III FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

EDYCJA ONLINE | 28.09-1.10 2021 r.

PROGRAM FORUM

Dzień 4, 1 października 2021

}

8:55

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

 


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

 

SESJA PLENARNA: KEY SUCCESS FACTOR IN RETAIL 2022: DELIVERY

Wyzwania: dostępność towaru, utrudnione dostawy z Chin, potencjał PUDO i paczkomatów

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

}

9:00

SZYBCIEJ & BEZPIECZNIEJ I W WEEKEND – DOSTAWA JAKO KLUCZOWY CZYNNIK SUKCESU W HANDLU DETALICZNYM
– dyskusja panelowa CEO

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

Paneliści:

Anna Podkowińska-Tretyn, CEO Poland & International Management Team Member EVERLI, EVERLI


Rafał Warecki, CEO, DOMODI



Jacek Palec, CEO, FRISCO



Mirosław Mikołajczak, CEO, SELSEY

 

  • jak pandemia zmieniła oczekiwania konsumentów co do dostawy i co zostanie z nami na zawsze?
}

9:40

Sesja Q&A

}

9:50

Retail. Omnichannel. E-commerce. Sukces w handlu pisany nowoczesną powierzchnią magazynową


Filip Noworól, Leasing Manager, PANATTONI

 

}

10:05

Sesja Q&A

}

10:10

TRENDY W DOSTAWACH – DYSKUSJA PANELOWA

Moderator:
Arkadiusz Kawa, Dyrektor, SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA

Paneliści:

Agata Polityło, General Manager Poland, WOLT


Arkadiusz Krupicz, Country Director Poland, PYSZNE.PL


Michał Dubisz, Country Manager, BOLT FOOD

}

10:50

Sesja Q&A

}

11:00

PRZERWA NA KAWĘ

SESJA PLENARNA: KEY SUCCESS FACTOR IN RETAIL 2022: EFFICIENCY

Wyzwania: rozwój, dochodowość, remodeling.

}

11:15

JAK UTRZYMAĆ ROZWÓJ I DOCHODOWOŚĆ W RZECZYWISTOŚCI WIELU SCENARIUSZY
– fireside chat

Gość:

Grażyna Piotrowska-Oliwa, Member of Board of Directors, PEPCO GROUP LIMITED, CEO & co-owner, GRUPA MODNE ZAKUPY

Modertor:

Anna Heimberger, Co-Founer, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

11:35

Sesja Q&A

}

11:40

Rebranding: nowe życie sklepów Profi


Paweł Musiał, CEO, PROFI ROM FOOD


Bartłomiej Serafiński, Founding Partner, CEO, TOUCHIDEAS

  • wprowadzenie na rynek rumuński nowego konceptu sklepów
  • nowatorski sposób współpracy klienta i agencji – od idei do wdrożenia w 3 miesiące
  • rola brandingu jako strategicznego narzędzia
}

12:00

Sesja Q&A

}

12:05

JAK DOSTOSOWAĆ STRATEGIĘ I FUNKCJONOWANIE NA RYNKU B2B DO NOWYCH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
– fireside chat

Gość:

Przemysław Budkowski, CEO, MERXU

Moderator:

Jakub Gierszyński, E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA

}

12:25

Sesja Q&A

}

12:30

Lunch

 

SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA:
LOGISTICS EXCELLENCE

Wyzwania: elastyczność w obliczu zmieniającego się popytu, szybciej, oszczędniej, bezpieczniej
Moderator:
Arkadiusz Kawa, Dyrektor, SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA
}

13:00

PLANOWANIE POPYTU I „SZYBKA” LOGISTYKA
– dyskusja panelowa

Moderator:
Maciej Grimling, Founder & CEO, HUBLOCK

 

Paneliści:
Radosław Nowak, Director of Supply Chain Poland / Baltics, NIVEA

Adam Sobolewski, Autor bloga www.logistyka poprostu.pl

Wojciech Gondek, Supply Chain & Logistics Director, CASTORAMA

 

}

13:40

SESJA Q&A

}

13:50

JAK LIDERZY RYNKU DETALICZNEGO OPTYMALIZUJĄ KOSZTY OBSŁUGI?

