III FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

EDYCJA ONLINE | 28.09-1.10 2021 r.

PROGRAM FORUM

Dzień 1, 28 września 2021

}

8:55

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

 


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

 

SESJA PLENARNA: STRATEGIE RETAILERÓW
W RZECZYWISTOŚCI WIELU SCENARIUSZY

Wyzwania: nowe formaty, płynność finansowa, wzrost konkurencyjności na rynku e-commerce:
Amazon jako „nowy” gracz

Moderator:


Dorota Bachman, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

9:00

POLSKI RETAIL W CZASACH COVID-19 NA TLE EUROPY,
W POSZUKIWANIU NOWYCH FORMATÓW DLA RETAILU

– dyskusja panelowa CEO

Moderator:

Grzegorz Łaptaś, Partner, PWC

Paneliści:

Dorota Prat-Carrabin, Country Director Eastern Europe, RITUALS COSMETICS


Tareck Ouaibi, General Manager, CARREFOUR


Stanisław Bogacki, CEO, SOLAR


Adam Kołodziejczyk, CEO, SUPER PHARM POLAND


Wayne Hodson, Chairman, Management Board, WASZ SKLEP SPAR

 

  • czy handel będzie się przenosił do mniejszych konceptów?
  • czy nasycenie convenience będzie jeszcze większe?
  • jak zmieni się kategoria dyskontów?
  • w jaką stronę rozwinie się transformacja centrów handlowych
  • czy pandemia przyspieszyła rozwój bezobsługowości?

 

Dyskusja nie będzie tłumaczona.

}

9:50

Sesja Q&A

}

10:00

FUTURE OF THE MARKETPLACES – WHERE ARE WE HEADING?
– fireside chat

Gość specjalny:

Terry von Bibra, Managing Director NUMENOS, ex GM Europe ALIBABA GROUP

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

 

Wystąpienie nie będzie tłumaczone.

}

10:20

Sesja Q&A

}

10:25

przerwa na kawę

}

10:35

Leveraging the marketplace model to accelerate growth in the Polish and European market: the now or never moment for retailers


Georg Sobczak, Regional Vice President, MIRAKL

  • Now or never: the marketplace revolution in the global retail market
  • Examples of retailers leverage the strengths of the marketplace model to win against generalist “digital natives”

Wystąpienie nie będzie tłumaczone.

}

10:50

Sesja Q&A

}

10:55

JAK DZIŚ PROGNOZOWAĆ STRATEGICZNE DZIAŁANIA
W KONTEKŚCIE CIĄGŁYCH ZMIAN I NIEPEWNOŚCI EKONOMICZNEJ ORAZ PRAWNEJ?


Marek Kaczmarek, CEO, INTERSPORT POLSKA

 

}

11:15

Sesja Q&A

}

11:20

Ewolucja powierzchni handlowej w erze post covid


Karol  Bartos, Group Head of Asset Management, ATRIUM EUROPEAN REAL ESTATE

 

}

11:40

Sesja Q&A

}

11:45

przerwa na kawę

}

11:55

Skuteczne zaangażowanie konsumenta – kolejne podejście. Czy tym razem się uda?


Paweł Wiącek, Director of Solution Engineering, SAP

 

}

12:10

Sesja Q&A

}

12:15

PRZYWÓDZTWO OPARTE NA EMPATII – MODA CZY ZNAK NASZYCH CZASÓW? – FIRESIDE CHAT

Gość:

Anna Kruk, CEO & Co-Founder, ANIA KRUK JEWELLERY

Moderator:

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju platformy empik.com, EMPIK GROUP

}

12:35

Sesja Q&A

}

12:40

Jak wykorzystać Unified Commerce, aby poprawić jakość obsługi klienta i budować lojalność

Przemysław Krenczyk, VP Business Development, ADYEN

  • nowe ścieżki zakupowe
  • lepsze zrozumienia klienta dzięki wykorzystaniu danych
  • lojalność oparta na płatnościach
}

12:55

Sesja Q&A

}

13:00

DEVELOPMENT OF THE MARKETPLACE MARKET IN POLAND

Gość:


David Derouane, CEO, DECATHLON

Moderator:

Sophie Marchessou, EVP Customer Success Beauty, Fashion, Home, MIRAKL

Wystąpienie nie będzie tłumaczone.

