Program spotkania powstał dzięki wskazaniom ekspertów:

Schemat forum

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

1 dzień forum, 25 września 2024 r.

SESJA PLENARNA | JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM

Warsztaty – Problem Solving Zone
podział NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE:
STRATEGIE

OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
RETAILU

KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL

ASORTYMENT, CENA
I MARKA WŁASNA

PHYGITAL

2 dzień forum 2 dzień, 26 września 2024 r.

SESJA PLENARNA | WOJNA CENOWA & PŁACA MINIMALNA & KOSZTY

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY

MARKETPLACE
& CROSSBORDER

DIGITALIZACJA
RETAILU

KONSUMENT:
JEGO ATENCJA
I PORTFL

PHYGITAL

PROGRAM FORUM

1 dzień, 25 września 2024 r.

}

7:45*

REJESTRACJA

}

8:45

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA:

JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM

Moderatorka sesji:

Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

9:00

Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje handel detaliczny? Fakty i mity – dyskusja panelowa

Paneliści:

Monika Kolaszyńska, CEO, SUPER-PHARM


Daniel Rogiński, General Manager CEE, ZALANDO


Tomasz Ciąpała, CEO, LANCERTO


Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych & Innowacji, LAGARDERE TRAVEL RETAIL POLSKA


Moderator:

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

  • dynamiczny pricing
  • optymalizacja łańcucha dostaw, kosztów i operacji
  • przetwarzanie bardzo dużej ilości danych
  • tworzenie forecastów & analiza danych
  • czy AI jest bezpieczne dla firm? I czy każdy na tym skorzysta?
}

9:45

CZY I JAK SZTUCZNA INTELIGENCJA ZREWOLUCJONIZUJE HANDEL DETALICZNY? FAKTY I MITY – FIRESIDE CHAT

Gość:

Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer,  NOTINO

Moderatorka:

Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

  • jak wykorzystać AI do wzrostu biznesu
}

10:10

Sesja Q&A

}

10:15

PRZYSZŁOŚĆ KOMUNIKACJI MOBILNEJ: KLUCZOWE DANE I TRENDY W HANDLU DETALICZNYM


Karolina Antonowicz, Chief Revenue Officer, MESSAGEFLOW

}

10:35

Sesja Q&A

}

10:40

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:00

DYSKUSJA PANELOWA ZAREZEROWANA DLA VISA

}

11:40

Strategie długofalowe dla sieci handlowych – przyszłość rynku – wstęp do dyskusji

dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY

}

11:50

dyskusja panelowa

Paneliści:

Artur Ciupka, Member of the Board, OTCF


Daria Szajnar, General Manager, DUKA INTERNATIONAL


Anna Kaminska, Członek Zarządu, GRUPA PSB HANDEL


Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds. Retail, CCC


Krystian Pakuła, Wiceprezes Chorten IT, GRUPA CHORTEN


Grzegorz Rogaliński, CEO, EXORIGO-UPOS

 

Moderator:
dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY

  • długofalowe strategie – jak dziś patrzymy na rynek, czy wiemy gdzie jesteśmy i gdzie dążymy?
  • jak dopasować asortyment do zmian: oczekiwań konsumentów i zmieniającego się krajobrazu formatów handlowych
}

12:35

RETAILTECH 2024 – PREMIERA RAPORTU EXORIGO-UPOS I KERALLA RESEARCH

Anna Schabikowska, Doradczyni Zarządu i  Dyrektorka Marketingu, EXORIGO-UPOS


Marcin Zimnicki, Członek Zarządu, Dyrektor Retail Technology Hub, EXORIGO-UPOS

}

12:55

Sesja Q&A

}

13:00

LUNCH I PODZIAŁ NA SESJE PROBLEM SOLVING ZONE

}

14:00

PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE
NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA

AI W REVENUE MANAGEMENT

Michał Zimiński, Senior Director, SIMON-KUCHER

Robert Pernak, Director, SIMON-KUCHER

 

Zanurz się w świat sztucznej inteligencji i odkryj, jak AI rewolucjonizuje Revenue Management. Zaczynając od ankiety na żywo, zgłębimy miejsce AI w obliczu współczesnych wyzwań komercyjnych. Poznasz przykłady zastosowania AI w praktyce oraz różnice między teorią a realnym wdrożeniem. Przygotujemy Cię na skuteczne wprowadzenie AI do Twojej organizacji, wskazując typowe błędy, które mogą zaważyć na sukcesie. Przejdź od rozmów o AI do rzeczywistej transformacji Twojego biznesu!