Tiina Kanninen, Director of Product Strategy and Management, RELEX SOLUTIONS

Kinga Wyganowska, Senior Account Executive, RELEX SOLUTIONS

W oparciu o doświadczenia detalistów, którzy najlepiej poradzili sobie na rynku w ostatnim burzliwym okresie, zobaczmy:

  • jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe pozwalają istotnie obniżyć koszty obsługi klienta
  • Unified Retail Planning – najlepsze praktyki i kierunki na teraz i najbliższą przyszłość
  • Czym kierować się czy przy ocenie wielu opcji rozwiązań dostępnych na rynku

Dyskusja nie będzie tłumaczona.

}

14:05

SESJA Q&A

}

14:10

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO SZYBKIEGO ZWIĘKSZENIA POWIERZCHNI MAGAZYNOWEJ

Krzysztof Niciejewski, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, SKLEPY KOMFORT

  • jak nowe potrzeby konsumentów wpływają na rozwój logistyki
  • czy wystarczy nam powierzchni magazynowej: kiedy rozbudowywać magazyn i zatrudniać ludzi?
}

14:30

SESJA Q&A

}

14:35

PROCESY PLANISTYCZNE W LOGISTYCE W TRUDNYCH I ZMIENNYCH REALIACH


Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

  • jak efektywnie budować modele planistyczne
  • w jaki sposób dynamicznie i elastycznie planować
  • optymalizacja w czasie rzeczywistym procesów logistyki
}

14:50

SESJA Q&A

}

14:55

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:10

INTEGRACJA PLANÓW BIZNESOWYCH: POPYT I SPRZEDAŻ A DYSTRYBUCJA

Adam Sobolewski, Autor bloga www.logistyka poprostu.pl

  • skoki i spadki popytu (oraz podaży)
    w trakcie pandemii covid-19
  • kto był rzeczywiście na coś takiego gotowy? Niewiele organizacji
  • można było się na to przygotować? Wbrew pozorom tak
  • zintegrowane planowanie biznesowe. Kultura i systemy
}

15:30

SESJA Q&A

}

15:35

ROSNĄCA SIŁA CX ZWIĄZANEGO Z DOSTAWĄ W E‑COMMERCE
– dyskusja panelowa dyrektorów logistyki
i e-commerce

Moderator:
Arkadiusz Kawa, Dyrektor, SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA

Paneliści:

Piotr Litwin, Dyrektor Logistyki, OCEANIC

Rafał Gąska, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, RTV EURO AGD


Michał Wójcik, Head of E-commerce, LEROY MERLIN


Jacek Powałka, Head of Last Mile Product, ALLEGRO

  • dostawa dziś: łatwa, szybka, tania?
  • darmowa dostawa w Polsce
  • same day delivery – od kiedy standard?
  • długi czas oczekiwania jako bloker biznesu?
}

16:15

SESJA Q&A

}

16:25

ZAKOŃCZENIE SESJI
I FORUM

SESJA RÓWNOLEGŁA:
SATYSFAKCJA KLIENTA

Wyzwania: klient 2022, wygoda, bezpieczeństwo, CX, media mix, influencerzy
Moderator:
Piotr Sztabiński, Business Development Director, OPINION WAY

 

}

13:00

JAK ZACHOWAĆ DOBRĄ STRATEGIĘ KOMUNIKACJI W NOWYCH REALIACH: MEDIA MIX
– dyskusja panelowa

Moderator:
Sebastian Tołwiński, Regionalny Dyrektor ds. Korporacyjnych
i Komunikacji, UPFIELD

Paneliści:
Katarzyna Wyszyńska, Niezależny Ekspert

Marcin Opaliński, Menadżer Online & Commerce Marketing, OBI

Łucja Gdala, E-commerce Director, DUKA


Marcin Zielonka, Head of Customer Experience, SAP

  • jak się zmienił profil konsumenta
    i konsumpcja abonamentów?
  • które kanały zyskują, które tracą i gdzie położyć nacisk na główną reklamę
  • VOD versus pozostałe kanały
  • dwóch królów czasu pandemii: digital i tv?
  • rosnące koszty kanału digital: FB, Google
}

13:40

SESJA Q&A

}

13:50

JAK KSZTAŁTOWAĆ DOŚWIADCZENIA KLIENTA, ŻEBY WRACAŁ, ZOSTAWAŁ I STAWAŁ SIĘ CORAZ BARDZIEJ LOJALNY

Dominik Olejko, Country Customer Manager, IKEA

Łukasz Smolarski, Innovation
& Co-creation Manager, IKEA

 

}

14:10

SESJA Q&A

}

14:15

ROLA WIDEO I JEGO WPŁYW NA DZISIEJSZEGO KLIENTA


Rafał Drzewiecki, Head of Global Business Marketing, TIK-TOK CE 

}

14:35

SESJA Q&A

}

14:45

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:00

DLACZEGO NIEKTÓRZY KLIENCI NIE ROBIĄ ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET I JAK TO ZMIENIĆ?

