III FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

EDYCJA ONLINE | 28.09-1.10 2021 r.

PROGRAM FORUM

Dzień 1, 28 września 2021

}

8:55

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

 


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

 

SESJA PLENARNA: STRATEGIE RETAILERÓW
W RZECZYWISTOŚCI WIELU SCENARIUSZY

Wyzwania: nowe formaty, płynność finansowa, wzrost konkurencyjności na rynku e-commerce:
Amazon jako „nowy” gracz

Moderator:


Dorota Bachman, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

9:00

POLSKI RETAIL W CZASACH COVID-19 NA TLE EUROPY,
W POSZUKIWANIU NOWYCH FORMATÓW DLA RETAILU

– dyskusja panelowa CEO

Moderator:

Grzegorz Łaptaś, Partner, PWC

Paneliści:

Dorota Prat-Carrabin, Country Director Eastern Europe, RITUALS COSMETICS


Tareck Ouaibi, General Manager, CARREFOUR


Marek Kaczmarek, CEO, INTERSPORT POLSKA


Stanisław Bogacki, CEO, SOLAR


Adam Kołodziejczyk, CEO, SUPER PHARM POLAND


Wayne Hodson, Chairman, Management Board, WASZ SKLEP SPAR

 

  • czy handel będzie się przenosił do mniejszych konceptów?
  • czy nasycenie convenience będzie jeszcze większe?
  • jak zmieni się kategoria dyskontów?
  • w jaką stronę rozwinie się transformacja centrów handlowych
  • czy pandemia przyspieszyła rozwój bezobsługowości?

 

Dyskusja nie będzie tłumaczona.

}

9:50

Sesja Q&A

}

10:00

FUTURE OF THE MARKETPLACES – WHERE ARE WE HEADING?
– fireside chat

Gość specjalny:

Terry von Bibra, Managing Director NUMENOS, ex GM Europe ALIBABA GROUP

Moderator:

Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

 

Wystąpienie nie będzie tłumaczone.

}

10:20

Sesja Q&A

}

10:25

Leveraging the marketplace model to accelerate growth in the Polish and European market: the now or never moment for retailers


Georg Sobczak, Regional Vice President, MIRAKL

  • Now or never: the marketplace revolution in the global retail market
  • Examples of retailers leverage the strengths of the marketplace model to win against generalist “digital natives”

Wystąpienie nie będzie tłumaczone.

}

10:40

Sesja Q&A

}

10:45

JAK DZIŚ PROGNOZOWAĆ STRATEGICZNE DZIAŁANIA
W KONTEKŚCIE CIĄGŁYCH ZMIAN I NIEPEWNOŚCI EKONOMICZNEJ ORAZ PRAWNEJ?


Marek Kaczmarek, CEO, INTERSPORT POLSKA

 

}

11:05

Sesja Q&A

}

11:10

PRZERWA na kawę

}

11:25

Ewolucja powierzchni handlowej w erze post covid


Karol  Bartos, Group Head of Asset Management, ATRIUM EUROPEAN REAL ESTATE

 

}

11:45

Sesja Q&A

}

11:50

Skuteczne zaangażowanie konsumenta – kolejne podejście. Czy tym razem się uda?


Paweł Wiącek, Director of Solution Engineering, SAP

 

}

12:05

Sesja Q&A

}

12:10

PRAWDZIWY LIDER JEST BLISKO LUDZI – FIRESIDE CHAT

Gość:

Anna Kruk, CEO & Co-Founder, ANIA KRUK JEWELLERY

Moderator:

Bartosz Ratajewski, Ekspert rynku e-commerce

}

12:30

Sesja Q&A

}

12:35

TEMAT ZAPREZENTUJEMY WKRÓTCE

Przemysław Krenczyk, VP Business Development, ADYEN

}

12:50

Sesja Q&A

}

12:55

Lunch

 

SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA: SPRZEDAŻ W ERZE OMNICHANNEL

Wyzwania: sprzedaż w galeriach handlowych i nowych formatach, promocje sprzedażowe

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

13:20

SPRZEDAŻ W ERZE OMNICHANNEL
– dyskusja panelowa

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

Paneliści:
Agnieszka Skrybant-Jaworska, Dyrektor Zarządzająca, KAPPHAL

Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor ds. handlu
i marketingu, E.LECLERC


