III FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

EDYCJA ONLINE | 28.09-1.10 2021 r.

PROGRAM FORUM

Dzień 3, 30 września 2021

}

8:55

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

 


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

 

}

9:00 - 12:30

SESJA PLENARNA: GREEN RETAILING

Wyzwania: od gospodarki wolumenowej do gospodarki opartej na wartościach

OD ERY PRECOVIDOWEJ DO ERY COVIDU – CZY I JAK PANDEMIA ZMIENIŁA NASZE STRATEGIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU?
– dyskusja panelowa CEO

Paneliści:


Marek Sumiła, Dyrektor Rynku Polska i Kraje Bałtyckie Danone, Prezes Zarządu, DANONE


Kamilla Stańczyk, Co-founder, co-CEO, Chief Marketing Officer, ECO&MORE


Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN


Mirosław Proppé, CEO, WWF


Agnieszka Sznyk, President of the Board, Instytut Innowacji
i Odpowiedzialnego Rozwoju, INNOWO


Marek Borowski, Prezes Zarządu, FEDERACJA POLSKICH BANKÓW ŻYWNOŚCI


Tomasz Pawluk, Prezes Zarządu, TATUUM

  • czy pandemia wyrządziła nam „trwałą” krzywdę przywracając duże zużycie plastiku?
  • zmiana focusu: najpierw człowiek, a potem planeta – czy to ma odzwierciedlenie
    w naszych działaniach?
  • jak przyspieszona cyfryzacja wpłynęła na działania zrównoważone firm

 

RECYKLING PRODUKTÓW: KONSUMENT – RETAILER – DOSTAWCA:
JAK WSPÓLNIE DOPASOWAĆ SIĘ DO REGULACJI DOTYCZĄCYCH ODPADÓW I ZAANGAŻOWAĆ W TO KONSUMENTA?
– dyskusja panelowa sieci, dostawców i organizacji

Paneliści:


Konrad Nowakowski, Prezes, POLSKA IZBA ODZYSKU I RECYKLINGU OPAKOWAŃ


Krzysztof Baczyński, Prezes Zarządu, Związek Pracodawców Producentów Opakowań i Produktów w Opakowaniach, EKO-PAK


Przemysław Januszko, COO, Członek Zarządu, GREEN HOLDING

  • czego oczekuje konsument od nowoczesnego handlu, w jakie działania recyklingowe się angażuje?
  • jak budować relację marka-konsument zgodnie z zasadą dbania o środowisko
  • co zyskujemy?

PRAWDZIWY LIDER JEST BLISKO LUDZI – fireside chat


Anna Kruk, CEO & Co-Founder, ANIA KRUK JEWELLERY

 

}

12:30 - 13:00

Lunch

 

SESJE RÓWNOLEGŁE

}

13:00 - 17:30

SESJA RÓWNOLEGŁA: SATYSFAKCJA KLIENTA

Wyzwania: klient 2022, wygoda, bezpieczeństwo, CX, media mix, influencerzy

 

5 FILARÓW NOWYCH ZACHOWAŃ ZAKUPOWYCH
– dyskusja panelowa

Moderator:
Arleta Sobierajczyk, Market Research and Consumer Insights Senior Manager, JERONIMO MARTINS POLSKA

Paneliści:

Marek Skomorowski, Head of Growth, ALLEGRO LOKALNIE


Agnieszka Radawiec, CMO,
OBI

  • zdrowie (produkty bio) i bezpieczeństwo
  • proximity – naturalny wybór konsumenta: blisko i w jednym miejscu
  • premiumizacja
  • lokalność i sustainabiity
  • technologia

JAK ZMIENIŁA SIĘ DEMOGRAFIA I ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW INTERNETU

Kornelia Musiałowska-Kałużna, Head of Customer Success, MERXU

Agnieszka Lis,
Agnieszka Lis, Customer Acquisition Manager, MERXU

  • jak zachowują się poszczególne grupy konsumentów
  • klienci coraz częściej i chętniej kupują
    w online, jaki to będzie miało wpływ
    na zakupy offline?
  • które preferencje zakupowe zostaną
    z nami na dłużej?

JAK SIĘ ZMIENI ZACHOWANIE KLIENTÓW, KIEDY WRÓCIMY DO NORMALNOŚCI?


Katarzyna Goworek, Head of Marketing, SELSEY

 

CZYM BĘDZIEMY DZIŚ KONKUROWAĆ O KLIENTA? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Łukasz Gradowski, Head of CRM Department, RTV EURO AGD


Michał Szlapański, Marketing
& Strategy Director, GEZE

  • CX, obsługą, szybką dostawą, innowacjami

ROLA WIDEO I JEGO WPŁYW NA DZISIEJSZEGO KLIENTA


Rafał Drzewiecki, Head of Global Business Marketing, TIK-TOK CE

 

}

13:00 - 17:30

SESJA RÓWNOLEGŁA: CIRCULAR ECONOMY

Wyzwania: od gospodarki wolumenowej
do gospodarki opartej na wartościach

 

JAK WYKORZYSTAĆ TROSKĘ KONSUMENTA O ŚRODOWISKO I PLANETĘ DO BUDOWANIA GOSPODARKI OPARTEJ O WARTOŚCI?


Artur Węgłowski, Dyrektor Handlowy, GOODVALLEY

  • wspieranie lokalnych społeczności
  • troska o planetę
  • bezpieczeństwo
  • jak globalne marki muszą dziś budować zaufanie konsumenta oraz
  • wyeliminować takie działania, które to zaufanie podważają

Planeta, konsumentki i konsumenci, zachowania zakupowe i rola biznesu


Agata Czachórska, Country Sustainability Manager, IKEA RETAIL

 

  • WIEDZA: świadomość konsumentek i konsumentów na rynku polskim dot. stanu planety i ich oczekiwania
  • ZROZUMIENIE: czynniki wpływające na podejmowane działania i wybory zakupowe; jak je podejmujemy
  • DZIAŁANIE: jak wykorzystać to, co już wiemy do tworzenia wartości dla biznesu, planety oraz ludzi

EKODESIGN: ŚRODOWISKOWE ASPEKTY PROJEKTOWANIA OPAKOWAŃ

Kamilla Stańczyk, Co-founder, co-CEO, Chief Marketing Officer, ECO&MORE

  • rozwój alternatywnych opakowań na produkty – czy one są efektywne jeśli chodzi o ślad węglowy?

EKOLOGICZNE OPAKOWANIE. PRZYDATNOŚĆ DO RECYKLINGU WYZWANIE CZY KONIECZNOŚĆ?

Konrad Nowakowski, Prezes, POLSKA IZBA ODZYSKU I RECYKLINGU OPAKOWAŃ

 

 

}

13:00 - 17:30

SESJA RÓWNOLEGŁA: WSPÓŁPRACA I ZAUFANIE NA LINII SIEĆ & DOSTAWCA W CZASACH COVID-19

Wyzwania: zrozumieć rynek, potrzeby retailera i dostawcy, dominacja mniejszych formatów, marka własna, produkty premium, lokalność

 

JAK PRZEMODELOWAĆ WSPÓŁPRACĘ I DOPASOWAĆ JĄ DO MNIEJSZYCH FORMATÓW, KTÓRE ZYSKAŁY W CZASACH PANDEMII
– dyskusja panelowa retailerów i dostawców

Paneliści:
Ewa Nazim, Buying & Category Management Director Poland
& Romania, SMYK

Anna Heimberger, Head of trade marketing and e-commerce, UPFIELD

Przedstawiciel SPAR, oczekujemy na finalne potwierdzenie, SPAR

  • jak Covid zmienił współpracę na linii sieć-dostawca
  • inflacja, ceny surowców, podwyżki

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ZMIAN W KOSZYKU ZAKUPOWYM KONSUMENTÓW


Beata Podleśna-Gumkowska, Segment Director, ALLEGRO

  • poznaj nowe zachowania klienta i sprawdź na ile te zachowania są trwałe a na ile tymczasowe

JAK CZĘSTSZE ZAKUPY ONLINE WPŁYNĄ NA ZACHOWANIA ZAKUPOWE KONSUMENTA
PO PANDEMII?

Przemysław Kępczyński, Dyrektor Grupy Produktowej Telecom & Foto, MEDIA SATURN

  • konsumenci coraz częściej i chętniej kupują w online, jaki to będzie miało wpływ na zakupy offline?
  • jak wsłuchiwać się wspólnie w potrzeby konsumenta i zapewnić mu bezpieczeństwo?

ZMIANY W ROZWOJU NIEKTÓRYCH KATEGORII
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Dagmara Brzezińska-Marcu, Commercial Category Management Director, ALLEGRO


Rafał Wróblewski, Dyrektor Sprzedaży, NESTLE POLSKA


Wiktor Sawosz, Założyciel
i Prezes Zarządu, VOLLMART

  • potencjał trendu „polskie i regionalne” – czy konsument będzie kupował coraz więcej produktów lokalnych
  • wzrost i spadek niektórych kategorii
  • jak dziś wspólnie wykreować potrzebę zakupu danego produktu
}

17:00

Zakończenie III dnia Forum

 

GŁÓWNY PARTNER FORUM

PARTNER SESJI GŁÓWNEJ

PARTNER SESJI LOGISTICS EXCELLENCE

PARTNER SESJI CYFRYZACJA,
DIGITALIZACJA, INNOWACJE W RETAILU

PARTNER

PATRONAT INSTYTUCJONALNY

PATRONAT MEDIALNY

cityboard
Galerie Handlowe
marketing przy kawie
cityboard
Galerie Handlowe
cityboard

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.