After Event Inspirators Zone

Zapraszamy Cię do After Event Inspirators Zone, tutaj możesz zadać pytania naszym ekspertom i poruszyć tematy na które nie było czasu podczas eventu.

To okazja do konsultacji z managerami, którzy specjalizują się w wielu, różnych obszarach retail.

Masz wyzwanie? Problem? Potrzebujesz konsultacji?

Wyślij wiadomość z pytaniem, wybierając Inspiratora!

Urszula Kruczek

Dyrektor Sprzedaży Rynku Retail i Usług ICT

T-MOBILE
Ewa Pytkowska

Dyrektor Sprzedaży Polska

CHECKPOINT SYSTEMS
Bartosz Mekkier

Ekspert e-Commerce

SAP
Łukasz Chmaj

Wiodący Konsultant Logistyczny w

CHMAJ Group
Maksymilian Litwinow

Dyrektor zarządzający

Rebel Media
Paweł Wojciechowski

Business Director

PERFORMICS
Piotr Sztabiński

Business Development Director

OPINIONWAY
Mordasiewicz Szymon
Szymon Mordasiewicz

Commercial Director Consumer Panel Poland

GFK

Zdaniem eksperta

Cyfryzacja handlu detalicznego

„Nowa normalność” wyzwoliła galopującą cyfryzację. Co to może oznaczać dla handlu detalicznego? Nadchodzi era IT, jako obszaru przynoszącego krytyczny wkład w osiąganie strategicznych celów biznesowych branży Retail.
Wśród wielu dużych haseł: Internet of Things, RFID, Artifical Intelligence, Machine Learning, Blockchain czy nawet Cloud Computing trzeba znaleźć wspólny mianownik, którym staje się szeroko pojęta cyfrowa transformacja.
Pojawia się potrzeba nowych ról w organizacji, jak Chief Technology Officer, czy Chief Digital Officer rozumiejących rolę nowych, ale już sprawdzonych i stabilnych, technologii w kontekście ich wpływu na wyniki firmy. Wtedy może powstać długoterminowa strategia cyfryzacji w sieci handlowej tak, by nie były to punktowe wdrożenia modnych technologii, ale raczej spójny plan wspierający osiąganie celów biznesowych organizacji na kolejne lata. Nie można w tym wszystkim zapomnieć o kliencie, którego potrzeby znacznie ostatnio ewoluowały i bez zmiany podejścia i nowoczesnej strategii cyfrowego rozwoju nie da się już zaspokoić.

Ewa Pytkowska

Dyrektor Sprzedaży
Checkpoint Systems

Inwestować czy oszczędzać? jakie strategie przyjmie retail?

Zmiana przyzwyczajeń zakupowych klientów poprzez zwiększanie udziału e-commerce w łącznej sprzedaży, przy jednoczesnym spadku sprzedaży w kanale sieci stacjonarnej, powoduje konieczność wprowadzenie zmian w retailu. Dotychczas, największą przewagą sprzedaży off-line nad on-line była natychmiastowa dostępność produktów (pobranie z półki) oraz możliwość „przetestowania”, np. przymierzenie ubrań lub butów, ocena komfortu użytkowania, dotknięcie faktury przedmiotu, itp.
Firmy, które w kanale on-line pozwolą klientowi zachować te zalety sprzedaży stacjonarnej, przyciągną najwięcej klientów. Aby osiągnąć ten cel, konieczne są inwestycje w logistykę, której celem będzie skrócenie czasu realizacji dostawy do absolutnego minimum, przy zachowaniu elastyczności w terminie i miejscu dostawy. Prawdopodobnie, powrócą też do ponownego rozpatrzenia technologie wizualizujące produkty i dające klientowi ilość informacji zbliżoną do tych, które nabyłby w sklepie stacjonarnym.
Dopasowanie się do nowej rzeczywistości, wymusza na retail wprowadzanie bardzo szybkich zmian, a inwestowanie w odpowiednie technologie i rozwiązania, zaowocuje zainteresowaniem klientów.

Łukasz Chmaj
Wiodący Konsultant Logistyczny w
CHMAJ GROUP

Jakie formy reklamy są dziś najbardziej efektywne dla sektora?

W dzisiejszych czasach jesteśmy zalewani reklamami. Szacuje się, że każdego dnia przyjmujemy około 5000 komunikatów reklamowych. Planując kampanię musimy zadbać więc o to, by „przebić” się z przekazem, zostać zrozumianym i zapamiętanym. Wybór formy reklamy powinien być zawsze powiązany z celami, które chcemy osiągnąć. Niezwykle ważna jest jakość oferowanego contentu oraz dobór mediów, pozwalający nie tylko dotrzeć do wybranej grupy docelowej, ale prowadzić z nią aktywny dialog.

Maksymilian Litwinow
Dyrektor zarządzający
Rebel Media

8 + 11 =

Partnerzy edycji 2020

Główny Partner Forum

Partner Sesji Głównej

Partner Sesji
e-commerce

Partner Sesji
Omnichannel

Partner Sesji
Retail Strategies for the Future

Partner Sesji
Logistics & Omnichannel Supply Chain

Partner Sesji
Retailer & Supplier Cooperation

Partner Sesji
New HR Model in New Normality

Partnerzy

Partner merytoryczny

Patroni edycji 2020

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.