PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

2 dzień, 29 września 2022 r.

Schemat forum

1 dzień forum 28 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

Problem Solving Zone
SESJE RÓWNOLEGŁE

Omnicommerce

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

2 dzień forum 29 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

LOGISTICS
EXCELLENCE

}

8:50

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

Moderator sesji:


Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

RENTOWNOŚĆ & DATA INTELLIGENCE W RETAILU

}

9:00

HOW TO MAINTAIN THE PROFITABILITY OF BRICK & MORTAR STORES – DISCUSSION PANEL

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

Paneliści:

Marta Fryzowska, Wiceprezeska, VRG


Renata Kinde-Czyż, Prezes Zarządu, METRO PROPERTIES


Marina Dubakina, Country Retail Manager & CSO, IKEA POLAND

}

9:50

EmpikPlace: Building and Scaling a Successful Marketplace – FIRESIDE CHAT

Moderator:

Jakub Królikowski, Account Executive CEE, MIRAKL

Gość:

Mirek Drab, Marketplace Director, EMPIK GROUP

}

10:20

Sesja q&A

}

10:25

RETAIL INTELLIGENCE – JAK WYKORZYSTYWAĆ DANE W ZDIGITALIZOWANYM RETAILU - panel dyskusyjny

Moderator:

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

Paneliści:

Łukasz Kierus, Prezes Zarządu, GLOSEL & CEO TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL


Artur Ciupka, Członek Zarządu, OTCF


Cezary Giza, CEO Innowacyjna Platforma Handlu, GRUPA EUROCASH

}

11:05

przerwa na kawę

}

11:20

DOŚWIADCZENIE KLIENTA A TWARDE METRYKI BIZNESOWE – JAK WYKORZYSTYWAĆ WIEDZĘ O KLIENCIE DO ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY I TWORZENIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ


Adam Harackiewicz, Customer Experience Sales, SAP POLSKA

}

11:40

SESJA Q&A

TRENDY W DOSTAWACH

}

11:45

Zarządzanie informacją w celu poprawy wydajności łańcucha dostaw i zwiększenia marży


Tomasz Spłuszka, Principal Value Engineer, OPENTEXT POLSKA

  • nieprzewidywalność i niestabilność stają się codziennością w zarządzaniu łańcuchem dostaw
  • dostęp do aktualnych i wiarygodnych danych jest kluczowy dla realizowanych procesów biznesowych
  • zharmonizowane i zintegrowane rozwiązania informatyczne stanowią fundament nowoczesnej i konkurencyjnej firmy
}

12:05

SESJA Q&A

}

12:10

Trendy w dostawach – panel dyskusyjny

Moderator

Adam Sobolewski, Autor bloga, LOGISTYKA PO PROSTU

Paneliści:

Rafał Pietrwalski, One Kurier Sales Manager, ALLEGRO


Mateusz Rokita, Dyrektor ds. Logistyki B2C, EMPIK GROUP


Agnieszka Majewska, General Manager, STUART


Łukasz Wysokiński, Dyrektor Zarządzający, INPOST FULFILLMENT

  • trend ekologia i lokalność
  • nowe usługi: odbiór towaru, PUDO, paczkomaty
  • cel: komfort odbioru dla klienta, dostawy dronami, autobusy towarowe
}

12:50

LUNCH i poDZIAŁ NA SESJE RÓWOLEGŁE

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

LOGISTICS
EXCELLENCE

OMNICOMMERCE

#silver economy
#konwersja w sklepie stacjonarnym

Moderator sesji:


Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

13:50

BNPL stają się omnichannelowe. Jak rozwiązania z kanału online mogą wpłynąć na sprzedaż w kanale offline?


Adam Bułka, Key Account Manager, PAYPO

}

14:10

SESJA Q&A
}

14:15

Generacje Polaków, czy wszyscy są gotowi na trendy w Omnicommerce?
– Raport

Magdalena Rumas, Ekspert do spraw badań marketingowych, Partner, MINDS&ROSES

}

14:30

SESJA Q&A
}

14:35

Czy jesteśmy gotowi na silver economy – panel dyskusyjny

Moderator:
Magdalena Rumas, Ekspert do spraw badań marketingowych, Partner, MINDS&ROSES

Paneliści:

Dagmara Ollesz-Miącz, e-commerce Director, TATUUM

Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

Krzysztof Białkowski, Director Regional Marketing, ZALANDO

}

15:15

przerwa na kawę
}

15:30

Omnichannel jako przełamanie bariery zakupowej – innowacje z pogranicza światów online i offline


Aleksandra Tomalska, Dyrektor ds. Retail, MODIVO

}

15:55

SESJA Q&A
}

16:00

WZROST KONWERSJI W SKLEPIE STACJONARNYM? SCENARIUSZE NA SPADAJĄCĄ FREKWENCJĘ WIZYT KLIENTÓW I SPADEK ŚREDNIEJ CENY SPRZEDAŻY – PANEL DYSKUSYJNY

Moderator:

Bartosz Piotrowski, Head of e-commerce, NEONET
 

Paneliści:

Tomasz Matonóg, Dyrektor Omnichannel, INTERSPORT
 

Paweł Zdrojewski, Dyrektor ds. Sklepów, TCHIBO WARSZAWA

 

Maciej Siedlewski, Omnichannel Lead, VOX CAPITAL GROUP

}

16:40

ZAKOŃCZENIE FORUM

E-COMMERCE

#marketplace i sprzedaż transgraniczna
#utrzymanie zespołu

Moderator sesji:

Jakub Gierszyński, ex E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA

}

13:50

HOW TO TURN YOUR LAST MILE INTO A COMPETITIVE ADVANTAGE BY USING DATA INTELLIGENCE!


