor e-commerce, W.KRUK

  • skuteczne i precyzyjne rozwiązania dla złożonych zapytań
  • analityka i dostosowanie usług

Zmiana nawyków konsumenckich w kanale e-commerce – dyskusja panelowa

Paneliści:
Aleksandra Szol, Head of ecommerce, TYLKO


Stanisław Michalik, Head of E-Commerce Poland, Czechia & Slovakia, TCHIBO


Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW


Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA

  • od dużego koszyka zakupowego w stronę częstych i mniejszych zakupów
  • szybka dostawa – schyłek trendu czy chwilowy przestój?
}

18:00 | KOKTAJL

}

20:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA DIGITALIZACJA

RETAILU

Jak technologia może wspomagać  biznes w rozwoju? – fireside chat

Gość:
Małgorzata Bochenek, Country Business Development & Transformation Manager, IKEA

  • jak nie „popsuć” tego co już działa jednocześnie wprowadzając zmiany
  • czy rozwój AI rzeczywiście zrewolucjonizuje retail?

AI – CZY TO TECHNOLOGIA, KTÓRA ZMIENI WSZYSTKO?

Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN

JAK ZDIGITALIZOWAĆ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ W SKLEPIE?– dyskusja panelowa

Paneliści:
Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN


Krzysztof Heyda, Omnichannel & Mobile Product Manager, X-KOM


Michał Zych, Chief Product & Technology Officer, CASTORAMA


Jakub Świdziński, Country Digital Portfolio & Launch Team Leader, IKEA


Robert Janiszewski, Architekt Biznesowy, CEO, [r²]

  • automatyzacja jako wsparcie rush hours
  • nawigacja po sklepie
  • szybkie znalezienie produktu
}

18:00 | KOKTAJL

}

20:00 | Zakończenie I dnia forum

}

18:00

KOKTAJL

}

20:00

Zakończenie I dnia forum

* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie