Program spotkania powstał dzięki wskazaniom ekspertów:

Schemat forum

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

1 dzień forum, 25 września 2024 r.

SESJA PLENARNA | JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM

Warsztaty – Problem Solving Zone
podział NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE:
STRATEGIE

OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
RETAILU

KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL

ASORTYMENT, CENA
I MARKA WŁASNA

PHYGITAL

2 dzień forum 2 dzień, 26 września 2024 r.

SESJA PLENARNA | WOJNA CENOWA & PŁACA MINIMALNA & KOSZTY

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY

MARKETPLACE
& CROSSBORDER

DIGITALIZACJA
RETAILU

KONSUMENT:
JEGO ATENCJA
I PORTFEL

PHYGITAL

PROGRAM FORUM

1 dzień, 25 września 2024 r.

}

7:45*

REJESTRACJA

}

8:45

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA:

JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM

Moderator sesji:

Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED

}

9:00

Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje handel detaliczny? Fakty i mity – dyskusja panelowa

Paneliści:

Monika Kolaszyńska, CEO, SUPER-PHARM


Tomasz Ciąpała, CEO, LANCERTO


Szymon Mitoraj, Członek Zarządu ds. cyfryzacji, EUROCASH


Moderator:

Łukasz Grala, Mentor & Futurolog, CEO, TIDK

  • dynamiczny pricing
  • optymalizacja łańcucha dostaw, kosztów i operacji
  • przetwarzanie bardzo dużej ilości danych
  • tworzenie forecastów & analiza danych
  • czy AI jest bezpieczne dla firm? I czy każdy na tym skorzysta?
}

9:45

CZY I JAK SZTUCZNA INTELIGENCJA ZREWOLUCJONIZUJE HANDEL DETALICZNY? FAKTY I MITY – FIRESIDE CHAT

Gość:

Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer,  NOTINO

Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED

  • jak wykorzystać AI do wzrostu biznesu
}

10:10

Sesja Q&A

}

10:15

PRZYSZŁOŚĆ KOMUNIKACJI MOBILNEJ: KLUCZOWE DANE I TRENDY W HANDLU DETALICZNYM


Karolina Antonowicz, Chief Revenue Officer, MESSAGEFLOW

}

10:35

Sesja Q&A

}

10:40

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:00

BUDOWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W HANDLU W OPARCIU O DANE. OD WNIOSKÓW DO INNOWACJI – DYSKUSJA PANELOWA

Paneliści:

Jarosław Gabryś, eCommerce Sales Director, GRUPA EMPIK

Anna Sikorska, Chief Marketing & Customer Officer, DR. MAX

Piotr Giziński, Dyrektor ds. monetyzacji danych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, VISA

Moderator:


Grzegorz Suszko, Dyrektor ds. rozwiązań konsumenckich w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, VISA

  • źródła danych i ich mix strategiczny:
  • wartość, jaką może przynieść analiza dużych zbiorów danych sieciom handlowym
  • korzyści wynikające z budowania strategii opartych na danych
  • personalizacja doświadczenia i budowanie lojalności konsumentów dzięki analizie danych
}

11:40

Strategie długofalowe dla sieci handlowych – przyszłość rynku – wstęp do dyskusji

dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY

}

11:50

dyskusja panelowa

Paneliści:

Artur Ciupka, Member of the Board, OTCF


Daria Szajnar, General Manager, DUKA INTERNATIONAL


Anna Kaminska, Członek Zarządu, GRUPA PSB HANDEL


Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds. Retail, CCC


Krystian Pakuła, Wiceprezes Chorten IT, GRUPA CHORTEN


Grzegorz Rogaliński, CEO, EXORIGO-UPOS

 

Moderator:
dr Marcin Nowakowski, Associate Partner, Head of Consumer and Retail Practice in Central Europe,
MCKINSEY & COMPANY

  • długofalowe strategie – jak dziś patrzymy na rynek, czy wiemy gdzie jesteśmy i gdzie dążymy?
  • jak dopasować asortyment do zmian: oczekiwań konsumentów i zmieniającego się krajobrazu formatów handlowych
}

12:35

AUTOMATYZACJA, TECHNOLOGIA I WYZWANIA GEOPOLITYCZNE – PREMIERA RAPORTU RETAILTECH 2024

Anna Schabikowska, Doradczyni Zarządu i  Dyrektorka Marketingu, EXORIGO-UPOS


Marcin Zimnicki, Członek Zarządu, Dyrektor Retail Technology Hub, EXORIGO-UPOS

}

12:55

Sesja Q&A

}

13:00

LUNCH I PODZIAŁ NA SESJE PROBLEM SOLVING ZONE

}

14:00

PROBLEM SOLVING ZONE – MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE
 NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA

AI W REVENUE MANAGEMENT

Michał Zimiński, Senior Director, SIMON-KUCHER

Robert Pernak, Director, SIMON-KUCHER

 

Zanurz się w świat sztucznej inteligencji i odkryj, jak AI rewolucjonizuje Revenue Management. Zaczynając od ankiety na żywo, zgłębimy miejsce AI w obliczu współczesnych wyzwań komercyjnych. Poznasz przykłady zastosowania AI w praktyce oraz różnice między teorią a realnym wdrożeniem. Przygotujemy Cię na skuteczne wprowadzenie AI do Twojej organizacji, wskazując typowe błędy, które mogą zaważyć na sukcesie. Przejdź od rozmów o AI do rzeczywistej transformacji Twojego biznesu!

MODELOWANIE PREFERENCJI KONSUMENTÓW I WYKORZYSTANIE ZEWNĘTRZNYCH ŹRÓDEŁ DANYCH

Piotr Giziński, Dyrektor ds. monetyzacji danych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, VISA


Dane stanowią fundament cyfrowej rewolucji i źródło wiedzy o preferencjach konsumentów. Jakie są możliwości wykorzystania danych w handlu detalicznym? Jakie rozwiązania oparte na danych mogą przyczyniać się do wspierania lojalności klientów?
Warsztat to przede wszystkim praktyczna praca w grupach, polegająca na analizie segmentów konsumentów, ich zrozumieniu poprzez dane transakcyjne, wyciągnięciu oraz prezentacji wniosków. W ten sposób pokażemy, jak kreatywne podejście połączone z wiedzą pochodzącą z największych zbiorów danych, pomaga stworzyć rozwiązania, które stanowią wartość dodaną dla ekspertów z branży handlowej.
Zapraszamy do inspirującej dyskusji i poznania możliwości wykorzystania danych Visa, przez partnerów biznesowych do rozwoju ich biznesu.

Limit 20 osób

ZŁE WIEŚCI, DOBRE EFEKTY: TO NIE FEEDBACK JEST PROBLEMEM A MY

Grzegorz Dudziński, CEO, ISPIRATO



Czyli jak budować kulturę współodpowiedzialności, w której członkowie celebrują informacje zwrotną a nie przed nią uciekają

W dynamicznym środowisku pracy efektywna współpraca i wzajemne wsparcie są kluczowe dla osiągania wysokich standardów działania i realizacji wszystkich celów. Między stworzeniem świetnej strategii a jej skuteczną egzekucją istnieje przestrzeń, w której kluczowe znaczenie ma to, jak dogadujemy się jako ludzie. To właśnie tutaj pojawia się miejsce na kulturę współodpowiedzialności za wszystko, na co się umówiliśmy jako zespół. To punkt zwrotny, w którym konstruktywny feedback staje się narzędziem wspólnego rozwoju, a nie krytyki, co sprzyja otwartości na informację zwrotną, gotowości do wprowadzania zmian zachowań, a co najważniejsze na zwiększenie efektywności realizacji ustalonych celów.
O takiej współodpowiedzialności w zespole, tworzącej atmosferę wzajemnego wsparcia i rozwoju, gdzie każdy członek czuje się zobowiązany do dbania o wysoką jakość pracy całego zespołu będziemy mogli porozmawiać na naszym spotkaniu, na które serdecznie zapraszam.

JAK ZARZĄDZAĆ ENERGIĄ OSOBISTĄ I ZESPOŁOWĄ W CZASACH CIĄGŁYCH ZMIAN?

Katarzyna Perłowska, Psycholog Społeczny, Coach Relacji, Facylitator Zmiany, PERLOVSKA

Czy jest sposób na to, żeby zwiększyć skuteczność osobistą i odzyskać równowagę w życiu? Skoro nie da się rozciągać w nieskończoność godzin pracy, możemy tylko zwiększać zasoby naszej energii. Tymczasem, w miejscu pracy wrzucamy na bieg “przetrwanie” oczekując, że tym sposobem uda się dowieźć rezultaty dostępne jedynie w “strefie wyniku”. Jak więc sprawić, żeby nie zabrakło paliwa do działania na poziomie indywidualnym i zespołowym? Co nas ładuje? Co sprawia, że możemy surfować, a nie tonąć w kolejnych falach zmian? W czasie spotkania będziemy sprawdzać jak działa kompas energii wg Tony’ego Schwartza i szukać odpowiedzi na te i wiele innych kluczowych pytań.

}

14:45

PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

OMNICOMMERCE:
STRATEGIE

OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
RETAILU

KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL

ASORTYMENT
I STRATEGIE CENOWE

PHYGITAL

SESJA OMNICOMMERCE:
STRATEGIE

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

15:05

KLIENT PRZESTAŁ KUPOWAĆ DUŻO – CO NAM MÓWIĄ DANE JAKOŚCIOWE? – FIRESIDE CHAT

Gość:
Arkadiusz Brzostowski, Chief Growth Officer, KAZAR

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

  • czy klienci faktycznie mają mniej pieniędzy?
  • smart shopping: kupować racjonalnie, unikać marnotrawstwa
}

15:30 | Sesja Q&A

}

15:35

NOWE WYMIARY LOJALNOŚCI I ZAANGAŻOWANIA KLIENTÓW: ODKRYJ MOBILE WALLETS

Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM

  • dowiedz się, jak Apple Wallet i Google Wallet mogą stać się Twoim kluczowym narzędziem marketingowym, bez konieczności inwestowania w rozwój i utrzymanie dedykowanej aplikacji
  • poznaj strategie na wykorzystanie mobile walletów do przekazywania kuponów, kart lojalnościowych i biletów, które są na wyciągnięcie ręki Twoich Klientów, bez dodatkowych aplikacji
  • zyskaj wiedzę o tym, jak wysyłać priorytetowe notyfikacje i dynamicznie aktualizować treści w mobile wallecie, aby Twoje oferty były zawsze aktualne, atrakcyjne i widoczne
}

15:55 | Sesja Q&A

}

16:00

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

JAK SIĘ DZIŚ ZMIENIA ŚCIEŻKA ZAKUPOWA KLIENTA?

Radosław Sykulski, Sales Manager Central Europe Region, THE ESTÉE LAUDER COMPANIES

}

16:40 | Sesja Q&A

}

16:45

Jak dziś kupuje Klient w omnichannelu?– dyskusja panelowa

Paneliści:
Bartosz Kuciak, Senior Sales Director, OTCF


Mateusz Stasiak, Head of E-Commerce, Marketing & Visual Merchandising, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS

Konrad Jezierski, Omni-Sales Director, Członek Zarządu, KOMFORT

Adam Bułka, Key Account Director, PAYPO

Moderator:
Tomasz Gutkowski, Head of Business Development, UNIVIO


  • dzisiejsze oczekiwania klienta od marki sprzedającej w wielu kanałach: czego oczekują i czego nie lubią?
  • gdzie jest mój klient i spędza wolny czas – jak do niego dotrzeć?
  • niedziele handlowe – czy ich przywrócenie zwiększy traffic w offline?
  • perspektywa dyrektorów sprzedaży
}

17:25 | ZAKOŃCZENIE SESJI

}

22:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE

Moderator:
Bartosz Ratajewski, Dyrektor e-commerce, RTV EURO AGD

}

15:05

CZY SAAS TO DZIŚ JEDYNY SŁUSZNY WYBÓR DLA E-COMMERCE?

Borys Skraba, CEO, STRIX

  • SaaS jako katalizator innowacji w e-commerce
  • rozwiązania SaaS a skalowanie biznesu
}

15:55 | Sesja Q&A

}

16:00

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

TECHNOLOGIA I TRADYCJA: SZTUCZNA INTELIGENCJA NA BOŻE NARODZENIE

Justyna Torres, eCommerce Director, Executive Board Member, CARREFOUR SPAIN

  • AI – realne narzędzie, wspomagające dobór produktów, personalizację oraz jako inspiracja w świątecznych zakupach
}

16:40 | Sesja Q&A

}

16:45

IntentGPT, czyli o GenAI w targetowaniu kontekstowym

Michał Łukasiak, Head of Account Management Poland, RTB HOUSE

}

17:05 | Sesja Q&A

}

17:10

Forma płatności jako element zwiększający/ zmniejszający zadowolenie klienta

Krystian Drzewicki, Head of Online Payments, Pion Finansowania Sprzedaży, RTV EURO AGD

  • finalna kwota widoczna dopiero po realizacji zamówienia
  • brak automatycznego zapamiętania preferowanej formy płatności
  • brak ulubionej formy płatności
}

17:35 | Sesja Q&A

}

17:40

Zmiana nawyków konsumenckich w kanale e-commerce – dyskusja panelowa

Paneliści:
Aleksandra Szol, Chief E-commerce Officer, TYLKO


Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW

Kamil Jodełko, Head of Ecommerce, Poland & Czech Republic, SEPHORA

Daniel Blumczyński, Członek Zarządu, Head of SMB, Business Development & Partnerships, PAYU GPO

Moderator:
Mateusz Dąbrowski, Head of Sales, BASELINKER


  • od dużego koszyka zakupowego w stronę częstych i mniejszych zakupów
  • szybka dostawa – schyłek trendu czy chwilowy przestój?
}

18:20 | ZAKOŃCZENIE SESJI

}

22:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA DIGITALIZACJA
RETAILU

Moderator:
Michał Cortez, eCommerce Consultant  
}

15:05

Jak technologia może wspomagać  biznes w rozwoju? – fireside chat

Gość:
Małgorzata Bochenek, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Digitalizacji, IKEA

Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA, CDMO, POLMED

  • jak nie „popsuć” tego co już działa jednocześnie wprowadzając zmiany
  • czy rozwój AI rzeczywiście zrewolucjonizuje retail?
}

15:30 | Sesja Q&A

}

15:35

EWOLUCJA E-GROCERY: SUBSKRYPCJE JAKO KLUCZ DO LOJALNOŚCI I SKALOWALNOŚCI BIZNESU. CASE STUDY MARKI E.LECLERC

Rafał Tarnowski, Chief Revenue Officer, Członek Zarządu, FAST WHITE CAT

}

15:55 | Sesja Q&A

}

16:00

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

JAK DZIĘKI CHAT GPT SKRÓCIĆ I ULEPSZYĆ PROCES ZAKUPOWY?

Dariusz Urban, Dyrektor e-commerce, W.KRUK

  • skuteczne i precyzyjne rozwiązania dla złożonych zapytań
  • analityka i dostosowanie usług
}

16:40 | Sesja Q&A

}

16:45

JAK ZDIGITALIZOWAĆ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ W SKLEPIE?– dyskusja panelowa

Paneliści:
Ewa Starkiewicz, Head of Digital, LEROY MERLIN

Krzysztof Heyda, Digital Project Manager, GRUPA TAURON

Jakub Świdziński, Country Digital Portfolio & Launch Team Leader, IKEA

Robert Janiszewski, Architekt Biznesowy, CEO, [r²]

Moderator:
Michał Cortez, eCommerce Consultant  

 

  • automatyzacja jako wsparcie rush hours
  • nawigacja po sklepie
  • szybkie znalezienie produktu
}

17:30 | ZAKOŃCZENIE SESJI

}

22:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA KONSUMENT:
JEGO ATENCJA
I PORTFEL

Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND
}

15:05

Czy nadal w Polsce driverem zakupowym jest CENA, ZNIŻKA I PROMOCJA?– dyskusja panelowa

Paneliści:
Karolina Krawczyk, Marketing Director, Eastern Europe, PANDORA

Katarzyna Mauduit, Marketing Director, DOUGLAS POLSKA

Katarzyna Wojnar, Customer Strategy Director, ALDI

Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów, DM-DROGERIE MARKT 

dr Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, IDEO FORCE 

Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

}

15:50

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

BEING HUMAN, CZYLI BUDOWANIE STRATEGII MARKI ODZIEŻOWEJ W DOBIE AI

Izabela Gemmell, Dyrektor Sprzedaży, GREENPOINT, TOP SECRET

}

16:40 | Sesja Q&A

}

16:45

PROMOCJE SPRAWDZA SIĘ W… – FENOMEN APLIKACJI PROMO PLACE

Piotr Biela, Business Development Manager, GRUPA BLIX

}

17:05 | Sesja Q&A

}

17:10

Trendy w zachowaniach konsumenckich – dyskusja panelowa

Paneliści:
Dominik Olejko, Head of insights & Analytics, H&M EAST EUROPE

Grzegorz Romaniuk, Kierownik ds. Rozwoju Systemów Mar-Tech, ROSSMANN

Szymon Graczyk, Retail Director,
DEALZ POLAND

Tomasz Pakulski, CEO, MESSAGEFLOW



Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

  • sprytnie, tanio, szybko – jak klienci dziś „polują” na okazje, jak kupują?
}

17:50 | ZAKOŃCZENIE SESJI

}

22:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA ASORTYMENT, CENA I MARKA WŁASNA

Moderator:
Tomasz Mazur, eCommerce Hub Leader, SCHNEIDER ELECTRIC
}

15:05

Strategie rozwoju asortymentu w retailu – dyskusja panelowa

Paneliści:
Michał Krygier, Dyrektor Zarządzający, UNILEVER LODY POLSKA, BAŁTYKI, UKRAINA

Maciej Wypych, Dyrektor ds. Projektów Strategicznych Działu Handlowego, Dział Handlowy, CASTORAMA POLSKA

Sławomir Leszczyński, Dyrektor Pionu Handlowego, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

Dorota Łyko, Category Director, MAXI ZOO POLSKA

Moderator:
Kamil Folkert, CEO, OCCUBEE

 

  • jak rozszerzać asortyment?
  • jakie kategorie rozwijać?
}

15:50

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

JAK POBUDZIĆ POPYT W KONTEKŚCIE NOWYCH ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH? – FIRESIDE CHAT

Gość:
Michał Krygier, Dyrektor Zarządzający, UNILEVER LODY POLSKA, BAŁTYKI, UKRAINA

Moderator:
Tomasz Mazur, eCommerce Hub Leader, SCHNEIDER ELECTRIC

  • czy możemy liczyć na to, że konsumenci będą w przyszłości mniej wrażliwi cenowo?
  • jak zrozumieć zachowania konsumenckie w czasach niższej inflacji?
}

16:40 | Sesja Q&A

}

16:45

ROZWÓJ PRIVATE BRANDS: BUDOWANIE BRANDÓW SIECI RETAILOWYCH – DYSKUSJA PANELOWA

Paneliści:
Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN

Łukasz Janota, Promotion & Procurement Excellence, OPS & Administration Senior Director, ALDI

Bogdan Gałuszka, Dyrektor Działu Marek Własnych,  INTERMARCHÉ

Moderator:
Robert Pernak, Director, SIMON-KUCHER

}

17:30 | ZAKOŃCZENIE SESJI

}

20:00 | Zakończenie I dnia forum

SESJA
PHYGITAL

Moderator:
Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP
}

15:05

CX JAKO ELEMENT PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W RETAILU – FIRESIDE CHAT

Gość:
Karolina Szuba, Board Member / COO, SUPER-PHARM

Moderator:
Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP 


  • jak wyróżnić się doświadczeniem, skoro dane, ceny i produkty mamy te same?
}

15:30

INNOWACJA W RETAILU, NA KTÓREJ KORZYSTAJĄ WSZYSCY. TOO GOOD TO GO + BIEDRONKA, CZYLI WSPÓŁPRACA, KTÓRA SIĘ OPŁACA – FIRESIDE CHAT

Goście:
Anna Podkowińska-Tretyn, Country Director, TOO GOOD TO GO

Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, JERONIMO MARTINS

Moderator:
Leszek Dąbrowski, Niezależny ekspert  

}

15:55 | Sesja Q&A

}

16:00

PRZERWA
NA KAWĘ
}

16:15

Jak e-commerce wpływa na sklep stacjonarny i odwrotnie, czyli czego się możemy od siebie nawzajem nauczyć? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Piotr Szałaśny, Kierownik e‑commerce, MARTES SPORT

Tomasz Rychlik, IT & Innovation Director, VISION EXPRESS

Paweł Szukalski, Członek Zarządu, COMPERIA.PL

Hubert Pełka, Wholesale Director CEE, L’OCCITANE GROUP

Moderator:
Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director, ELECTROLUX GROUP

}

17:00 | ZAKOŃCZENIE SESJI

}

20:00 | Zakończenie I dnia forum

}

17:00

ZAPRASZAMY NA AFTER PARTY W RESTAURACJI HOTELOWEJ!
LIVE COOKING: KUCHNIA WŁOSKA & MOBILNE KASYNO

}

22:00

Zakończenie I dnia forum

* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie