PROGRAM FORUM

1 dzień 28 września 2022 r.

Schemat forum

1 dzień forum 28 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

STRATEGIE, NOWE MODELE, BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

2 dzień forum 29 września 2022 r.

SESJA PLENARNA

RENTOWNOŚĆ, DIGITALIZACJA, TRENDY W DOSTAWACH

SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING:
DIGITAL CUSTOMER

LEADERSHIP

LOGISTICS
EXCELLENCE

}

8:55

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM


Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

9:00 – 15:00 SESJA PLENARNA

TRENDY, GOSPODARKA, NOWE MODELE
– BEZPIECZEŃSTWO FINANSOWE

Z jakimi wyzwaniam musi sobie dziś radzić retail? – panel dyskusyjny CEO


Monika Kołaszyńska, Chief Executive Officer, SUPER PHARM POLAND


Tomasz Wienke, Prezes Zarządu, MAJSTER


Miroslaw Huczek, Prezes Zarządu, TEDI


Sławomir Nitek, General Manager, ACTION POLAND

  • nowa rzeczywistość biznesowa i jej wpływ na rozwój sektora:
  • inflacja i wzrost kosztów życia
    wojna w Ukrainie

  • wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
  • kompetencje w organizacji
  • niedostępność towaru
  • wzrost kosztów surowców transportu
  • presja na wynagrodzenia

Jak zapewnić dziś bezpieczeństwo finansowe firmy? – panel dyskusyjny CEO i CFO


Marian Owerko, Founder & CEO, BAKALLAND


Michał Gajkowski, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, DOUGLAS


Wojciech Wieroński, Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, MEDIAMARKTSATURN POLSKA

  • inflacja i wzrost kosztów życia (w tym wpływ Polskiego Ładu na gospodarkę)
  • wzrost kosztów firm (produkcja, media, dystrybucja, opakowania)
  • zmienność regulacji, w tym opodatkowania

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

MARKETING:
STRATEGIE KOMUNIKACJI

}

15:30

Czy grozi nam kryzys modelu omnichannel?

Anna Tutak-Kordyl, Marketing Director, MEDIAMARKTSATURN POLSKA

Strategie komunikacji z klientem


Daria Szajnar, Dyrektor Działu Marketingu, W.KRUK

Zmiany w zachowaniach konsumenckich: wysokie ceny i koszty życia – jakie kompromisy stoją przed konsumentami i jak to wpłynie na handel? – panel dyskusyjny

Dominik Olejko, Regional Customer Insights & Engagement Manager, H&M

Anna Tutak-Kordyl, Marketing Director, MEDIAMARKTSATURN POLSKA

Monika Banaś-Jankowska, Head of Marketing, HENKEL BEAUTY CARE POLAND

Gdzie są granice dopieszczania klienta? Czy balans klient-firma nie został zachwiany? – panel dyskusyjny


Daria Szajnar, Dyrektor Działu Marketingu, W.KRUK


Katarzyna Kierach, Marketing Director, HOMLA


Katarzyna Wojnar, Customer Strategy Director, ALDI

Agnieszka Lewandowska, Kierownik działu zarządzania reklamacjami, BRW

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA
SIEĆ-DOSTAWCA

}

15:30

Zmiana przyzwyczajeń konsumenckich w zakresie dokonywania zakupu

Wojciech Wieroński, Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, MEDIAMARKTSATURN POLSKA

Marka własna sieci jako narzędzie budujące lojalność na mocno nielojalnym rynku konsumenckim


Edyta Dembińska, Private Label Manager, SPAR

Blaski i cienie współpracy retailer-dostawca w cieniu pandemii, wojny i rosnącej inflacji – panel dyskusyjny

Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor ds. handlu i marketingu, E.LECLERC


Kamila Wójcik, Sales Director Laundry & Home Care, HENKEL

Przyszłość działu handlowego – panel dyskusyjny


Michał Baranowski, Dyrektor Sprzedaży Polska, COLIAN

Grzegorz Woźnicki, Commercial Director Poland & Baltics states, L’OREAL CONSUMER PRODUCTS DIVISION

GREEN
RETAILING

}

15:30

Zielony retail – jak stworzyć klientom jeszcze bardziej przyjazne środowisko zakupowe?

Karolina Tarnawska, Procurement & Transformation Director, Management Board Member, GRUPA ŻYWIEC

Circular economy w praktyce


Przemysław Feliga, ESG Project Manager, OTCF

Zrównoważona produkcja żywności na przykładzie Maspeksu i strategii „Efekt Kolibra”

Piotr Romańczuk, Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, GRUPA MASPEX

Jakie mamy trendy w GOZ? Jak przygotować się do zmian prawnych? – panel dyskysujny

Piotr Romańczuk, Dyrektor ds. Ochrony Środowiska, GRUPA MASPEX

Daria Sulgostowska, Head of Corporate Communication & Sustainability, CCC


Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, ALLEGRO.PL

Jak się przygotować do legislacji związanych ze zmianą klimatu?


Kamilla Budnik, Sustainability Manager, CCC

Oczekujemy na temat

Sylwia Ciszewska, Dyrektor Zarządzająca, CAL PRAWDZIWE DRZWI

Oczekujemy na temat


Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, ALLEGRO.PL

OMNICOMMERCE

E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
W RETAILU

MARKETING: STRATEGIE KOMUNIKACJI

ROZWÓJ DOSTAWCÓW, WSPÓŁPRACA SIEĆ-DOSTAWCA

GREEN
RETAILING

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.