FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

edycja online

29 września – 2 października 2020 r, 

10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego
w postpandemicznej rzeczywistości

Analizy. Rozwiązania. Nowe strategie

PROGRAM FORUM

1 dzień Forum
– 29 września 2020

2 dzień Forum
– 30 września 2020

3 dzień Forum
– 1 października 2020

4 dzień Forum
– 2 października 2020

1 dzień Forum, 29 września 2020 r.

}

8:00

Przywitanie gości, otwarcie Forum

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

}

8:15-11:15

SESJA PLENARNA: HOW TO ADJUST TO „NEW NORMALITY”

Wyzwania: #przyspieszenie technologiczne #rozwój kanałów sprzedaży

Retail w nowej normalności: trendy w Polsce i na świecie 2021-2025
– prelekcja otwierająca oraz dyskusja panelowa CEO

Moderator:
Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GFK

Paneliści:
Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN
Michał Ciszek, Managing Director, Vice President, CIRCLE K
Wojciech Buczkowski, CEO, KOMPUTRONIK
Grzegorz Zych, Ekspert rynku retail

  • „postcovidowy” obraz retailu: Polska i świat
  • food & non-food po korona-kryzysie: jaką lekcję wyciągnęliśmy z pandemii 
  • jak planować i zmieniać strategię w zmieniającej się rzeczywistości
  • e-grocery – dalszy potencjał rozwoju
  • potencjał różnych modeli sprzedażowych na „wymagające czasy”: „one-stop shopping”, convenience, proximity, co zamiast galerii? 

Jak wygląda rynek e-grocery w Polsce i jaki ma potencjał?
– Fireside chat  

Jacek Palec, CEO, FRISCO.PL

Nowe formaty W HANDLU
– Fireside chat

Paneliści:
Ranita Sobańska, CEO, 4FCAFE, Członek Zarządu OTCF, Dyrektor Kreatywna 4F
Agnieszka Kosik, Head of Poland, FACEBOOK

  • nowe możliwości i pomysły na sprzedaż w retailu
  • jak szacować potencjał nowych formatów, aby obniżyć ryzyko

Krajobraz po pandemii – czy nadszedł już czas na odmrażanie wydatków i na nowe inwestycje

Paweł Cegielski, Dyrektor Finansowy, Prokurent, DEICHMANN 

}

11:15-16:15

SESJA RÓWNOLEGŁA:
RETAIL STRATEGIES
FOR THE FUTURE

Wyzwania: #retail zrównoważony # bezobsługowość # digital transformation

Retail zrównoważony – po pandemii: czy kryzys zmienił działania retailerów i producentów w zakresie odpowiedzialnego biznesu?
– panel dyskusyjny CEO 

Paneliści:

Jaak Mikkel, General Manager, Poland and Baltics, COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY
Carolina Garcia Gomez, CEO & CSO / Country Retail Manager, IKEA POLAND

  • powrót konsumenta do „używania” plastiku a jego oczekiwania co do odpowiedzialności za środowisko 
  • jak zmiana zachowań konsumentów wpłynie na ich oczekiwania wobec handlu 
  • czy czeka nas powrót na ścieżkę zrównoważonego wzrostu?

Zielona z natury

case study: Żabka Polska
Anna Gorączka, Green officer, ŻABKA POLSKA

Bezobsługowość jako trend 2021 – wyzwania technologiczne formatów Take&Go
– panel dyskusyjny

Paneliści:

Marcin Dąbrowski, CEO, TAKE & GO 
Michał Sacha, CMO, Executive Board Member, CARREFOUR  

Transformacja digital – budowanie przewagi konkurencyjnej czy standard 

Maksymilian Litwinow, Retail expert

  • elementy konieczne do przeprowadzenia transformacji cyfrowej w retail 
  • przykłady firm, które z sukcesem przeszły transformację cyfrową
  • trendy w retailu związane z digitalizacją oraz nowe możliwości budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów 

Retail (R)evolution – nowoczesny handel w sieciach franczyzowych 

Marcin Gieracz, Wiceprezes Zarządu, GRUPA EUROCASH

Na zakończenie sesji zapraszamy do swobodnej rozmowy w eksperckim chat roomie
}

11:15-16:15

SESJA RÓWNOLEGŁA:
E-COMMERCE – LEADING SALES CHANNEL FOR RETAIL

Wyzwania: #przyspieszenie technologicze #rozwój kanałów sprzedaży

Moderator sesji:
Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, INTERCARS  

Turbo agile – jak przyspieszyliśmy z digitalizacją i transformacją w e-commerce i co jeszcze przed nami
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Michał Wojas, e-commerce Manager, WOJAS
Jarosław Stępień, Dyrektor e-commerce, KLER
Daniel Rogiński, Wiceprezes Zarządu, DROGERIE NATURA 

  • co obnażyła pandemia i jak wpłynęła na przyspieszenie rozwoju naszego e-commerce
  • kto wygrał a kto najwięcej stracił
  • przykłady „turbo” zmian i dopasowania się do sytuacji – spojrzenie z perspektywy czasu

Od sklepu „odpalonego” na już, w środku pandemii – po optymalizację procesów i stabilny rozwój 

case study OLSEN FASHION
Katarzyna Radwańska, Managing Director, OLSEN FASHION

Oczekujemy na potwierdzenie tematu

Piotr Czynsz, e-commerce Growth Manager, EXPERTSENDER

Każdy dzień jest jak „Black Friday” – jak zwiększyć wydajność sklepu na wielu poziomach
– DYSKUSJA PANELOWA DYREKTORÓW E-COMMERCE

Paneliści:

Piotr Kałwa, Head of e-commerce, PUCCINI
Bartłomiej Twardosz , Dyrektor ds. e-commerce, W.KRUK 

  • od komunikacji i ofertowania, po sprzedaż, obsługę (call center) aż do ostatniej mili (delivery)
  • jak zarządzać „nadurodzajem”

JAK PRZEŁAMALIŚMY OSTATNIE BARIERY DLA ZAKUPÓW ON-LINE I JAK MAMY ZAMIAR UTRZYMAĆ KLIENTÓW

Justyna Torres, e-commerce Director, CARREFOUR ROMANIA, CEO, BRINGO 

  • nowe pomysły przyciągania klientów do sklepu on-line

 

JAK PLANUJEMY UTRZYMAĆ I ROZWIJAĆ KANAŁ E-COMMERCE PO POWROCIE DO „NORMALNOŚCI”?  

Małgorzata Radkiewicz, Dyrektor marketingu i e-commerce, SFERIS

  • modyfikacja customer journey map i zwiększone możliwości wyboru zakupów
  • zautomatyzowane magazyny i marketing automation
  • bezpieczeństwo jako nr 1
Na zakończenie sesji zapraszamy do swobodnej rozmowy w eksperckim chat roomie

PROGRAM FORUM

2 dzień Forum
– 30 września 2020

3 dzień Forum
– 1 października 2020

4 dzień Forum
– 2 października 2020

Partnerzy edycji 2020

Główny Partner Forum

Partner Sesji
e-commerce

Patroni edycji 2020

Partnerzy i Patroni

edycji 2019

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.