PROGRAM FORUM

1 dzień, 27 września 2023 r.

}

9:00 - 14:00

SESJA PLENARNA

STRATEGIE RETAILU W DOBIE KRYZYSU

Trendy konsumenckie i rynkowe a rozwoj sektora retail – jak dziś na wyzwania rynku odpowiada sektor detaliczny? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT


Tomasz Waligórski, General Manager, INTERMARCHÉ


Tomasz Kwiatkiewicz, Prezes, YES


Mirosław Huczek, CEO, TEDI POLSKA


Grzegorz Rogaliński, CEO, EXORIGO UPOS

  • kryzys: rozwój marek własnych
  • inflacja: akcent na lojalizowanie klientów przy pomocy rozwiązań cyfrowych
  • chroniczny brak czasu: inwestowanie w rozwiązania zwiększające wygodę konsumenta i oszczędzające jego czas
  • zmiana zasobności portfela zakupowego Polaków: niższa marża i cena produktu

Lojalność klienta w świecie cyfrowym – fireside chat

Gość:

Andrzej Jackiewicz, CEO, MEDIAMARKTSATURN

Jak utrzymać bezpieczną sytuację finansową niezależnie od wahań rynkowych – dyskusja panelowa

Paneliści:

Marcin Kuś, Dyrektor Komercyjny CEE, Prezes Zarządu, BAHLSEN POLSKA

Pozostałych panelistów zaprezentujemy wkrótce

 

  • bezpieczeństwo v. kryzys energetyczny i inflacyjny
  • minimalizacja zakłóceń w łańcuchu dostaw
  • zmniejszanie naszego śladu węglowego

RETAIL INTELLIGENCE

Używanie danych do podejmowania lepszych decyzji biznesowych

(oczekujemy na finalny temat)


Jacek Palec, CEO, FRISCO

Czy moja organizacja jest organizacją opartą na danych?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Janusz Płocica, Prezes Zarządu, VRG


Daniel Rogiński, GM CEE, ZALANDO


Jacek Palec, CEO, FRISCO


Cezary Giza, Ekspert Cyfryzacji Handlu

 

Moderator:

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

  • poziom rozwoju polskich organizacji
  • budowanie organizacji data-driven
  • wąskie gardła transformacji
  • data-driven vs AI
}

14:00

Lunch

}

14:45

PROBLEM SOLVING ZONE
– moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione
na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia

}

15:30

Przerwa na kawę i podział na sesje równoległe

OMNICOMMERCE

Siła świadomego pracownika w budowaniu najlepszych omnichannelowych doświadczeń zakupowych

Izabela Babińska, Head of Omnichannel, DECATHLON

Piotr Gardziński, Omnichannel Project Specialist, DECATHLON

Orkiestracja modelu omnichannelowgo

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

  • jak połączyć i zautomatyzować różne funkcje wewnątrz firmy aby uzyskać efekt skali?

Jak przyciągnąć klienta do sklepu stacjonarnego?

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

  • co możemy zaoferować klientowi poza towarem?
  • doradztwo
  • forma obsługi

Co klienta przyciąga dziś do sklepu stacjonarnego oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dziś u nas szuka?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Konrad Jezierski, Omni Sales Director, Członek Zarządu, KOMFORT

Andrzej Sadecki, Country Sales Director, IKEA POLAND

Arkadiusz Brzostowski, Dyrektor ds. Sprzedaży, KAZAR GROUP

Marcin Zimnicki, Dyrektor Retail Technology Hub, Członek Zarządu, EXORIGO-UPOS

  • kiedyś retail oferował lepsze doswiadczenie a e-commerce cenę – jak jest dziś?
  • czy doświadczenie w sklepie przyciąga dziś klienta?
}

18:00-22:00

Networking & koktajl

RENTOWNY
E-COMMERCE

Jak utrzymać wzrost sprzedaży i przekonać klientów, że najlepszą odpowiedzią na kryzys będzie kupowanie online?

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Oczekujemy na temat

Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director, ŻABKA JUSH

Kreacje na TikToku które sprzedają. Na podstawie przykładów dużych marek które są obecne na TikToku
Case studies: Play, Biedronka, Żabka

Sebastian Szmigielski, Brand Partner Lead, TIK-TOK

  • jak znaleźć trendy na tiktoku?
  • jak budować kreacje do ecommerce?

W poszukiwaniu rentowności – co możemy zrobić, aby kanał e-commerce stał się rentowny?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Michał Przybysz, Chief Digital Officer,
E-commerce Director, Board Member, SUPER-PHARM

Maciej Stępień, Manager ds.
e-commerce, MEDICINE

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP

  • ograniczyć możliwość zwrotów
  • wprowadzać opłaty za zwroty
  • systemy zarządzania zapasami
}

18:00-22:00

Networking & koktajl

DIGITALIZACJA
W RETAILU

Jak podnosić satysfakcję klienta dzięki rozwiązaniom digital

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

  • skrócenie czasu obsługi: zamawiam w sklepie

Wirtualne łóżko w chmurze. Jak technologia i zrozumienie klienta pozwalają na innowacje w tradycyjnej branży?

Lucyna Michniewicz-Ślaska, CIO, VOX

Małgorzata Rusin, Product Discovery & Consumer Insights Manager, VOX

  • trendy technologiczne i społeczne
  • innowacje technologiczne jako elementy ekosystemu biznesowego
  • nowe formaty retailowe

Chat OpenAI – rewolucja na rynku

Michał Russak, Director of IT, Member of Executive Committee, BRICOMAN POLSKA

Generative AI – rewolucja na rynku, która zmieni biznes?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Grzegorz Romaniuk, Director of e-Commerce & Omnichannel Systems Development, NEONET

Mikołaj Wezdecki, Head of Digital, LPP

Stanisław Karpiński, CIO, HOME AND YOU

}

18:00-22:00

Networking & koktajl

MARKETING:
DANE, MARKA, OMNIBUS

Co zmieniła w działaniach promocyjnych dyrektywa Omnibus – pierwsze wnioski
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Marcin Poniatowski, Dyrektor ds. Marketingu, Członek Zarządu, LEWIATAN HOLDING

Pozostałych panelistów zaprezentujemy wkrótce

 

  • klient śmieje się z „promocji”, które nie są promocjami
  • everyday low prices – kierunek, w którym zmierzamy?
  • strategie zmiany cen

Czy sztuka może wpływać na lojalność klienta?
Case study cyklicznej kolekcji Eviva‘arte w marce Medicine

Ewelina Bajołek- Stępień, Marketing Manager, MEDICINE/BRANDBQ

Karolina Tomczyk, Dyrektor Marketingu, MEDICINE/BRANDBQ

Pomiędzy światem usług a retailem, czyli czego możemy się od siebie uczyć budując doświadczenie Klienta

Marcin Charkiewicz, Dyrektor ds. Klienta, BRW

Nie zgaduj! Analizuj! Co może zyskać retailer wykorzystując własne dane
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Dariusz Jurgielewicz, Head of e-Commerce marketing automation & sale, LEROY MERLIN

Aleksandra Szabelska Kozioł, Director of Planning & Analytics, TATUUM

  • moja promocja ma złe wyniki – dlaczego?
  • dlaczego klient nie kupuje mojego produktu?
  • MA, personalizacja danych
  • Tworzenie profilu 360 klienta
}

18:00-22:00

Networking & koktajl

OPTYMALIZACJE: OPERACJE
& KOSZTY

Jak dzięki technologii zmniejszyć koszty zwrotów?

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Jak poprawić wydajność dzięki optymalizacji ustawienia produktów w magazynie?

Piotr Skobało, Dyrektor Operacyjny, COO, SELSEY

Jak nie wpaść w zaklęte koło optymalizacji kosztów i nie podciąć gałęzi na której siedzimy

Jarosław Raj, COO, Board Member, VOX CAPITAL GROUP

  • aby w procesie optymalizacji kosztów nie pozybyć się kluczowych zasobów, które mogą nam pozwolić uzyskać przewagę konkurencyjną

Jak zoptymalizować procesy aby nie podążać za inflacją
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Karolina Szuba, COO, Board Member, SUPER-PHARM

Jakub Grzelak, Managing director of retail, CCC

Łukasz Olszewski, Dyrektor Działu Wsparcia Operacyjnego i Rozwoju, STOKROTKA

  • od czego zacząć? które koszty optymalizujemy najpierw?
  • automatyzacja obsługi klienta
  • logistyka & zakupy i inwestycje
  • rezygnacja z niektórych działań promocyjnych, wizerunkowych, w obszarze CSR
  • koszty pracownicze
}

18:00-22:00

Networking & koktajl