PROGRAM FORUM
1 dzień 28 września 2022 r.
Schemat forum
1 dzień forum 28 września 2022 r.
SESJA PLENARNA
STRATEGIE, NOWE MODELE, BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE
SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
2 dzień forum 29 września 2022 r.
SESJA PLENARNA
RENTOWNOŚĆ, DIGITALIZACJA, TRENDY W DOSTAWACH
SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER
LEADERSHIP
LOGISTICS
EXCELLENCE
8:55
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
9:00 – 15:00 SESJA PLENARNA
TRENDY, GOSPODARKA, NOWE MODELE
– BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE
Z jakimi wyzwaniam musi sobie dziś radzić retail? – panel dyskusyjny CEO
Monika Kołaszyńska, Chief Executive Officer, SUPER PHARM POLAND
Tomasz Wienke, Prezes Zarządu, MAJSTER
Miroslaw Huczek, Prezes Zarządu, TEDI
Sławomir Nitek, General Manager, ACTION POLAND
- nowa rzeczywistość biznesowa i jej wpływ na rozwój sektora:
- wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
- kompetencje w organizacji
- niedostępność towaru
- wzrost kosztów surowców transportu
- presja na wynagrodzenia
inflacja i wzrost kosztów życia
wojna w Ukrainie
Jak zapewnić dziś bezpieczeństwo finansowe firmy? – panel dyskusyjny CEO i CFO
Marian Owerko, Founder & CEO, BAKALLAND
Michał Gajkowski, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, DOUGLAS
Wojciech Wieroński, Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, MEDIAMARKTSATURN POLSKA
- inflacja i wzrost kosztów życia (w tym wpływ Polskiego Ładu na gospodarkę)
- wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
- zmienność regulacji, w tym opodatkowania
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
MARKETING:
STRATEGIE KOMUNIKACJI
15:30
Czy grozi nam kryzys modelu omnichannel?
Anna Tutak-Kordyl, Marketing Director, MEDIAMARKTSATURN POLSKA
Strategie komunikacji z klientem
Daria Szajnar, Dyrektor Działu Marketingu, W.KRUK
Zmiany w zachowaniach konsumenckich: wysokie ceny i koszty życia – jakie kompromisy stoją przed konsumentami i jak to wpłynie na handel? – panel dyskusyjny
Dominik Olejko, Regional Customer Insights & Engagement Manager, H&M
Anna Tutak-Kordyl, Marketing Director, MEDIAMARKTSATURN POLSKA
Monika Banaś-Jankowska, Head of Marketing, HENKEL BEAUTY CARE POLAND
Gdzie są granice dopieszczania klienta? Czy balans klient-firma nie został zachwiany? – panel dyskusyjny
Daria Szajnar, Dyrektor Działu Marketingu, W.KRUK
Katarzyna Kierach, Marketing Director, HOMLA
Katarzyna Wojnar, Customer Strategy Director, ALDI
Agnieszka Lewandowska, Kierownik działu zarządzania reklamacjami, BRW
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA
SIEĆ-DOSTAWCA
15:30
Zmiana przyzwyczajeń konsumenckich w zakresie dokonywania zakupu
Wojciech Wieroński, Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, MEDIAMARKTSATURN POLSKA
Marka własna sieci jako narzędzie budujące lojalność na mocno nielojalnym rynku konsumenckim
Edyta Dembińska, Private Label Manager, SPAR
Blaski i cienie współpracy retailer-dostawca w cieniu pandemii, wojny i rosnącej inflacji – panel dyskusyjny
Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor ds. handlu i marketingu, E.LECLERC
Kamila Wójcik, Sales Director Laundry & Home Care, HENKEL
Przyszłość działu handlowego – panel dyskusyjny
Michał Baranowski, Dyrektor Sprzedaży Polska, COLIAN
Grzegorz Woźnicki, Commercial Director Poland & Baltics states, L’OREAL CONSUMER PRODUCTS DIVISION
GREEN
RETAILING
15:30
Zielony retail – jak stworzyć klientom jeszcze bardziej przyjazne środowisko zakupowe?
Karolina Tarnawska, Procurement & Transformation Director, Management Board Member, GRUPA ŻYWIEC
Circular economy w praktyce
Przemysław Feliga, ESG Project Manager, OTCF
Zrównoważona produkcja żywności na przykładzie Maspeksu i strategii „Efekt Kolibra”
Piotr Romańczuk, Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, GRUPA MASPEX
Jakie mamy trendy w GOZ? Jak przygotować się do zmian prawnych? – panel dyskysujny
Piotr Romańczuk, Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, GRUPA MASPEX
Daria Sulgostowska, Head of Corporate Communication & Sustainability, CCC
Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, ALLEGRO.PL
Jak się przygotować do legislacji związanych ze zmianą klimatu?
Kamilla Budnik, Sustainability Manager, CCC
Oczekujemy na temat
Sylwia Ciszewska, Dyrektor Zarządzająca, CAL PRAWDZIWE DRZWI
Oczekujemy na temat
Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, ALLEGRO.PL
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.