PROGRAM FORUM

1 dzień 28 września 2022 r.

Schemat forum

1 dzień forum 28 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

STRATEGIE, NOWE MODELE, BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

2 dzień forum 29 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

RENTOWNOŚĆ, DIGITALIZACJA, TRENDY W DOSTAWACH

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER

LEADERSHIP

LOGISTICS
EXCELLENCE

}

8:55

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

9:00 – 15:00 SESJA PLENARNA

TRENDY, GOSPODARKA, NOWE MODELE
– BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE

Z jakimi wyzwaniam musi sobie dziś radzić retail? – panel dyskusyjny CEO


Monika Kołaszyńska, Chief Executive Officer, SUPER PHARM POLAND


Tomasz Wienke, Prezes Zarządu, MAJSTER


Miroslaw Huczek, Prezes Zarządu, TEDI


Sławomir Nitek, General Manager, ACTION POLAND

  • nowa rzeczywistość biznesowa i jej wpływ na rozwój sektora:
  • inflacja i wzrost kosztów życia
    wojna w Ukrainie

  • wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
  • kompetencje w organizacji
  • niedostępność towaru
  • wzrost kosztów surowców transportu
  • presja na wynagrodzenia

Jak zapewnić dziś bezpieczeństwo finansowe firmy? – panel dyskusyjny CEO i CFO


Marian Owerko, Founder & CEO, BAKALLAND


Michał Gajkowski, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, DOUGLAS


Wojciech Wieroński, Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, MEDIAMARKTSATURN POLSKA

  • inflacja i wzrost kosztów życia (w tym wpływ Polskiego Ładu na gospodarkę)
  • wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
  • zmienność regulacji, w tym opodatkowania

Stara Europa się zmienia, nadchodzi młode pokolenie: jak zmienić markę aby odpowiadała jego oczekiwaniom?


Marek Sumiła, Dyrektor Zarządzający, DANONE I ŻYWIEC ZDRÓJ

Forecastowanie w czasach dużej niepewności gospodarczej – gościnne wystąpienie CFO

Oczekujemy na potwierdzenie

Co jest dziś istotne przy podpisywaniu umów, szukaniu lokalizacji i wyborze centrów handlowych?


Ewelina Jarosińska, Wiceprezes Zarządu, KAUFLAND

}

13:30

Lunch

}

14:30

PROBLEM SOLVING ZONE – moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia

}

15:15

Przerwa na kawę

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

OMNICOMMERCE

}

15:30

Oczekujemy na potwierdzenie tematu


Aleksandra Tomalska, Dyrektor ds. Retail, EOBUWIE.PL

Digitalizacja salonów stacjonarnych – trendy

Oczekujemy na potwierdzenie

  • jak ułatwiać klientowi dokonywanie zakupu, żeby mógł robić to sam?

Dział handlowy sieci handlowej dziś – jak powinien wyglądać? – panel dyskusyjny CEO i przedstawicieli działów: handlowego i HR


Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalny, BRICOMARCHE


Andrzej Izraelski, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy, LEWIATAN HOLDING


Marta Krukowska, Chief People Officer, MODIVO

Prognozy wzrostu dla retailu i e-commerce w kontekście niepewności i nieprzewidywalności rynku – panel dyskusyjny


Piotr Chojnacki, Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej, YES

E-COMMERCE

}

15:30

Potencjał q-commerce w Polsce – fireside chat


Anna Podkowinska-Tretyn, Chief International Business Officer, EVERLI

Oczekujemy na temat


Łukasz Mikołajczyk, E-commerce Channel Lead, LEGO POLSKA

e-commerce v. inflacja, czy inflacja na świecie spowoduje odwrócenie trendu i znowu najważniejsza będzie cena, a dopiero później doświadczenia Klientów? Czy lekiem na to mogą być programy lojalnościowe? – panel dyskusyjny

Oczekujemy na potwierdzenie

Jak będzie wyglądać e-commerce w przyszłości? Czy zakupy przeniosą się do meta świata? – panel dyskusyjny


Daniel Roginski, General Manager CEE, ZALANDO


Janina Karasek, Współwłaściciel oraz Dyrektor ds. Marketingu, PRIMAVERA PARFUM

DIGITALIZACJA
W RETAILU

}

15:30

Jak uzyskać synergię w odpowiednim „sparametryzowaniu” i ustawieniu wszystkich digitalowych rozwiązań na odpowiednich etapach ścieżki klientów?


Błażej Piotrowski, Head of Media & Digital, NETTO

Sklepy autonomiczne a opłacalność i ekologia?

Oczekujemy na potwierdzenie

„Shop in the shop” – fireside chat

Oczekujemy na potwierdzenie

W jakim stopniu sektor retail jest „zdigitalizowany” a jakie obszary wymagają jeszcze pracy? – panel dyskusyjny


Szymon Bujalski, Member of the Board, Modivo, E-OBUWIE.PL



Jacek Palec, CEO, FRISCO


Piotr Hołownia, Leading Digitalisation & Technology, IKEA POLAND

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.