}

14:45

PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

OMNICOMMERCE:
STRATEGIE

OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
RETAILU

KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL

ASORTYMENT
I STRATEGIE CENOWE

PHYGITAL

SESJA OMNICOMMERCE:
STRATEGIE

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

15:05

KLIENT PRZESTAŁ KUPOWAĆ DUŻO – CO NAM MÓWIĄ DANE JAKOŚCIOWE? – FIRESIDE CHAT

Gość:
Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer, KAZAR

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

  • czy klienci faktycznie mają mniej pieniędzy?
  • smart shopping: kupować racjonalnie, unikać marnotrawstwa
}

15:30 | Sesja Q&A

}

15:35

PREZENTACJA ZAREZERWOWANA DLA ADYEN
}

15:55 | Sesja Q&A

}

16:00

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

JAK SIĘ DZIŚ ZMIENIA ŚCIEŻKA ZAKUPOWA KLIENTA?

Radosław Sykulski, Sales Manager Central Europe Region, THE ESTÉE LAUDER COMPANIES

}

16:40 | Sesja Q&A

}

16:45

prelekcja zarezerwowana dla User.com
}

17:05 | Sesja Q&A

}

17:10

Jak dziś kupuje Klient w omnichannelu?– dyskusja panelowa

Paneliści:
Bartosz Kuciak, Senior Sales Director, OTCF


Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS

Konrad Jezierski, Omni-Sales Director, Członek Zarządu, KOMFORT

Adam Bułka, Key Account Director, PAYPO

Moderator:
Tomasz Gutkowski, Head of Business Development, UNITY GROUP

  • dzisiejsze oczekiwania klienta od marki sprzedającej w wielu kanałach: czego oczekują i czego nie lubią?
  • gdzie jest mój klient i spędza wolny czas – jak do niego dotrzeć?
  • niedziele handlowe – czy ich przywrócenie zwiększy traffic w offline?
  • perspektywa dyrektorów sprzedaży
}

17:50 | KOKTAJL

}

22:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE

Moderator:
Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD

}

15:05

Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store

Dawid Szrek, Manager ds. e-commerce & projektów IT, OCHNIK

  • udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych
}

15:30 | Sesja Q&A

}

15:35

CZY SAAS TO DZIŚ JEDYNY SŁUSZNY WYBÓR DLA E-COMMERCE?

Borys Skraba, CEO, STRIX

  • SaaS jako katalizator innowacji w e-commerce
  • rozwiązania SaaS a skalowanie biznesu
}

15:55 | Sesja Q&A

}

16:00

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

TECHNOLOGIA I TRADYCJA: SZTUCZNA INTELIGENCJA NA BOŻE NARODZENIE

Justyna Torres, eCommerce & IT eCommerce Director, CARREFOUR ITALIA

  • AI – realne narzędzie, wspomagające dobór produktów, personalizację oraz jako inspiracja w świątecznych zakupach
}

16:40 | Sesja Q&A

}

16:45

IntentGPT, czyli o GenAI w targetowaniu kontekstowym

Michał Łukasiak, Head of Account Management Poland, RTB HOUSE

}

17:05 | Sesja Q&A

}

17:10

Forma płatności jako element zwiększający/ zmniejszający zadowolenie klienta

Krystian Drzewicki, Head of Online Payments, Pion Finansowania Sprzedaży, RTV EURO AGD

  • finalna kwota widoczna dopiero po realizacji zamówienia
  • brak automatycznego zapamiętania preferowanej formy płatności
  • brak ulubionej formy płatności
}

17:35 | Sesja Q&A

}

17:40

Zmiana nawyków konsumenckich w kanale e-commerce – dyskusja panelowa

Paneliści:
Aleksandra Szol, Chief E-commerce Officer, TYLKO


Stanisław Michalik, Head of E-Commerce Poland, Czechia & Slovakia, TCHIBO

Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW

Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA

  • od dużego koszyka zakupowego w stronę częstych i mniejszych zakupów
  • szybka dostawa – schyłek trendu czy chwilowy przestój?
}

18:20 | KOKTAJL

}

22:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA DIGITALIZACJA
RETAILU

Moderatorka sesji:
Justyna Dziegieć, Global Digital Hub Director, SANDOZ
}

15:05

Jak technologia może wspomagać  biznes w rozwoju? – fireside chat

Gość:
Małgorzata Bochenek, Country Business Development & Transformation Manager, IKEA

Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA

  • jak nie „popsuć” tego co już działa jednocześnie wprowadzając zmiany
  • czy rozwój AI rzeczywiście zrewolucjonizuje retail?
}

15:30 | Sesja Q&A

}

15:35

PREZENTACJA ZAREZERWOWANA DLA FWC

}

15:55 | Sesja Q&A

}

16:00

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

JAK DZIĘKI CHAT GPT SKRÓCIĆ I ULEPSZYĆ PROCES ZAKUPOWY?

