Retail Challenge Poland 2023
Solidarni z Ukrainą!

IV FORUM LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

28-29 września 2022 r., Hotel Arche, Warszawa

10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego
w dobie transformacji cyfrowej i nowych modeli biznesowych

Od wielu miesięcy zmagamy się z wyzwaniami w gospodarce: rosnącą inflacją, wysokimi kosztami paliw, skutkami wojny w Ukrainie czy wprowadzeniem Polskiego Ładu. Rosną również koszty zatrudnienia, a pracownika znacznie trudniej pozyskać i utrzymać. Zachowanie zakupowe konsumentów zmieniły się od czasów pandemii, zmienił się także jego styl życia i pracy. Wszystkie te okoliczności powodują, że sieci handlowe przechodzą gwałtowne zmiany w kierunku rozwiązań cyfrowych, a także modyfikują swoje modele biznesowe szukając nowych rozwiązań. Granice między handlem detalicznym a innymi branżami się zacierają, a to wymaga od firm elastyczności i niesztampowego podejścia do prowadzenia biznesu.

Zapytaliśmy praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych o ich największe wyzwania.
Ponad 70-ciu z nich podzieliło się z nami tematami, które są dla nich kluczowe, są to m.in.:
digitalizacja retailu na wielu poziomach, nowa rola sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, szukanie remedium na przerwane łańcuchy dostaw, nowe możliwości sprzedaży: metaverse, social selling, live selling, czy rozwój q-commerce.

Zapraszamy sieci food i non food, oraz dostawców z sektorów FMCG i dobra trwałe do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na 10 największych wyzwań sektora retail w Polsce.

Katarzyna Klimkiewicz

Katarzyna Klimkiewicz

Managing Director

katarzyna.klimkiewicz@braveconferences.pl
Linkedin

DO FORUM POZOSTAŁO

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

WŚRÓD PRELEGENTÓW

Oczekujemy na zdjęcie Prelegenta
Pierwszy raz w brave.

Sławomir Nitek

Regional Director for Poland, Czech and Austria
ACTION
Linkedin
Ewelina Jarosińska
Pierwszy raz w brave.

Ewelina Jarosińska

Członkini Zarządu, Member of the Board of Directors
KAUFLAND
Linkedin
Robert Rękas
Pierwszy raz w brave.

Robert Rękas

Prezes Zarządu
LEWIATAN HOLDING
Linkedin
Katarzyna Jańczak-Stefanide
Pierwszy raz w brave.

Katarzyna Jańczak-Stefanide

General Manager
BRICOMARCHE
Linkedin
Krzysztof Bajołek

Krzysztof Bajołek

CEO
ANSWEAR
Linkedin
Łukasz Kierus
Pierwszy raz w brave.

Łukasz Kierus

Prezes Zarządu
GLOSEL
CEO
TANIAKSIAZKA.PL, BEE.PL
Linkedin
Tomasz Wienke
Pierwszy raz w brave.

Tomasz Wienke

Prezes Zarządu
MAJSTER BUDOWLANE ABC
Linkedin
Pierwszy raz w brave.

Monika Kolaszyńska

Chief Executive Officer
SUPER-PHARM POLAND
Linkedin
Oczekujemy na zdjęcie Prelegentki
Pierwszy raz w brave.

Marina Dubakina

Country Retail Manager & CSO
IKEA POLAND
Linkedin
Jacek Palec
Pierwszy raz w brave.

Jacek Palec

CEO
FRISCO
Linkedin
Tomasz Pawluk
Pierwszy raz w brave.

Tomasz Pawluk

Prezes
KAN
Linkedin
Sylwia Ciszewska
Pierwszy raz w brave.

Sylwia Ciszewska

Dyrektor Zarządzająca
CAL PRAWDZIWE DRZWI
Linkedin
Marek Sumiła
Pierwszy raz w brave.

Marek Sumiła

Dyrektor Zarządzający
DANONE I ŻYWIEC ZDRÓJ
Linkedin
Victoria Abramova
Pierwszy raz w brave.

Victoria Abramova

CEO
MARS WRIGLEY
Linkedin
Anna-Podkowińska Tretyn

Anna Podkowińska-Tretyn

Chief International Business Officer
EVERLI
Linkedin
Radosław Nowak

Radosław Nowak

Managing Director
GREENYARD
Linkedin

Michał Gajkowski

Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu
DOUGLAS
Linkedin
Wojciech Wieroński
Pierwszy raz w brave.

Wojciech Wieroński

Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów
MEDIAMARKTSATURN POLSKA
Linkedin
Szymon Bujalski

Szymon Bujalski

Member of the Board
MODIVO
Linkedin
Pierwszy raz w brave.

Marta Fryzowska

Wiceprezeska
VRG
Linkedin
Oczekujemy na zdjęcie Prelegentki
Pierwszy raz w brave.

Renata Kinde-Czyż

Prezes Zarządu
METRO PROPERTIES
Linkedin
Pierwszy raz w brave.

Thomas Knudsen

Managing Director, Eastern Europe
PANDORA
Linkedin
Pierwszy raz w brave.

Michał Nawrocki

Wiceprezes
TERG (MEDIA EXPERT)
Linkedin
Pierwszy raz w brave.
Daniel Rogiński
Pierwszy raz w brave.

Daniel Rogiński

General Manager CEE
ZALANDO
Linkedin

DLACZEGO
WARTO
WZIĄĆ
UDZIAŁ:

Dlaczego warto?

Najważniejsze spotkanie głównych uczestników sektora retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food

Dlaczego warto?

Odpowiedzi na 10 najważniejszych wyzwań handlu w Polsce – program stworzony na bazie 70+ rozmów z ekspertami

Dlaczego warto?

2 intensywne dni, 6 sesji specjalistycznych każdego dnia, odpowiadających na kluczowe wyzwania sektora retail

Dlaczego warto?

120+ prelegentów: rożne formy prezentacji: fireside chats • case studies • dyskusje panelowe & wieczorny networking

Dlaczego warto?

W forum udział biorą managerowie wyższego i średniego szczebla. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów, badań

Dlaczego warto?

Najnowsze rozwiązania i narzędzia, dedykowane sektorowi retail i wspierające transformację cyfrową oraz zmiany modeli biznesowych

10 WYZWAŃ SEKTORA RETAIL

strategie rynku retail

sprzedaż wielokanałowa: omnicommerce

e-commerce: live&social commerce
digitalizacja w retailu: procesy i technologie
leadership – przywództwo w trudnych czasach
strategie komunikacji z klientami
green retailing
rozwój dostawców, współpraca sieć-dostawca
Digital Customer

digital customer

automatyzacja i planowanie dostaw w czasach niedoboru

Spotkanie rekomendują:

Retail Forum Challenge to doskonałe miejsce wymiany doświadczeń i dobrych praktyk. Jakość wystąpień i dyskusji gwarantują specjaliści – reprezentanci największych graczy na polskim i międzynarodowym rynku. Organizacja wydarzenia sprzyja networkingowi. Polecam udział zarówno prelegentom jak i specjalistom, którzy chcą poszerzać swoja wiedzę w obszarze Retailu.

Artur Ciupka
Członek Zarządu
OTCF

Retail Challenge dzięki swej unikalnej formule łączy dostęp do eksperckiej wiedzy rynkowej, dostarczanie inspiracji i wskazywanie możliwych rozwiązań na złożone problemy biznesowe.

Marcin Mielniczuk
Dyrektor e-Commerce
EZEBRA

(…) warto wziąć udział ze względu na bardzo ciekawy dobór tematów i prezenterów oraz szerokie możliwości networkingu łączące dostawców i klientów.

Maciej Buba
Omnichannel Development Director
CCC

Retail challenge to ciekawe tematy i eksperci z rynku, możliwość zdobycia wiedzy i networkingu. Warto tam być.

Aleksandra Kurzaj
E-commerce Senior Team Manager
DANONE

Forum Retail Challenge Poland to zarówno ciekawe panele i prezentacje ale także wspaniała okazja do spotkania z praktykami i ekspertami rynku.

Marek Cynowski
CEO & Co-Founder
REBEL TANG

Dobre miejsce do wymiany doświadczeń i poznania ekspertów z dziedziny jaka nas interesuje. Duży wybór spotkań w małych grupach, co zawsze sprzyja wymianie doświadczeń i zbudowaniu relacji.

Karolina Tarnawska
Global Indirect Procurement Director
PEPCO

Forum daje możliwość pokazania różnych perspektyw biznesu, a podczas paneli dyskusyjnych rozmowę osób, które na co dzień współpracują, negocjują, budują, czasem pewnie też spierają się.
To ciekawe móc poznać perspektywę zupełnie innych branż. Szczególnie jeśli tak jak ja od wielu lat jesteśmy związani tylko z jedną z nich.


Edyta Pietrzak
Dyrektor Sprzedaży
MAURISSE

Retail Challenge to nie tylko świetna okazja do otrzymania solidnej dawki wiedzy na temat wyzwań jakie stoją przed nami, ale także idealna przestrzeń do nawiązania nowych kontaktów i bezpośredniej wymiany doświadczeń biznesowych. To wszystko w połączeniu z dobrą organizacją tworzy wydarzenie, którego po prostu nie można przegapić! Polecam!


Dominik Olejko
Regional Customer Insights, & Engagement Manager
H&M

Retail Challenge to okazja na poznanie praktycznych sposobów pracy w handlu, spotkanie liderów biznesu, którzy dzielą się historiami zmian w swoich zespołach. Mimo 15 lat doświadczeń, z ostatniego forum również wyciągnąłem ciekawą lekcję.

Adam Sobolewski
Autor bloga
LOGISTYKA PO PROSTU


It was a pleasure to take part and congratulations to you and your team for hosting a great event!
We will stay in touch!

Thomas Knudsen
Managing Director, Eastern Europe
PANDORA

Serdecznie dziękuję za zaproszenie do wzięcia udziału w bardzo interesującym panelu. Wielkie brawa dla Pani Moniki [Tenczyńskiej] za dobór tematów i ciekawe prowadzenie dyskusji. Otwarta wymiana myśli, różne spojrzenia i perspektywy na poruszaną tematykę oraz pełna sala niech będą najlepszą rekomendacją panelu.

Ryszard Wysokiński
HoD Investor Relationship Management
KAUFLAND

Bardzo dziękuję Wszystkim za stworzenie dobrej atmosfery do ciekawej dyskusji.
Nasze spotkanie dla mnie to kolejny dowód, że warto rozmawiać i wzajemnie się inspirować.
Życzę Wszystkim samych sukcesów i do zobaczenia.

Mariusz Siedlik
Sales Director
TCHIBO WARSZAWA

(…) Atmosfera była angażująca a klimat do rozmów dobry. Dzięki za wspólnie spędzony czas oraz wymianę wiedzy & pomysłów. Również mam nadzieję na kolejne spotkania.

Michał Baranowski
Dyrektor Sprzedaży Polska
COLIAN

(…) znakomicie było poznać perspektywę każdego z ekspertów na temat przyszłości rynku. Jednocześnie myślę, że nasz panel był tylko wstępem do interesujących rozmów i wierzę, że będziemy mieli okazję jeszcze nie raz w tym gronie wymieniać się doświadczeniami.

Radosław Łach
Sales Director
PRZELEWY24

(…) Z konferencjami jest jak z książkami: jeśli po przeczytaniu pozostaje w głowie chociaż jeden ważny wniosek do zastosowania w codziennej pracy/życiu to oznacza, że było warto – ja mam ich kilka.

Bartosz Piotrowski
Head of e-commerce
NEONET

Retail Challenge Poland to wydarzenie, które naprawdę integruje branżę i zapewnia przestrzeń do inspirujących dyskusji.

Krzysztof Białkowski
Director Regional Marketing
ZALANDO

Retail Challenge to przestrzeń interesujących dyskusji i nieszablonowych wniosków.

Jakub Knauer
Logistics Projects Manager
JERONIMO MARTINS

W swoim życiu zawodowym miałem okazję wielokrotnie brać udział w różnego rodzaju konferencjach. Spotkanie przez Was zorganizowane pod względem frekwencji, dobranych tematów i organizacji plasuje się w TOP3 moich dotychczasowych doświadczeń konferencyjnych. Gratuluję!

Grzegorz Rogaliński
CEO
EXORIGO-UPOS

Perfekcyjnie zorganizowane wydarzenie spędzone w zacnym gronie profesjonalistów.

Jarosław Uczkiewicz
Dyrektor ds. E-commerce i Digital
GRUPA FERAX

Retail Challenge Poland to świetna przestrzeń do networkingu w branży, a poruszane tematy podczas paneli dyskusyjnych to ciekawe źródło wiedzy na podstawie konkretnych case studies.

Joanna Karasek
Współwłaściciel, Dyrektor ds. Marketingu
PRIMAVERA PARFUM

Konferencje z udziałem przedstawicieli instytutów badawczych, producentów oraz największych sieci handlowych obecnych w naszym kraju, to jedna z niewielu okazji do spotkań, wymiany wiedzy i wzajemnych doświadczeń. Dziękuję za jak zawsze sprawną organizację wydarzenia i liczę, że spotkamy się w przyszłym roku.

Robert Rękas
Prezes Zarządu
LEWIATAN HOLDING

(…) bo to chyba była najlepsza konferencja na jakiej byłam w tym roku! (…)
Merytoryka, dobór tematów, prelegenci – najwyższa jakość (…) Jestem zaszczycona, bo dostaję jeszcze więcej gratulacji i podziękowań za prowadzenie plenarki (…)
Hello Brave Conferences – jesteście Najlepsi!!!!

Dorota Bachman
Prezes
TUZWIERZAKI.PL
Współzałożycielka
FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

(…) wszechobecna inspiracja, wspaniali ludzie! Wspierająca się społeczność, z poszanowaniem dla własnej konkurencyjności – o to w biznesie przecież chodzi! Szczególnie dzisiaj, by być w tym razem, a nie osobno. Łączy nas jedno, najważniejsze spoiwo – KLIENT!

Katarzyna Wojnar
Customer Strategy Director
ALDI

PARTNERZY

 

Złoty Partner

Google Cloud
tikrow
adyen

Srebrny Partner

exorigos upos
sap
sap
MIRAKL

Brązowy Partner

OPTIDATA
adcookie
Accenture Song
TIDK
Strix
Tealium
Syndigo
ValueTank
TIDK

Partner

streamsoft
stuart.
stuart.
stuart.
Allego
global4net

Patronat Honorowy

Patronat Instytucjonalny

Patroni medialni

oohmagazine
ams-logo
SILANAUKI.PL
e-gospodarka.pl
Marketing przy kawie
FASHIONBUSINESS.PL
AMBIENTE.INFO.PL
Poradnik Przedsiębiorcy

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.