Katarzyna Wyszyńska, Kierownik E-commerce, Niezależny Ekspert

  • zrozumieć potrzeby klienta, który w ogóle nie robił zakupów przez internet
  • umiejętności
  • zaufanie do online’u
  • jak pozyskiwać osóby, które nie kupowały jeszcze online
}

15:20

SESJA Q&A

}

15:25

JAK WYKORZYSTYWAĆ DANE Z CDP DO ZAAWANSOWANEJ PERSONALIZACJI I POPRAWY SATYSFAKCJI KLIENTA?


Łucja Gdala, E-commerce Director, DUKA

}

15:45

SESJA Q&A

}

15:50

ZAKOŃCZENIE SESJI
I FORUM

SESJA RÓWNOLEGŁA:
LOYALTY IN ERA OF DIGITAL FIRST

Wyzwania: wzrost roli programów lojalnościowych

Moderator:
Adam Nowak, Global Loyalty Leader, IKEA

 

}

13:00

JAK PRZYGOTOWAĆ ZMIANY W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM DUŻEJ SIECI HANDLOWEJ?
– DYSKUSJA PANELOWA

Moderator:

Adam Nowak, Global Loyalty Leader, IKEA

Paneliści:

Tomasz Woźniak, Partner & CEO, FUTURE MIND


Szymon Dziura, Manager Działu Digital, E.LECLERC


Łukasz Gradowski, Head of CRM Department, RTV EURO AGD

Krzysztof Stremler, Kierownik Działu Serwisów Internetowych, Program MediClub, MEDICOVER

}

13:40

SESJA Q&A

}

13:50

KLUCZOWE ASPEKTY BUDOWANIA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO W DUŻEJ SIECI HANDLOWEJ

Szymon Dziura, Manager Działu Digital, E.LECLERC

}

14:10

SESJA Q&A

}

14:15

EKOLOGIA I TROSKA O PLANETĘ, JAK JĄ WYKORZYSTAĆ DO BUDOWANIA RELACJI LOJANOŚCIOWYCH Z MŁODYM POKOLENIEM

Hubert Pełka, Marketing Director Central & Eastern Europe, L’OCCITANE

 

}

14:35

SESJA Q&A

}

14:40

JAK BUDOWAĆ EKOSYSTEMY I ZAMYKAĆ W NICH KLIENTA? ROLA WALLED GARDENW BUDOWANIU LOJALNOŚCI W ERZE DIGITAL

Moderator:

Adam Nowak, Global Loyalty Leader, IKEA

Paneliści:

Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu, POLOMARKET



Dino Metaxas, Director of Digital Acceleration, ŻABKA POLSKA


Paweł Jarecki, Dyrektor Zarządzający ds. Relacji z Konsumentami, KROSS



Andrzej Czechowski, Head of eCommerce & BI, SAMSUNG

}

15:20

SESJA Q&A

}

15:30

ZAKOŃCZENIE SESJI
I FORUM

GŁÓWNY PARTNER FORUM

mirakl

PARTNER SESJI GŁÓWNEJ

TOUCHIDEAS

PARTNER SESJI LOGISTICS EXCELLENCE

PARTNER SESJI CYFRYZACJA,
DIGITALIZACJA, INNOWACJE W RETAILU

PARTNER SESJI FMCG IN DIGITAL WORLD

PARTNER SESJI E-COMMERCE:
Q-COMMERCE, LIVE COMMERCE, SOCIAL COMMERCE

PARTNER SESJI SPRZEDAŻ W ERZE OMNICHANNEL

TIDK
TIDK

PARTNER SESJI
Satysfakcja Klienta

TIDK

PARTNER

e-point
TIDK
TIDK
Kienbaumn
e-point

PATRONAT INSTYTUCJONALNY

PATRONAT MERYTORYCZNY

Grupa ODITK

PATRONAT MEDIALNY

cityboard
Galerie Handlowe
marketing przy kawie
Sprawny Marketing
cityboard
Galerie Handlowe
Sprawny Marketing
Sprawny Marketing
cityboard
Galerie Handlowe
Sprawny Marketing

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.