Retail Challenge 2024

V FORUM
LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

27-28 września 2023 r. | Warszawa

10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego w dobie kryzysu

PROGRAM FORUM

1 dzień, 27 września 2023 r.

Schemat forum

1 dzień forum 27 września 2023 r.

SESJA PLENARNA | STRATEGIE RETAILU W DOBIE KRYZYSU | RETAIL INTELLIGENCE

Problem Solving Zone
SESJE RÓWNOLEGŁE

Omnicommerce

RENTOWNY
E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
DANE, MARKA, OMNIBUS

OPTYMALIZACJE:
OPERACJE & KOSZTY

2 dzień forum 2 dzień, 28 września 2023 r.

SESJA PLENARNA | STRATEGIE RETAILU W DOBIE KRYZYSU

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

RENTOWNY
E-COMMERCE

MARKETING:
ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW

LOGISTYKA:
W POSZUKIWANIU OSZCZĘDNOŚCI

}

7:45

REJESTRACJA

}

8:45

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

Moderatorka sesji:


Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

STRATEGIE RETAILU W DOBIE KRYZYSU

}

9:00

Trendy konsumenckie i rynkowe a rozwój sektora retail – jak dziś na wyzwania rynku odpowiada sektor detaliczny?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT


Tomasz Waligórski, General Manager, INTERMARCHÉ


Tomasz Kwiatkiewicz, Prezes, YES


Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający, MAXI ZOO POLSKA


Grzegorz Rogaliński, CEO, EXORIGO-UPOS

Moderatorka:


Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

  • kryzys: rozwój marek własnych
  • inflacja: akcent na lojalizowanie klientów przy pomocy rozwiązań cyfrowych
  • chroniczny brak czasu: inwestowanie w rozwiązania zwiększające wygodę konsumenta i oszczędzające jego czas
  • zmiana zasobności portfela zakupowego Polaków: niższa marża i cena produktu
}

9:50

KLUCZOWE OBSZARY PŁATNOŚCI W OBLICZU OBECNYCH WYZWAŃ RYNKOWYCH


Przemysław Krenczyk, VP Business Development CEE, ADYEN

  • jak pozyskać nowych klientów i zadbać o relacje z obecnymi?
  • jak standaryzować procesy i optymalizować koszty?
  • jak zadbać o bezpieczeństwo?
}

10:10

Sesja q&A

}

10:15

Jak utrzymać bezpieczną sytuację finansową niezależnie od wahań rynkowych – dyskusja panelowa

Paneliści:

Wojciech Wieroński, CFO, Członek Zarządu, OTCF


Maciej Włodarczyk, Prezes Zarządu, IGLOTEX


Łukasz Kierus, Prezes Zarządu, GLOSEL & CEO TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL


Krzysztof Kirow, Właściciel sklepów w sieci SPAR

Moderator:

Wojciech Marchlewski, Dyrektor Zarządzający ds. Finansowych, INDYKPOL

 

  • bezpieczeństwo v. kryzys energetyczny i inflacyjny
  • minimalizacja zakłóceń w łańcuchu dostaw
  • zmniejszanie naszego śladu węglowego
}

11:00

Przerwa na kawę

RETAIL INTELLIGENCE

}

11:20

Praktyczne aspekty cyfryzacji czyli używanie danych do podejmowania lepszych decyzji biznesowych
CASE STUDY na przykładzie Frisco


Jacek Palec, CEO, FRISCO

}

11:45

Sesja Q&A

}

11:50

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE GEN AI W BRANŻY RETAIL


Kuba Zajączkowski, Data & AI Advisor, GOOGLE CLOUD


Dagmara Olchowik, Principal Analytical Consultant, GOOGLE

}

12:10

Sesja Q&A

}

12:15

Czy moja organizacja jest organizacją opartą na danych?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Janusz Płocica, Prezes Zarządu, VRG


Daniel Rogiński, GM CEE, ZALANDO


Jacek Palec, CEO, FRISCO


Cezary Giza, Ekspert Cyfryzacji Handlu

 

Moderator:

