Schemat forum
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
1 dzień forum, 25 września 2024 r.
SESJA PLENARNA | JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM
Warsztaty – Problem Solving Zone
podział NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE:
STRATEGIE
OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
RETAILU
KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL
ASORTYMENT, CENA
I MARKA WŁASNA
PHYGITAL
2 dzień forum 2 dzień, 26 września 2024 r.
SESJA PLENARNA | WOJNA CENOWA & PŁACA MINIMALNA & KOSZTY
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY
MARKETPLACE
& CROSSBORDER
DIGITALIZACJA
RETAILU
KONSUMENT:
JEGO ATENCJA
I PORTFEL
PHYGITAL
PROGRAM FORUM
1 dzień, 25 września 2024 r.
7:45*
REJESTRACJA
8:45
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA:
JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM
Moderator sesji:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED
9:00
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje handel detaliczny? Fakty i mity – dyskusja panelowa
Paneliści:
Monika Kolaszyńska, CEO, SUPER-PHARM
Tomasz Ciąpała, CEO, LANCERTO
Szymon Mitoraj, Członek Zarządu ds. cyfryzacji, EUROCASH
Moderator:
Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK
- dynamiczny pricing
- optymalizacja łańcucha dostaw, kosztów i operacji
- przetwarzanie bardzo dużej ilości danych
- tworzenie forecastów & analiza danych
- czy AI jest bezpieczne dla firm? I czy każdy na tym skorzysta?
9:45
CZY I JAK SZTUCZNA INTELIGENCJA ZREWOLUCJONIZUJE HANDEL DETALICZNY? FAKTY I MITY – FIRESIDE CHAT
Gość:
Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer, NOTINO
Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED
- jak wykorzystać AI do wzrostu biznesu
10:10
Sesja Q&A
10:15
PRZYSZŁOŚĆ KOMUNIKACJI MOBILNEJ: KLUCZOWE DANE I TRENDY W HANDLU DETALICZNYM
Karolina Antonowicz, Chief Revenue Officer, MESSAGEFLOW
10:35
Sesja Q&A
10:40
PRZERWA NA KAWĘ
11:00
BUDOWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W HANDLU W OPARCIU O DANE. OD WNIOSKÓW DO INNOWACJI – DYSKUSJA PANELOWA
Paneliści:
Jarosław Gabryś, eCommerce Sales Director, GRUPA EMPIK
Anna Sikorska, Chief Marketing & Customer Officer, DR. MAX
Piotr Giziński, Dyrektor ds. monetyzacji danych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, VISA
Moderator:
Grzegorz Suszko, Dyrektor ds. rozwiązań konsumenckich w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, VISA
- źródła danych i ich mix strategiczny:
- wartość, jaką może przynieść analiza dużych zbiorów danych sieciom handlowym
- korzyści wynikające z budowania strategii opartych na danych
- personalizacja doświadczenia i budowanie lojalności konsumentów dzięki analizie danych
11:40
Strategie długofalowe dla sieci handlowych – przyszłość rynku – wstęp do dyskusji
dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY
11:50
dyskusja panelowa
Paneliści:
Artur Ciupka, Member of the Board, OTCF
Daria Szajnar, General Manager, DUKA INTERNATIONAL
Anna Kaminska, Członek Zarządu, GRUPA PSB HANDEL
Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds. Retail, CCC
Krystian Pakuła, Wiceprezes Chorten IT, GRUPA CHORTEN
Grzegorz Rogaliński, CEO, EXORIGO-UPOS
Moderator:
dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY
- długofalowe strategie – jak dziś patrzymy na rynek, czy wiemy gdzie jesteśmy i gdzie dążymy?
- jak dopasować asortyment do zmian: oczekiwań konsumentów i zmieniającego się krajobrazu formatów handlowych
12:35
AUTOMATYZACJA, TECHNOLOGIA I WYZWANIA GEOPOLITYCZNE – PREMIERA RAPORTU RETAILTECH 2024
Anna Schabikowska, Doradczyni Zarządu i Dyrektorka Marketingu, EXORIGO-UPOS
Marcin Zimnicki, Członek Zarządu, Dyrektor Retail Technology Hub, EXORIGO-UPOS
12:55
Sesja Q&A
13:00
LUNCH I PODZIAŁ NA SESJE PROBLEM SOLVING ZONE
14:00
PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA
AI W REVENUE MANAGEMENT
Michał Zimiński, Senior Director, SIMON-KUCHER
Robert Pernak, Director, SIMON-KUCHER
Zanurz się w świat sztucznej inteligencji i odkryj, jak AI rewolucjonizuje Revenue Management. Zaczynając od ankiety na żywo, zgłębimy miejsce AI w obliczu współczesnych wyzwań komercyjnych. Poznasz przykłady zastosowania AI w praktyce oraz różnice między teorią a realnym wdrożeniem. Przygotujemy Cię na skuteczne wprowadzenie AI do Twojej organizacji, wskazując typowe błędy, które mogą zaważyć na sukcesie. Przejdź od rozmów o AI do rzeczywistej transformacji Twojego biznesu!
MODELOWANIE PREFERENCJI KONSUMENTÓW I WYKORZYSTANIE ZEWNĘTRZNYCH ŹRÓDEŁ DANYCH
Piotr Giziński, Dyrektor ds. monetyzacji danych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, VISA
Dane stanowią fundament cyfrowej rewolucji i źródło wiedzy o preferencjach konsumentów. Jakie są możliwości wykorzystania danych w handlu detalicznym? Jakie rozwiązania oparte na danych mogą przyczyniać się do wspierania lojalności klientów?
Warsztat to przede wszystkim praktyczna praca w grupach, polegająca na analizie segmentów konsumentów, ich zrozumieniu poprzez dane transakcyjne, wyciągnięciu oraz prezentacji wniosków. W ten sposób pokażemy, jak kreatywne podejście połączone z wiedzą pochodzącą z największych zbiorów danych, pomaga stworzyć rozwiązania, które stanowią wartość dodaną dla ekspertów z branży handlowej.
Zapraszamy do inspirującej dyskusji i poznania możliwości wykorzystania danych Visa, przez partnerów biznesowych do rozwoju ich biznesu.
Limit 20 osób
ZŁE WIEŚCI, DOBRE EFEKTY: TO NIE FEEDBACK JEST PROBLEMEM A MY
Grzegorz Dudziński, CEO, ISPIRATO
Czyli jak budować kulturę współodpowiedzialności, w której członkowie celebrują informacje zwrotną a nie przed nią uciekają
W dynamicznym środowisku pracy efektywna współpraca i wzajemne wsparcie są kluczowe dla osiągania wysokich standardów działania i realizacji wszystkich celów. Między stworzeniem świetnej strategii a jej skuteczną egzekucją istnieje przestrzeń, w której kluczowe znaczenie ma to, jak dogadujemy się jako ludzie. To właśnie tutaj pojawia się miejsce na kulturę współodpowiedzialności za wszystko, na co się umówiliśmy jako zespół. To punkt zwrotny, w którym konstruktywny feedback staje się narzędziem wspólnego rozwoju, a nie krytyki, co sprzyja otwartości na informację zwrotną, gotowości do wprowadzania zmian zachowań, a co najważniejsze na zwiększenie efektywności realizacji ustalonych celów.
O takiej współodpowiedzialności w zespole, tworzącej atmosferę wzajemnego wsparcia i rozwoju, gdzie każdy członek czuje się zobowiązany do dbania o wysoką jakość pracy całego zespołu będziemy mogli porozmawiać na naszym spotkaniu, na które serdecznie zapraszam.
JAK ZARZĄDZAĆ ENERGIĄ OSOBISTĄ I ZESPOŁOWĄ W CZASACH CIĄGŁYCH ZMIAN?
