III FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

EDYCJA ONLINE | 28.09-1.10 2021 r.

PROGRAM FORUM

Dzień 4, 1 października 2021

}

8:55

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

 


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

 

}

9:00 - 12:30

SESJA PLENARNA: KEY SUCCESS FACTOR IN RETAIL 2022: DELIVERY

Wyzwania: dostępność towaru, utrudnione dostawy z Chin, potencjał PUDO i paczkomatów

SZYBCIEJ & BEZPIECZNIEJ I W WEEKEND – DOSTAWA JAKO KLUCZOWY CZYNNIK SUKCESU W HANDLU DETALICZNYM
– dyskusja panelowa CEO

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

Paneliści:

Anna Podkowińska-Tretyn, CEO Poland & International Management Team Member EVERLI, EVERLI


Rafał Warecki, CEO, DOMODI



Jacek Palec, CEO, FRISCO

 

  • jak pandemia zmieniła oczekiwania konsumentów co do dostawy i co zostanie z nami na zawsze?

JAK UTRZYMAĆ ROZWÓJ I DOCHODOWOŚĆ W RZECZYWISTOŚCI WIELU SCENARIUSZY
– fireside chat

Gość:

Grażyna Piotrowska-Oliwa, Member of Board of Directors, PEPCO GROUP LIMITED, CEO & co-owner, GRUPA MODNE ZAKUPY

 

JAK DOSTOSOWAĆ STRATEGIĘ I FUNKCJONOWANIE NA RYNKU B2B DO NOWYCH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
– fireside chat

Gość:

Przemysław Budkowski, CEO, MERXU

 

}

12:30 - 13:00

Lunch

 

SESJE RÓWNOLEGŁE

}

13:00 - 17:30

SESJA RÓWNOLEGŁA: LOGISTICS EXCELLENCE

Wyzwania: elastyczność w obliczu zmieniającego się popytu, szybciej, oszczędniej, bezpieczniej

 

PLANOWANIE POPYTU I „SZYBKA” LOGISTYKA
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Radosław Nowak, Director of Supply Chain Poland / Baltics, NIVEA

Adam Sobolewski, Autor bloga www.logistyka poprostu.pl

 

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO SZYBKIEGO ZWIĘKSZENIA POWIERZCHNI MAGAZYNOWEJ

Krzysztof Niciejewski, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, SKLEPY KOMFORT

  • jak nowe potrzeby konsumentów wpływają na rozwój logistyki
  • czy wystarczy nam powierzchni magazynowej: kiedy rozbudowywać magazyn i zatrudniać ludzi?

CZY PANDEMIA WYMUSIŁA SZYBSZĄ AUTOMATYZACJĘ MAGAZYNÓW – JAKIE DZIŚ MAMY STANDARDY?


Artur Małasiński, Dyrektor Logistyki, TARCZYŃSKI

 

ROSNĄCA SIŁA CX ZWIĄZANEGO Z DOSTAWĄ W E‑COMMERCE
– dyskusja panelowa dyrektorów logistyki
i e-commerce

Paneliści:

Piotr Litwin, Dyrektor Logistyki, OCEANIC

Rafał Gąska, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, RTV EURO AGD


Michał Wójcik, Head of E-commerce, LEROY MERLIN


Jacek Powałka, Head of Last Mile Product, ALLEGRO

  • dostawa dziś: łatwa, szybka, tania?
  • darmowa dostawa w Polsce
  • same day delivery – od kiedy standard?
  • długi czas oczekiwania jako bloker biznesu?

INTEGRACJA PLANÓW BIZNESOWYCH: POPYT I SPRZEDAŻ A DYSTRYBUCJA

Adam Sobolewski, Autor bloga www.logistyka poprostu.pl

  • popyt i producja a planowanie łańcucha dostaw
}

13:00 - 17:30

SESJA RÓWNOLEGŁA: SATYSFAKCJA KLIENTA

Wyzwania: klient 2022, wygoda, bezpieczeństwo, CX, media mix, influencerzy

 

JAK ZACHOWAĆ DOBRĄ STRATEGIĘ KOMUNIKACJI W NOWYCH REALIACH: MEDIA MIX
– dyskusja panelowa

Moderator:
Sebastian Tołwiński, Regionalny Dyrektor ds. Korporacyjnych
i Komunikacji, UPFIELD

Paneliści:
Katarzyna Wyszyńska, Kierownik E-commerce, LAGARDERE DUTY FREE POLSKA

Marcin Opaliński, Menadżer Online & Commerce Marketing, OBI

  • jak się zmienił profil konsumenta
    i konsumpcja abonamentów?
  • które kanały zyskują, które tracą i gdzie położyć nacisk na główną reklamę
  • VOD versus pozostałe kanały
  • dwóch królów czasu pandemii: digital i tv?
  • rosnące koszty kanału digital: FB, Google

JAK KSZTAŁTOWAĆ DOŚWIADCZENIA KLIENTA, ŻEBY WRACAŁ, ZOSTAWAŁ I STAWAŁ SIĘ CORAZ BARDZIEJ LOJALNY

Dominik Olejko, Country Customer Manager, IKEA

Łukasz Smolarski, Innovation
& Co-creation Manager, IKEA

 

DLACZEGO NIEKTÓRZY KLIENCI NIE ROBIĄ ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET I JAK TO ZMIENIĆ?

Katarzyna Wyszyńska, Kierownik E-commerce, LAGARDERE DUTY FREE POLSKA

  • zrozumieć potrzeby klienta, który w ogóle nie robił zakupów przez internet
  • umiejętności
  • zaufanie do online’u
  • jak pozyskiwać osóby, które nie kupowały jeszcze online

 

}

13:00 - 17:30

SESJA RÓWNOLEGŁA: LOYALTY IN ERA OF DIGITAL FIRST RETAIL

Wyzwania: wzrost roli programów lojalnościowych

 

EKOLOGIA I TROSKA O PLANETĘ, JAK JĄ WYKORZYSTAĆ DO BUDOWANIA RELACJI LOJANOŚCIOWYCH Z MŁODYM POKOLENIEM

Hubert Pełka, Marketing Director Central & Eastern Europe, L’OCCITANE

 

 

 

}

17:00

Zakończenie Forum

 

GŁÓWNY PARTNER FORUM

PARTNER SESJI GŁÓWNEJ

PARTNER SESJI LOGISTICS EXCELLENCE

PARTNER SESJI CYFRYZACJA,
DIGITALIZACJA, INNOWACJE W RETAILU

PARTNER

PATRONAT INSTYTUCJONALNY

PATRONAT MEDIALNY

cityboard
Galerie Handlowe
marketing przy kawie
cityboard
Galerie Handlowe
cityboard

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.