Dariusz Urban, Dyrektor e-commerce, W.KRUK

  • skuteczne i precyzyjne rozwiązania dla złożonych zapytań
  • analityka i dostosowanie usług
}

16:40 | Sesja Q&A

}

16:45

JAK ZDIGITALIZOWAĆ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ W SKLEPIE?– dyskusja panelowa

Paneliści:
Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN

Krzysztof Heyda, Digital Project Manager, GRUPA TAURON

Michał Zych, Chief Product & Technology Officer, CASTORAMA

Jakub Świdziński, Country Digital Portfolio & Launch Team Leader, IKEA

Robert Janiszewski, Architekt Biznesowy, CEO, [r²]


Moderatorka:
Justyna Dziegieć, Global Digital Hub Director, SANDOZ

 

  • automatyzacja jako wsparcie rush hours
  • nawigacja po sklepie
  • szybkie znalezienie produktu
}

17:30 | KOKTAJL

}

22:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA KONSUMENT:
JEGO ATENCJA
I PORTFEL

Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
}

15:05

Czy nadal w Polsce driverem zakupowym jest CENA, ZNIŻKA I PROMOCJA?– dyskusja panelowa

Paneliści:
Karolina Krawczyk, Marketing Director, Eastern Europe, PANDORA

Katarzyna Mauduit, Marketing Director, DOUGLAS POLSKA

Katarzyna Wojnar, Customer Strategy Director, ALDI

Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów, DM-DROGERIE MARKT 

dr Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, IDEO FORCE 

Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

}

15:50

PREZENTACJA ZAREZERWOWANA DLA BLIX
}

16:15

BEING HUMAN, CZYLI BUDOWANIE STRATEGII MARKI ODZIEŻOWEJ W DOBIE AI

Izabela Gemmell, Dyrektor Sprzedaży, GREENPOINT, TOP SECRET

Martyna Pociask, Marketing Manager, GREENPOINT, TOP SECRET

}

16:40 | Sesja Q&A

}

16:45

Trendy w zachowaniach konsumenckich – dyskusja panelowa

Paneliści:
Dominik Olejko, Head of insights & Analytics, H&M EAST EUROPE

Grzegorz Romaniuk, Kierownik ds. Rozwoju Systemów Mar-Tech, ROSSMANN

Szymon Graczyk, Retail Director,
DEALZ POLAND
– oczekujemy na finalne potwierdzenie

Tomasz Pakulski, CEO, MESSAGEFLOW



Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

  • sprytnie, tanio, szybko – jak klienci dziś „polują” na okazje, jak kupują?
}

17:30 | KOKTAJL

}

22:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA ASORTYMENT, CENA I MARKA WŁASNA

}

15:05

Strategie rozwoju asortymentu w retailu – dyskusja panelowa

Paneliści:
Maciej Wypych, Dyrektor ds. Projektów Strategicznych Działu Handlowego, Dział Handlowy, CASTORAMA POLSKA

Moderator:
Kamil Folkert, CEO, OCCUBEE

 

  • jak rozszerzać asortyment?
  • jakie kategorie rozwijać?
}

15:50

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

W CIENIU WOJNY CENOWEJ: PORÓWNYWANIE CEN W DOBIE AI – fireside chat

Sławomir Leszczyński, Dyrektor Pionu Handlowego, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

Jakie elementy wpływają dziś na atrakcyjność oferty?

Oczekujemy na potwierdzenie

  • innowacyjność
  • wartości kulturowe
  • funkcjonalność
}

16:45

ROZWÓJ PRIVATE BRANDS: BUDOWANIE BRANDÓW SIECI RETAILOWYCH – DYSKUSJA PANELOWA

Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN

Łukasz Janota, Promotion & Procurement Excellence, OPS & Administration Senior Director, ALDI

Bogdan Gałuszka, Dyrektor Działu Marek Własnych,  INTERMARCHÉ

}

17:30 | KOKTAJL

}

20:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA
PHYGITAL

Moderator:
Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP
}

15:05

CX JAKO ELEMENT PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W RETAILU – FIRESIDE CHAT

Gość:
Karolina Szuba, Board Member / COO, SUPER-PHARM

Moderator:
Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP 

  • jak wyróżnić się doświadczeniem, skoro dane, ceny i produkty mamy te same?
}

15:30

OCZEKUJEMY NA POTWIERDZENIE TEMATU

Anna Podkowińska-Tretyn, Country Director, TOO GOOD TO GO

Agnieszka Koc, Dyrektor ds. Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju/ Environmental & Sustainability Director, JERONIMO MARTINS

}

15:55 | Sesja Q&A

}

16:00

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

Jak e-commerce wpływa na sklep stacjonarny i odwrotnie, czyli czego się możemy od siebie nawzajem nauczyć? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT

Tomasz Rychlik, IT & Innovation Director, VISION EXPRESS

Paweł Szukalski, Członek Zarządu, COMPERIA.PL

Moderator:
Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP

}

17:00 | KOKTAJL

}

20:00 | Zakończenie I dnia forum

}

22:00

Zakończenie I dnia forum

* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie