PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
2 dzień, 29 września 2022 r.
Schemat forum
1 dzień forum 28 września 2022 r.
SESJA PLENARNA
Problem Solving Zone
SESJE RÓWNOLEGŁE
Omnicommerce
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
2 dzień forum 29 września 2022 r.
SESJA PLENARNA
SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
LOGISTICS
EXCELLENCE
8:50
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
RENTOWNOŚĆ & DATA INTELLIGENCE W RETAILU
9:00
HOW TO MAINTAIN THE PROFITABILITY OF BRICK & MORTAR STORES – DISCUSSION PANEL
Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
Paneliści:
Marta Fryzowska, Wiceprezeska, VRG
Renata Kinde-Czyż, Prezes Zarządu, METRO PROPERTIES
Marina Dubakina, Country Retail Manager & CSO, IKEA POLAND
9:50
EmpikPlace: Building and Scaling a Successful Marketplace – FIRESIDE CHAT
Moderator:
Jakub Królikowski, Account Executive CEE, MIRAKL
Gość:
Mirek Drab, Marketplace Director, EMPIK GROUP
10:20
Sesja q&A
10:25
RETAIL INTELLIGENCE – JAK WYKORZYSTYWAĆ DANE W ZDIGITALIZOWANYM RETAILU - panel dyskusyjny
Moderator:
Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK
Paneliści:
Łukasz Kierus, Prezes Zarządu, GLOSEL & CEO TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL
Artur Ciupka, Członek Zarządu, OTCF
Cezary Giza, CEO Innowacyjna Platforma Handlu, GRUPA EUROCASH
11:05
przerwa na kawę
11:20
DOŚWIADCZENIE KLIENTA A TWARDE METRYKI BIZNESOWE – JAK WYKORZYSTYWAĆ WIEDZĘ O KLIENCIE DO ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY I TWORZENIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
Adam Harackiewicz, Customer Experience Sales, SAP POLSKA
11:40
SESJA Q&A
TRENDY W DOSTAWACH
11:45
Zarządzanie informacją w celu poprawy wydajności łańcucha dostaw i zwiększenia marży
Tomasz Spłuszka, Principal Value Engineer, OPENTEXT POLSKA
- nieprzewidywalność i niestabilność stają się codziennością w zarządzaniu łańcuchem dostaw
- dostęp do aktualnych i wiarygodnych danych jest kluczowy dla realizowanych procesów biznesowych
- zharmonizowane i zintegrowane rozwiązania informatyczne stanowią fundament nowoczesnej i konkurencyjnej firmy
12:05
SESJA Q&A
12:10
Trendy w dostawach – panel dyskusyjny
Moderator
Adam Sobolewski, Autor bloga, LOGISTYKA PO PROSTU
Paneliści:
Rafał Pietrwalski, One Kurier Sales Manager, ALLEGRO
Mateusz Rokita, Dyrektor ds. Logistyki B2C, EMPIK GROUP
Agnieszka Majewska, General Manager, STUART
Łukasz Wysokiński, Dyrektor Zarządzający, INPOST FULFILLMENT
- trend ekologia i lokalność
- nowe usługi: odbiór towaru, PUDO, paczkomaty
- cel: komfort odbioru dla klienta, dostawy dronami, autobusy towarowe
12:50
LUNCH i poDZIAŁ NA SESJE RÓWOLEGŁE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
LOGISTICS
EXCELLENCE
OMNICOMMERCE
#silver economy
#konwersja w sklepie stacjonarnym
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
13:50
BNPL stają się omnichannelowe. Jak rozwiązania z kanału online mogą wpłynąć na sprzedaż w kanale offline?
Adam Bułka, Key Account Manager, PAYPO
14:10
14:15
Generacje Polaków, czy wszyscy są gotowi na trendy w Omnicommerce?
– Raport
Magdalena Rumas, Ekspert do spraw badań marketingowych, Partner, MINDS&ROSES
14:30
14:35
Czy jesteśmy gotowi na silver economy – panel dyskusyjny
Moderator:
Magdalena Rumas, Ekspert do spraw badań marketingowych, Partner, MINDS&ROSES
Paneliści:
Dagmara Ollesz-Miącz, e-commerce Director, TATUUM
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
Krzysztof Białkowski, Director Regional Marketing, ZALANDO
15:15
15:30
Omnichannel jako przełamanie bariery zakupowej – innowacje z pogranicza światów online i offline
Aleksandra Tomalska, Dyrektor ds. Retail, MODIVO
15:55
16:00
WZROST KONWERSJI W SKLEPIE STACJONARNYM? SCENARIUSZE NA SPADAJĄCĄ FREKWENCJĘ WIZYT KLIENTÓW I SPADEK ŚREDNIEJ CENY SPRZEDAŻY – PANEL DYSKUSYJNY
Moderator:
Bartosz Piotrowski, Head of e-commerce, NEONET
Paneliści:
Tomasz Matonóg, Dyrektor Omnichannel, INTERSPORT
Paweł Zdrojewski, Dyrektor ds. Sklepów, TCHIBO WARSZAWA
Maciej Siedlewski, Omnichannel Lead, VOX CAPITAL GROUP
16:40
E-COMMERCE
#marketplace i sprzedaż transgraniczna
#utrzymanie zespołu
Jakub Gierszyński, ex E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA
13:50
HOW TO TURN YOUR LAST MILE INTO A COMPETITIVE ADVANTAGE BY USING DATA INTELLIGENCE!