}

13:20

Sesja Q&A

}

13:25

Lunch

 

SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA: SPRZEDAŻ W ERZE OMNICHANNEL

Wyzwania: sprzedaż w galeriach handlowych i nowych formatach, promocje sprzedażowe

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

13:55

SPRZEDAŻ W ERZE OMNICHANNEL
– dyskusja panelowa

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

Paneliści:
Agnieszka Skrybant-Jaworska, Dyrektor Zarządzająca, KAPPHAL


Tomasz Ciąpała, CEO & Founder, LANCERTO


Małgorzata Przewoźniak, NIEZALEŻNY EKSPERT


Jakub Czerwiński, VP CEE, ADYEN

}

14:35

SESJA Q&A

}

14:45

JEDEN KLIENT – RÓŻNE DANE, CZYLI JAK ROZUMIEĆ OMNICHANNELOWEGO KLIENTA

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK


  • wyzwania analityki w omnichannelu
  • jak planować działania
  • profil klienta omnichannelowego
}

15:00

SESJA Q&A

}

15:05

WDROŻENIE WIELOKANAŁOWEJ KOMUNIKACJI Z KLIENTEM W RAMACH TRANSFORMACJI OMNICHANNEL W SEKTORZE RETAIL

Piotr Kot, Omnichannel Director, SKLEPY KOMFORT

 

}

15:25

SESJA Q&A

}

15:30

Przerwa na kawę

}

15:40

Dane produktowe w Świecie OMNICHANNEL – czego szukają klienci

Katarzyna Orlińska, Retail Business Development and Customer Success Director, SYNDIGO

  • absolutne must have oraz kompleksowa obsługa w WiseBase
  • jak odtworzyć doświadczenie klienta ze sklepu fizycznego w online za pomocą Enhanced Content – Digital Shelf i analityka czyli wszystko co robimy wspierane przez Power House – WiseBase/Syndigo
  • jak dowiedzieć się czego szukają i co naprawdę kupują Twoi klienci? – innowacje wokół danych o produkcie
}

15:55

SESJA Q&A

}

16:00

OMNICHANNEL W PRAKTYCE

Olga Rotkiewicz, Dyrektor Sieci Impulsowych, COCA-COLA HBC POLAND

}

16:20

SESJA Q&A

}

16:25

NOWA ROLA SKLEPU TRADYCYJNEGO W OMNIKANAŁOWEJ ŚCIEŻCE KLIENTA

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

Paneliści:
Agata Witkowska, Real Estate Manager Eastern Europe, RITUALS


Małgorzata Przewoźniak, NIEZALEŻNY EKSPERT


Mirosława Sadowska, Dyrektor Sprzedaży, DROGERIE NATURA


Maciej Siedlewski, Omnichannel, VOX CAPITAL GROUP

  • jak zmienią się sklepy stacjonarne?
  • showrooming
  • optymalizacja powierzchni handlowych: sklep jako magazyn?
}

17:05

SESJA Q&A

}

17:15

Zakończenie sesji

SESJA RÓWNOLEGŁA: E‑COMMERCE: Q‑COMMERCE, LIVE COMMERCE, SOCIAL COMMERCE

Wyzwania: potencjał rozwoju, P&L
w e-commerce

Moderator:
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju platformy empik.com, EMPIK GROUP

 

}

13:55

SOCIAL COMMERCE – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO ROSNĄCY KANAŁ SPRZEDAŻY – dyskusja panelowa

Moderator:
Michał Szklarski, Board Member, E-POINT MOBILE, Board Representative of Business Development, E-POINT
Paneliści:
Wirginia Gruszczyńska, Marketing & E-com Manager Poland, KAPPAHL


Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający, MOSQUITO

Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce & Marketingu MODIVO, EOBUWIE

Ewa Tumanow, Industry
Head, Retail & eCommerce
CEE, FACEBOOK


Rafał Drzewiecki, Head of Global Business Marketing, TIK TOK CE

  • potencjał kanału social commerce
    w Polsce
  • FB, Whatsup, Tik Tok
  • czy tylko młody konsument?
}

14:35

SESJA Q&A

}

14:45

The future of retail is connected. Jak Zalando skutecznie łączy kanały sprzedaży – online z offlinem

Ula Wiszowata, Country Manager, ZALANDO CONNECTED RETAIL

}

15:00

SESJA Q&A

}

15:05

DISCOVERY COMMERCE


Karol Karpiński, Retail Client Partner, FACEBOOK

}

15:25

SESJA Q&A

}

15:30

Przerwa na kawę

}

15:40

Konwersacyjny retail, czyli wdrożenie NLU w eCommerce


Michał Blak, CEO, EDRONE


}

15:55

SESJA Q&A

}

16:00

LIVE COMMERCE – NOWA ERA SPRZEDAŻY ZDALNEJ

Łukasz Dwulit, ex Head of Strategic Growth & Partnership, ALIEXPRESS

  • jak przygotować spotkanie na żywo, podczas którego odbywa się sprzedaż produktów
  • własny sprzedawca czy współpraca
    z influencerami?
  • własny kanał, czy kanał influencera?
}

