PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
1 dzień, 28 września 2022 r.
Schemat forum
1 dzień forum 28 września 2022 r.
SESJA PLENARNA
Problem Solving Zone
SESJE RÓWNOLEGŁE
Omnicommerce
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
2 dzień forum 29 września 2022 r.
SESJA PLENARNA
SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
LOGISTICS
EXCELLENCE
7:30
REJESTRACJA
8:30
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA
Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
TRENDY & GOSPODARKA, BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE FIRMY
8:45
Stara Europa się zmienia, nadchodzi młode pokolenie:
jak zmienić ofertę aby odpowiadała jego oczekiwaniom?
Marek Sumiła, Dyrektor Zarządzający, DANONE I ŻYWIEC ZDRÓJ
9:10
Sesja Q&A
9:15
Z jakimi wyzwaniam musi sobie dziś radzić retail?
– panel dyskusyjny CEO
Moderator:
Michał Nawrocki, Wiceprezes, TERG (MEDIA EXPERT)
Paneliści:
Monika Kolaszyńska, Chief Executive Officer, SUPER-PHARM POLAND
Tomasz Wienke, Prezes Zarządu, MAJSTER BUDOWLANE ABC
Sławomir Nitek, Regional Director for Poland, Czech and Austria, ACTION POLAND
Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN HOLDING
Grzegorz Rogaliński, CEO, EXORIGO-UPOS
- nowa rzeczywistość biznesowa i jej wpływ na rozwój sektora:
- wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
- kompetencje w organizacji
- niedostępność towaru
- wzrost kosztów surowców transportu
- presja na wynagrodzenia
- wzrost popularności sprzedaży on-line
- inflacja i wzrost kosztów życia
- wojna w Ukrainie
10:15
TRENDY W PŁATNOŚCIACH, A BUDOWANIE STRATEGII WZROSTU W BRANŻY RETAIL
Przemysław Krenczyk, VP Business Development CEE, ADYEN
- rosnące znaczenie doświadczenie klienta w procesie zakupowym
- dywersyfikacja metod płatności w handlu międzynarodowym
- omnichannel i lojalność klienta - od teorii do praktyki
- platformy jako model biznesowy przyszłości
10:35
Sesja Q&A
10:40
Jak zapewnić dziś bezpieczeństwo finansowe firmy? – panel dyskusyjny CEO i CFO
Moderatorka:
Dorota Wolna, Dyrektorka w dziale doradztwa prawno-podatkowego, PWC
Paneliści:
Michał Gajkowski, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, DOUGLAS
Wojciech Wieroński, Retail CFO (FMCG, Pharma, CE), Członek Rady CIMA
Krzysztof Bajołek, CEO, ANSWEAR
- inflacja i wzrost kosztów życia (w tym wpływ Polskiego Ładu na gospodarkę)
- wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
- zmienność regulacji, w tym opodatkowania
11:20
ROZWIĄZANIA CHMUROWE DLA BRANŻY RETAIL W CZASACH NIEPEWNOŚCI - PRZYKŁADY EFEKTYWNYCH WDROŻEŃ
Dawid Papież, Industry Leader, Export Sector, GOOGLE
Krzysztof Zalasa, Customer Engineering Manager, GOOGLE CLOUD POLAND
- niepewność w trendach konsumenckich
- jak zostać cyfrowym liderem
- studia przypadków wdrożonych rozwiązań cloudowych
11:45
Przerwa na kawę
rentowność & innowacje
12:00
Co jest dziś istotne przy podpisywaniu umów, szukaniu lokalizacji i wyborze centrów handlowych?
Ewelina Jarosińska, Członkini Zarządu, Member of the Board of Directors, KAUFLAND
12:25
Sesja Q&A
12:30
How to keep brick-and-mortar stores profitable?
– FIRESIDE CHAT
Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
Gość:
Thomas Knudsen, Managing Director, Eastern Europe, PANDORA
- less traffic
- higher costs of energy and transport
- rising salaries
- e-commerce channel
12:55
JAK INNOWACJE I ELASTYCZNE ROZWIĄZANIA BUDUJĄ PRZEWAGĘ NA RYNKU PRACY W BRANŻY RETAIL
Krzysztof Trębski, Head of Sales, Członek Zarządu, TIKROW
13:15
Sesja Q&A
13:20
Lunch
14:15
PROBLEM SOLVING ZONE – moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia
SKUTECZNE WYZNACZANIE I REALIZACJA CELÓW BIZNESOWYCH W E-COMMERCE, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ NAWET O 230%
Paweł Pałka, Partner i Head of Strategy, ADCOOKIE
Praktyczny warsztat, na którym każdy uczestnik wyznaczy właściwie i konkretne cele biznesowe dla swojego e-commerce: Kilkukrotne zwiększenie sprzedaży, up-selling, zwiększenie rentowności, a może wzrost wartości marki i podniesienie cen produktów? Poznasz jak zaplanować i realizować cele w swoim e-commerce. Każdy z uczestników wyjdzie z konkretną matrycą i praktyczną dawką wiedzy!
SKĄD SIĘ BIORĄ TWOI KLIENCI? WYKORZYSTAJ DANE DO EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA BUDŻETEM REKLAMOWYM
Sławek Kornicki, Customer Data Expert, CENTRAALS
Kacper Procki, Sales Business Manager, CENTRAALS
Zastanawiasz się, czy w pełni agregujesz i efektywnie wykorzystujesz dane dotyczące zachowań twoich klientów? A może brakuje ci do tego odpowiednich narzędzi? W czasie warsztatu dowiesz się jak zbierać i holistycznie analizować wielokanałowe dane o twoich użytkownikach, a także jak wykorzystać tę wiedzę do efektywniejszego zarządzania budżetem reklamowym. Opowiemy m.in. o CDP (customer data platform) i CPA (conversion path attribution), czyli najnowszych rozwiązaniach technologicznych dostępnych na rynku dla retail omnichannel
JAK SKUTECZNIE ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA WYKORZYSTUJĄC RÓŻNE TECHNIKI?
Fabio Giacobelli, Business & Integ Arch Assoc Director, ACCENTURE SONG
Monika Czajka, Digital Product Design Specialist, ACCENTURE SONG
W pełni zaangażowani klienci są emocjonalnie przywiązani do marki, a co za tym idzie lojalni. To właśnie oni są najbardziej wartościowymi i dochodowymi klientami firmy. Na warsztatach skupimy się na technikach ze świata:
UX, gdzie pokażemy najczęstsze problemy UX w e-commerce i jak dużą różnicę w odbiorze i użyteczności ecommerce mogą zrobić nawet niewielkie optymalizacje pod kątem UX. Poznasz również praktyczne techniki które wpłyną bezpośrednio na sprzedaż jak również postrzeganie Twojej marki w sieci.
Marketing automation, gdzie zagłębimy się w temat machine-learningu i „hiperpersonalizacji” pokazywanego contentu, pokażemy jakie rekomendacje AI są najczęściej stosowane w e-commerce, a także wybierzemy najlepsze strategie rekomendacji dla poszczególnych sklepów
Mobile technology, gdzie przedyskutujemy obecne trendy w zakresie technologii mobilnych oraz dokonamy wstępnego wyboru technologii mobilnej, tak aby dostarczyć użytkownikowi najszerszą gamę funkcjonalności i doświadczeń dopasowanych do Państwa biznesu
Tylko 30 miejsc! (na warsztaty zapraszamy tylko przedstawicieli firm z sektora retail & fmcg/durables)
TO BRZYDKIE SŁOWO KRYZYS – JAK WZMACNIAĆ NASZE ZESPOŁY, BY ZACHOWAĆ KLIENTÓW I ZYSKI?
Marek Skała, Właściciel, INSTYTUT SZKOLEŃ MEGALIT
Kryzysów przeżyłem kilka. Były podobne – mniej transakcji, mniejsze obroty, zyski na zero plus. Tyle, ze roboty dwa razy więcej. Przeżyliśmy. Ten kryzys jest znacznie gorszy, chyba nie trzeba uzasadniać. Jak wzmocnić nasze zespoły by go przetrwać? Jak działać na halach i w B2B? Przećwiczymy 5 technik wspierania ludzi w trudnych czasach. Łącznie z techniką E&T oraz czerwoną szminką w praktyce. Zrobimy prosty plan. Czas kryzysu już trwa, czas walki o malejący rynek i biedniejącego klienta już się zaczął. Zapraszam do konkretnych technik. Od roku pracuję nimi na największych halach w Polsce.
REZYLIENCJA - JAK BUDOWAĆ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ I ELASTYCZNOŚĆ W NIEPEWNYCH CZASACH
Joanna Delbar, Właściciel, INSTYTUT JOANNY DELBAR
Świat nas ostatnio nie rozpieszcza. Od ponad dwóch lat żyjemy w czasach ciągłych zmian, czasach mało przewidywalnych i nieustannie nas zaskakujących . Jest ich dużo i są dla nas nowe, dlatego nasz system nerwowy nie nadąża, odporność psychiczna siada, a my jako ludzkość popadamy w marazm, smutek, poczucie zagrożenia, depresje.
To wszystko prowadzi do stresu spowodowanego brakiem umiejętności elastycznego podejścia i dopasowania. Wywołuje lęki, poczucie zagrożenia, niepewność. Trudno nam nawet dopuścić do siebie, że istnieje, być może, inny sposób myślenia, inny sposób reagowania na te zmiany, taki dzięki któremu zachowamy spokój, opanowanie i wewnętrzną homeostazę. Taki, dzięki któremu możemy dalej po prostu ŻYĆ.
Zapraszam na warsztaty, na których zyskacie świadomość budowania odporności psychicznej dzięki elastyczności, zauważaniu zmiennych okoliczności i umiejętności dopasowania
15:00
PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
Omnicommerce
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
MARKETING:
STRATEGIE KOMUNIKACJI
#zmiany zwyczajów zakupowych
#granice dopieszczania klienta
Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL
15:15
STRATEGIE KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Daria Szajnar, Deputy General Manager, DUKA INTERNATIONAL
15:40
15:45
Zmiany w zachowaniach konsumenckich: wysokie ceny i koszty życia – jakie kompromisy stoją przed konsumentami i jak to wpłynie na handel? – panel dyskusyjny
Moderator:
Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL
Paneliści:
Dominik Olejko, Regional Customer Insights & Engagement Manager, H&M
Monika Banaś-Jankowska, Head of Marketing, HENKEL BEAUTY CARE POLAND
Anna Heimberger, Dyrektor marketingu, INPOST POLSKA
16:25
16:50
Gdzie są granice dopieszczania klienta? Czy balans klient-firma nie został zachwiany? – panel dyskusyjny
Moderator:
Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL
Paneliści:
Daria Szajnar, Deputy General Manager, DUKA INTERNATIONAL
Katarzyna Kierach, Marketing Director, HOMLA
Katarzyna Wojnar, Customer Strategy Director, ALDI
Victor Stanescu, Dyrektor Sprzedaży, TELEPERFORMANCE
17:30
21:00
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA
SIEĆ-DOSTAWCA
#marka własna
#przyszłość działu handlowego
Moderator sesji:
Tomasz Mazur, Head Of Ecommerce MEE (PL, CZ, SK, UA), SCHNEIDER ELECTRIC
15:15
UNLOCKING IMPULSE CATEGORY GROWTH IN DIGITAL THROUGH BUILDING STRONG FOUNDATIONS
Victoria Abramova, CEO, MARS WRIGLEY
- why Digital?: Latest Shopper trends in Impulse Category
- how Digital? Lets address together the opportunity of unlocking Impulse Category Growth in Digital
- we know it!: Mars Wrigley examples of Digital partnerships with retailers
15:40
15:45
Blaski i cienie współpracy retailer-dostawca w cieniu pandemii, wojny i rosnącej inflacji – panel dyskusyjny
Moderator:
Tomasz Mazur, Head Of Ecommerce MEE (PL, CZ, SK, UA), SCHNEIDER ELECTRIC
Paneliści:
Kamila Wójcik, Sales Director Laundry & Home Care, HENKEL
Zbigniew Baran, Dyrektor zakupów, INTERSPORT
Karol Czupryński, Commercial Category Management Director, ALLEGRO
16:35
16:50
Marka własna sieci jako narzędzie budujące lojalność na mocno nielojalnym rynku konsumenckim
Edyta Dembińska, Private Label Manager, SPAR
17:15
17:20
Przyszłość działu handlowego – panel dyskusyjny
Moderator:
Tomasz Mazur, Head Of Ecommerce MEE (PL, CZ, SK, UA), SCHNEIDER ELECTRIC
Paneliści:
Michał Baranowski, Dyrektor Sprzedaży Polska, COLIAN
Grzegorz Woźnicki, Commercial Director Poland & Baltics States, L’OREAL CONSUMER PRODUCTS DIVISION
Mariusz Siedlik, Dyrektor Sprzedaży, TCHIBO WARSZAWA
- kompetencje KAM-ów
- podział na kanały on i offline
18:00
NETWORKING I KOKTAJL
21:00
GREEN RETAILING
#trendy w GOZ
#nowe legislacje
Moderator sesji:
Bartłomiej Wojdyło, Sustainability Deputy Director, CANPACK GROUP
15:15
Zielony retail – jak stworzyć klientom jeszcze bardziej przyjazne środowisko zakupowe?
Karolina Tarnawska, Global Indirect Procurement Director, PEPCO
15:40
15:45
Circular economy w praktyce
Przemysław Feliga, ESG Project Manager, OTCF
16:10
16:15
Zrównoważona produkcja żywności na przykładzie Maspexu i strategii „Efekt Kolibra”
Piotr Romańczuk, Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, GRUPA MASPEX
16:40
16:45
16:55
Strategia zrównoważonego rozwoju w e-commerce
Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, ALLEGRO
- jako dotarcie do wszystkich interesariuszy z przekazem i działaniami
- jako całościowe spojrzenie na rezultaty i skuteczność wdrażanych rozwiązań
- włączenie w strategię biznesową – niezbędny element rozwoju organizacji
17:20
17:25
Jak się przygotować do legislacji związanych ze zmianą klimatu?
Kamilla Budnik, Sustainability Manager, CCC
17:50
17:55
Jakie mamy trendy w GOZ? Jak przygotować się do zmian prawnych? – panel dyskusujny
Moderator:
Bartłomiej Wojdyło, Sustainability Deputy Director, CANPACK GROUP
Paneliści:
Piotr Romańczuk, Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, GRUPA MASPEX
Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, ALLEGRO
18:30
21:00
Omnicommerce
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
W RETAILU
MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI
ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA
GREEN
RETAILING
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.