

IV FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE
28-29 września 2022 r., Hotel Arche, Warszawa
10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego
w dobie transformacji cyfrowej i nowych modeli biznesowych
Od wielu miesięcy zmagamy się z wyzwaniami w gospodarce: rosnącą inflacją, wysokimi kosztami paliw, skutkami wojny w Ukrainie czy wprowadzeniem Polskiego Ładu. Rosną również koszty zatrudnienia, a pracownika znacznie trudniej pozyskać i utrzymać. Zachowanie zakupowe konsumentów zmieniły się od czasów pandemii, zmienił się także jego styl życia i pracy. Wszystkie te okoliczności powodują, że sieci handlowe przechodzą gwałtowne zmiany w kierunku rozwiązań cyfrowych, a także modyfikują swoje modele biznesowe szukając nowych rozwiązań. Granice między handlem detalicznym a innymi branżami się zacierają, a to wymaga od firm elastyczności i niesztampowego podejścia do prowadzenia biznesu.
Zapytaliśmy praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych o ich największe wyzwania.
Ponad 70-ciu z nich podzieliło się z nami tematami, które są dla nich kluczowe, są to m.in.:
digitalizacja retailu na wielu poziomach, nowa rola sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, szukanie remedium na przerwane łańcuchy dostaw, nowe możliwości sprzedaży: metaverse, social selling, live selling, czy rozwój q-commerce.
Zapraszamy sieci food i non food, oraz dostawców z sektorów FMCG i dobra trwałe do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na 10 największych wyzwań sektora retail w Polsce.
Katarzyna Klimkiewicz
DO FORUM POZOSTAŁO
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
WŚRÓD PRELEGENTÓW
DLACZEGO
WARTO
WZIĄĆ
UDZIAŁ:

Najważniejsze spotkanie głównych uczestników sektora retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food

Odpowiedzi na 10 najważniejszych wyzwań handlu w Polsce – program stworzony na bazie 70+ rozmów z ekspertami

2 intensywne dni, 6 sesji specjalistycznych każdego dnia, odpowiadających na kluczowe wyzwania sektora retail

120+ prelegentów: rożne formy prezentacji: fireside chats • case studies • dyskusje panelowe & wieczorny networking

W forum udział biorą managerowie wyższego i średniego szczebla. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów, badań

Najnowsze rozwiązania i narzędzia, dedykowane sektorowi retail i wspierające transformację cyfrową oraz zmiany modeli biznesowych
10 WYZWAŃ SEKTORA RETAIL


sprzedaż wielokanałowa: omnicommerce







digital customer

Spotkanie rekomendują:
PARTNERZY
Złoty Partner
Srebrny Partner
Brązowy Partner
Partner
Patronat Honorowy
Patronat Instytucjonalny
Patroni medialni
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.