Tomasz Ciąpała, CEO & Founder, LANCERTO


Małgorzata Przewoźniak, NIEZALEŻNY EKSPERT


Jakub Czerwiński, VP CEE, ADYEN

}

14:00

SESJA Q&A

}

14:10

JEDEN KLIENT – RÓŻNE DANE, CZYLI JAK ROZUMIEĆ OMNICHANNELOWEGO KLIENTA

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK


  • wyzwania analityki w omnichannelu
  • jak planować działania
  • profil klienta omnichannelowego
}

14:25

SESJA Q&A

}

14:30

WDROŻENIE WIELOKANAŁOWEJ KOMUNIKACJI Z KLIENTEM W RAMACH TRANSFORMACJI OMNICHANNEL W SEKTORZE RETAIL

Piotr Kot, Omnichannel Director, SKLEPY KOMFORT

 

}

14:50

SESJA Q&A

}

14:55

Przerwa na kawę

}

15:05

OMNICHANNEL W PRAKTYCE

Olga Rotkiewicz, Dyrektor Sieci Impulsowych, COCA-COLA HBC POLAND

}

15:25

SESJA Q&A

}

15:30

Dane produktowe w Świecie OMNICHANNEL – czego szukają klienci

Katarzyna Orlińska, Retail Business Development and Customer Success Director, SYNDIGO

  • absolutne must have oraz kompleksowa obsługa w WiseBase
  • jak odtworzyć doświadczenie klienta ze sklepu fizycznego w online za pomocą Enhanced Content – Digital Shelf i analityka czyli wszystko co robimy wspierane przez Power House – WiseBase/Syndigo
  • jak dowiedzieć się czego szukają i co naprawdę kupują Twoi klienci? – innowacje wokół danych o produkcie
}

15:45

SESJA Q&A

}

15:50

NOWA ROLA SKLEPU TRADYCYJNEGO W OMNIKANAŁOWEJ ŚCIEŻCE KLIENTA

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

Paneliści:
Agata Witkowska, Real Estate Manager Eastern Europe, RITUALS


Małgorzata Przewoźniak, NIEZALEŻNY EKSPERT


Mirosława Sadowska, Dyrektor Sprzedaży, DROGERIE NATURA


Maciej Siedlewski, Omnichannel, GRUPA KAPITAŁOWA VOX

  • jak zmienią się sklepy stacjonarne?
  • showrooming
  • optymalizacja powierzchni handlowych: sklep jako magazyn?
}

16:30

SESJA Q&A

}

16:40

Zakończenie sesji

SESJA RÓWNOLEGŁA: E‑COMMERCE: Q‑COMMERCE, LIVE COMMERCE, SOCIAL COMMERCE

Wyzwania: potencjał rozwoju, P&L
w e-commerce

Moderator:
Bartosz Ratajewski, Ekspert rynku e-commerce

 

}

13:20

SOCIAL COMMERCE – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO ROSNĄCY KANAŁ SPRZEDAŻY – dyskusja panelowa

Moderator:
Michał Szklarski, Board Member, E-POINT MOBILE, Board Representative of Business Development, E-POINT
Paneliści:
Wirginia Gruszczyńska, Marketing & E-com Manager Poland, KAPPAHL


Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający, MOSQUITO

Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce & Marketingu MODIVO, EOBUWIE

Ewa Tumanow, Industry
Head, Retail & eCommerce
CEE, FACEBOOK


Sylwia Chada, Dyrektor Generalny, TIK TOK CE

  • potencjał kanału social commerce
    w Polsce
  • FB, Whatsup, Tik Tok
  • czy tylko młody konsument?
}

14:00

SESJA Q&A

}

14:10

The future of retail is connected. Jak Zalando skutecznie łączy kanały sprzedaży – online z offlinem

Ula Wiszowata, Country Manager, ZALANDO CONNECTED RETAIL

}

14:25

SESJA Q&A

}

14:30

DOKĄD ZMIERZA ECOMMERCE? WYZWANIA I TRENDY AD 2021


Jakub Gierszyński, e‑commerce director, SEPHORA

}

14:50

SESJA Q&A

}

14:55

Przerwa na kawę

}

15:05

DISCOVERY COMMERCE


Karol Karpiński, Retail Client Partner, FACEBOOK

}

15:25

SESJA Q&A

}

15:30

Konwersacyjny retail, czyli wdrożenie NLU w eCommerce


Michał Blak, CEO, EDRONE


}

15:45

SESJA Q&A

}

15:50

ZERO-CLICK COMMERCE, CZYLI JAK DOSTARCZAĆ KONSUMENTOM TEGO, CZEGO POTRZEBUJĄ, ZANIM ZDĄŻĄ TO ZAMÓWIĆ?

Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce & Marketingu MODIVO, EOBUWIE

 

}

16:10

SESJA Q&A

}

16:15

LIVE COMMERCE – NOWA ERA SPRZEDAŻY ZDALNEJ

Łukasz Dwulit, ex Head of Strategic Growth & Partnership, ALIEXPRESS

  • jak przygotować spotkanie na żywo, podczas którego odbywa się sprzedaż produktów
  • własny sprzedawca czy współpraca
    z influencerami?
  • własny kanał, czy kanał influencera?
}

16:35

SESJA Q&A

}

16:40

Zakończenie sesji

SESJA RÓWNOLEGŁA:
PEOPLE FOR RETAIL

Wyzwania: motywacja i utrzymanie zaangażowania pracowników, ich bezpieczeństwo i dobrostan

Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO

}

13:20

JAK DZIŚ DBAĆ O DOBROSTAN PRACOWNIKÓW
– DYSKUSJA PANELOWA

Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO

Paneliści:
Małgorzata Ławnik, Dyrektor Personalny, KAUFLAND

Anita Rogalska, Director People & Culture, Poland & Baltics, PHILIP MORRIS INTERNATIONAL

Iwona Chrostowska, Head of People & Culture CEE, PRIMARK

}

14:00

SESJA Q&A

}

14:10

Cyfrowe miejsce pracy – pomoc czy utrudnienie w budowaniu zaangażowania pracownika

Tomasz Zubrzycki, HCM Presales Expert, SAP

  • na co zwrócić uwagę projektując cyfrowe miejsce pracy
  • jakie są zagrożenia związane z pracą zdalną
  • czego możemy oczekiwać od nowoczesnego rozwiązania na przykładzie SAP Workzone for HR
}

14:25

SESJA Q&A

}

14:30

MODEL LIDERA PRZYSZŁOŚCI

Andrzej Borczyk, Dyrektor HR, GRUPA ŻYWIEC

}

14:50

SESJA Q&A

}

14:55

Przerwa na kawę

}

15:05

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ I PRODUKCJA W ZGODZIE ZE ŚRODOWISKIEM I PRZY WSPARCIU PRACOWNIKÓW, CZYLI JAK MY TO ROBIMY W PEPSICO

Agata Shen, HR Director, PEPSICO

Tomasz Bronny, Senior Plant Manager Snacks, PEPSICO

}

15:25

SESJA Q&A

}

15:30

THE AMBITION TO BE THE PLACE OF POSSIBLE THROUGH PEOPLE EMPOWERMENT AND EMPLOYEE ENGAGEMENT


Thomas Blamangin, CSO PL Human Resources, H&M

Wystąpienie nie będzie tłumaczone.

}

15:50

SESJA Q&A

}

15:55

IDEALNY PRACOWNIK, CZYLI JAKI?
– DYSKUSJA PANELOWA

Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO

Paneliści:
Elżbieta Pawluczuk, Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Członek Zarządu, SUPER-PHARM

Anna Siewiera, HR Manager Eastern Europe, RITUALS COSMETICS

Katarzyna Kosel, Dyrektor Pionu Personalnego, Członek Zarządu, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

  • wzrost kompetencji związanych z radzeniem sobie w sytuacji zmiany, kryzysu
  • umiejętność wychodzenia z inicjatywą i rozwiązywania problemów
  • wielozadaniowość
}

16:35

SESJA Q&A

}

16:45

Zakończenie sesji

GŁÓWNY PARTNER FORUM

mirakl

PARTNER SESJI GŁÓWNEJ

PARTNER SESJI LOGISTICS EXCELLENCE

PARTNER SESJI CYFRYZACJA,
DIGITALIZACJA, INNOWACJE W RETAILU

PARTNER SESJI FMCG IN DIGITAL WORLD

PARTNER SESJI E-COMMERCE:
Q-COMMERCE, LIVE COMMERCE, SOCIAL COMMERCE

PARTNER SESJI SPRZEDAŻ W ERZE OMNICHANNEL

TIDK
TIDK

PARTNER

e-point
TIDK
TIDK

PATRONAT INSTYTUCJONALNY

PATRONAT MEDIALNY

cityboard
Galerie Handlowe
marketing przy kawie
Sprawny Marketing
cityboard
Galerie Handlowe
Sprawny Marketing
Sprawny Marketing
cityboard
Galerie Handlowe
Sprawny Marketing

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.