PROGRAM FORUM
1 dzień 28 września 2022 r.
Schemat forum
1 dzień forum 28 września 2022 r.
SESJA PLENARNA
STRATEGIE, NOWE MODELE, BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE
SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
2 dzień forum 29 września 2022 r.
SESJA PLENARNA
RENTOWNOŚĆ, DIGITALIZACJA, TRENDY W DOSTAWACH
SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER
LEADERSHIP
LOGISTICS
EXCELLENCE
8:55
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
9:00 – 15:00 SESJA PLENARNA
TRENDY, GOSPODARKA, NOWE MODELE
– BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE
Z jakimi wyzwaniam musi sobie dziś radzić retail? – panel dyskusyjny CEO
Monika Kołaszyńska, Chief Executive Officer, SUPER PHARM POLAND
Tomasz Wienke, Prezes Zarządu, MAJSTER
Miroslaw Huczek, Prezes Zarządu, TEDI
Sławomir Nitek, General Manager, ACTION POLAND
- nowa rzeczywistość biznesowa i jej wpływ na rozwój sektora:
- wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
- kompetencje w organizacji
- niedostępność towaru
- wzrost kosztów surowców transportu
- presja na wynagrodzenia
inflacja i wzrost kosztów życia
wojna w Ukrainie
Jak zapewnić dziś bezpieczeństwo finansowe firmy? – panel dyskusyjny CEO i CFO
Marian Owerko, Founder & CEO, BAKALLAND
Michał Gajkowski, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, DOUGLAS
Wojciech Wieroński, Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, MEDIAMARKTSATURN POLSKA
- inflacja i wzrost kosztów życia (w tym wpływ Polskiego Ładu na gospodarkę)
- wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
- zmienność regulacji, w tym opodatkowania
Stara Europa się zmienia, nadchodzi młode pokolenie: jak zmienić markę aby odpowiadała jego oczekiwaniom?
Marek Sumiła, Dyrektor Zarządzający, DANONE I ŻYWIEC ZDRÓJ
Forecastowanie w czasach dużej niepewności gospodarczej – gościnne wystąpienie CFO
Oczekujemy na potwierdzenie
Co jest dziś istotne przy podpisywaniu umów, szukaniu lokalizacji i wyborze centrów handlowych?
Ewelina Jarosińska, Wiceprezes Zarządu, KAUFLAND
13:30
Lunch
14:30
PROBLEM SOLVING ZONE – moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia
15:15
Przerwa na kawę
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
OMNICOMMERCE
15:30
Oczekujemy na potwierdzenie tematu
Aleksandra Tomalska, Dyrektor ds. Retail, EOBUWIE.PL
Digitalizacja salonów stacjonarnych – trendy
Oczekujemy na potwierdzenie
- jak ułatwiać klientowi dokonywanie zakupu, żeby mógł robić to sam?
Dział handlowy sieci handlowej dziś – jak powinien wyglądać? – panel dyskusyjny CEO i przedstawicieli działów: handlowego i HR
Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalny, BRICOMARCHE
Andrzej Izraelski, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy, LEWIATAN HOLDING
Marta Krukowska, Chief People Officer, MODIVO
Prognozy wzrostu dla retailu i e-commerce w kontekście niepewności i nieprzewidywalności rynku – panel dyskusyjny
Piotr Chojnacki, Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej, YES
E-COMMERCE
15:30
Potencjał q-commerce w Polsce – fireside chat
Anna Podkowinska-Tretyn, Chief International Business Officer, EVERLI
Oczekujemy na temat
Łukasz Mikołajczyk, E-commerce Channel Lead, LEGO POLSKA
e-commerce v. inflacja, czy inflacja na świecie spowoduje odwrócenie trendu i znowu najważniejsza będzie cena, a dopiero później doświadczenia Klientów? Czy lekiem na to mogą być programy lojalnościowe? – panel dyskusyjny
Oczekujemy na potwierdzenie
Jak będzie wyglądać e-commerce w przyszłości? Czy zakupy przeniosą się do meta świata? – panel dyskusyjny
Daniel Roginski, General Manager CEE, ZALANDO
Janina Karasek, Współwłaściciel oraz Dyrektor ds. Marketingu, PRIMAVERA PARFUM
DIGITALIZACJA
W RETAILU
15:30
Jak uzyskać synergię w odpowiednim „sparametryzowaniu” i ustawieniu wszystkich digitalowych rozwiązań na odpowiednich etapach ścieżki klientów?
Błażej Piotrowski, Head of Media & Digital, NETTO
Sklepy autonomiczne a opłacalność i ekologia?
Oczekujemy na potwierdzenie
„Shop in the shop” – fireside chat
Oczekujemy na potwierdzenie
W jakim stopniu sektor retail jest „zdigitalizowany” a jakie obszary wymagają jeszcze pracy? – panel dyskusyjny
Szymon Bujalski, Member of the Board, Modivo, E-OBUWIE.PL
Jacek Palec, CEO, FRISCO
Piotr Hołownia, Leading Digitalisation & Technology, IKEA POLAND
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.