FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

edycja online

29 września – 2 października 2020 r, 

10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego
w postpandemicznej rzeczywistości

Analizy. Rozwiązania. Nowe strategie

PROGRAM FORUM

1 dzień Forum
– 29 września 2020

2 dzień Forum
– 30 września 2020

3 dzień Forum
– 1 października 2020

4 dzień Forum
– 2 października 2020

1 dzień Forum, 29 września 2020 r.

}

8:00

Przywitanie gości, otwarcie Forum

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA: HOW TO ADJUST TO „NEW NORMALITY”

Wyzwania: #przyspieszenie technologiczne #rozwój kanałów sprzedaży

Moderator:
Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GFK

}

8:10

RETAIL W NOWEJ NORMALNOŚCI: TRENDY W POLSCE I NA ŚWIECIE 2021-2025
PRELEKCJA OTWIERAJĄCA

Moderator:
Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GFK

Paneliści:
Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN
Michał Ciszek, Managing Director, Vice President, 
CIRCLE K
Wojciech Buczkowski, CEO, 
KOMPUTRONIK
Krzysztof Bajołek, CEO/Founder,  ANSWEAR.COM, MEDICINE
Maciej Podwojski, Sales and Operations Manager, PRIMARK POLSKA
Grzegorz Zych, Ekspert rynku retail
Marek Miętka, Ekspert retail, ex CEO, Piotr i Paweł

  • „postcovidowy” obraz retailu: Polska i świat
  • food & non-food po korona-kryzysie: jaką lekcję wyciągnęliśmy z pandemii 
  • jak planować i zmieniać strategię w zmieniającej się rzeczywistości
  • e-grocery – dalszy potencjał rozwoju
  • potencjał różnych modeli sprzedażowych na „wymagające czasy”: „one-stop shopping”, convenience, proximity, co zamiast galerii? 
}

9:20

SESJA Q&A

}

9:25

PRELEKCJA zarezerwowana dla partnera forum

}

9:45

SESJA Q&A

}

9:50

NOWE FORMATY W HANDLU
– FIRESIDE CHAT  

Moderator: Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland, GFK

Goście:
Ranita Sobańska, CEO, 4FCAFE, Członek Zarządu OTCF, Dyrektor Kreatywna 4F
Agnieszka Kosik, Head of Poland, 
FACEBOOK

  • nowe możliwości i pomysły na sprzedaż w retailu
  • jak szacować potencjał nowych formatów, aby obniżyć ryzyko
}

10:30

SESJA Q&A

}

10:35

PRZERWA NA KAWĘ

}

10:50

KRAJOBRAZ PO PANDEMII – CZY NADSZEDŁ JUŻ CZAS NA ODMRAŻANIE WYDATKÓW I NA NOWE INWESTYCJE

Paweł Cegielski, Dyrektor Finansowy, Prokurent, DEICHMANN 

}

11:10

SESJA Q&A

}

11:15

PRELEKCJA ZAREZERWOWANA DLA PARTNERA FORUM

}

11:35

SESJA Q&A

}

11:40

Przerwa na kawę I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA:
RETAIL STRATEGIES FOR THE FUTURE

Wyzwania: #retail zrównoważony # bezobsługowość # digital transformation

Moderator: Agnieszka Górnicka, Prezes Zarządu, INQUIRY

}

12:00

RETAIL ZRÓWNOWAŻONY – PO PANDEMII: CZY KRYZYS ZMIENIŁ DZIAŁANIA RETAILERÓW I PRODUCENTÓW W ZAKRESIE ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU?
– PANEL DYSKUSYJNY CEO 

Moderator: Rafał Reif, Head of Fashion & Retail, ACCENTURE 

Paneliści:
Jaak Mikkel, General Manager, Poland and Baltics, COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY
Karin Sköld, CEO, Dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju, IKEA RETAIL POLSKA
Maciej Podwojski, Sales and Operations Manager, PRIMARK POLSKA
Rafał Walendzik, Managing Director HPO, THE KRAFT HEINZ COMPANY – EAST TEAM
Niels Juhl, Country General Manager HUB Poland and the Baltic States, L’ORÉAL POLSKA 

  • powrót konsumenta do „używania” plastiku a jego oczekiwania co do odpowiedzialności za środowisko 
  • jak zmiana zachowań konsumentów wpłynie na ich oczekiwania wobec handlu 
  • czy czeka nas powrót na ścieżkę zrównoważonego wzrostu?
}

12:40

SESJA Q&A

}

12:50

Zielona z natury

case study: Żabka Polska
Anna Gorączka, Green officer, ŻABKA POLSKA

}

13:20

SESJA Q&A

}

13:30

PRZERWA NA LUNCH

}

14:00

AI-Retail, czyli gdzie jeszcze jest miejsce dla sztucznej inteligencji w retailu przyszłości

Łukasz Grala, CEO, Mentor & Futurolog, TIDK

  • świadomość
  • uważność
  • wpływ
}

14:20

SESJA Q&A

}

14:30

BEZOBSŁUGOWOŚĆ JAKO TREND 2021 – WYZWANIA TECHNOLOGICZNE FORMATÓW TAKE&GO
– PANEL DYSKUSYJNY

Moderator: Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu, M4B

Paneliści:
Marcin Dąbrowski, CEO, TAKE & GO 
Michał Sacha, CMO, Executive Board Member, 
CARREFOUR  

}

15:00

SESJA Q&A

}

15:10

ELEKTRONICZNY OBIEG UMÓW – NARZĘDZIE OPTYMALIZUJACE PRACĘ ORAZ ZAPEWNIAJĄCE NOWY STANDARD WSPÓŁPRACY 

Paweł Sadurski, Senior Account Manager, I360 

  • kształtowanie się rozwiązania w odpowiedzi na realne potrzeby rynku 
  • możliwości oferowane przez platformę
  • nowa organizacja pracy w retailu a elektroniczny obieg umów 
}

15:30

SESJA Q&A

}

15:40

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:50

TRANSFORMACJA DIGITAL – BUDOWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ CZY STANDARD 

Maksymilian Litwinow, Retail expert

  • elementy konieczne do przeprowadzenia transformacji cyfrowej w retail 
  • przykłady firm, które z sukcesem przeszły transformację cyfrową
  • trendy w retailu związane z digitalizacją oraz nowe możliwości budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów 
}

16:20

SESJA Q&A

}

16:30

Retail (R)evolution – nowoczesny handel w sieciach franczyzowych 

Marcin Gieracz, Wiceprezes Zarządu EUROCASH, CEO, AMBRA, GRUPA EUROCASH

}

17:00

SESJA Q&A

Na zakończenie sesji zapraszamy do swobodnej rozmowy
w eksperckim chat roomie

SESJA RÓWNOLEGŁA:
E-COMMERCE – LEADING SALES CHANNEL FOR RETAIL

Wyzwania: #przyspieszenie technologicze #rozwój kanałów sprzedaży

Moderator sesji:
Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, INTERCARS  

}

12:00

TURBO AGILE – JAK PRZYSPIESZYLIŚMY Z DIGITALIZACJĄ I TRANSFORMACJĄ W E-COMMERCE I CO JESZCZE PRZED NAMI
– DYSKUSJA PANELOWA

Moderator:
Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, 
INTERCARS  

Paneliści:
Michał Wojas, e-commerce Manager, WOJAS
Jarosław Stępień, Dyrektor e-commerce, KLER
Daniel Rogiński, Wiceprezes Zarządu, DROGERIE NATURA
Krzysztof Ślęczka, Head of Digital Commerce for Retail and FMCG, ACCENTURE
Bartosz Pilch, e-commerce & Marketing DirectorSIG

  • co obnażyła pandemia i jak wpłynęła na przyspieszenie rozwoju naszego e-commerce
  • kto wygrał a kto najwięcej stracił
  • przykłady „turbo” zmian i dopasowania się do sytuacji – spojrzenie z perspektywy czasu
}

12:40

SESJA Q&A

}

12:50

Od sklepu „odpalonego” na już, w środku pandemii – po optymalizację procesów i stabilny rozwój

case study OLSEN FASHION
Katarzyna Radwańska, Managing Director, OLSEN FASHION

}

13:20

SESJA Q&A

}

13:30

DLACZEGO MUSISZ UWZGLĘDNIĆ SINGLE CUSTOMER PROFILE W SWOJEJ STRATEGII ECOMMERCE’OWEJ?

Piotr Czynsz, e-commerce Growth Manager, EXPERTSENDER

}

13:50

SESJA Q&A

}

14:00

PRZERWA NA LUNCH

}

14:30

KAŻDY DZIEŃ JEST JAK „BLACK FRIDAY” – JAK ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SKLEPU NA WIELU POZIOMACH
– DYSKUSJA PANELOWA DYREKTORÓW E-COMMERCE

Moderator:
Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu I’M Inter Motors, 
INTERCARS  

Paneliści:
Piotr Kałwa, Head of e-commerce, PUCCINI
Bartłomiej Twardosz, Dyrektor ds. e-commerce, 
W.KRUK
Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. Marketingu i e-commerce, 
ANSWEAR PL / CZ / SK / RO / UA / HU / BG

  • od komunikacji i ofertowania, po sprzedaż, obsługę (call center) aż do ostatniej mili (delivery)
  • jak zarządzać „nadurodzajem”
}

15:10

SESJA Q&A

}

15:20

JAK PRZEŁAMALIŚMY OSTATNIE BARIERY DLA ZAKUPÓW ON-LINE I JAK MAMY ZAMIAR UTRZYMAĆ KLIENTÓW

Justyna Torres, e-commerce Director, CARREFOUR ROMANIA, CEO, BRINGO

  • nowe pomysły przyciągania klientów do sklepu on-line
}

15:50

SESJA Q&A

}

16:00

JAK PLANUJEMY UTRZYMAĆ I ROZWIJAĆ KANAŁ E-COMMERCE PO POWROCIE DO „NORMALNOŚCI”?  

Małgorzata Radkiewicz, Dyrektor marketingu i e-commerce, SFERIS

  • modyfikacja customer journey map i zwiększone możliwości wyboru zakupów
  • zautomatyzowane magazyny i marketing automation
  • bezpieczeństwo jako nr 1
}

16:30

SESJA Q&A

Na zakończenie sesji zapraszamy do swobodnej rozmowy
w eksperckim chat roomie

PROGRAM FORUM

1 dzień Forum
– 29 września 2020

2 dzień Forum
– 30 września 2020

3 dzień Forum
– 1 października 2020

4 dzień Forum
– 2 października 2020

Partnerzy edycji 2020

Główny Partner Forum

Partner Sesji Głównej

Partner Sesji
e-commerce

Partner Sesji
Omnichannel

Partner Sesji
Retail Strategies for the Future

Partner Sesji
Logistics & Omnichannel Supply Chain

Partner Sesji
Retailer & Supplier Cooperation

Partnerzy

Partner merytoryczny

Patroni edycji 2020

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.