PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
1 dzień, 28 września 2022 r.
Schemat forum
1 dzień forum 28 września 2022 r.
SESJA PLENARNA
Problem Solving Zone
SESJE RÓWNOLEGŁE
Omnicommerce
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
2 dzień forum 29 września 2022 r.
SESJA PLENARNA
SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
LOGISTICS
EXCELLENCE
7:30
REJESTRACJA
8:30
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
TRENDY & GOSPODARKA, BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE FIRMY
8:45
Stara Europa się zmienia, nadchodzi młode pokolenie:
jak zmienić ofertę aby odpowiadała jego oczekiwaniom?
Marek Sumiła, Dyrektor Zarządzający, DANONE I ŻYWIEC ZDRÓJ
9:10
Sesja Q&A
9:15
Z jakimi wyzwaniam musi sobie dziś radzić retail?
– panel dyskusyjny CEO
Moderator:
Michał Nawrocki, Wiceprezes, TERG (MEDIA EXPERT)
Paneliści:
Monika Kolaszyńska, Chief Executive Officer, SUPER-PHARM POLAND
Tomasz Wienke, Prezes Zarządu, MAJSTER BUDOWLANE ABC
Sławomir Nitek, Regional Director for Poland, Czech and Austria, ACTION POLAND
Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN HOLDING
Grzegorz Rogaliński, CEO, EXORIGO-UPOS
- nowa rzeczywistość biznesowa i jej wpływ na rozwój sektora:
- wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
- kompetencje w organizacji
- niedostępność towaru
- wzrost kosztów surowców transportu
- presja na wynagrodzenia
- wzrost popularności sprzedaży on-line
- inflacja i wzrost kosztów życia
- wojna w Ukrainie
10:15
TRENDY W PŁATNOŚCIACH, A BUDOWANIE STRATEGII WZROSTU W BRANŻY RETAIL
Przemysław Krenczyk, VP Business Development CEE, ADYEN
- rosnące znaczenie doświadczenie klienta w procesie zakupowym
- dywersyfikacja metod płatności w handlu międzynarodowym
- omnichannel i lojalność klienta - od teorii do praktyki
- platformy jako model biznesowy przyszłości
10:35
Sesja Q&A
10:40
Jak zapewnić dziś bezpieczeństwo finansowe firmy? – panel dyskusyjny CEO i CFO
Moderatorka:
Dorota Wolna, Dyrektorka w dziale doradztwa prawno-podatkowego, PWC
Paneliści:
Michał Gajkowski, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, DOUGLAS
Wojciech Wieroński, Retail CFO (FMCG, Pharma, CE), Członek Rady CIMA
Krzysztof Bajołek, CEO, ANSWEAR
- inflacja i wzrost kosztów życia (w tym wpływ Polskiego Ładu na gospodarkę)
- wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
- zmienność regulacji, w tym opodatkowania
11:20
ROZWIĄZANIA CHMUROWE DLA BRANŻY RETAIL W CZASACH NIEPEWNOŚCI - PRZYKŁADY EFEKTYWNYCH WDROŻEŃ
Dawid Papież, Industry Leader, Export Sector, GOOGLE
Krzysztof Zalasa, Customer Engineering Manager, GOOGLE CLOUD POLAND
- niepewność w trendach konsumenckich
- jak zostać cyfrowym liderem
- studia przypadków wdrożonych rozwiązań cloudowych
11:45
Przerwa na kawę
rentowność & innowacje
12:00
Co jest dziś istotne przy podpisywaniu umów, szukaniu lokalizacji i wyborze centrów handlowych?
Ewelina Jarosińska, Członkini Zarządu, Member of the Board of Directors, KAUFLAND
12:25
Sesja Q&A
12:30
How to keep brick-and-mortar stores profitable?
– FIRESIDE CHAT
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
Gość:
Thomas Knudsen, Managing Director, Eastern Europe, PANDORA
- less traffic
- higher costs of energy and transport
- rising salaries
- e-commerce channel
12:55
JAK INNOWACJE I ELASTYCZNE ROZWIĄZANIA BUDUJĄ PRZEWAGĘ NA RYNKU PRACY W BRANŻY RETAIL
Krzysztof Trębski, Head of Sales, Członek Zarządu, TIKROW
13:15
Sesja Q&A
13:20
Lunch
14:15
PROBLEM SOLVING ZONE – moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia
SKUTECZNE WYZNACZANIE I REALIZACJA CELÓW BIZNESOWYCH W E-COMMERCE, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ NAWET O 230%
Paweł Pałka, Partner i Head of Strategy, ADCOOKIE
Praktyczny warsztat, na którym każdy uczestnik wyznaczy właściwie i konkretne cele biznesowe dla swojego e-commerce: Kilkukrotne zwiększenie sprzedaży, up-selling, zwiększenie rentowności, a może wzrost wartości marki i podniesienie cen produktów? Poznasz jak zaplanować i realizować cele w swoim e-commerce. Każdy z uczestników wyjdzie z konkretną matrycą i praktyczną dawką wiedzy!
SKĄD SIĘ BIORĄ TWOI KLIENCI? WYKORZYSTAJ DANE DO EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA BUDŻETEM REKLAMOWYM
Sławek Kornicki, Customer Data Expert, CENTRAALS
Kacper Procki, Sales Business Manager, CENTRAALS
Zastanawiasz się, czy w pełni agregujesz i efektywnie wykorzystujesz dane dotyczące zachowań twoich klientów? A może brakuje ci do tego odpowiednich narzędzi? W czasie warsztatu dowiesz się jak zbierać i holistycznie analizować wielokanałowe dane o twoich użytkownikach, a także jak wykorzystać tę wiedzę do efektywniejszego zarządzania budżetem reklamowym. Opowiemy m.in. o CDP (customer data platform) i CPA (conversion path attribution), czyli najnowszych rozwiązaniach technologicznych dostępnych na rynku dla retail omnichannel
JAK SKUTECZNIE ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA WYKORZYSTUJĄC RÓŻNE TECHNIKI?
Fabio Giacobelli, Business & Integ Arch Assoc Director, ACCENTURE SONG
Monika Czajka, Digital Product Design Specialist, ACCENTURE SONG
W pełni zaangażowani klienci są emocjonalnie przywiązani do marki, a co za tym idzie lojalni. To właśnie oni są najbardziej wartościowymi i dochodowymi klientami firmy. Na warsztatach skupimy się na technikach ze świata:
UX, gdzie pokażemy najczęstsze problemy UX w e-commerce i jak dużą różnicę w odbiorze i użyteczności ecommerce mogą zrobić nawet niewielkie optymalizacje pod kątem UX. Poznasz również praktyczne techniki które wpłyną bezpośrednio na sprzedaż jak również postrzeganie Twojej marki w sieci.
Marketing automation, gdzie zagłębimy się w temat machine-learningu i „hiperpersonalizacji” pokazywanego contentu, pokażemy jakie rekomendacje AI są najczęściej stosowane w e-commerce, a także wybierzemy najlepsze strategie rekomendacji dla poszczególnych sklepów
Mobile technology, gdzie przedyskutujemy obecne trendy w zakresie technologii mobilnych oraz dokonamy wstępnego wyboru technologii mobilnej, tak aby dostarczyć użytkownikowi najszerszą gamę funkcjonalności i doświadczeń dopasowanych do Państwa biznesu
Tylko 30 miejsc! (na warsztaty zapraszamy tylko przedstawicieli firm z sektora retail & fmcg/durables)
TO BRZYDKIE SŁOWO KRYZYS – JAK WZMACNIAĆ NASZE ZESPOŁY, BY ZACHOWAĆ KLIENTÓW I ZYSKI?
Marek Skała, Właściciel, INSTYTUT SZKOLEŃ MEGALIT
Kryzysów przeżyłem kilka. Były podobne – mniej transakcji, mniejsze obroty, zyski na zero plus. Tyle, ze roboty dwa razy więcej. Przeżyliśmy. Ten kryzys jest znacznie gorszy, chyba nie trzeba uzasadniać. Jak wzmocnić nasze zespoły by go przetrwać? Jak działać na halach i w B2B? Przećwiczymy 5 technik wspierania ludzi w trudnych czasach. Łącznie z techniką E&T oraz czerwoną szminką w praktyce. Zrobimy prosty plan. Czas kryzysu już trwa, czas walki o malejący rynek i biedniejącego klienta już się zaczął. Zapraszam do konkretnych technik. Od roku pracuję nimi na największych halach w Polsce.
REZYLIENCJA - JAK BUDOWAĆ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ I ELASTYCZNOŚĆ W NIEPEWNYCH CZASACH
Joanna Delbar, Właściciel, INSTYTUT JOANNY DELBAR
Świat nas ostatnio nie rozpieszcza. Od ponad dwóch lat żyjemy w czasach ciągłych zmian, czasach mało przewidywalnych i nieustannie nas zaskakujących . Jest ich dużo i są dla nas nowe, dlatego nasz system nerwowy nie nadąża, odporność psychiczna siada, a my jako ludzkość popadamy w marazm, smutek, poczucie zagrożenia, depresje.
To wszystko prowadzi do stresu spowodowanego brakiem umiejętności elastycznego podejścia i dopasowania. Wywołuje lęki, poczucie zagrożenia, niepewność. Trudno nam nawet dopuścić do siebie, że istnieje, być może, inny sposób myślenia, inny sposób reagowania na te zmiany, taki dzięki któremu zachowamy spokój, opanowanie i wewnętrzną homeostazę. Taki, dzięki któremu możemy dalej po prostu ŻYĆ.
Zapraszam na warsztaty, na których zyskacie świadomość budowania odporności psychicznej dzięki elastyczności, zauważaniu zmiennych okoliczności i umiejętności dopasowania
15:00
PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
Omnicommerce
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
OMNICOMMERCE
#przyszłość działu handlowego
#prognozy sprzedaży
Moderator sesji:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
15:15
NOWOCZESNE MODELE PROGNOZOWANIA SPRZEDAŻY I ZATOWAROWANIA W OBLICZU REALIÓW OMNICOMMERCE
Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK
- zrozumienie klienta podstawą dobrego planowania,
- różnorodność źródeł danych a prognozowanie sprzedaży,
- optymalne zatowarowanie przy wysokich oczekiwaniach klienta.
15:35
15:40
Potencjał nowych usług w omnicommerce
Andrzej Sadecki, Country Selling Manager, IKEA RETAIL
16:05
16:10
DATA AS THE CORE OF ALL OMNICOMMERCE INITIATIVES
Alexander Willkomm, Regional Director Austria & Eastern Europe, TEALIUM
- how to identify a customer and serve across multiple channels
- best practices and examples of adidas, ESPRIT and other retail companies
16:30
16:35
16:50
JAK DZIŚ POWINIEN WYGLĄDAĆ DZIAŁ HANDLOWY SIECI HANDLOWEJ? – PANEL DYSKUSYJNY CEO I PRZEDSTAWICIELI DZIAŁÓW: HANDLOWEGO I HR
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
Paneliści:
Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalny, BRICOMARCHE
Andrzej Izraelski, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy, LEWIATAN HOLDING
Marta Krukowska, Chief People Officer, MODIVO
- 25% online versus 75% offline?
- kim jest kupec przyszłości? Czy potrzebny nam osobny kupiec na kanał on- a osobny na kanał offline?
17:30
Prognozy wzrostu dla retailu i e-commerce w kontekście niepewności i nieprzewidywalności rynku – panel dyskusyjny
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
Paneliści:
Piotr Chojnacki, Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej, YES
Bartłomiej Łętocha, Dyrektor Sprzedaży, MAXI ZOO POLSKA
Konrad Jezierski, Omni-Sales Director, Członek Zarządu, KOMFORT
Dariusz Sobczak, Co-founder, Board Member, NANOVO
- planowanie i związana z tym nieprzewidywalność,
- zbudowanie odpowiedniego progresu wyników sprzedaży przy znacznie mniejszym trafficu w sieci stacjonarnej
- utrzymanie właściwego zaangażowania i motywacji zespołów sprzedażowych
18:10
21:00
E-COMMERCE
#q-commerce
#e-commerce v. inflacja
Jakub Gierszyński, ex E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA
15:15
ZAPROJEKTOWANIE I WDROŻENIE E-COMMERCE W AMICA – JAK TO WYGLĄDAŁO „OD KUCHNI”?
Adrian Liwiński, Head of E-commerce (CTO), EXORIGO-UPOS
Rafał Niemczynowicz, Head of UX, GOLDENSUBMARINE
Robert Drożyński, Strategiczny Menedżer ds. wdrożeń cyfrowych, AMICA
15:35
15:40
Potencjał q-commerce w Polsce – fireside chat
Moderator:
Jakub Gierszyński, ex E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA
Gość:
Anna Podkowińska-Tretyn, Chief International Business Officer, EVERLI
16:05
16:10
ŚRODOWISKO INPOST ONE STOP SHOP SERVICES
Łukasz Wysokiński, Dyrektor Zarządzający, INPOST FULFILLMENT
16:30
16:35
16:50
e-commerce vs. inflacja, czy inflacja na świecie spowoduje odwrócenie trendu i znowu najważniejsza będzie cena, a dopiero później doświadczenia Klientów? Czy lekiem na to mogą być programy LOJALNOŚCIOWE? – panel dyskusyjny
Moderator:Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP
Paneliści:
Bartosz Piotrowski, Head of e-commerce, NEONET
Marcin Mielniczuk, Dyrektor e-Commerce, EZEBRA
Maciej Sarnot, Kierownik Sprzedaży Streamsoft Verto, STREAMSOFT
17:30
JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ E-COMMERCE W PRZYSZŁOŚCI? – panel dyskusyjny
Moderator:
Jakub Gierszyński, ex E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA
Paneliści:
Daniel Rogiński, General Manager CEE, ZALANDO
Janina Karasek, Współwłaściciel, Dyrektor ds. Marketingu, PRIMAVERA PARFUM
Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA
Kuba Zwoliński, CEO, SNOWDOG
Radosław Łach, Dyrektor Sprzedaży, PRZELEWY24
- marketplace czy własna platforma
- innowacje poprawiające CX & convenience
- green-commerce
- przyszłość e-commerce to…
18:10
21:00
DIGITALIZACJA
W RETAILU
#procesy i technologie
Monika Tenczyńska, Strategy & Capability Director, PUBLICIS MEDIA
15:15
STEROWANIE OŚWIETLENIEM – GADŻET CZY SPOSÓB NA OPTYMALIZACJE KOSZTÓW?
Agata Iwańska, Business Development Manager CEE, SIGNIFY
- oświetlenie jako element doświadczenia zakupowego
- sterowanie oświetleniem: wpływ na wygląd sklepu oraz redukcja kosztów
- infrastruktura oświetleniowa jako nośnik danych: czujniki, analityka w chmurze
15:35
15:40
DIGITALIZACJA SALONÓW STACJONARNYCH – TRENDY
Maciej Buba, Omnichannel Development Director, CCC
- jak ułatwiać klientowi dokonywanie zakupu, żeby mógł robić to sam?
16:05
16:10
EFEKTYWNA ANALITYKA W OPARCIU O NARZĘDZIA CHMUROWE
Tomasz Pluta, Principal Analytical Consultant, GOOGLE
Michał Kaczan, Senior Analytical Consultant, GOOGLE
- zbieranie danych z kluczowych procesów
- analiza i optymalizacja
- wizualizacja danych i „monitoring” biznesu
16:30
16:35
16:50
W jakim stopniu sektor retail jest „zdigitalizowany” a jakie obszary wymagają jeszcze pracy? – panel dyskusyjny
Moderator:
Monika Tenczyńska, Strategy & Capability Director, PUBLICIS MEDIA
Paneliści:
Szymon Bujalski, Member of the Board, Modivo
Jacek Palec, CEO, FRISCO
Piotr Hołownia, Country Digital Manager Poland, IKEA POLAND
Ryszard Wysokiński, Head of Department Investor Relations, Strategic Expansion, KAUFLAND
Marcin Zimnicki, Członek Zarządu, EXORIGO-UPOS
17:30
21:00
Omnicommerce
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.