PROGRAM FORUM

2 dzień 29 września 2022 r.

Schemat forum

1 dzień forum 28 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

STRATEGIE, NOWE MODELE, BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

2 dzień forum 29 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

RENTOWNOŚĆ, DIGITALIZACJA, TRENDY W DOSTAWACH

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER

LEADERSHIP

LOGISTICS
EXCELLENCE

}

8:55

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

9:00 – 14:00 SESJA PLENARNA

RENTOWNOŚĆ & ODPOWIEDZIALNY
RETAIL & LOGISTYKA – DIGITALIZACJA

Jak utrzymać rentowność sklepów stacjonarnych? – panel dyskusyjny CEO


Tomasz Pawluk, Prezes, KAN


Oczekujemy na potwierdzenie pozostałych panelistów

Jaka jest dziś rola sklepu stacjonarnego w świecie narastającej digitalizacji – fireside chat

Oczekujemy na potwierdzenie

Odpowiedzialny retail: ESG – strategie retailerów w kryzysie gospodarczym – panel dyskusyjny

Oczekujemy na potwierdzenie

  • Środowisko: zużycie energii, gospodarowanie odpadami, emisja zanieczyszczeń
  • Pracownik: poszanowanie praw człowieka, propagowanie równości i różnorodności, inwestowanie w kapitał ludzki
  • Konsument: nastroje konsumentów, tańsze produkty, abonamenty, wymiana towarów, zakup rzeczy używanych czy ich wypożyczanie

Trendy w dostawach – panel dyskusyjny

Oczekujemy na potwierdzenie

  • trend ekologia i lokalność
  • nowe usługi: odbiór towaru, PUDO, paczkomaty
  • cel: komfort odbioru dla klienta, dostawy dronami, autobusy towarowe
}

13:00

Lunch

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER

LEADERSHIP

LOGISTICS
EXCELLENCE

MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER

}

14:00

Jak będzie wyglądać lojalność klienta w nowej rzeczywistości?

Dominik Olejko, Regional Customer Insights & Engagement Manager, H&M

Jak zmieniają się i jakie będą potrzeby i zachowania konsumenckie w okresie po pandemii

Agnieszka Lewandowska, Kierownik działu zarządzania reklamacjam, BRW

Rola biznesu w podnoszeniu świadomości i działaniu na rzecz lepszego świata, case study Beauty Care


Monika Banaś-Jankowska, Head of Marketing Beauty Care, HENKEL

Jak retail odpowiada dziś na trójkąt potrzeb klienta: bezpiecznie, wygodnie, dobrze? – panel dyskusyjny


Agnieszka Radawiec, Dyrktor marketingu, OBI

LEADERSHIP

}

14:00

Przywództwo w trudnych czasach

Oczekujemy na potwierdzenie

  • zarządzanie rozproszoną organizacją

Cechy lidera

Oczekujemy na potwierdzenie

  • kreatywność, empatia, motywowanie

Jak uchodźcy zmienią rynek pracy – szanse, wyzwania i zagrożenia dla organizacji

Oczekujemy na potwierdzenie

Jak budować kompetencje digitalowe i kształcić cyfrowych liderów? – panel dyskusyjny

Oczekujemy na potwierdzenie

LOGISTICS
EXCELLENCE

Moderator sesji:


Adam Sobolewski, Autor bloga, LOGISTYKA PO PROSTU

}

14:00

Digitalizacja i automatyzacja – czy to są elementy strategii firm czy działania adhoc?


Wojciech Zaręba, Dyrektor Centrum Dystrybucji, NEONET

Jak optymalizować procesy magazynowe i administracyjne biorąc pod uwagę brak i wzrost kosztów siły roboczej?


Łukasz Chmaj, Dyrektor logistyki, GEMINI POLSKA

Jak wypełnić ciągłą lukę związaną z zapotrzebowaniem ludzkim nie tylko w magazynowaniu, ale w planowaniu operacyjnym i planowaniu popytu


Jakub Knauer, Logistics Projects Manager, JERONIMO MARTINS

Zmiany w logistyce: jak dziś zarządzać łańcuchem dostaw w kontekście kosztów, inflacji, braku pracowników i rosnących wynagrodzeń – panel dyskusyjny


Jakub Knauer, Logistics Projects Manager, JERONIMO MARTINS


Mateusz Rokita, Dyrektor ds. Logistyki B2C, EMPIK

  • automatyzacja procesów „uwalaniających” czynnik ludzki
  • gdzie szukać pracownika w kontekscie wojny w Ukrainie?
  • zwiększanie wydajności dzięki rozwojowi omnichannel
  • sprzedaż z wielu kanałów – zwiększanie wolumentów”

Trendy w zarządzaniu magazynami w Polsce – przyszłość magazynów za 4-5 lat – panel dyskusyjny


Radosław Nowak, Managing Director, GREENYARD

Piotr Dopierala, Director Supply Chain & Logistics, AUCHAN RETAIL POLAND


Rafał Gąska, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, RTV EURO AGD

  • co będzie jak trend się zmieni? czy te magazyny będą miały pełne wykorzystanie?
  • jak wykorzystamy powierzchnie jeśli trend e-commerce się zmieni?
  • dłuższe kontrakty magazynowe
  • zarządzanie ryzykiem
  • zarządzanie czasem w transporcie
  • eko w dostawach, gospodarka obiegu zamkniętego

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER

LEADERSHIP

LOGISTICS
EXCELLENCE

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.