
FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE
edycja online
29 września – 2 października 2020 r,
10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego
w postpandemicznej rzeczywistości
Analizy. Rozwiązania. Nowe strategie
PROGRAM FORUM
1 dzień Forum
– 29 września 2020
2 dzień Forum
– 30 września 2020
3 dzień Forum
– 1 października 2020
4 dzień Forum
– 2 października 2020
1 dzień Forum, 29 września 2020 r.
8:00
Przywitanie gości, otwarcie Forum
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA: HOW TO ADJUST TO „NEW NORMALITY”
Wyzwania: #przyspieszenie technologiczne #rozwój kanałów sprzedaży
Moderator:
Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GFK
8:10
RETAIL W NOWEJ NORMALNOŚCI: TRENDY W POLSCE I NA ŚWIECIE 2021-2025
PRELEKCJA OTWIERAJĄCA
Moderator:
Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GFK
Paneliści:
Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN
Michał Ciszek, Managing Director, Vice President, CIRCLE K
Wojciech Buczkowski, CEO, KOMPUTRONIK
Krzysztof Bajołek, CEO/Founder, ANSWEAR.COM, MEDICINE
Maciej Podwojski, Sales and Operations Manager, PRIMARK POLSKA
Grzegorz Zych, Ekspert rynku retail
- „postcovidowy” obraz retailu: Polska i świat
- food & non-food po korona-kryzysie: jaką lekcję wyciągnęliśmy z pandemii
- jak planować i zmieniać strategię w zmieniającej się rzeczywistości
- e-grocery – dalszy potencjał rozwoju
- potencjał różnych modeli sprzedażowych na „wymagające czasy”: „one-stop shopping”, convenience, proximity, co zamiast galerii?
9:20
SESJA Q&A
9:25
SD-WAN czy jest to zmiana wywołana cyfrową rewolucją?
Urszula Kruczek, Dyrektor Sprzedaży Rynku Retail i Usług ICT, T-MOBILE
- zmieniające się potrzeby branży retail w zakresie rozwiązań teleinformatycznych
- SD-WAN od T-Mobile czyli elastyczne i bezpieczne sieci WAN
- przyszłość rozwiązań chmurowych a SD-WAN
9:45
SESJA Q&A
9:50
NOWE FORMATY W HANDLU
– FIRESIDE CHAT
Moderator: Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GFK
Goście:
Ranita Sobańska, CEO, 4FCAFE, Członek Zarządu OTCF, Dyrektor Kreatywna 4F
Agnieszka Kosik, Head of Poland, FACEBOOK
- nowe możliwości i pomysły na sprzedaż w retailu
- jak szacować potencjał nowych formatów, aby obniżyć ryzyko
10:30
SESJA Q&A
10:35
PRZERWA NA KAWĘ
10:50
KRAJOBRAZ PO PANDEMII – CZY NADSZEDŁ JUŻ CZAS NA ODMRAŻANIE WYDATKÓW I NA NOWE INWESTYCJE
Paweł Cegielski, Dyrektor Finansowy, Prokurent, DEICHMANN
11:10
SESJA Q&A
11:15
Store of the Future 3.0
Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions, MICROSOFT
Łukasz Wala, Head of Disruption, GRUPA MASPEX
Na żywo ze studia Store of the Future, wspólnie z klientem reprezentującym sektor FMCG zaprezentujemy trzecią odsłonę sklepu przyszłość.
Store of the Future 3.0 jest skoncentrowany na procesach autonomicznych, dostarczaniu klientowi niepowtarzalnych doświadczeń oraz optymalizacji i automatyzacji procesów biznesowych. Sklep 3.0 zaciera granice między strefą online i offline.
11:35
SESJA Q&A
11:40
Przerwa na kawę I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
RETAIL STRATEGIES FOR THE FUTURE
Wyzwania : #retail zrównoważony # bezobsługowość # digital transformation
Moderator sesji:
Agnieszka Górnicka, Prezes Zarządu, INQUIRY
12:00
RETAIL ZRÓWNOWAŻONY – PO PANDEMII: CZY KRYZYS ZMIENIŁ DZIAŁANIA RETAILERÓW I PRODUCENTÓW W ZAKRESIE ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU?
– PANEL DYSKUSYJNY CEO
Moderator: Rafał Reif, Head of Fashion & Retail, ACCENTURE
Paneliści:
Jaak Mikkel, General Manager, Poland and Baltics, COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY
Karin Sköld, CEO, Dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju, IKEA RETAIL POLSKA
Maciej Podwojski, Sales and Operations Manager, PRIMARK POLSKA
Rafał Walendzik, Managing Director HPO, THE KRAFT HEINZ COMPANY – EAST TEAM
Niels Juhl, Country General Manager HUB Poland and the Baltic States, L’ORÉAL POLSKA
- powrót konsumenta do „używania” plastiku a jego oczekiwania co do odpowiedzialności za środowisko
- jak zmiana zachowań konsumentów wpłynie na ich oczekiwania wobec handlu
- czy czeka nas powrót na ścieżkę zrównoważonego wzrostu?
12:40
SESJA Q&A
12:50
Zielona z natury
case study: Żabka Polska
Anna Gorączka, Green officer, ŻABKA POLSKA
13:20
SESJA Q&A
13:30
PRZERWA NA LUNCH
14:00
AI-Retail, czyli gdzie jeszcze jest miejsce dla sztucznej inteligencji w retailu przyszłości
Łukasz Grala, CEO, Mentor & Futurolog, TIDK
- świadomość
- uważność
- wpływ
14:20
SESJA Q&A
14:30
BEZOBSŁUGOWOŚĆ JAKO TREND 2021 – WYZWANIA TECHNOLOGICZNE FORMATÓW TAKE&GO
– PANEL DYSKUSYJNY
Moderator: Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu, M4B
Paneliści:
Marcin Popiak, Chief Commercial Officer, TAKE & GO
Michał Sacha, CMO, Executive Board Member, CARREFOUR
15:00
SESJA Q&A
15:10
ELEKTRONICZNY OBIEG UMÓW – NARZĘDZIE OPTYMALIZUJACE PRACĘ ORAZ ZAPEWNIAJĄCE NOWY STANDARD WSPÓŁPRACY
Paweł Sadurski, Senior Account Manager, I360
- kształtowanie się rozwiązania w odpowiedzi na realne potrzeby rynku
- możliwości oferowane przez platformę
- nowa organizacja pracy w retailu a elektroniczny obieg umów
15:30
SESJA Q&A
15:40
PRZERWA NA KAWĘ
15:50
TRANSFORMACJA DIGITAL – BUDOWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ CZY STANDARD
Maksymilian Litwinow, Retail expert
- elementy konieczne do przeprowadzenia transformacji cyfrowej w retail
- przykłady firm, które z sukcesem przeszły transformację cyfrową
- trendy w retailu związane z digitalizacją oraz nowe możliwości budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów
16:20
SESJA Q&A
16:30
Retail (R)evolution – nowoczesny handel w sieciach franczyzowych
Marcin Gieracz, Wiceprezes Zarządu EUROCASH, CEO, AMBRA, GRUPA EUROCASH
17:00
SESJA Q&A
Na zakończenie sesji zapraszamy do swobodnej rozmowy
w eksperckim chat roomie
SESJA RÓWNOLEGŁA:
E-COMMERCE – LEADING SALES CHANNEL FOR RETAIL
Wyzwania: #przyspieszenie technologicze #rozwój kanałów sprzedaży
Moderator sesji:
Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, INTERCARS
12:00
TURBO AGILE – JAK PRZYSPIESZYLIŚMY Z DIGITALIZACJĄ I TRANSFORMACJĄ W E-COMMERCE I CO JESZCZE PRZED NAMI
– DYSKUSJA PANELOWA
Moderator:
Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, INTERCARS
Paneliści:
Michał Wojas, e-commerce Manager, WOJAS
Jarosław Stępień, Dyrektor e-commerce, KLER
Daniel Rogiński, Wiceprezes Zarządu, DROGERIE NATURA
Krzysztof Ślęczka, Head of Digital Commerce for Retail and FMCG, ACCENTURE
Bartosz Pilch, e-commerce & Marketing Director, SIG
- co obnażyła pandemia i jak wpłynęła na przyspieszenie rozwoju naszego e-commerce
- kto wygrał a kto najwięcej stracił
- przykłady „turbo” zmian i dopasowania się do sytuacji – spojrzenie z perspektywy czasu
12:40
SESJA Q&A
12:50
Otwarcie sklepu internetowego w czasie pandemii. Wyzwania i kierunek działań
case study OLSEN FASHION
Katarzyna Radwańska, Managing Director, OLSEN FASHION
13:20
SESJA Q&A
13:30
DLACZEGO MUSISZ UWZGLĘDNIĆ SINGLE CUSTOMER PROFILE W SWOJEJ STRATEGII ECOMMERCE’OWEJ?
Piotr Czynsz, e-commerce Growth Manager, EXPERTSENDER
13:50
SESJA Q&A
14:00
PRZERWA NA LUNCH
14:30
KAŻDY DZIEŃ JEST JAK „BLACK FRIDAY” – JAK ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SKLEPU NA WIELU POZIOMACH
– DYSKUSJA PANELOWA DYREKTORÓW E-COMMERCE
Moderator:
Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, INTERCARS
Paneliści:
Piotr Kałwa, Head of e-commerce, PUCCINI
Bartłomiej Twardosz, Dyrektor ds. e-commerce, W.KRUK
Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. Marketingu i e-commerce, ANSWEAR PL / CZ / SK / RO / UA / HU / BG
Sascha Stockem, CEO, Nethansa
- od komunikacji i ofertowania, po sprzedaż, obsługę (call center) aż do ostatniej mili (delivery)
- jak zarządzać „nadurodzajem”
15:10
SESJA Q&A
15:20
Data Driven Marketing w oparciu o narzędzia Google Cloud
Michał Skowron, Google Cloud Enterprise FSR, GOOGLE
Stanisław Magierski, Customer Engineer, CEE, Google Cloud
- sprzedaż w kanałach online rośnie dynamicznie: 2ch na 3ch klientów w sposób świadomy oczekuje personalizacji
- jak korzystać z narzędzi od google cloud aby optymalizować kampanie reklamowe, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, podejmowanie lepszych decyzji w obszarze merchandisingu i doboru towarów?
15:40
SESJA Q&A
15:50
JAK PRZEŁAMALIŚMY OSTATNIE BARIERY DLA ZAKUPÓW ON-LINE I JAK MAMY ZAMIAR UTRZYMAĆ KLIENTÓW
Justyna Torres, e-commerce Director, CARREFOUR ROMANIA, CEO, BRINGO
- nowe pomysły przyciągania klientów do sklepu on-line
16:20
SESJA Q&A
Na zakończenie sesji zapraszamy do swobodnej rozmowy
w eksperckim chat roomie
PROGRAM FORUM
1 dzień Forum
– 29 września 2020
2 dzień Forum
– 30 września 2020
3 dzień Forum
– 1 października 2020
4 dzień Forum
– 2 października 2020
Partnerzy edycji 2020
Główny Partner Forum
Partner Sesji Głównej
Partnerzy

Partner merytoryczny

Patroni edycji 2020






Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.