

Schemat forum
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
1 dzień forum, 25 września 2024 r.
SESJA PLENARNA | JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM
Warsztaty – Problem Solving Zone
podział NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE:
STRATEGIE
OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
RETAILU
KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL
ASORTYMENT, CENA
I MARKA WŁASNA
PHYGITAL
2 dzień forum 2 dzień, 26 września 2024 r.
SESJA PLENARNA | WOJNA CENOWA & PŁACA MINIMALNA & KOSZTY
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY
MARKETPLACE
& CROSSBORDER
DIGITALIZACJA
RETAILU
KONSUMENT:
JEGO ATENCJA
I PORTFL
PHYGITAL
PROGRAM FORUM
1 dzień, 25 września 2024 r.
7:45*
REJESTRACJA
8:45
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA:
JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM
Moderatorka sesji:
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
9:00
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje handel detaliczny? Fakty i mity – dyskusja panelowa
Paneliści:
Monika Kolaszyńska, CEO, SUPER-PHARM
Daniel Rogiński, General Manager CEE, ZALANDO
Tomasz Ciąpała, CEO, LANCERTO
Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych & Innowacji, LAGARDERE TRAVEL RETAIL POLSKA
Moderator:
Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK
- dynamiczny pricing
- optymalizacja łańcucha dostaw, kosztów i operacji
- przetwarzanie bardzo dużej ilości danych
- tworzenie forecastów & analiza danych
- czy AI jest bezpieczne dla firm? I czy każdy na tym skorzysta?
9:45
CZY I JAK SZTUCZNA INTELIGENCJA ZREWOLUCJONIZUJE HANDEL DETALICZNY? FAKTY I MITY – FIRESIDE CHAT
Gość:
Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer, NOTINO
Moderatorka:
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
- jak wykorzystać AI do wzrostu biznesu
10:10
Sesja Q&A
10:15
PRZYSZŁOŚĆ KOMUNIKACJI MOBILNEJ: KLUCZOWE DANE I TRENDY W HANDLU DETALICZNYM
Karolina Antonowicz, Chief Revenue Officer, MESSAGEFLOW
10:35
Sesja Q&A
10:40
PRZERWA NA KAWĘ
11:00
DYSKUSJA PANELOWA ZAREZEROWANA DLA VISA
11:40
Strategie długofalowe dla sieci handlowych – przyszłość rynku – wstęp do dyskusji
dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY
11:50
dyskusja panelowa
Paneliści:
Artur Ciupka, Member of the Board, OTCF
Daria Szajnar, General Manager, DUKA INTERNATIONAL
Anna Kaminska, Członek Zarządu, GRUPA PSB HANDEL
Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds. Retail, CCC
Krystian Pakuła, Wiceprezes Chorten IT, GRUPA CHORTEN
Grzegorz Rogaliński, CEO, EXORIGO-UPOS
Moderator:dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY
- długofalowe strategie – jak dziś patrzymy na rynek, czy wiemy gdzie jesteśmy i gdzie dążymy?
- jak dopasować asortyment do zmian: oczekiwań konsumentów i zmieniającego się krajobrazu formatów handlowych
12:35
RETAILTECH 2024 – PREMIERA RAPORTU EXORIGO-UPOS I KERALLA RESEARCH
Anna Schabikowska, Doradczyni Zarządu i Dyrektorka Marketingu, EXORIGO-UPOS
Marcin Zimnicki, Członek Zarządu, Dyrektor Retail Technology Hub, EXORIGO-UPOS
12:55
Sesja Q&A
13:00
LUNCH I PODZIAŁ NA SESJE PROBLEM SOLVING ZONE
14:00
PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA
AI W REVENUE MANAGEMENT
Michał Zimiński, Senior Director, SIMON-KUCHER
Robert Pernak, Director, SIMON-KUCHER
Zanurz się w świat sztucznej inteligencji i odkryj, jak AI rewolucjonizuje Revenue Management. Zaczynając od ankiety na żywo, zgłębimy miejsce AI w obliczu współczesnych wyzwań komercyjnych. Poznasz przykłady zastosowania AI w praktyce oraz różnice między teorią a realnym wdrożeniem. Przygotujemy Cię na skuteczne wprowadzenie AI do Twojej organizacji, wskazując typowe błędy, które mogą zaważyć na sukcesie. Przejdź od rozmów o AI do rzeczywistej transformacji Twojego biznesu!
14:45
PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
OMNICOMMERCE:
STRATEGIE
OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
RETAILU
KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL
ASORTYMENT
I STRATEGIE CENOWE
PHYGITAL
SESJA OMNICOMMERCE:
STRATEGIE
Moderator:Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
15:05
KLIENT PRZESTAŁ KUPOWAĆ DUŻO – CO NAM MÓWIĄ DANE JAKOŚCIOWE? – FIRESIDE CHAT
Gość:Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer, KAZAR
Moderator:Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
- czy klienci faktycznie mają mniej pieniędzy?
- smart shopping: kupować racjonalnie, unikać marnotrawstwa
15:30 | Sesja Q&A
15:35
15:55 | Sesja Q&A
16:00
NA KAWĘ
16:15
JAK SIĘ DZIŚ ZMIENIA ŚCIEŻKA ZAKUPOWA KLIENTA?
Radosław Sykulski, Sales Manager Central Europe Region, THE ESTÉE LAUDER COMPANIES
16:40 | Sesja Q&A
16:45
17:05 | Sesja Q&A
17:10
Jak dziś kupuje Klient w omnichannelu?– dyskusja panelowa
Paneliści:
Bartosz Kuciak, Senior Sales Director, OTCF
Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS
Konrad Jezierski, Omni-Sales Director, Członek Zarządu, KOMFORT
Adam Bułka, Key Account Director, PAYPO
Moderator:
Tomasz Gutkowski, Head of Business Development, UNITY GROUP
- dzisiejsze oczekiwania klienta od marki sprzedającej w wielu kanałach: czego oczekują i czego nie lubią?
- gdzie jest mój klient i spędza wolny czas – jak do niego dotrzeć?
- niedziele handlowe – czy ich przywrócenie zwiększy traffic w offline?
- perspektywa dyrektorów sprzedaży
17:50 | KOKTAJL
22:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE
Moderator:Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD
15:05
Jak zwiększać konwersję dzięki ship from store
Dawid Szrek, Manager ds. e-commerce & projektów IT, OCHNIK
- udostępnienie dla e-commerce stanów magazynowych ze wszystkich salonów stacjonarnych
15:30 | Sesja Q&A
15:35
CZY SAAS TO DZIŚ JEDYNY SŁUSZNY WYBÓR DLA E-COMMERCE?
Borys Skraba, CEO, STRIX
- SaaS jako katalizator innowacji w e-commerce
- rozwiązania SaaS a skalowanie biznesu
15:55 | Sesja Q&A
16:00
NA KAWĘ
16:15
TECHNOLOGIA I TRADYCJA: SZTUCZNA INTELIGENCJA NA BOŻE NARODZENIE
Justyna Torres, eCommerce & IT eCommerce Director, CARREFOUR ITALIA
- AI – realne narzędzie, wspomagające dobór produktów, personalizację oraz jako inspiracja w świątecznych zakupach
16:40 | Sesja Q&A
16:45
IntentGPT, czyli o GenAI w targetowaniu kontekstowym
Michał Łukasiak, Head of Account Management Poland, RTB HOUSE
17:05 | Sesja Q&A
17:10
Forma płatności jako element zwiększający/ zmniejszający zadowolenie klienta
Krystian Drzewicki, Head of Online Payments, Pion Finansowania Sprzedaży, RTV EURO AGD
- finalna kwota widoczna dopiero po realizacji zamówienia
- brak automatycznego zapamiętania preferowanej formy płatności
- brak ulubionej formy płatności
17:35 | Sesja Q&A
17:40
Zmiana nawyków konsumenckich w kanale e-commerce – dyskusja panelowa
Paneliści:
Aleksandra Szol, Chief E-commerce Officer, TYLKO
Stanisław Michalik, Head of E-Commerce Poland, Czechia & Slovakia, TCHIBO
Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW
Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA
- od dużego koszyka zakupowego w stronę częstych i mniejszych zakupów
- szybka dostawa – schyłek trendu czy chwilowy przestój?
18:20 | KOKTAJL
22:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA DIGITALIZACJA
RETAILU

15:05
Jak technologia może wspomagać biznes w rozwoju? – fireside chat
Gość:Małgorzata Bochenek, Country Business Development & Transformation Manager, IKEA
Moderator: Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA
- jak nie „popsuć” tego co już działa jednocześnie wprowadzając zmiany
- czy rozwój AI rzeczywiście zrewolucjonizuje retail?
15:30 | Sesja Q&A
15:35
PREZENTACJA ZAREZERWOWANA DLA FWC
15:55 | Sesja Q&A
16:00
NA KAWĘ
16:15
JAK DZIĘKI CHAT GPT SKRÓCIĆ I ULEPSZYĆ PROCES ZAKUPOWY?
Dariusz Urban, Dyrektor e-commerce, W.KRUK
- skuteczne i precyzyjne rozwiązania dla złożonych zapytań
- analityka i dostosowanie usług
16:40 | Sesja Q&A
16:45
JAK ZDIGITALIZOWAĆ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ W SKLEPIE?– dyskusja panelowa
Paneliści:Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN
Krzysztof Heyda, Digital Project Manager, GRUPA TAURON
Michał Zych, Chief Product & Technology Officer, CASTORAMA
Jakub Świdziński, Country Digital Portfolio & Launch Team Leader, IKEA
Robert Janiszewski, Architekt Biznesowy, CEO, [r²]
Moderatorka: Justyna Dziegieć, Global Digital Hub Director, SANDOZ
- automatyzacja jako wsparcie rush hours
- nawigacja po sklepie
- szybkie znalezienie produktu
17:30 | KOKTAJL
22:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA KONSUMENT:
JEGO ATENCJA
I PORTFEL

15:05
Czy nadal w Polsce driverem zakupowym jest CENA, ZNIŻKA I PROMOCJA?– dyskusja panelowa
Paneliści:Karolina Krawczyk, Marketing Director, Eastern Europe, PANDORA
Katarzyna Mauduit, Marketing Director, DOUGLAS POLSKA
Katarzyna Wojnar, Customer Strategy Director, ALDI
Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów, DM-DROGERIE MARKT
dr Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, IDEO FORCE
Moderator:Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
15:50
16:15
BEING HUMAN, CZYLI BUDOWANIE STRATEGII MARKI ODZIEŻOWEJ W DOBIE AI
Izabela Gemmell, Dyrektor Sprzedaży, GREENPOINT, TOP SECRET
Martyna Pociask, Marketing Manager, GREENPOINT, TOP SECRET
16:40 | Sesja Q&A
16:45
Trendy w zachowaniach konsumenckich – dyskusja panelowa
Paneliści:Dominik Olejko, Head of insights & Analytics, H&M EAST EUROPE
Grzegorz Romaniuk, Kierownik ds. Rozwoju Systemów Mar-Tech, ROSSMANN
Szymon Graczyk, Retail Director,
DEALZ POLAND
– oczekujemy na finalne potwierdzenie
Tomasz Pakulski, CEO, MESSAGEFLOW
Moderator:Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
- sprytnie, tanio, szybko – jak klienci dziś „polują” na okazje, jak kupują?
17:30 | KOKTAJL
22:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA ASORTYMENT, CENA I MARKA WŁASNA
15:05
Strategie rozwoju asortymentu w retailu – dyskusja panelowa
Paneliści:Maciej Wypych, Dyrektor ds. Projektów Strategicznych Działu Handlowego, Dział Handlowy, CASTORAMA POLSKA
Moderator:Kamil Folkert, CEO, OCCUBEE
- jak rozszerzać asortyment?
- jakie kategorie rozwijać?
15:50
NA KAWĘ
16:15
W CIENIU WOJNY CENOWEJ: PORÓWNYWANIE CEN W DOBIE AI – fireside chat
Sławomir Leszczyński, Dyrektor Pionu Handlowego, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
Jakie elementy wpływają dziś na atrakcyjność oferty?
Oczekujemy na potwierdzenie
- innowacyjność
- wartości kulturowe
- funkcjonalność
16:45
ROZWÓJ PRIVATE BRANDS: BUDOWANIE BRANDÓW SIECI RETAILOWYCH – DYSKUSJA PANELOWA
Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN
Łukasz Janota, Promotion & Procurement Excellence, OPS & Administration Senior Director, ALDI
Bogdan Gałuszka, Dyrektor Działu Marek Własnych, INTERMARCHÉ
17:30 | KOKTAJL
20:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA
PHYGITAL

15:05
CX JAKO ELEMENT PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W RETAILU – FIRESIDE CHAT
Gość:Karolina Szuba, Board Member / COO, SUPER-PHARM
Moderator: Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP
- jak wyróżnić się doświadczeniem, skoro dane, ceny i produkty mamy te same?
15:30
OCZEKUJEMY NA POTWIERDZENIE TEMATU
Anna Podkowińska-Tretyn, Country Director, TOO GOOD TO GO
Agnieszka Koc, Dyrektor ds. Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju/ Environmental & Sustainability Director, JERONIMO MARTINS
15:55 | Sesja Q&A
16:00
NA KAWĘ
16:15
Jak e-commerce wpływa na sklep stacjonarny i odwrotnie, czyli czego się możemy od siebie nawzajem nauczyć? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, MARTES SPORT
Tomasz Rychlik, IT & Innovation Director, VISION EXPRESS
Paweł Szukalski, Członek Zarządu, COMPERIA.PL
Moderator:
Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP
17:00 | KOKTAJL
20:00 | Zakończenie I dnia forum
22:00
Zakończenie I dnia forum
* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie