PROGRAM FORUM

2 dzień, 28 września 2023 r.

}

9:00 - 13:00

SESJA PLENARNA

STRATEGIE RETAILU W DOBIE KRYZYSU

Jaka jest przyszłość formatów na rynku? Czego oczekuje konsument i gdzie kupuje? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Marcin Langowski, Managing Director, DEALZ CEE

Pozostałych panelistów zaprezentujemy wkrótce
 

  • czy hipermatkety odchodzą do lamusa, a przyszłość to dyskonty?
  • jaką rolę na rynku odgrywają obecnie sieci convenience?
  • show room? Scan & go?
  • rosnąca popularność retail park v. duże centra handlowe

Jaka jest przyszłość rynku retailowego w Polsce?
– fireside chat

Gość:

Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN HOLDING

  • kluczowe elementy wpływające na zmiany i jak rynek powinien się dopasować?

Leadership by women w retailu
– dyskusja panelowa

Panelistki:

Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region, DOUGLAS


Marta Florczak, Członek Zarządu ds. Personalnych, LIDL POLSKA


Dagmara Brzezińska, Vice President Sales, Board Member, INPOST POLSKA

  • czym przywództwo kobiet różni się od męskiego?
  • możliwości, wyzwania, wpływ na biznes

Czy wciąż mamy rynek pracownika – czy kryzys przemodeluje go na rynek pracodawcy?


Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

}

13:00

Lunch

}

14:00

Podział na sesje równoległe

OMNICOMMERCE

Jaką strategię ceny i jaki wybór asortymentu obrać w obliczu kryzysu?

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Koniec pandemii: sprzedaż wraca do kanału offline a model ROPO znów aktualny?

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

  • od modelu komunikacji klient-tv-sklep do modelu internet-sklep
  • jeśli mam wybór, droższe zakupy robię w offline
  • jak zmierzyć klienta z internetu który kupuje w sklepie?

Jak firmy dziś walczą o portfele konsumentów?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Andrzej Popławski, Head of Commercial, ŻABKA NANO

Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu, STOKROTKA

Ilona Nowińska, Dyrektor Handlu i Marketingu GATTA, FERAX

  • renesans marki własnej
  • marketplace
  • focus na personalizację
  • program lojalnościowy
  • niska cena
}

16:00

Zakończenie forum

E-COMMERCE:
MARKETPLACE

Jak budować swoją strategię na kilku marketplace, w którym każdy ma inne zasady?

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

  • jeśli masz strategię omnichannel to jak utrzymać tą samą cenę?

Jak zarządzać customer service w marketplace? Jak skracać ścieżkę, aby nie było pośredników?

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Jak zbudować odpowiednią strategię wejścia na rynek marketplace?
– dyskusja panelowa

Panelistów zaprezentujemy wkrótce

}

16:00

Zakończenie forum

OPTYMALIZACJE: OPERACJE
& KOSZTY

Model click & collect jako sposób na obniżenie kosztów dostawy

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

  • wykorzystaj omnichannel do optymalizacji

Jak optymalizować procesy dzięki efektywnemu zarządzaniu pracą w salonach?

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Jak wykorzystać digitalizację i automatyzację do optymalizacji kosztów
– dyskusja panelowa

Panelistów zaprezentujemy wkrótce

}

16:00

Zakończenie forum

MARKETING:
ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW

Zmiana nastrojów zakupowych
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Artur Gajewski, Chief Marketing, R&D and Quality Officer, Board Member, FOODWELL

  • odpływ zamożnych Ukrainców
  • jak dziś dopasować oferty do klienta który kupuje mniej i co innego?
  • pomysły na rozładowanie stocków i sprzedaż na wysokiej marży

Jak dziś zmienić i dopasować strategię marketingową do potrzeb rynku

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

  • czym się wyróżnić w komunikacji do klienta?
  • przeniesienie komunikacji z tradycyjnych nośników do digitala

Lojalność konsumenta jako odpowiedź na inflację, kryzys i trudne czasy

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

  • czy koniecznie program lojanościowy?
  • czy można mówić o lojalności bez programu i jakiego typu to działania?

Drivery decyzyji zakupowych – czy nadal aktualne?
– dyskusja panelowa

Panelistki:

Marta Strzyżewska, Marketing & eCommerce Director, FRISCO

Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI

Sylwia Wojda, Marketing Director Wólczanka & Bytom, VRG

  • niska cena
  • stosunek ceny do jakości
  • szeroki wybor produktów
}

16:00

Zakończenie forum

LOGISTYKA:
W POSZUKIWANIU OSZCZĘDNOŚCI

Jak poprawić wydajność w logistyce oferując pracę na godziny?

Karol Robaczewski, Chief of Manufacturing and fulfillment, X-KOM

Czy wiesz gdzie szukać logistyki w swoim sklepie i jak ją optymalizować?

Natalia Rychel-Skolik, Supply Chain Design Director, AUCHAN

Grzegorz Chojnacki, Director Operations Logistics, AUCHAN

  • co ma logistyka do sklepu i gdzie jej w nim szukać: procesy sklepowe, obszary fizyczne w sklepie, procesy wspierające
  • jak się zabrać za poszukiwanie możliwych oszczędności – podejście projektowe
  • jak monitorować procesy – bieżące operacje

Planowanie i optymalizacja zapasów w ecomerce jako podstawa właściwego serwisu klienta i efektywności kosztowej

Wiesław Majewski, Ekspert supply chain retail i eCommerce, właściciel WM Projekt. Doradca zarządu, DR.MAX

Jak zoptymalizować koszty dostaw?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Wojciech Gondek, Supply Chain & Logistics Director, CASTORAMA

Sebastian Sołtys, Wiceprezes, LPP LOGISTICS

  • system rozliczeń z kurierami
  • stałe okienka dostaw – jak to wynagrodzić klientowi?
}

16:00

Zakończenie forum