16:20

SESJA Q&A

}

16:25

Zakończenie sesji

SESJA RÓWNOLEGŁA:
PEOPLE FOR RETAIL

Wyzwania: motywacja i utrzymanie zaangażowania pracowników, ich bezpieczeństwo i dobrostan

Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO

}

13:55

JAK DZIŚ DBAĆ O DOBROSTAN PRACOWNIKÓW
– DYSKUSJA PANELOWA

Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO

Paneliści:
Małgorzata Ławnik, Dyrektor Personalny, KAUFLAND

Anita Rogalska, Director People & Culture, Poland & Baltics, PHILIP MORRIS INTERNATIONAL

Iwona Chrostowska, Head of People & Culture CEE, PRIMARK

}

14:35

SESJA Q&A

}

14:45

THE AMBITION TO BE THE PLACE OF POSSIBLE THROUGH PEOPLE EMPOWERMENT AND EMPLOYEE ENGAGEMENT


Thomas Blamangin, CSO PL Human Resources, H&M

Wystąpienie nie będzie tłumaczone.

}

15:05

SESJA Q&A

}

15:10

MODEL LIDERA PRZYSZŁOŚCI

Andrzej Borczyk, Dyrektor HR, GRUPA ŻYWIEC

}

15:30

SESJA Q&A

}

15:35

Przerwa na kawę

}

15:45

Cyfrowe miejsce pracy – pomoc czy utrudnienie w budowaniu zaangażowania pracownika

Tomasz Zubrzycki, HCM Presales Expert, SAP

  • na co zwrócić uwagę projektując cyfrowe miejsce pracy
  • jakie są zagrożenia związane z pracą zdalną
  • czego możemy oczekiwać od nowoczesnego rozwiązania na przykładzie SAP Workzone for HR
}

16:00

SESJA Q&A

}

16:05

IDEALNY PRACOWNIK, CZYLI JAKI?
– DYSKUSJA PANELOWA

Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO

Paneliści:
Elżbieta Pawluczuk, Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Członek Zarządu, SUPER-PHARM

Anna Siewiera, HR Manager Eastern Europe, RITUALS COSMETICS

Katarzyna Kosel, Dyrektor Pionu Personalnego, Członek Zarządu, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

Małgorzata Cyganowska, Managing Director Poland Head of CEE, Russia & CIS, KIENBAUM

  • wzrost kompetencji związanych z radzeniem sobie w sytuacji zmiany, kryzysu
  • umiejętność wychodzenia z inicjatywą i rozwiązywania problemów
  • wielozadaniowość
}

16:45

SESJA Q&A

}

16:55

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ I PRODUKCJA W ZGODZIE ZE ŚRODOWISKIEM I PRZY WSPARCIU PRACOWNIKÓW, CZYLI JAK MY TO ROBIMY W PEPSICO

Agata Shen, HR Director, PEPSICO

Tomasz Bronny, Senior Plant Manager Snacks, PEPSICO

}

17:15

SESJA Q&A

}

17:20

Zakończenie sesji

GŁÓWNY PARTNER FORUM

mirakl

PARTNER SESJI GŁÓWNEJ

TOUCHIDEAS

PARTNER SESJI LOGISTICS EXCELLENCE

PARTNER SESJI CYFRYZACJA,
DIGITALIZACJA, INNOWACJE W RETAILU

PARTNER SESJI FMCG IN DIGITAL WORLD

PARTNER SESJI E-COMMERCE:
Q-COMMERCE, LIVE COMMERCE, SOCIAL COMMERCE

PARTNER SESJI SPRZEDAŻ W ERZE OMNICHANNEL

TIDK
TIDK

PARTNER SESJI
Satysfakcja Klienta

TIDK

PARTNER

e-point
TIDK
TIDK
Kienbaumn
e-point

PATRONAT INSTYTUCJONALNY

PATRONAT MERYTORYCZNY

Grupa ODITK

PATRONAT MEDIALNY

cityboard
Galerie Handlowe
marketing przy kawie
Sprawny Marketing
cityboard
Galerie Handlowe
Sprawny Marketing
Sprawny Marketing
cityboard
Galerie Handlowe
Sprawny Marketing

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.