III FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

EDYCJA ONLINE | 28.09-1.10 2021 r.

PROGRAM FORUM

Dzień 3, 30 września 2021

}

8:55

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

 


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

 

SESJA PLENARNA: GREEN RETAILING

Wyzwania: od gospodarki wolumenowej do gospodarki opartej na wartościach

Moderator:


Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL

}

9:00

OD ERY PRECOVIDOWEJ DO ERY COVIDU – CZY I JAK PANDEMIA ZMIENIŁA NASZE STRATEGIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU?
– dyskusja panelowa CEO

Moderator:


Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL

Paneliści:


Marek Sumiła, Dyrektor Rynku Polska i Kraje Bałtyckie Danone, Prezes Zarządu, DANONE


Kamilla Stańczyk, Co-founder, co-CEO, Chief Marketing Officer, ECO&MORE


Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN


Mirosław Proppé, CEO, WWF


Agnieszka Sznyk, President of the Board, Instytut Innowacji
i Odpowiedzialnego Rozwoju, INNOWO


Marek Borowski, Pełnomocnik Zarządu ds. strategii i rozwoju, FEDERACJA POLSKICH BANKÓW ŻYWNOŚCI


Tomasz Pawluk, Prezes Zarządu, TATUUM

  • czy pandemia wyrządziła nam „trwałą” krzywdę przywracając duże zużycie plastiku?
  • zmiana focusu: najpierw człowiek, a potem planeta – czy to ma odzwierciedlenie
    w naszych działaniach?
  • jak przyspieszona cyfryzacja wpłynęła na działania zrównoważone firm

 

}

10:10

Sesja Q&A

}

10:20

Trendy w opakowaniach w kontekście rewolucji ekologicznej


Karolina Werengowska, R&D Manager, Circular Packaging Design

 


Krzysztof Garman, R&D Director, Circular Packaging Design

 

  • jak trendy, moda, styl życia wpływają na ewolucję opakowań
  • jak zmieniają się materiały opakowaniowe i dlaczego pośród nich nadal korzystnie jest wybierać opakowania plastikowe
  • nowe trendy i realne przykłady projektowania opakowań wprowadzane przez producentów
}

10:35

Sesja Q&A

}

10:40

Przerwa na kawę

}

11:00

Strategiczna transformacja odpowiedzialności w firmie – case study Żabka


Rafał Rudzki, ESG Director, ŻABKA

 

}

11:20

Sesja Q&A

}

11:30

RECYKLING PRODUKTÓW: KONSUMENT – RETAILER – DOSTAWCA:
JAK WSPÓLNIE DOPASOWAĆ SIĘ DO REGULACJI DOTYCZĄCYCH ODPADÓW I ZAANGAŻOWAĆ W TO KONSUMENTA?
– dyskusja panelowa sieci, dostawców i organizacji

Moderator:


Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL

 

Paneliści:


Konrad Nowakowski, Prezes, POLSKA IZBA ODZYSKU I RECYKLINGU OPAKOWAŃ


Magdalena Dziczek, Dyrektor Biura Zarządu, Członek Zarządu, Związek Pracodawców Producentów Opakowań i Produktów w Opakowaniach, EKO-PAK


Przemysław Januszko, COO, Członek Zarządu, GREEN HOLDING


Irek Sudnik, Dyrektor Generalny – Prezes Zarządu, LABORATORIUM KOSMETYCZNE DR IRENA ERIS

  • czego oczekuje konsument od nowoczesnego handlu, w jakie działania recyklingowe się angażuje?
  • jak budować relację marka-konsument zgodnie z zasadą dbania o środowisko
  • co zyskujemy?
}

12:20

Sesja Q&A

}

12:30

Lunch

 

SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA:
SATYSFAKCJA KLIENTA

Wyzwania: klient 2022, wygoda, bezpieczeństwo, CX, media mix, influencerzy
Moderator:
Piotr Sztabiński, Business Development Director, OPINION WAY

}

13:00

5 FILARÓW NOWYCH ZACHOWAŃ ZAKUPOWYCH
– dyskusja panelowa

Moderator:
Arleta Sobierajczyk, Market Research and Consumer Insights Senior Manager, JERONIMO MARTINS POLSKA

Paneliści:
Marek Skomorowski, Head of Growth C2C Segment, ALLEGRO LOKALNIE


Agnieszka Radawiec, CMO, OBI


Monika Kowalewska, Dyrektor Marketingu, WAWEL

  • zdrowie (produkty bio) i bezpieczeństwo
  • proximity – naturalny wybór konsumenta: blisko i w jednym miejscu
  • premiumizacja
  • lokalność i sustainabiity
  • technologia
}

13:40

SESJA Q&A

}

13:50

Zanim obliczysz współczynnik konwersji, upewnij się czy twoja marka angażuje klientów

Marcin Piotrowski, Business Development Manager, AGENCJA WHITES

Agnieszka Lis,
Julia Jurga, Social Media Team Leader, AGENCJA WHITES

}

14:05

SESJA Q&A

}

14:10

JAK ZMIENIŁA SIĘ DEMOGRAFIA I ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW INTERNETU, CZYLI CZAS NA B2B

Kornelia Musiałowska-Kałużna, Head of Customer Success, MERXU

Agnieszka Lis,
Agnieszka Lis, Customer Acquisition Manager, MERXU

  • „konsument po godzinach” czyli zakupy firmowe w Internecie
  • migracja Klienta między offline i online – jak ją wykorzystać dzięki nowoczesnym i tradycyjnym metodom sprzedaży i obsługi Klienta 
  • które preferencje zakupowe zostaną z nami na dłużej? 
}

14:30

SESJA Q&A

}

14:35

PRZERWA NA KAWĘ

}

14:45

JAK SIĘ ZMIENI ZACHOWANIE KLIENTÓW, KIEDY WRÓCIMY DO NORMALNOŚCI?


Katarzyna Goworek, Head of Marketing, SELSEY

 

}

15:05

SESJA Q&A

}

15:10

CZYM BĘDZIEMY DZIŚ KONKUROWAĆ O KLIENTA? – dyskusja panelowa

Moderator:
Victor Stanescu, Commercial Director, TELEPERFORMANCE POLAND

Paneliści:

Łukasz Gradowski, Head of CRM Department, RTV EURO AGD


Michał Szlapański, Marketing
& Strategy Director, GEZE

Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW

  • CX, obsługą, szybką dostawą, innowacjami
}

15:50

SESJA Q&A

}

16:00

ZAKOŃCZENIE SESJI

SESJA RÓWNOLEGŁA:
CIRCULAR ECONOMY

Wyzwania: od gospodarki wolumenowej
do gospodarki opartej na wartościach
Moderator:
Anna Gorączka, Green Officer, ŻABKA POLSKA

}

13:00

JAKI WPŁYW NA ZACHOWANIA ZAKUPOWE KONSUMENTA MA JEGO TROSKA O ŚRODOWISKO?
– dyskusja panelowa

Moderator:
Anna Gorączka, Green Officer, ŻABKA POLSKA

Paneliści:
Radosław Polechoński, Sustainability Leader, DECATHLON POLAND

Rafał Gąszczak, End2End Sustainability Lead Central Europe | Sustainable Packaging Lead Europe Foods, PEPSICO

Agata Czachórska, Country Sustainability Manager, IKEA RETAIL

Mateusz Galica, Partner Zarządzający w agencji zielonych transformacji, LATA DWUDZIESTE

Przemysław Kazanowski, Senior Business Development Manager, PLENTI


}

13:40

SESJA Q&A

}

13:50

Planeta, konsumentki i konsumenci, zachowania zakupowe i rola biznesu


Agata Czachórska, Country Sustainability Manager, IKEA RETAIL

 

  • WIEDZA: świadomość konsumentek i konsumentów na rynku polskim dot. stanu planety i ich oczekiwania
  • ZROZUMIENIE: czynniki wpływające na podejmowane działania i wybory zakupowe; jak je podejmujemy
  • DZIAŁANIE: jak wykorzystać to, co już wiemy do tworzenia wartości dla biznesu, planety oraz ludzi
}

14:10

SESJA Q&A

}

14:15

JAK WYKORZYSTAĆ TROSKĘ KONSUMENTA O ŚRODOWISKO I PLANETĘ DO BUDOWANIA GOSPODARKI OPARTEJ O WARTOŚCI?


Artur Węgłowski, Dyrektor Handlowy, GOODVALLEY

  • wspieranie lokalnych społeczności
  • troska o planetę
  • bezpieczeństwo
  • jak globalne marki muszą dziś budować zaufanie konsumenta oraz
  • wyeliminować takie działania, które to zaufanie podważają
}

14:35

SESJA Q&A

}

14:40

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:00

EKODESIGN: ŚRODOWISKOWE ASPEKTY PROJEKTOWANIA OPAKOWAŃ

Kamilla Stańczyk, Co-founder, co-CEO, Chief Marketing Officer, ECO&MORE

  • rozwój alternatywnych opakowań na produkty – czy one są efektywne jeśli chodzi o ślad węglowy?
}

15:20

SESJA Q&A

}

15:25

EKOLOGICZNE OPAKOWANIE. PRZYDATNOŚĆ DO RECYKLINGU WYZWANIE CZY KONIECZNOŚĆ?

Konrad Nowakowski, Prezes, POLSKA IZBA ODZYSKU I RECYKLINGU OPAKOWAŃ

 

}

15:45

SESJA Q&A

}

15:55

ZAKOŃCZENIE SESJI

SESJA RÓWNOLEGŁA:
WSPÓŁPRACA I ZAUFANIE NA LINII SIEĆ & DOSTAWCA W CZASACH COVID-19

Wyzwania: zrozumieć rynek, potrzeby retailera i dostawcy, dominacja mniejszych formatów, marka własna, produkty premium, lokalność

Moderator:
Marcin Mielniczuk,
International Purchasing Manager, MAXIMA INTERNATIONAL SOURCING
}

13:00

JAK PRZEMODELOWAĆ WSPÓŁPRACĘ I DOPASOWAĆ JĄ DO MNIEJSZYCH FORMATÓW, KTÓRE ZYSKAŁY W CZASACH PANDEMII
– dyskusja panelowa retailerów i dostawców

Moderator:
Tomasz Mazur, Head Of Ecommerce MEE (PL, CZ, SK, UA), SCHNEIDER ELECTRIC

Paneliści:

Ewa Nazim, Head of Catagory Management, LISEK.APP

Anna Heimberger, Head of trade marketing and e-commerce, UPFIELD

Paweł Lipień, Dyrektor Komercyjny, Członek Zarządu, PRIMAVEGA

  • jak Covid zmienił współpracę na linii sieć-dostawca
  • inflacja, ceny surowców, podwyżki
}

13:40

SESJA Q&A

}

13:50

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZMIAN W KOSZYKU ZAKUPOWYM KONSUMENTÓW


Beata Podleśna-Gumkowska, Segment Director, ALLEGRO

  • poznaj nowe zachowania klienta i sprawdź na ile te zachowania są trwałe a na ile tymczasowe
}

14:10

SESJA Q&A

}

14:15

Strategiczne modus operandi na rynku wielokanałowym

Paweł Lipień, Dyrektor Komercyjny, Członek Zarządu, PRIMAVEGA

}

14:35

SESJA Q&A

}

14:45

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:00

ZMIANY W ROZWOJU NIEKTÓRYCH KATEGORII
– dyskusja panelowa

Moderator:
Tomasz Mazur, Head Of Ecommerce MEE (PL, CZ, SK, UA), SCHNEIDER ELECTRIC

Paneliści:
Marcin Półchłopek, Merchant Management Director, ALLEGRO

 


Rafał Wróblewski, Dyrektor Sprzedaży, NESTLE POLSKA


Wiktor Sawosz, Założyciel
i Prezes Zarządu, VOLLMART

Agnieszka Maćkowiak, Country Category Manager Dining & Bathroom, IKEA RETAIL

  • potencjał trendu „polskie i regionalne” – czy konsument będzie kupował coraz więcej produktów lokalnych
  • wzrost i spadek niektórych kategorii
  • jak dziś wspólnie wykreować potrzebę zakupu danego produktu
}

15:40

SESJA Q&A

}

15:50

ZAKOŃCZENIE SESJI

GŁÓWNY PARTNER FORUM

mirakl

PARTNER SESJI GŁÓWNEJ

TOUCHIDEAS

PARTNER SESJI LOGISTICS EXCELLENCE

PARTNER SESJI CYFRYZACJA,
DIGITALIZACJA, INNOWACJE W RETAILU

PARTNER SESJI FMCG IN DIGITAL WORLD

PARTNER SESJI E-COMMERCE:
Q-COMMERCE, LIVE COMMERCE, SOCIAL COMMERCE

PARTNER SESJI SPRZEDAŻ W ERZE OMNICHANNEL

TIDK
TIDK

PARTNER SESJI
Satysfakcja Klienta

TIDK

PARTNER

e-point
TIDK
TIDK
Kienbaumn
e-point

PATRONAT INSTYTUCJONALNY

PATRONAT MERYTORYCZNY

Grupa ODITK

PATRONAT MEDIALNY

cityboard
Galerie Handlowe
marketing przy kawie
Sprawny Marketing
cityboard
Galerie Handlowe
Sprawny Marketing
Sprawny Marketing
cityboard
Galerie Handlowe
Sprawny Marketing

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.