Daniel Nicolae, CEO&Co-founder, INNOSHIP

  • how the power of community dramatically improves customer experience and decreases the cost of shipping
  • transform your post-purchase processes into a Marketing tool that can be as efficient as the pre-purchase ones
}

14:10

SESJA Q&A
}

14:15

Wykorzystanie potencjału Marketplace do budowania wzrostów sprzedaży w e-commerce

Krzysztof Piątek, Head of Marketplace New Business Development, EMPIK GROUP

  • sprzedaż w sklepie internetowym a obecność na marketplace
  • narzędzia skutecznej sprzedaży na platformach
  • kryteria sukcesu na marketplace – strategie liderów kategorii
}

14:40

SESJA Q&A
}

14:45

COMPOSABLE COMMERCE – NOWE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY ONLINE


Borys Skraba, CEO, Strix


  • jakie są główne założenia composable commerce:
  • kto i dlaczego powinien wdrożyć podejście composable commerce

  • co można zyskać dzięki composable commerce
  • czym jest aplikacja monolityczna, a czym mikroserwisy
  • jak działa model headless
}

15:00

SESJA Q&A
}

15:05

przerwa na kawę
}

15:30

Z JAKIMI WYZWANIAMI MUSIMY SIĘ MIERZYĆ JEŚLI MYŚLIMY O SPRZEDAŻY TRANSGRANICZNEJ

Jarosław Uczkiewicz, Dyrektor ds. E-commerce i Digital, GRUPA FERAX

  • aspekty prawne, fiskalne, techniczne
  • czy wysyłać z polskiego sklepu? Czy tworzyć magazyny w każdym kraju?
  • koszty, obostrzenia
}

15:55

SESJA Q&A
}

16:00

Jak utrzymać zespół e-commerce w czasie ogromnego popytu na pracowników z tej branży – panel dyskusyjny

Moderator:
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP

Paneliści:
Jarosław Uczkiewicz, Dyrektor ds. E-commerce i Digital, GRUPA FERAX


Jarosław Stępień, Dyrektor Ecommerce, KLER

Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA


Maciej Liszka, Dyrektor E-Commerce, DROGERIE NATURA

}

16:40

ZAKOŃCZENIE FORUM

DIGITALIZACJA
W RETAILU

#digitalizacja salonów
#cyfryzacja procesów w sklepie
#optymalizacja kosztów

Moderator sesji:

Monika Tenczyńska, Strategy & Capability Director, PUBLICIS MEDIA

}

13:50

MASTER THE RETAIL CHANGE IN THE REAL TIME ECONOMY – BĄDŹ LIDEREM ZMIENIAJĄCEGO SIĘ OBLICZA SPRZEDAŻY


Maciej Scherer, Wiceprezes Zarządu, VALUETANK

Katarzyna Orlińska, Retail Business Development and Customer Success Director, SYNDIGO

  • w jaki sposób rozwiązania PIM i MDM pozwalają lepiej zarządzać danymi
  • jak wykorzystać tego typu rozwiązania (wspomagające ujednolicenie zbiorów danych i automatyzację procesów ich udostępniania) i zbudować konkurencyjną przewagę w handlu on- i offline
}

14:10

SESJA Q&A
}

14:15

H-OUR STORE – REWOLUCJA W KRÓTKOTERMINOWYM WYNAJMIE POWIERZCHNI KOMERCYJNYCH

Sebastian Kaźmierowski, Zastępca Dyrektora Centrum Handlowego M1, METRO PROPERTIES

}

14:40

SESJA Q&A
}

14:45

NIEZALEŻNI I EFEKTYWNI. WSPARCIE EFEKTYWNOŚCI NIEZALEŻNYCH DETALISTÓW POPRZEZ CYFRYZACJĘ PROCESÓW W LOKALNYM SKLEPIE SPOŻYWCZYM

Andrzej Szałowski, Marketing and e-commerce Director eurocash.pl, GRUPA EUROCASH

}

15:10

SESJA Q&A

}

15:15

przerwa na kawę
}

15:30

wstęp do panelu dyskusyjnego:
DIGITALIZACJA JAKO SPOSÓB NA OPTYMALIZACJĘ W RETAILU

Patryk Dąbrowski, Menedżer ds. Architektury IT, Digital i DevOps, JERONIMO MARTINS

}

15:45

SESJA Q&A

}

15:50

JAK DZIŚ ZA POMOCĄ DIGITALIZACJI OPTYMALIZOWAĆ RETAIL? – panel dyskusyjny

Moderator:


Monika Tenczyńska, Strategy & Capability Director, PUBLICIS MEDIA

Paneliści:
Andrzej Szałowski, Marketing and e-commerce Director eurocash.pl, GRUPA EUROCASH

Patryk Dąbrowski, Menedżer ds. Architektury IT, Digital i DevOps, JERONIMO MARTINS

Ewa Starkiewicz, Head of Digital, Leroy Merlin

}

16:30

ZAKOŃCZENIE FORUM

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

LOGISTICS
EXCELLENCE

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.