Katarzyna Perłowska, Psycholog Społeczny, Coach Relacji, Facylitator Zmiany, PERLOVSKA
Czy jest sposób na to, żeby zwiększyć skuteczność osobistą i odzyskać równowagę w życiu? Skoro nie da się rozciągać w nieskończoność godzin pracy, możemy tylko zwiększać zasoby naszej energii. Tymczasem, w miejscu pracy wrzucamy na bieg “przetrwanie” oczekując, że tym sposobem uda się dowieźć rezultaty dostępne jedynie w “strefie wyniku”. Jak więc sprawić, żeby nie zabrakło paliwa do działania na poziomie indywidualnym i zespołowym? Co nas ładuje? Co sprawia, że możemy surfować, a nie tonąć w kolejnych falach zmian? W czasie spotkania będziemy sprawdzać jak działa kompas energii wg Tony’ego Schwartza i szukać odpowiedzi na te i wiele innych kluczowych pytań.
14:45
PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
OMNICOMMERCE:
STRATEGIE
OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
RETAILU
KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL
ASORTYMENT
I STRATEGIE CENOWE
PHYGITAL
SESJA OMNICOMMERCE:
STRATEGIE
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
15:05
KLIENT PRZESTAŁ KUPOWAĆ DUŻO – CO NAM MÓWIĄ DANE JAKOŚCIOWE? – FIRESIDE CHAT
Gość:
Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer, KAZAR
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
- czy klienci faktycznie mają mniej pieniędzy?
- smart shopping: kupować racjonalnie, unikać marnotrawstwa
15:30 | Sesja Q&A
15:35
NOWE WYMIARY LOJALNOŚCI I ZAANGAŻOWANIA KLIENTÓW: ODKRYJ MOBILE WALLETS
Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM
- dowiedz się, jak Apple Wallet i Google Wallet mogą stać się Twoim kluczowym narzędziem marketingowym, bez konieczności inwestowania w rozwój i utrzymanie dedykowanej aplikacji
- poznaj strategie na wykorzystanie mobile walletów do przekazywania kuponów, kart lojalnościowych i biletów, które są na wyciągnięcie ręki Twoich Klientów, bez dodatkowych aplikacji
- zyskaj wiedzę o tym, jak wysyłać priorytetowe notyfikacje i dynamicznie aktualizować treści w mobile wallecie, aby Twoje oferty były zawsze aktualne, atrakcyjne i widoczne
15:55 | Sesja Q&A
16:00
NA KAWĘ
16:15
JAK SIĘ DZIŚ ZMIENIA ŚCIEŻKA ZAKUPOWA KLIENTA?
Radosław Sykulski, Sales Manager Central Europe Region, THE ESTÉE LAUDER COMPANIES
16:40 | Sesja Q&A
16:45
Jak dziś kupuje Klient w omnichannelu?– dyskusja panelowa
Paneliści:
Bartosz Kuciak, Senior Sales Director, OTCF
Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS
Konrad Jezierski, Omni-Sales Director, Członek Zarządu, KOMFORT
Adam Bułka, Key Account Director, PAYPO
Moderator:
Tomasz Gutkowski, Head of Business Development, UNIVIO
- dzisiejsze oczekiwania klienta od marki sprzedającej w wielu kanałach: czego oczekują i czego nie lubią?
- gdzie jest mój klient i spędza wolny czas – jak do niego dotrzeć?
- niedziele handlowe – czy ich przywrócenie zwiększy traffic w offline?
- perspektywa dyrektorów sprzedaży
17:25 | ZAKOŃCZENIE SESJI
22:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE
Moderator:
Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD
15:05
CZY SAAS TO DZIŚ JEDYNY SŁUSZNY WYBÓR DLA E-COMMERCE?