Daniel Nicolae, CEO&Co-founder, INNOSHIP
- how the power of community dramatically improves customer experience and decreases the cost of shipping
- transform your post-purchase processes into a Marketing tool that can be as efficient as the pre-purchase ones
14:10
14:15
Wykorzystanie potencjału Marketplace do budowania wzrostów sprzedaży w e-commerce
Krzysztof Piątek, Head of Marketplace New Business Development, EMPIK GROUP
- sprzedaż w sklepie internetowym a obecność na marketplace
- narzędzia skutecznej sprzedaży na platformach
- kryteria sukcesu na marketplace – strategie liderów kategorii
14:40
14:45
COMPOSABLE COMMERCE – NOWE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY ONLINE
Borys Skraba, CEO, Strix
- jakie są główne założenia composable commerce:
- co można zyskać dzięki composable commerce
- czym jest aplikacja monolityczna, a czym mikroserwisy
- jak działa model headless
kto i dlaczego powinien wdrożyć podejście composable commerce
15:00
15:05
15:30
Z JAKIMI WYZWANIAMI MUSIMY SIĘ MIERZYĆ JEŚLI MYŚLIMY O SPRZEDAŻY TRANSGRANICZNEJ
Jarosław Uczkiewicz, Dyrektor ds. E-commerce i Digital, GRUPA FERAX
- aspekty prawne, fiskalne, techniczne
- czy wysyłać z polskiego sklepu? Czy tworzyć magazyny w każdym kraju?
- koszty, obostrzenia
15:55
16:00
Jak utrzymać zespół e-commerce w czasie ogromnego popytu na pracowników z tej branży – panel dyskusyjny
Moderator:Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP
Paneliści:Jarosław Uczkiewicz, Dyrektor ds. E-commerce i Digital, GRUPA FERAX
Jarosław Stępień, Dyrektor Ecommerce, KLER
Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
Maciej Liszka, Dyrektor E-Commerce, DROGERIE NATURA
16:40
DIGITALIZACJA
W RETAILU
#digitalizacja salonów
#cyfryzacja procesów w sklepie
#optymalizacja kosztów
Monika Tenczyńska, Strategy & Capability Director, PUBLICIS MEDIA
13:50
MASTER THE RETAIL CHANGE IN THE REAL TIME ECONOMY – BĄDŹ LIDEREM ZMIENIAJĄCEGO SIĘ OBLICZA SPRZEDAŻY
Maciej Scherer, Wiceprezes Zarządu, VALUETANK
Katarzyna Orlińska, Retail Business Development and Customer Success Director, SYNDIGO
- w jaki sposób rozwiązania PIM i MDM pozwalają lepiej zarządzać danymi
- jak wykorzystać tego typu rozwiązania (wspomagające ujednolicenie zbiorów danych i automatyzację procesów ich udostępniania) i zbudować konkurencyjną przewagę w handlu on- i offline
14:10
14:15
H-OUR STORE – REWOLUCJA W KRÓTKOTERMINOWYM WYNAJMIE POWIERZCHNI KOMERCYJNYCH
Sebastian Kaźmierowski, Zastępca Dyrektora Centrum Handlowego M1, METRO PROPERTIES
14:40
14:45
NIEZALEŻNI I EFEKTYWNI. WSPARCIE EFEKTYWNOŚCI NIEZALEŻNYCH DETALISTÓW POPRZEZ CYFRYZACJĘ PROCESÓW W LOKALNYM SKLEPIE SPOŻYWCZYM
Andrzej Szałowski, Marketing and e-commerce Director eurocash.pl, GRUPA EUROCASH
15:10
SESJA Q&A
15:15
15:30
wstęp do panelu dyskusyjnego:
DIGITALIZACJA JAKO SPOSÓB NA OPTYMALIZACJĘ W RETAILU
Patryk Dąbrowski, Menedżer ds. Architektury IT, Digital i DevOps, JERONIMO MARTINS
15:45
SESJA Q&A
15:50
JAK DZIŚ ZA POMOCĄ DIGITALIZACJI OPTYMALIZOWAĆ RETAIL? – panel dyskusyjny
Moderator:
Monika Tenczyńska, Strategy & Capability Director, PUBLICIS MEDIA
Paneliści:Andrzej Szałowski, Marketing and e-commerce Director eurocash.pl, GRUPA EUROCASH
Patryk Dąbrowski, Menedżer ds. Architektury IT, Digital i DevOps, JERONIMO MARTINS
Ewa Starkiewicz, Head of Digital, Leroy Merlin
16:30
ZAKOŃCZENIE FORUM
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
LOGISTICS
EXCELLENCE
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.