PROGRAM FORUM

2 dzień 29 września 2022 r.

Schemat forum

1 dzień forum 28 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

STRATEGIE, NOWE MODELE, BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE

SESJE RÓWNOLEGŁE

Omnicommerce

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

2 dzień forum 29 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

RENTOWNOŚĆ, DIGITALIZACJA, TRENDY W DOSTAWACH

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER

LEADERSHIP

LOGISTICS
EXCELLENCE

}

8:55

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

9:00 – 14:00 SESJA PLENARNA

RENTOWNOŚĆ & ODPOWIEDZIALNY
RETAIL & LOGISTYKA – DIGITALIZACJA

Jak utrzymać rentowność sklepów stacjonarnych? – panel dyskusyjny CEO


Tomasz Pawluk, Prezes, KAN


Oczekujemy na potwierdzenie pozostałych panelistów

Jaka jest dziś rola sklepu stacjonarnego w świecie narastającej digitalizacji – fireside chat

Oczekujemy na potwierdzenie

Odpowiedzialny retail: ESG – strategie retailerów w kryzysie gospodarczym – panel dyskusyjny

Oczekujemy na potwierdzenie

  • Środowisko: zużycie energii, gospodarowanie odpadami, emisja zanieczyszczeń
  • Pracownik: poszanowanie praw człowieka, propagowanie równości i różnorodności, inwestowanie w kapitał ludzki
  • Konsument: nastroje konsumentów, tańsze produkty, abonamenty, wymiana towarów, zakup rzeczy używanych czy ich wypożyczanie

Trendy w dostawach – panel dyskusyjny

Oczekujemy na potwierdzenie

  • trend ekologia i lokalność
  • nowe usługi: odbiór towaru, PUDO, paczkomaty
  • cel: komfort odbioru dla klienta, dostawy dronami, autobusy towarowe
}

13:00

Lunch

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER

LEADERSHIP

LOGISTICS
EXCELLENCE

OMNICOMMERCE

}

14:00

Jak migrują klienci między offline a online?

Oczekujemy na potwierdzenie

Live group commerce jako alternatywa grupowych zakupów w galerii – czy młody konsument będzie z tego masowo korzystał?

Oczekujemy na potwierdzenie

Czy kasy samoobsługowe to potrzeba klienta czy bardziej potrzeba branży i krok w kierunku self-checkout? Poprawa experience czy obniżenie kosztów pracy?

Oczekujemy na potwierdzenie

Czy jesteśmy gotowi na silver economy LUB Jak zmienią się trendy związane z oczekiwaniami konsumenta? – panel dyskusyjny


Dagmara Ollesz, e-commerce Dirctor, TATUUM

Oczekujemy na potwierdzenie pozostałych panelistów

E-COMMERCE

}

14:00

Marketplace horyzontalny vs specjalistyczny – grupy docelowe, skala i gałęzie biznesu

Oczekujemy na potwierdzenie

  • plusy i minusy współpracy z marketplace
  • profitowość biznesu
  • ryzyko uzależnienia sprzedaży od marketplace

Live commerce – współpraca z Influencerami

Oczekujemy na potwierdzenie

  • wyzwanie: jak dobrze dobierać influencera do marki i zaplanować aktywność

Sprawdzam! Które z elementów UX działają?

Oczekujemy na potwierdzenie

  • personalizacja per użytkownik, silniki wyszukiwania, mobile first

Jak utrzymać zespół e-commerce w czasie ogromnego popytu na pracowników z tej branży
– panel dyskusyjny

Oczekujemy na potwierdzenie

DIGITALIZACJA
W RETAILU

}

14:00

Rola IoB (internet of behaviours) w Customer Insights – czyli widok Klienta 360 stopni

Oczekujemy na potwierdzenie

  • IoB jako podstawowe źróło informacji do prowadzenia wszystkich działań marketingowych

Digitalizacja zarządzania ceną i promocjami – analiza ruchu w sklepie

Oczekujemy na potwierdzenie

  • optymalizacja ceny w celu zwiększenia ruchu, wielkości koszyka i utrzymania rentowności
    (optymalizacja częstotliwości promocyjnej, wysokości rabatów)

Oczekujemy na temat


Krzysztof Wiburski, Dyrektor Regionalny, METRO PROPERTIES POLAND

Digitalizacja jako sposób na optymalizację w retailu – panel dyskusyjny

Oczekujemy na potwierdzenie

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER

LEADERSHIP

LOGISTICS
EXCELLENCE

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.