Borys Skraba, CEO, STRIX
- SaaS jako katalizator innowacji w e-commerce
- rozwiązania SaaS a skalowanie biznesu
15:55 | Sesja Q&A
16:00
NA KAWĘ
16:15
TECHNOLOGIA I TRADYCJA: SZTUCZNA INTELIGENCJA NA BOŻE NARODZENIE
Justyna Torres, eCommerce Director, Executive Board Member, CARREFOUR SPAIN
- AI – realne narzędzie, wspomagające dobór produktów, personalizację oraz jako inspiracja w świątecznych zakupach
16:40 | Sesja Q&A
16:45
IntentGPT, czyli o GenAI w targetowaniu kontekstowym
Michał Łukasiak, Head of Account Management Poland, RTB HOUSE
17:05 | Sesja Q&A
17:10
Forma płatności jako element zwiększający/ zmniejszający zadowolenie klienta
Krystian Drzewicki, Head of Online Payments, Pion Finansowania Sprzedaży, RTV EURO AGD
- finalna kwota widoczna dopiero po realizacji zamówienia
- brak automatycznego zapamiętania preferowanej formy płatności
- brak ulubionej formy płatności
17:35 | Sesja Q&A
17:40
Zmiana nawyków konsumenckich w kanale e-commerce – dyskusja panelowa
Paneliści:
Aleksandra Szol, Chief E-commerce Officer, TYLKO
Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW
Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA
Daniel Blumczyński, Członek Zarządu, Head of SMB, Business Development & Partnerships, PAYU GPO
Moderator:
Mateusz Dąbrowski, Head of Sales, BASELINKER
- od dużego koszyka zakupowego w stronę częstych i mniejszych zakupów
- szybka dostawa – schyłek trendu czy chwilowy przestój?
18:20 | ZAKOŃCZENIE SESJI
22:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA DIGITALIZACJA
RETAILU
Michał Cortez, eCommerce Consultant
15:05
Jak technologia może wspomagać biznes w rozwoju? – fireside chat
Gość:
Małgorzata Bochenek, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Digitalizacji, IKEA
Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED
- jak nie „popsuć” tego co już działa jednocześnie wprowadzając zmiany
- czy rozwój AI rzeczywiście zrewolucjonizuje retail?
15:30 | Sesja Q&A
15:35
EWOLUCJA E-GROCERY: SUBSKRYPCJE JAKO KLUCZ DO LOJALNOŚCI I SKALOWALNOŚCI BIZNESU. CASE STUDY MARKI E.LECLERC
Rafał Tarnowski, Chief Revenue Officer, Członek Zarządu, FAST WHITE CAT
15:55 | Sesja Q&A
16:00
NA KAWĘ
16:15
JAK DZIĘKI CHAT GPT SKRÓCIĆ I ULEPSZYĆ PROCES ZAKUPOWY?
Dariusz Urban, Dyrektor e-commerce, W.KRUK
- skuteczne i precyzyjne rozwiązania dla złożonych zapytań
- analityka i dostosowanie usług
16:40 | Sesja Q&A
16:45
JAK ZDIGITALIZOWAĆ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ W SKLEPIE?– dyskusja panelowa
Paneliści:
Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN
Krzysztof Heyda, Digital Project Manager, GRUPA TAURON
Jakub Świdziński, Country Digital Portfolio & Launch Team Leader, IKEA
Robert Janiszewski, Architekt Biznesowy, CEO, [r²]
Moderator:
Michał Cortez, eCommerce Consultant
- automatyzacja jako wsparcie rush hours
- nawigacja po sklepie
- szybkie znalezienie produktu
17:30 | ZAKOŃCZENIE SESJI
22:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA KONSUMENT:
JEGO ATENCJA
I PORTFEL
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
15:05
Czy nadal w Polsce driverem zakupowym jest CENA, ZNIŻKA I PROMOCJA?– dyskusja panelowa
Paneliści:
Karolina Krawczyk, Marketing Director, Eastern Europe, PANDORA
Katarzyna Mauduit, Marketing Director, DOUGLAS POLSKA
Katarzyna Wojnar, Customer Strategy Director, ALDI
Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów, DM-DROGERIE MARKT
dr Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, IDEO FORCE
Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
15:50
NA KAWĘ
16:15
BEING HUMAN, CZYLI BUDOWANIE STRATEGII MARKI ODZIEŻOWEJ W DOBIE AI
Izabela Gemmell, Dyrektor Sprzedaży, GREENPOINT, TOP SECRET
16:40 | Sesja Q&A
16:45
PROMOCJE SPRAWDZA SIĘ W… – FENOMEN APLIKACJI PROMO PLACE
Piotr Biela, Business Development Manager, GRUPA BLIX
17:05 | Sesja Q&A
17:10
Trendy w zachowaniach konsumenckich – dyskusja panelowa
Paneliści:
Dominik Olejko, Head of insights & Analytics, H&M EAST EUROPE
Grzegorz Romaniuk, Kierownik ds. Rozwoju Systemów Mar-Tech, ROSSMANN
Szymon Graczyk, Retail Director,
DEALZ POLAND
Tomasz Pakulski, CEO, MESSAGEFLOW
Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
- sprytnie, tanio, szybko – jak klienci dziś „polują” na okazje, jak kupują?