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

  • budowanie organizacji data-driven
  • S&OP w organizacjach opartych na danych
  • hiperpersonalizacja jednym z najpopularniejszych celów organizacji data-driven
  • data-driven vs AI
}

13:05

Lunch

}

14:05

PROBLEM SOLVING ZONE
– moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione
na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia

ZRÓWNOWAŻONY MODEL PRODUKCJI
„OD POLA DO STOŁU”,
A JAKOŚĆ PRODUKTÓW

Paweł Nowak, CEO, GOODVALLEY

Zbigniew Wysocki, Dyrektor Marketingu GOODVALLEY, producenta marki DOLINA DOBRA

Warsztat poświęcony zrównoważonej produkcji – czym jest strategia „od pola do stołu”, jak się przekłada na końcową jakość produktów i dlaczego sieci oraz detaliści powinni oferować konsumentom produkty powstałe w modelu zrównoważonym. Czym jest system QAFP i czym się charakteryzuje i jakie są wymogi prawne i normy produkcyjne, produkty z certyfikatem QAFP.

SPECIFICS OF MARKETPLACE PAYMENTS, MONETIZATION AND FRAUD PREVENTION

Guido Kuhring, Head of Sales DACH, Nordics & Eastern Europe, 
MANGOPAY

Michał Pawlik, Vice-President of Business Development for Central and Eastern Europe, NETHONE

The percentage of online sales has accelerated significantly, with an increase in the share of e-commerce in total sales for both B2C and B2B companies. Marketplaces have gained a lot of attention in recent years and have become an increasingly popular way for e-retailers and e-commerce platforms to generate revenue. According to an e-commerce statistic, the online market will reach a growth of 6.5 trillion dollars by the end of 2023.
Marketplaces and platforms face a number of challenges when choosing their preferred payment infrastructure. This sharing economy business model requires a new approach to payments in order to offer both buyers and suppliers the best possible experience and to consider costs, security, regulatory compliance, and other key factors.

LEPSZY WZROST DZIĘKI DOSKONAŁOŚCI KOMERCYJNEJ, CZYLI JAK SOBIE PORADZIĆ Z AKTUALNYMI WYZWANIAMI W OBLICZU PANUJĄCYCH TRENDÓW

Michał Zimiński, Senior Director, 
SIMON-KUCHER

Robert Pernak, Senior Manager, SIMON-KUCHER

3 trendy mające wpływ na działanie handlu detalicznego – inflacja, zmiany zachowań konsumentów oraz rozwój technologii. 8 wyzwań do zaadresowania po stronie komercyjnej. Mnogość sposobów na ich rozwiązanie.
Podczas warsztatu skupimy się na działaniach, które odpowiadają aktualnym problemom biznesowym.
Uczestnicy spotkania będą mieli wpływ na wybór trzech obszarów, o których będziemy dyskutować.
Warsztat będzie miał charakter interaktywny z ankietami na żywo (pytania otwarte lub zamknięte z wykorzystaniem kodów QR).

ELASTYCZNOŚĆ I ODPORNOŚĆ BIZNESOWA W 
E-COMMERCE: POSTAW NA COMPOSABLE COMMERCE!

Paweł Łancewicz, Business Architect, UNITY GROUP

Mateusz Skowron, Head of Delivery, UNITY GROUP

W czasach, w których „jedyną stałą jest zmiana”, Twoja firma musi być elastyczna. Zapraszamy na warsztaty, podczas których odkryjesz sekrety Composable Commerce i MACH – nowoczesnej architektury e-commerce, która daje Twojemu biznesowi supermoce przystosowywania się do niespodziewanych wyzwań.

UWAŻNY LIDER – JAK ZARZĄDZANIE ENERGIĄ WŁASNĄ WPŁYWA NA EFEKTYWNOŚĆ W ZESPOLE

Joanna Delbar, Właściciel, INSTYTUT JOANNY DELBAR


• czym jest energia własna, jak rozpoznać jej rozładowanie?
• jak prawidłowo planować zadania aby kończyć dzień z wysokim poziomem energii i nie zabierać pracy do domu?
• czym jest efektywność w kontekście biochemii organizmu i dlaczego trzeba od nowa napisać kodeks pracy?
}

14:50

Przerwa na kawę i podział na sesje równoległe

OMNICOMMERCE

Moderator sesji:


Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

15:10

CO POWINIEN ZROBIĆ RETAIL, ABY KLIENT KUPOWAŁ DALEJ STACJONARNIE? 

Anna Kaminska, Członek Zarządu, GRUPA PSB HANDEL

  • dostępność produktu i cena produktu w co inwestować?
}

15:35 | Sesja Q&A

}

15:40

36% RETAILERÓW ZAMIERZA ZWIĘKSZAĆ WYDATKI NA INWESTYCJE W TECHNOLOGIĘ
– PREMIERA RAPORTU RETAILTECH 2023

Anna Schabikowska, Członkini grupy Odpowiedzialny E-commerce IZBY GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ, Doradca Zarządu EXORIGO-UPOS

Marcin Zimnicki, Dyrektor Retail Technology Hub, Członek Zarządu, EXORIGO-UPOS

}

16:00 | Sesja Q&A

}

16:05

Siła świadomego pracownika w budowaniu najlepszych omnichannelowych doświadczeń zakupowych

Izabela Babińska, Head of Omnichannel, DECATHLON

Piotr Gardziński, Omnichannel Project Specialist, DECATHLON

}

16:30 | Sesja Q&A

}

16:35

SHOPPING EXPERIENCE 2.0 – BUDUJ ZAUFANIE KLIENTÓW DZIĘKI AUTOMATYCZNEJ PERSONALIZACJI

Andrzej Szylar, Head of Business Development / Adobe Solutions, 
UNITY GROUP

Michał Kaczmarek, Leading Senior Account Executive Midmarket CX for CEE, ADOBE

}

16:55 | Sesja Q&A

}

17:00

Przerwa na kawę
}

17:15

Co klienta przyciąga dziś do sklepu stacjonarnego oprócz ceny i asortymentu? Czego klient dziś u nas szuka?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Wojciech Doniec, Dyrektor Operacyjny, KOMFORT

Andrzej Sadecki, Country Sales Director, IKEA POLAND

Arkadiusz Brzostowski, Dyrektor ds. Sprzedaży, KAZAR GROUP

Marcin Zimnicki, Dyrektor Retail Technology Hub, Członek Zarządu, EXORIGO-UPOS

Maciej Podwojski, Head of Sales CEE, PRIMARK

Moderator:

Maciej Czapiewski, Dyrektor ds. Nowych Technologii, MAGO

  • kiedyś retail oferował lepsze doświadczenie a e-commerce cenę – jak jest dziś?
  • czy doświadczenie w sklepie przyciąga dziś klienta?
}

17:55

Zakończenie sesji
}

18:00

LIVE COOKING
& MOBILNY BAR

oraz:
Rebel | Gry planszowe

REBEL zapewni nam rozrywkę w postaci gier planszowych

}

20:00-20:45

Zapraszamy na koncert Marty Burdynowicz

Marta Burdynowicz
Zwyciężczyni 12. edycji programu „The Voice of Poland” (drużyna Justyny Steczkowskiej). 
Aktorka teatralna, Solistka wielu koncertów musicalowych i rozrywkowych na terenie całej Polski, Finalistka 21. edycji festiwalu „Pamiętajmy o Osieckiej”, Jurorka obydwu edycji programu rozrywkowego „Śpiewamy Razem: All Together Now”. 
}

22:00

Zakończenie
I dnia forum

RENTOWNY
E-COMMERCE

Moderator sesji:


Jakub Gierszyński, Prezes Zarządu, Melissa

}

15:10

CZEGO DZIŚ OCZEKUJE KONSUMENT OD E-COMMERCU? TECHNOLOGII? WYGODY? PROMOCJI? BEZPIECZEŃSTWA?
– FIRESIDE CHAT

Gość:

Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce i Marketingu,
MODIVO & EOBUWIE

Moderator:


Jakub Gierszyński, Prezes Zarządu, Melissa

}

15:35

W CO POWINIEN INWESTOWAĆ E-COMMERCE W 2024 ROKU?

Borys Skraba, CEO, STRIX

}

15:55 | Sesja Q&A

}

16:00

WYZWANIE: NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ OPTYMALIZUJĄC DZIŚ KOSZTY W E-COMMERCE?
– DYSKUSJA PANELOWA

Paneliści:


Sebastian Watras, E-commerce and Digital Director, GRUPA PWN

Marcin Dotka, Head of E-commerce,
SYPIALNIAPLUS.PL

Piotr Chojnacki, Dyrektor Sprzedaży, YES

Moderator:


Jakub Gierszyński, Prezes Zarządu, Melissa

}

16:40

3 KROKI W KIERUNKU RENTOWNEGO E-COMMERCE

Przemysław Klich, Sales Director, ARVATO

  • nowe rynki
  • wielokanałowość w e-commerce
  • efektywna logistyka
}

17:00 | Sesja Q&A

}

17:05

Przerwa na kawę

}

17:15

Kreacje na TikToku które sprzedają. Na podstawie przykładów dużych marek które są obecne na TikToku
Case studies: Play, Biedronka, Żabka

Sebastian Szmigielski, Brand Partner Lead, TIK-TOK

  • jak znaleźć trendy na tiktoku?
  • jak budować kreacje do ecommerce?
}

17:40 | Sesja Q&A

}

17:45

W poszukiwaniu rentowności – co możemy zrobić, aby kanał e-commerce stał się rentowny?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Michał Przybysz, Chief Digital Officer,
E-commerce Director, Board Member, SUPER-PHARM

Maciej Stępień, Dyrektor ds. e-commerce, MEDICINE

Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP

Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor handlowy FMCG, BEE.PL, GLOSEL

Moderator:

Mateusz Dąbrowski, Head of Sales, RTB HOUSE

  • ograniczyć możliwość zwrotów
  • wprowadzać opłaty za zwroty
  • systemy zarządzania zapasami
}

18:25

Zakończenie sesji

}

18:00

LIVE COOKING
& MOBILNY BAR

oraz:
Rebel | Gry planszowe

REBEL zapewni nam rozrywkę w postaci gier planszowych

}

20:00-20:45

Zapraszamy na koncert Marty Burdynowicz

Marta Burdynowicz
Zwyciężczyni 12. edycji programu „The Voice of Poland” (drużyna Justyny Steczkowskiej). 
Aktorka teatralna, Solistka wielu koncertów musicalowych i rozrywkowych na terenie całej Polski, Finalistka 21. edycji festiwalu „Pamiętajmy o Osieckiej”, Jurorka obydwu edycji programu rozrywkowego „Śpiewamy Razem: All Together Now”. 
}

22:00

Zakończenie
I dnia forum

DIGITALIZACJA
W RETAILU

Moderatorka sesji:


Justyna Dziegieć, Global Digital Hub Director, SANDOZ

}

15:10

Wirtualne łóżko w chmurze. Jak technologia i zrozumienie klienta pozwalają na innowacje w tradycyjnej branży?

Lucyna Michniewicz-Ślaska, CIO, VOX CAPITAL GROUP

Małgorzata Rusin, Product Discovery & Consumer Insights Manager, VOX CAPITAL GROUP

  • trendy technologiczne i społeczne
  • innowacje technologiczne jako elementy ekosystemu biznesowego
  • nowe formaty retailowe
}

15:35 | Sesja Q&A

}

15:40

TWOJA DROGA DO SUKCESU – OD DANYCH PRODUKTOWYCH DO CUSTOMER EXPERIENCE

Izabela Trelińska, Sales Director Poland and CEE Region, SYNDIGO

}

16:00 | Sesja Q&A

}

16:05

Chat OpenAI – rewolucja na rynku

Michał Russak, Director of IT, Member of Executive Committee, BRICOMAN POLSKA

}

16:30 | Sesja Q&A

}

16:35

JAK DIGITALIZCJA KOMUNIKACJI WPŁYWA NA EMPLOYEE EXPERIENCE

Wojciech Mrugalski, Head of Employee and Franchisee Communications, ŻABKA GROUP

}

17:00 | Sesja Q&A

}

17:05

Przerwa na kawę
}

17:15

Generative AI – rewolucja na rynku, która zmieni biznes?
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Grzegorz Romaniuk, Director of e-Commerce & Omnichannel Systems Development, NEONET

Mikołaj Wezdecki, Digitalisation Director, LPP

Stanisław Karpiński, CIO, HOME AND YOU

Maksymilian Szeliga, Digital Technology and Platforms Director, COCA-COLA HBC POLAND & BALTICS

Moderator:

Rafał Kudriawcew, Industry Head, Retail & Apps, GOOGLE

}

17:55

Zakończenie sesji
}

18:00

LIVE COOKING
& MOBILNY BAR

oraz:
Rebel | Gry planszowe

REBEL zapewni nam rozrywkę w postaci gier planszowych

}

20:00-20:45

Zapraszamy na koncert Marty Burdynowicz

Marta Burdynowicz
Zwyciężczyni 12. edycji programu „The Voice of Poland” (drużyna Justyny Steczkowskiej). 
Aktorka teatralna, Solistka wielu koncertów musicalowych i rozrywkowych na terenie całej Polski, Finalistka 21. edycji festiwalu „Pamiętajmy o Osieckiej”, Jurorka obydwu edycji programu rozrywkowego „Śpiewamy Razem: All Together Now”. 
}

22:00

Zakończenie
I dnia forum

MARKETING:
DANE, MARKA, OMNIBUS

Moderatorka sesji:

Anna Heimberger, Prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu, CEO, BATEAU POLSKA

}

15:10

NAJWIĘKSZE BADANIE KONSUMENCKIE – CZYLI CO ALLEGRO WIE O SMART SHOPPERZE?

Dorota Dałek, Senior Media Strategist, Ad Strategy and Special Project Team, ALLEGRO.PL

Magdalena Milewska, Head of Ad Strategy & Special Projects, ALLEGRO.PL

}

15:35 | Sesja Q&A

}

15:40

POTĘGA MOŻLIWOŚCI VS RZECZYWISTOŚĆ — DLACZEGO FIRMY NIE WYKORZYSTUJĄ POTENCJAŁU TECHNOLOGII MARKETINGOWYCH?

Kamil Wiszowaty, CEO, 
GROUP ONE MEDIA

Michał Salamon, E-commerce Lead, SALESTUBE

}

16:00 | Sesja Q&A

}

16:05

Pomiędzy światem usług a retailem, czyli czego możemy się od siebie uczyć budując doświadczenie Klienta

Marcin Charkiewicz, Dyrektor ds. Klienta, BRW

}

16:30 | Sesja Q&A

}

16:35

NAJEM – ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNEJ SPRZEDAŻY?  O MODELU SUBSKRYPCYJNYM W E-COMMERCE ORAZ INNOWACYJNYM MULTIBOXIE DO WYNAJMU SPRZĘTU. CASE STUDY Z WDROŻENIA

Michał Czernek, B2B&B2C Business Lines Director, DIGITAL CARE GROUP

Rafał Tarnowski, Head of Revenue, Członek Zarządu, FAST WHITE CAT

}

16:55 | Sesja Q&A

}

17:00

Przerwa na kawę
}

17:15

Nie zgaduj! Analizuj! Co może zyskać retailer wykorzystując własne dane
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Dariusz Jurgielewicz, Head of E-commerce Marketing Automation & Sale, LEROY MERLIN

Aleksandra Szabelska-Kozioł, Senior Director, Business Planning and Analysis EMEA, LOVISA

Łukasz Bańkowski, Senior Enterprise Manager, ADFORM

Krzysztof Andrzejczak, Group Advertising Sales, & Growth Director, ALLEGRO

Moderatorka:

Anna Heimberger, Prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu, CEO, BATEAU POLSKA

  • moja promocja ma złe wyniki – dlaczego?
  • dlaczego klient nie kupuje mojego produktu?
  • MA, personalizacja danych
  • Tworzenie profilu 360 klienta
}

17:55

Co zmieniła w działaniach promocyjnych dyrektywa Omnibus – pierwsze wnioski
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Łukasz Kierus, Prezes Zarządu, GLOSEL & CEO 
TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL

Paula Flis, Head of Online Sales,
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

Maciej Ptaszyński, Prezes, POLSKA IZBA HANDLU

Moderatorka:

Anna Heimberger, Prezeska Fundacji Kobiety e-biznesu, CEO, BATEAU POLSKA

  • klient śmieje się z „promocji”, które nie są promocjami
  • everyday low prices – kierunek, w którym zmierzamy?
  • strategie zmiany cen
}

18:35

Zakończenie sesji
}

18:00

LIVE COOKING
& MOBILNY BAR

oraz:
Rebel | Gry planszowe

REBEL zapewni nam rozrywkę w postaci gier planszowych

}

20:00-20:45

Zapraszamy na koncert Marty Burdynowicz

Marta Burdynowicz
Zwyciężczyni 12. edycji programu „The Voice of Poland” (drużyna Justyny Steczkowskiej). 
Aktorka teatralna, Solistka wielu koncertów musicalowych i rozrywkowych na terenie całej Polski, Finalistka 21. edycji festiwalu „Pamiętajmy o Osieckiej”, Jurorka obydwu edycji programu rozrywkowego „Śpiewamy Razem: All Together Now”. 
}

22:00

Zakończenie
I dnia forum

OPTYMALIZACJE: OPERACJE
& KOSZTY

Moderatorka sesji:

Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL

}

15:10

Jak poprawić wydajność dzięki optymalizacji ustawienia produktów w magazynie?

Piotr Skobało, Dyrektor Operacyjny, COO, SELSEY

}

15:40 | Sesja Q&A

}

15:45

Jak poprawić efektywność operacji – case studies


Robert Janiszewski, Architekt Biznesowy, CEO, r2

  • elogistyka, czyli -70% pracochłonności w operacjach mniej
  • cyfrowe HR, możliwe! Obniżają koszty operacyjne i uruchamiają nowe strumienie przychodów
  • portal dostawcy, samodzielne realizowanie procesów przez dostawców redukuje „moją” pracochłonność
}

16:10 | Sesja Q&A

}

16:15

Jak nie wpaść w zaklęte koło optymalizacji kosztów i nie podciąć gałęzi na której siedzimy

Jarosław Raj, COO, Board Member, VOX CAPITAL GROUP

  • aby w procesie optymalizacji kosztów nie pozbyć się kluczowych zasobów, które mogą nam pozwolić uzyskać przewagę konkurencyjną
}

16:40 | Sesja Q&A

}

16:45

Przerwa na kawę

}

17:15

Jak zoptymalizować procesy aby nie podążać za inflacją
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Karolina Szuba, COO, Board Member, SUPER-PHARM

Łukasz Olszewski, Dyrektor Działu Wsparcia Operacyjnego i Rozwoju, STOKROTKA

Agnieszka Światły, Managing Director, Retail Division Poland, DIEBOLD NIXDORF

Moderatorka:

Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL

  • od czego zacząć? które koszty optymalizujemy najpierw?
  • automatyzacja obsługi klienta
  • logistyka & zakupy i inwestycje
  • rezygnacja z niektórych działań promocyjnych, wizerunkowych, w obszarze CSR
  • koszty pracownicze
}

18:05

Zakończenie sesji
}

18:00

LIVE COOKING
& MOBILNY BAR

oraz:
Rebel | Gry planszowe

REBEL zapewni nam rozrywkę w postaci gier planszowych

}

18:00

LIVE COOKING & MOBILNY BAR oraz:

Rebel | Gry planszowe

REBEL zapewni nam rozrywkę w postaci gier planszowych

}

20:00-20:45

Zapraszamy na koncert Marty Burdynowicz

Marta Burdynowicz

Zwyciężczyni 12. edycji programu „The Voice of Poland” (drużyna Justyny Steczkowskiej). 
Aktorka teatralna, Solistka wielu koncertów musicalowych i rozrywkowych na terenie całej Polski, Finalistka 21. edycji festiwalu „Pamiętajmy o Osieckiej”, Jurorka obydwu edycji programu rozrywkowego „Śpiewamy Razem: All Together Now”.

}

22:00

Zakończenie I dnia forum