PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

1 dzień, 28 września 2022 r.

Schemat forum

1 dzień forum 28 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

Problem Solving Zone
SESJE RÓWNOLEGŁE

Omnicommerce

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

2 dzień forum 29 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
POTRZEBY KONSUMENTA

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

LOGISTICS
EXCELLENCE

}

7:30

REJESTRACJA

}

8:30

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

Moderator sesji:


Dorota Bachman, Prezes, TUZWIERZAKI.PL, Współzałożycielka, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

TRENDY & GOSPODARKA, BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE FIRMY

}

8:45

Stara Europa się zmienia, nadchodzi młode pokolenie:
jak zmienić ofertę aby odpowiadała jego oczekiwaniom?


Marek Sumiła, Dyrektor Zarządzający, DANONE I ŻYWIEC ZDRÓJ

}

9:10

Sesja Q&A

}

9:15

Z jakimi wyzwaniam musi sobie dziś radzić retail?
– panel dyskusyjny CEO

Moderator:

Michał Nawrocki, Wiceprezes, TERG (MEDIA EXPERT)

Paneliści:

Monika Kolaszyńska, Chief Executive Officer, SUPER-PHARM POLAND


Tomasz Wienke, Prezes Zarządu, MAJSTER BUDOWLANE ABC


Sławomir Nitek, Regional Director for Poland, Czech and Austria, ACTION POLAND


Robert Rękas, Prezes Zarządu, LEWIATAN HOLDING


Grzegorz Rogaliński, CEO, EXORIGO-UPOS

  • nowa rzeczywistość biznesowa i jej wpływ na rozwój sektora:
  • - inflacja i wzrost kosztów życia
    - wojna w Ukrainie

  • wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
  • kompetencje w organizacji
  • niedostępność towaru
  • wzrost kosztów surowców transportu
  • presja na wynagrodzenia
  • wzrost popularności sprzedaży on-line
}

10:15

TRENDY W PŁATNOŚCIACH, A BUDOWANIE STRATEGII WZROSTU W BRANŻY RETAIL


Przemysław Krenczyk, VP Business Development CEE, ADYEN

  • rosnące znaczenie doświadczenie klienta w procesie zakupowym
  • dywersyfikacja metod płatności w handlu międzynarodowym
  • omnichannel i lojalność klienta - od teorii do praktyki
  • platformy jako model biznesowy przyszłości
}

10:35

Sesja Q&A

}

10:40

Jak zapewnić dziś bezpieczeństwo finansowe firmy? – panel dyskusyjny CEO i CFO

Moderatorka:

Dorota Wolna, Dyrektorka w dziale doradztwa prawno-podatkowego, PWC

Paneliści:

Michał Gajkowski, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, DOUGLAS


Wojciech Wieroński, Retail CFO (FMCG, Pharma, CE), Członek Rady CIMA


Krzysztof Bajołek, CEO, ANSWEAR

  • inflacja i wzrost kosztów życia (w tym wpływ Polskiego Ładu na gospodarkę)
  • wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
  • zmienność regulacji, w tym opodatkowania
}

11:20

ROZWIĄZANIA CHMUROWE DLA BRANŻY RETAIL W CZASACH NIEPEWNOŚCI - PRZYKŁADY EFEKTYWNYCH WDROŻEŃ


Dawid Papież, Industry Leader, Export Sector, GOOGLE


Krzysztof Zalasa, Customer Engineering Manager, GOOGLE CLOUD POLAND

  • niepewność w trendach konsumenckich
  • jak zostać cyfrowym liderem
  • studia przypadków wdrożonych rozwiązań cloudowych
}

11:45

Przerwa na kawę

rentowność & innowacje

}

12:00

Co jest dziś istotne przy podpisywaniu umów, szukaniu lokalizacji i wyborze centrów handlowych?


Ewelina Jarosińska, Członkini Zarządu, Member of the Board of Directors, KAUFLAND

}

12:25

Sesja Q&A

}

12:30

How to keep brick-and-mortar stores profitable?
– FIRESIDE CHAT

Moderator:

Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

Gość:

Thomas Knudsen, Managing Director, Eastern Europe, PANDORA

  • less traffic
  • higher costs of energy and transport
  • rising salaries
  • e-commerce channel
}

12:55

JAK INNOWACJE I ELASTYCZNE ROZWIĄZANIA BUDUJĄ PRZEWAGĘ NA RYNKU PRACY W BRANŻY RETAIL


Krzysztof Trębski, Head of Sales, Członek Zarządu, TIKROW

}

13:15

Sesja Q&A

}

13:20

Lunch

}

14:15

PROBLEM SOLVING ZONE – moderowane spotkania w mniejszych grupach skupione na rozwiązaniu konkretnego zagadnienia

SKUTECZNE WYZNACZANIE I REALIZACJA CELÓW BIZNESOWYCH W E-COMMERCE, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ NAWET O 230%

Paweł Pałka, Partner i Head of Strategy, ADCOOKIE

Praktyczny warsztat, na którym każdy uczestnik wyznaczy właściwie i konkretne cele biznesowe dla swojego e-commerce: Kilkukrotne zwiększenie sprzedaży, up-selling, zwiększenie rentowności, a może wzrost wartości marki i podniesienie cen produktów? Poznasz jak zaplanować i realizować cele w swoim e-commerce. Każdy z uczestników wyjdzie z konkretną matrycą i praktyczną dawką wiedzy!

SKĄD SIĘ BIORĄ TWOI KLIENCI? WYKORZYSTAJ DANE DO EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA BUDŻETEM REKLAMOWYM

Sławek Kornicki, Customer Data Expert, CENTRAALS

Kacper Procki, Sales Business Manager, CENTRAALS

Zastanawiasz się, czy w pełni agregujesz i efektywnie wykorzystujesz dane dotyczące zachowań twoich klientów? A może brakuje ci do tego odpowiednich narzędzi? W czasie warsztatu dowiesz się jak zbierać i holistycznie analizować wielokanałowe dane o twoich użytkownikach, a także jak wykorzystać tę wiedzę do efektywniejszego zarządzania budżetem reklamowym. Opowiemy m.in. o CDP (customer data platform) i CPA (conversion path attribution), czyli najnowszych rozwiązaniach technologicznych dostępnych na rynku dla retail omnichannel

JAK SKUTECZNIE ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA WYKORZYSTUJĄC RÓŻNE TECHNIKI?

Fabio Giacobelli, Business & Integ Arch Assoc Director, ACCENTURE SONG

Monika Czajka, Digital Product Design Specialist, ACCENTURE SONG

W pełni zaangażowani klienci są emocjonalnie przywiązani do marki, a co za tym idzie lojalni. To właśnie oni są najbardziej wartościowymi i dochodowymi klientami firmy. Na warsztatach skupimy się na technikach ze świata:
UX, gdzie pokażemy najczęstsze problemy UX w e-commerce i jak dużą różnicę w odbiorze i użyteczności ecommerce mogą zrobić nawet niewielkie optymalizacje pod kątem UX. Poznasz również praktyczne techniki które wpłyną bezpośrednio na sprzedaż jak również postrzeganie Twojej marki w sieci.
Marketing automation, gdzie zagłębimy się w temat machine-learningu i „hiperpersonalizacji” pokazywanego contentu, pokażemy jakie rekomendacje AI są najczęściej stosowane w e-commerce, a także wybierzemy najlepsze strategie rekomendacji dla poszczególnych sklepów
Mobile technology, gdzie przedyskutujemy obecne trendy w zakresie technologii mobilnych oraz dokonamy wstępnego wyboru technologii mobilnej, tak aby dostarczyć użytkownikowi najszerszą gamę funkcjonalności i doświadczeń dopasowanych do Państwa biznesu

Tylko 30 miejsc! (na warsztaty zapraszamy tylko przedstawicieli firm z sektora retail & fmcg/durables)

TO BRZYDKIE SŁOWO KRYZYS – JAK WZMACNIAĆ NASZE ZESPOŁY, BY ZACHOWAĆ KLIENTÓW I ZYSKI?

Marek Skała, Właściciel, INSTYTUT SZKOLEŃ MEGALIT

Kryzysów przeżyłem kilka. Były podobne – mniej transakcji, mniejsze obroty, zyski na zero plus. Tyle, ze roboty dwa razy więcej. Przeżyliśmy. Ten kryzys jest znacznie gorszy, chyba nie trzeba uzasadniać. Jak wzmocnić nasze zespoły by go przetrwać? Jak działać na halach i w B2B? Przećwiczymy 5 technik wspierania ludzi w trudnych czasach. Łącznie z techniką E&T oraz czerwoną szminką w praktyce. Zrobimy prosty plan. Czas kryzysu już trwa, czas walki o malejący rynek i biedniejącego klienta już się zaczął. Zapraszam do konkretnych technik. Od roku pracuję nimi na największych halach w Polsce.

REZYLIENCJA - JAK BUDOWAĆ ODPORNOŚĆ PSYCHICZNĄ I ELASTYCZNOŚĆ W NIEPEWNYCH CZASACH

Joanna Delbar, Właściciel, INSTYTUT JOANNY DELBAR

Świat nas ostatnio nie rozpieszcza. Od ponad dwóch lat żyjemy w czasach ciągłych zmian, czasach mało przewidywalnych i nieustannie nas zaskakujących . Jest ich dużo i są dla nas nowe, dlatego nasz system nerwowy nie nadąża, odporność psychiczna siada, a my jako ludzkość popadamy w marazm, smutek, poczucie zagrożenia, depresje.

To wszystko prowadzi do stresu spowodowanego brakiem umiejętności elastycznego podejścia i dopasowania. Wywołuje lęki, poczucie zagrożenia, niepewność. Trudno nam nawet dopuścić do siebie, że istnieje, być może, inny sposób myślenia, inny sposób reagowania na te zmiany, taki dzięki któremu zachowamy spokój, opanowanie i wewnętrzną homeostazę. Taki, dzięki któremu możemy dalej po prostu ŻYĆ.

Zapraszam na warsztaty, na których zyskacie świadomość budowania odporności psychicznej dzięki elastyczności, zauważaniu zmiennych okoliczności i umiejętności dopasowania

}

15:00

PRZERWA NA KAWĘ I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

Omnicommerce

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

MARKETING:
STRATEGIE KOMUNIKACJI

#zmiany zwyczajów zakupowych
#granice dopieszczania klienta

Moderator sesji:


Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL

}

15:15

STRATEGIE KOMUNIKACJI Z KLIENTEM


Daria Szajnar, Deputy General Manager, DUKA INTERNATIONAL

}

15:40

SESJA Q&A
}

15:45

Zmiany w zachowaniach konsumenckich: wysokie ceny i koszty życia – jakie kompromisy stoją przed konsumentami i jak to wpłynie na handel? – panel dyskusyjny

Moderator:

Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL

Paneliści:
Dominik Olejko, Regional Customer Insights & Engagement Manager, H&M

Monika Banaś-Jankowska, Head of Marketing, HENKEL BEAUTY CARE POLAND


Anna Heimberger, Dyrektor marketingu, INPOST POLSKA

}

16:25

Przerwa na kawę
}

16:50

Gdzie są granice dopieszczania klienta? Czy balans klient-firma nie został zachwiany? – panel dyskusyjny

Moderator:

Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, HANDEL

Paneliści:

Daria Szajnar, Deputy General Manager, DUKA INTERNATIONAL


Katarzyna Kierach, Marketing Director, HOMLA


Katarzyna Wojnar, Customer Strategy Director, ALDI


Victor Stanescu, Dyrektor Sprzedaży, TELEPERFORMANCE

}

17:30

NETWORKING I KOKTAJL
}

21:00

ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA
SIEĆ-DOSTAWCA

#marka własna
#przyszłość działu handlowego

Moderator sesji:

Tomasz Mazur, Head Of Ecommerce MEE (PL, CZ, SK, UA), SCHNEIDER ELECTRIC

}

15:15

UNLOCKING IMPULSE CATEGORY GROWTH IN DIGITAL THROUGH BUILDING STRONG FOUNDATIONS

Victoria Abramova, CEO, MARS WRIGLEY

  • why Digital?: Latest Shopper trends in Impulse Category
  • how Digital? Lets address together the opportunity of unlocking Impulse Category Growth in Digital
  • we know it!: Mars Wrigley examples of Digital partnerships with retailers
}

15:40

SESJA Q&A
}

15:45

Blaski i cienie współpracy retailer-dostawca w cieniu pandemii, wojny i rosnącej inflacji – panel dyskusyjny

Moderator:

Tomasz Mazur, Head Of Ecommerce MEE (PL, CZ, SK, UA), SCHNEIDER ELECTRIC

Paneliści:

Kamila Wójcik, Sales Director Laundry & Home Care, HENKEL


Zbigniew Baran, Dyrektor zakupów, INTERSPORT


Karol Czupryński, Commercial Category Management Director, ALLEGRO

}

16:35

Przerwa na kawę
}

16:50

Marka własna sieci jako narzędzie budujące lojalność na mocno nielojalnym rynku konsumenckim


Edyta Dembińska, Private Label Manager, SPAR

}

17:15

SESJA Q&A
}

17:20

Przyszłość działu handlowego – panel dyskusyjny

Moderator:

Tomasz Mazur, Head Of Ecommerce MEE (PL, CZ, SK, UA), SCHNEIDER ELECTRIC

Paneliści:

Michał Baranowski, Dyrektor Sprzedaży Polska, COLIAN

Grzegorz Woźnicki, Commercial Director Poland & Baltics States, L’OREAL CONSUMER PRODUCTS DIVISION

Mariusz Siedlik, Dyrektor Sprzedaży, TCHIBO WARSZAWA

  • kompetencje KAM-ów
  • podział na kanały on i offline
}

18:00

NETWORKING I KOKTAJL

}

21:00

ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM

GREEN RETAILING

#trendy w GOZ
#nowe legislacje

Moderator sesji:


Bartłomiej Wojdyło, Sustainability Deputy Director, CANPACK GROUP

}

15:15

Zielony retail – jak stworzyć klientom jeszcze bardziej przyjazne środowisko zakupowe?


Karolina Tarnawska, Global Indirect Procurement Director, PEPCO

}

15:40

SESJA Q&A
}

15:45

Circular economy w praktyce


Przemysław Feliga, ESG Project Manager, OTCF

}

16:10

SESJA Q&A
}

16:15

Zrównoważona produkcja żywności na przykładzie Maspexu i strategii „Efekt Kolibra”

Piotr Romańczuk, Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, GRUPA MASPEX

}

16:40

SESJA Q&A
}

16:45

Przerwa na kawę
}

16:55

Strategia zrównoważonego rozwoju w e-commerce


Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, ALLEGRO

  • jako dotarcie do wszystkich interesariuszy z przekazem i działaniami
  • jako całościowe spojrzenie na rezultaty i skuteczność wdrażanych rozwiązań
  • włączenie w strategię biznesową – niezbędny element rozwoju organizacji
}

17:20

SESJA Q&A
}

17:25

Jak się przygotować do legislacji związanych ze zmianą klimatu?


Kamilla Budnik, Sustainability Manager, CCC

}

17:50

SESJA Q&A
}

17:55

Jakie mamy trendy w GOZ? Jak przygotować się do zmian prawnych? – panel dyskusujny

Moderator:

Bartłomiej Wojdyło, Sustainability Deputy Director, CANPACK GROUP

Paneliści:

Piotr Romańczuk, Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, GRUPA MASPEX


Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, ALLEGRO

}

18:30

NETWORKING I KOKTAJL
}

21:00

ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM

Omnicommerce

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.