PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

2 dzień, 29 września 2022 r.

Schemat forum

1 dzień forum 28 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

Problem Solving Zone
SESJE RÓWNOLEGŁE

Omnicommerce

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

2 dzień forum 29 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

LOGISTICS
EXCELLENCE

}

8:50

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

Moderator sesji:


Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

RENTOWNOŚĆ & DATA INTELLIGENCE W RETAILU

}

9:00

HOW TO MAINTAIN THE PROFITABILITY OF BRICK & MORTAR STORES – DISCUSSION PANEL

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

Paneliści:

Marta Fryzowska, Wiceprezeska, VRG


Renata Kinde-Czyż, Prezes Zarządu, METRO PROPERTIES


Marina Dubakina, Country Retail Manager & CSO, IKEA POLAND

}

9:50

EmpikPlace: Building and Scaling a Successful Marketplace – FIRESIDE CHAT

Moderator:

Jakub Królikowski, Account Executive CEE, MIRAKL

Gość:

Mirek Drab, Marketplace Director, EMPIK GROUP

}

10:20

Sesja q&A

}

10:25

RETAIL INTELLIGENCE – JAK WYKORZYSTYWAĆ DANE W ZDIGITALIZOWANYM RETAILU - panel dyskusyjny

Moderator:

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

Paneliści:

Łukasz Kierus, Prezes Zarządu, GLOSEL & CEO TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL


Artur Ciupka, Członek Zarządu, OTCF


Cezary Giza, CEO Innowacyjna Platforma Handlu, GRUPA EUROCASH

}

11:05

przerwa na kawę

}

11:20

DOŚWIADCZENIE KLIENTA A TWARDE METRYKI BIZNESOWE – JAK WYKORZYSTYWAĆ WIEDZĘ O KLIENCIE DO ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY I TWORZENIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ


Adam Harackiewicz, Customer Experience Sales, SAP POLSKA

}

11:40

SESJA Q&A

TRENDY W DOSTAWACH

}

11:45

Zarządzanie informacją w celu poprawy wydajności łańcucha dostaw i zwiększenia marży


Tomasz Spłuszka, Principal Value Engineer, OPENTEXT POLSKA

  • nieprzewidywalność i niestabilność stają się codziennością w zarządzaniu łańcuchem dostaw
  • dostęp do aktualnych i wiarygodnych danych jest kluczowy dla realizowanych procesów biznesowych
  • zharmonizowane i zintegrowane rozwiązania informatyczne stanowią fundament nowoczesnej i konkurencyjnej firmy
}

12:05

SESJA Q&A

}

12:10

Trendy w dostawach – panel dyskusyjny

Moderator

Adam Sobolewski, Autor bloga, LOGISTYKA PO PROSTU

Paneliści:

Rafał Pietrwalski, One Kurier Sales Manager, ALLEGRO


Mateusz Rokita, Dyrektor ds. Logistyki B2C, EMPIK GROUP


Agnieszka Majewska, General Manager, STUART


Łukasz Wysokiński, Dyrektor Zarządzający, INPOST FULFILLMENT

  • trend ekologia i lokalność
  • nowe usługi: odbiór towaru, PUDO, paczkomaty
  • cel: komfort odbioru dla klienta, dostawy dronami, autobusy towarowe
}

12:50

LUNCH i poDZIAŁ NA SESJE RÓWOLEGŁE

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

LOGISTICS
EXCELLENCE

MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA

#nowe potrzeby konsumenta
#lojalność

Moderator sesji:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

}

13:50

JAK ZMIENIAJĄ SIĘ I JAKIE BĘDĄ POTRZEBY I ZACHOWANIA KONSUMENCKIE W OKRESIE PO PANDEMII

Agnieszka Lewandowska, Kierownik działu zarządzania reklamacjami, BRW
 

}

14:15

SESJA Q&A
}

14:20

Jak będzie wyglądać lojalność klienta w nowej rzeczywistości?

Dominik Olejko, Regional Customer Insights & Engagement Manager, H&M
 

}

14:45

SESJA Q&A
}

14:50

JAK ZDIAGNOZOWAĆ I WERYFIKOWAĆ NA NOWO POTRZEBY ZAKUPOWE KLIENTÓW
case study Intermarche


Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu, INTERMARCHE

}

15:15

SESJA Q&A
}

15:20

przerwa na kawę
}

15:30

Jak retail odpowiada dziś na trójkąt potrzeb klienta: bezpiecznie, wygodnie, dobrze? – panel dyskusyjny

Moderator:


Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

Paneliści:


Agnieszka Radawiec, Dyrektor marketingu, OBI


Sebastian Sitkowski-Kłys, Deputy Marketing Director, KOMFORT


Magdalena Albińska, Marketing Director, SUPER-PHARM POLAND

Agnieszka Lewandowska, Kierownik działu zarządzania reklamacjami, BRW

}

16:10

ZAKOŃCZENIE FORUM

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA
SIEĆ-DOSTAWCA

#dane producenta i sieci
#q-commerce i marketplace dla FMCG

Moderator sesji:


Edyta Pietrzak, Sales Director, MAURISSE

}

13:50

„OD ODPADU DO PRODUKTU” – PARTNERSTWO SIEĆ-DOSTAWCA W BUDOWANIU ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU


Agata Frankiewicz, CEO & Founder, DEKOEKO


Piotr Bober, Quality and Sustainability Director, CASTORAMA

  • jak współpraca na linii sieć-dostawca pozwala stworzyć bardziej cyrkularne produkty konsumenckie w retailu
  • jakie podjąć kroki aby odpowiednio ustawić taką współpracę
  • zyskuje konsument, dostawca, sieć
}

14:10

SESJA Q&A
}

14:15

Zmiana przyzwyczajeń konsumenckich w zakresie dokonywania zakupu

Wojciech Wieroński, Retail CFO (FMCG, Pharma, CE), Członek Rady CIMA

}

14:40

SESJA Q&A
}

14:45

JAK WSPÓLNIE ZARZĄDZAĆ DANYMI PRODUCENTA I SIECI ABY LEPIEJ ZROZUMIEĆ SHOPPERA?

Cezary Giza, CEO Innowacyjna Platforma Handlu, GRUPA EUROCASH

}

15:10

SESJA Q&A
}

15:15

przerwa na kawę
}

15:30

Marketplace jako potencjał wzrostu sprzedaży dla marek FMCG


Karol Czupryński, Commercial Category Management Director, ALLEGRO

}

15:55

SESJA Q&A
}

16:00

POTENCJAŁ Q-COMMERCE W FMCG – PANEL DYSKUSYJNY

Moderator:

Marek Cynowski, CEO & Co-Founder, REBEL TANG

Paneliści:

Jacek Palec, CEO, FRISCO


Dawid Ledziński, Commercial Director Partners & Brands, GLOVO


Aleksandra Kurzaj, Head of E-commerce, DANONE


Paweł Paziewski, NIEZALEŻNY EKSPERT

}

16:40

ZAKOŃCZENIE FORUM

LOGISTICS
EXCELLENCE

#automatyzacja i planowanie
w czasach niedoboru

Moderator sesji:


Adam Sobolewski, Autor bloga, LOGISTYKA PO PROSTU

}

13:50

TRANSFORMACJA CYFROWA ŁAŃCUCHA DOSTAW W ŻABKA POLSKA – PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI

Bartłomiej Jabrocki, Kierownik Działu Sprzedaży i Wdrożeń, OPTIDATA


Mariusz Tront, Dyrektor Transportu, ŻABKA POLSKA

 

}

14:10

SESJA Q&A
}

14:15

Jak optymalizować procesy magazynowe i administracyjne biorąc pod uwagę brak i wzrost kosztów siły roboczej?


Łukasz Chmaj, Dyrektor logistyki, GEMINI POLSKA

}

14:40

SESJA Q&A
}

14:45

Jak wypełnić ciągłą lukę związaną z zapotrze-bowaniem ludzkim, nie tylko w magazynowa-
niu, ale w planowaniu popytu i operacyjnym


Jakub Knauer, Logistics Projects Manager, JERONIMO MARTINS

}

15:10

SESJA Q&A
}

15:15

przerwa na kawę
}

15:30

Zmiany w logistyce: jak dziś zarządzać łańcuchem dostaw w kontekście kosztów, inflacji, braku pracowników i rosnących wynagrodzeń – panel dyskusyjny

Moderator:

Adam Sobolewski, Autor bloga, LOGISTYKA PO PROSTU

Paneliści:


Jakub Knauer, Logistics Projects Manager, JERONIMO MARTINS


Mateusz Rokita, Dyrektor ds. Logistyki B2C, EMPIK GROUP


Karol Robaczewski, Chief of Logistics & Manufacturing, X-KOM


Damian Swoboda, Presales Consultant, BETACOM

  • automatyzacja procesów „uwalniających” czynnik ludzki
  • gdzie szukać pracownika w kontekście wojny w Ukrainie?
  • zwiększanie wydajności dzięki rozwojowi omnichannel
  • sprzedaż z wielu kanałów – zwiększanie wolumentów”
}

16:05

Trendy w zarządzaniu magazynami w Polsce – przyszłość magazynów za 4-5 lat – panel dyskusyjny

Moderator:
Mirosław Nowak, Starszy specjalista ds. rozwoju logistyki, ŁUKASIEWICZ – POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY

Paneliści:

Radosław Nowak, Managing Director, GREENYARD

Piotr Dopierala, Director Supply Chain & Logistics, AUCHAN RETAIL POLAND


Rafał Gąska, Dyrektor ds. Łańcucha Dostaw, RTV EURO AGD

  • jak wykorzystamy powierzchnie jeśli trend e-commerce się zmieni?
  • dłuższe kontrakty magazynowe
  • zarządzanie ryzykiem
  • zarządzanie czasem w transporcie
  • eko w dostawach, gospodarka obiegu zamkniętego
}

16:40

ZAKOŃCZENIE FORUM

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

LOGISTICS
EXCELLENCE

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.