17:50 | ZAKOŃCZENIE SESJI
22:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA ASORTYMENT, CENA I MARKA WŁASNA
Tomasz Mazur, eCommerce Hub Leader, SCHNEIDER ELECTRIC
15:05
Strategie rozwoju asortymentu w retailu – dyskusja panelowa
Paneliści:
Michał Krygier, Dyrektor Zarządzający, UNILEVER LODY POLSKA, BAŁTYKI, UKRAINA
Maciej Wypych, Dyrektor ds. Projektów Strategicznych Działu Handlowego, Dział Handlowy, CASTORAMA POLSKA
Sławomir Leszczyński, Dyrektor Pionu Handlowego, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
Dorota Łyko, Category Director, MAXI ZOO POLSKA
Moderator:
Kamil Folkert, CEO, OCCUBEE
- jak rozszerzać asortyment?
- jakie kategorie rozwijać?
15:50
NA KAWĘ
16:15
JAK POBUDZIĆ POPYT W KONTEKŚCIE NOWYCH ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH? – FIRESIDE CHAT
Gość:
Michał Krygier, Dyrektor Zarządzający, UNILEVER LODY POLSKA, BAŁTYKI, UKRAINA
Moderator:
Tomasz Mazur, eCommerce Hub Leader, SCHNEIDER ELECTRIC
- czy możemy liczyć na to, że konsumenci będą w przyszłości mniej wrażliwi cenowo?
- jak zrozumieć zachowania konsumenckie w czasach niższej inflacji?
16:40 | Sesja Q&A
16:45
ROZWÓJ PRIVATE BRANDS: BUDOWANIE BRANDÓW SIECI RETAILOWYCH – DYSKUSJA PANELOWA
Paneliści:
Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN
Łukasz Janota, Promotion & Procurement Excellence, OPS & Administration Senior Director, ALDI
Bogdan Gałuszka, Dyrektor Działu Marek Własnych, INTERMARCHÉ
Moderator:
Robert Pernak, Director, SIMON-KUCHER
17:30 | ZAKOŃCZENIE SESJI
20:00 | Zakończenie I dnia forum
SESJA
PHYGITAL
Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP
15:05
CX JAKO ELEMENT PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W RETAILU – FIRESIDE CHAT
Gość:
Karolina Szuba, Board Member / COO, SUPER-PHARM
Moderator:
Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP
- jak wyróżnić się doświadczeniem, skoro dane, ceny i produkty mamy te same?
15:30
INNOWACJA W RETAILU, NA KTÓREJ KORZYSTAJĄ WSZYSCY. TOO GOOD TO GO + BIEDRONKA, CZYLI WSPÓŁPRACA, KTÓRA SIĘ OPŁACA – FIRESIDE CHAT
Goście:
Anna Podkowińska-Tretyn, Country Director, TOO GOOD TO GO
Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, JERONIMO MARTINS
Moderator:
Leszek Dąbrowski, Niezależny ekspert
15:55 | Sesja Q&A
16:00
NA KAWĘ
16:15
Jak e-commerce wpływa na sklep stacjonarny i odwrotnie, czyli czego się możemy od siebie nawzajem nauczyć? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Piotr Szałaśny, Kierownik e‑commerce, MARTES SPORT
Tomasz Rychlik, IT & Innovation Director, VISION EXPRESS
Paweł Szukalski, Członek Zarządu, COMPERIA.PL
Hubert Pełka, Wholesale Director CEE, L’OCCITANE GROUP
Moderator:
Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP
17:00 | ZAKOŃCZENIE SESJI
20:00 | Zakończenie I dnia forum
17:00
ZAPRASZAMY NA AFTER PARTY W RESTAURACJI HOTELOWEJ!
LIVE COOKING: KUCHNIA WŁOSKA & MOBILNE KASYNO
22:00
Zakończenie I dnia forum
* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie