PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

1 dzień, 28 września 2022 r.

Schemat forum

1 dzień forum 28 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

Problem Solving Zone
SESJE RÓWNOLEGŁE

Omnicommerce

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

2 dzień forum 29 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

LOGISTICS
EXCELLENCE

}

7:30

REJESTRACJA

}

8:30

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

Moderator sesji:


Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

TRENDY & GOSPODARKA, BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE FIRMY

}

8:45

Stara Europa się zmienia, nadchodzi młode pokolenie:
jak zmienić ofertę aby odpowiadała jego oczekiwaniom?


Marek Sumiła, Dyrektor Zarządzający, DANONE I ŻYWIEC ZDRÓJ

}

9:10

Sesja Q&A

}

9:15

Z jakimi wyzwaniam musi sobie dziś radzić retail?
– panel dyskusyjny CEO

Moderator:

Michał Nawrocki, Wiceprezes, TERG (MEDIA EXPERT)

Paneliści:

Monika Kolaszyńska, Chief Executive Officer, SUPER-PHARM POLAND


Tomasz Wienke, Prezes Zarządu, MAJSTER BUDOWLANE ABC


Sławomir Nitek, Regional Director for Poland, Czech and Austria, ACTION POLAND


Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN HOLDING


Grzegorz Rogaliński, CEO, EXORIGO-UPOS

  • nowa rzeczywistość biznesowa i jej wpływ na rozwój sektora:
  • - inflacja i wzrost kosztów życia
    - wojna w Ukrainie

  • wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
  • kompetencje w organizacji
  • niedostępność towaru
  • wzrost kosztów surowców transportu
  • presja na wynagrodzenia
  • wzrost popularności sprzedaży on-line
}

10:15

TRENDY W PŁATNOŚCIACH, A BUDOWANIE STRATEGII WZROSTU W BRANŻY RETAIL


Przemysław Krenczyk, VP Business Development CEE, ADYEN

  • rosnące znaczenie doświadczenie klienta w procesie zakupowym
  • dywersyfikacja metod płatności w handlu międzynarodowym
  • omnichannel i lojalność klienta - od teorii do praktyki
  • platformy jako model biznesowy przyszłości
}

10:35

Sesja Q&A

}

10:40

Jak zapewnić dziś bezpieczeństwo finansowe firmy? – panel dyskusyjny CEO i CFO

Moderatorka:

Dorota Wolna, Dyrektorka w dziale doradztwa prawno-podatkowego, PWC

Paneliści:

Michał Gajkowski, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, DOUGLAS


Wojciech Wieroński, Retail CFO (FMCG, Pharma, CE), Członek Rady CIMA


Krzysztof Bajołek, CEO, ANSWEAR

  • inflacja i wzrost kosztów życia (w tym wpływ Polskiego Ładu na gospodarkę)
  • wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
  • zmienność regulacji, w tym opodatkowania
}

11:20

ROZWIĄZANIA CHMUROWE DLA BRANŻY RETAIL W CZASACH NIEPEWNOŚCI - PRZYKŁADY EFEKTYWNYCH WDROŻEŃ


Dawid Papież, Industry Leader, Export Sector, GOOGLE


Krzysztof Zalasa, Customer Engineering Manager, GOOGLE CLOUD POLAND

  • niepewność w trendach konsumenckich
  • jak zostać cyfrowym liderem
  • studia przypadków wdrożonych rozwiązań cloudowych
}

11:45

Przerwa na kawę

rentowność & innowacje

}

12:00

Co jest dziś istotne przy podpisywaniu umów, szukaniu lokalizacji i wyborze centrów handlowych?


Ewelina Jarosińska, Członkini Zarządu, Member of the Board of Directors, KAUFLAND

}

12:25

Sesja Q&A

}

12:30

How to keep brick-and-mortar stores profitable?
– FIRESIDE CHAT

Moderator:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

Gość:

Thomas Knudsen, Managing Director, Eastern Europe, PANDORA

  • less traffic
  • higher costs of energy and transport
  • rising salaries
  • e-commerce channel
}

12:55

JAK INNOWACJE I ELASTYCZNE ROZWIĄZANIA BUDUJĄ PRZEWAGĘ NA RYNKU PRACY W BRANŻY RETAIL


Krzysztof Trębski, Head of Sales, Członek Zarządu, TIKROW

}

13:15

Sesja Q&A

}

13:20

Lunch

}

14:15

PROBLEM SOLVING ZONE – moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia

SKUTECZNE WYZNACZANIE I REALIZACJA CELÓW BIZNESOWYCH W E-COMMERCE, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ NAWET O 230%

Paweł Pałka, Partner i Head of Strategy, ADCOOKIE

Praktyczny warsztat, na którym każdy uczestnik wyznaczy właściwie i konkretne cele biznesowe dla swojego e-commerce: Kilkukrotne zwiększenie sprzedaży, up-selling, zwiększenie rentowności, a może wzrost wartości marki i podniesienie cen produktów? Poznasz jak zaplanować i realizować cele w swoim e-commerce. Każdy z uczestników wyjdzie z konkretną matrycą i praktyczną dawką wiedzy!

SKĄD SIĘ BIORĄ TWOI KLIENCI? WYKORZYSTAJ DANE DO EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA BUDŻETEM REKLAMOWYM

Sławek Kornicki, Customer Data Expert, CENTRAALS

Kacper Procki, Sales Business Manager, CENTRAALS

Zastanawiasz się, czy w pełni agregujesz i efektywnie wykorzystujesz dane dotyczące zachowań twoich klientów? A może brakuje ci do tego odpowiednich narzędzi? W czasie warsztatu dowiesz się jak zbierać i holistycznie analizować wielokanałowe dane o twoich użytkownikach, a także jak wykorzystać tę wiedzę do efektywniejszego zarządzania budżetem reklamowym. Opowiemy m.in. o CDP (customer data platform) i CPA (conversion path attribution), czyli najnowszych rozwiązaniach technologicznych dostępnych na rynku dla retail omnichannel

JAK SKUTECZNIE ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA WYKORZYSTUJĄC RÓŻNE TECHNIKI?

Fabio Giacobelli, Business & Integ Arch Assoc Director, ACCENTURE SONG

Monika Czajka, Digital Product Design Specialist, ACCENTURE SONG

W pełni zaangażowani klienci są emocjonalnie przywiązani do marki, a co za tym idzie lojalni. To właśnie oni są najbardziej wartościowymi i dochodowymi klientami firmy. Na warsztatach skupimy się na technikach ze świata:
UX, gdzie pokażemy najczęstsze problemy UX w e-commerce i jak dużą różnicę w odbiorze i użyteczności ecommerce mogą zrobić nawet niewielkie optymalizacje pod kątem UX. Poznasz również praktyczne techniki które wpłyną bezpośrednio na sprzedaż jak również postrzeganie Twojej marki w sieci.
Marketing automation, gdzie zagłębimy się w temat machine-learningu i „hiperpersonalizacji” pokazywanego contentu, pokażemy jakie rekomendacje AI są najczęściej stosowane w e-commerce, a także wybierzemy najlepsze strategie rekomendacji dla poszczególnych sklepów
Mobile technology, gdzie przedyskutujemy obecne trendy w zakresie technologii mobilnych oraz dokonamy wstępnego wyboru technologii mobilnej, tak aby dostarczyć użytkownikowi najszerszą gamę funkcjonalności i doświadczeń dopasowanych do Państwa biznesu

Tylko 30 miejsc! (na warsztaty zapraszamy tylko przedstawicieli firm z sektora retail & fmcg/durables)

TO BRZYDKIE SŁOWO KRYZYS – JAK WZMACNIAĆ NASZE ZESPOŁY, BY ZACHOWAĆ KLIENTÓW I ZYSKI?

Marek Skała, Właściciel, INSTYTUT SZKOLEŃ MEGALIT

Kryzysów przeżyłem kilka. Były podobne – mniej transakcji, mniejsze obroty, zyski na zero plus. Tyle, ze roboty dwa razy więcej. Przeżyliśmy. Ten kryzys jest znacznie gorszy, chyba nie trzeba uzasadniać. Jak wzmocnić nasze zespoły by go przetrwać? Jak działać na halach i w B2B? Przećwiczymy 5 technik wspierania ludzi w trudnych czasach. Łącznie z techniką E&T oraz czerwoną szminką w praktyce. Zrobimy prosty plan. Czas kryzysu już trwa, czas walki o malejący rynek i biedniejącego klienta już się zaczął. Zapraszam do konkretnych technik. Od roku pracuję nimi na największych halach w Polsce.

REZYLIENCJA - JAK BUDOWAĆ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ I ELASTYCZNOŚĆ W NIEPEWNYCH CZASACH

Joanna Delbar, Właściciel, INSTYTUT JOANNY DELBAR

Świat nas ostatnio nie rozpieszcza. Od ponad dwóch lat żyjemy w czasach ciągłych zmian, czasach mało przewidywalnych i nieustannie nas zaskakujących . Jest ich dużo i są dla nas nowe, dlatego nasz system nerwowy nie nadąża, odporność psychiczna siada, a my jako ludzkość popadamy w marazm, smutek, poczucie zagrożenia, depresje.

To wszystko prowadzi do stresu spowodowanego brakiem umiejętności elastycznego podejścia i dopasowania. Wywołuje lęki, poczucie zagrożenia, niepewność. Trudno nam nawet dopuścić do siebie, że istnieje, być może, inny sposób myślenia, inny sposób reagowania na te zmiany, taki dzięki któremu zachowamy spokój, opanowanie i wewnętrzną homeostazę. Taki, dzięki któremu możemy dalej po prostu ŻYĆ.

Zapraszam na warsztaty, na których zyskacie świadomość budowania odporności psychicznej dzięki elastyczności, zauważaniu zmiennych okoliczności i umiejętności dopasowania

}

15:00

PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

Omnicommerce

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

OMNICOMMERCE

#przyszłość działu handlowego
#prognozy sprzedaży

Moderator sesji:


Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

15:15

NOWOCZESNE MODELE PROGNOZOWANIA SPRZEDAŻY I ZATOWAROWANIA W OBLICZU REALIÓW OMNICOMMERCE


Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

  • zrozumienie klienta podstawą dobrego planowania,
  • różnorodność źródeł danych a prognozowanie sprzedaży,
  • optymalne zatowarowanie przy wysokich oczekiwaniach klienta.
}

15:35

SESJA Q&A
}

15:40

Potencjał nowych usług w omnicommerce


Andrzej Sadecki, Country Selling Manager, IKEA RETAIL

}

16:05

SESJA Q&A
}

16:10

DATA AS THE CORE OF ALL OMNICOMMERCE INITIATIVES

Alexander Willkomm, Regional Director Austria & Eastern Europe, TEALIUM

  • how to identify a customer and serve across multiple channels
  • best practices and examples of adidas, ESPRIT and other retail companies
}

16:30

SESJA Q&A
}

16:35

Przerwa na kawę
}

16:50

JAK DZIŚ POWINIEN WYGLĄDAĆ DZIAŁ HANDLOWY SIECI HANDLOWEJ? – PANEL DYSKUSYJNY CEO I PRZEDSTAWICIELI DZIAŁÓW: HANDLOWEGO I HR

Moderator:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

Paneliści:

Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalny, BRICOMARCHE

Andrzej Izraelski, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy, LEWIATAN HOLDING


Marta Krukowska, Chief People Officer, MODIVO

  • 25% online versus 75% offline?
  • kim jest kupec przyszłości? Czy potrzebny nam osobny kupiec na kanał on- a osobny na kanał offline?
}

17:30

Prognozy wzrostu dla retailu i e-commerce w kontekście niepewności i nieprzewidywalności rynku – panel dyskusyjny

Moderator:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

Paneliści:

Piotr Chojnacki, Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej, YES


Bartłomiej Łętocha, Dyrektor Sprzedaży, MAXI ZOO POLSKA

Konrad Jezierski, Omni-Sales Director, Członek Zarządu, KOMFORT


Dariusz Sobczak, Co-founder, Board Member, NANOVO


  • planowanie i związana z tym nieprzewidywalność,
  • zbudowanie odpowiedniego progresu wyników sprzedaży przy znacznie mniejszym trafficu w sieci stacjonarnej
  • utrzymanie właściwego zaangażowania i motywacji zespołów sprzedażowych
}

18:10

NETWORKING I KOKTAJL
}

21:00

ZAKOŃCZENIE i DNIA FORUM

E-COMMERCE

#q-commerce
#e-commerce v. inflacja

Moderator sesji:


Jakub Gierszyński, ex E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA

}

15:15

ZAPROJEKTOWANIE I WDROŻENIE E-COMMERCE W AMICA – JAK TO WYGLĄDAŁO „OD KUCHNI”?

Adrian Liwiński, Head of E-commerce (CTO), EXORIGO-UPOS

Rafał Niemczynowicz, Head of UX, GOLDENSUBMARINE

Robert Drożyński, Strategiczny Menedżer ds. wdrożeń cyfrowych, AMICA

}

15:35

SESJA Q&A
}

15:40

Potencjał q-commerce w Polsce – fireside chat

Moderator:

Jakub Gierszyński, ex E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA

Gość:
Anna Podkowińska-Tretyn, Chief International Business Officer, EVERLI

}

16:05

SESJA Q&A
}

16:10

ŚRODOWISKO INPOST ONE STOP SHOP SERVICES

Łukasz Wysokiński, Dyrektor Zarządzający, INPOST FULFILLMENT

 

}

16:30

SESJA Q&A
}

16:35

Przerwa na kawę
}

16:50

e-commerce vs. inflacja, czy inflacja na świecie spowoduje odwrócenie trendu i znowu najważniejsza będzie cena, a dopiero później doświadczenia Klientów? Czy lekiem na to mogą być programy LOJALNOŚCIOWE? – panel dyskusyjny

Moderator:
Bartosz Ratajewski, Dyrektor Zarządzania i Rozwoju Empik.com, EMPIK GROUP

Paneliści:

Bartosz Piotrowski, Head of e-commerce, NEONET


Marcin Mielniczuk, Dyrektor e-Commerce, EZEBRA


Maciej Sarnot, Kierownik Sprzedaży Streamsoft Verto, STREAMSOFT

}

17:30

JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ E-COMMERCE W PRZYSZŁOŚCI? – panel dyskusyjny

Moderator:

Jakub Gierszyński, ex E-commerce Director Poland and Czech Republic, SEPHORA

Paneliści:

Daniel Rogiński, General Manager CEE, ZALANDO

Janina Karasek, Współwłaściciel, Dyrektor ds. Marketingu, PRIMAVERA PARFUM

Paula Flis, Starszy Kierownik, Działu E-Commerce, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA


Kuba Zwoliński, CEO, SNOWDOG


Radosław Łach, Dyrektor Sprzedaży, PRZELEWY24

  • marketplace czy własna platforma
  • innowacje poprawiające CX & convenience
  • green-commerce
  • przyszłość e-commerce to…
}

18:10

NETWORKING I KOKTAJL
}

21:00

ZAKOŃCZENIE i DNIA FORUM

DIGITALIZACJA
W RETAILU

#procesy i technologie

Moderator sesji:


Monika Tenczyńska, Strategy & Capability Director, PUBLICIS MEDIA

}

15:15

STEROWANIE OŚWIETLENIEM – GADŻET CZY SPOSÓB NA OPTYMALIZACJE KOSZTÓW?

Agata Iwańska, Business Development Manager CEE, SIGNIFY

  • oświetlenie jako element doświadczenia zakupowego
  • sterowanie oświetleniem: wpływ na wygląd sklepu oraz redukcja kosztów
  • infrastruktura oświetleniowa jako nośnik danych: czujniki, analityka w chmurze
}

15:35

SESJA Q&A
}

15:40

DIGITALIZACJA SALONÓW STACJONARNYCH – TRENDY

Maciej Buba, Omnichannel Development Director, CCC

 

  • jak ułatwiać klientowi dokonywanie zakupu, żeby mógł robić to sam?
}

16:05

SESJA Q&A
}

16:10

EFEKTYWNA ANALITYKA W OPARCIU O NARZĘDZIA CHMUROWE


Tomasz Pluta, Principal Analytical Consultant, GOOGLE


Michał Kaczan, Senior Analytical Consultant, GOOGLE
 

  • zbieranie danych z kluczowych procesów
  • analiza i optymalizacja
  • wizualizacja danych i „monitoring” biznesu
}

16:30

SESJA Q&A
}

16:35

Przerwa na kawę
}

16:50

W jakim stopniu sektor retail jest „zdigitalizowany” a jakie obszary wymagają jeszcze pracy? – panel dyskusyjny

Moderator:

Monika Tenczyńska, Strategy & Capability Director, PUBLICIS MEDIA

Paneliści:

Szymon Bujalski, Member of the Board, Modivo


Jacek Palec, CEO, FRISCO

Piotr Hołownia, Country Digital Manager Poland, IKEA POLAND

Ryszard Wysokiński, Head of Department Investor Relations, Strategic Expansion, KAUFLAND


Marcin Zimnicki, Członek Zarządu, EXORIGO-UPOS

}

17:30

NETWORKING I KOKTAJL
}

21:00

ZAKOŃCZENIE i DNIA FORUM

Omnicommerce

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.