Retail Challenge 2024

V FORUM
LIDERÓW HANDLU
OFF- & ON-LINE

27-28 września 2023 r. | Warszawa

10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego w dobie kryzysu

Obecnie sieci detaliczne obserwują uważnie dynamicznie zmieniające się trendy konsumenckie oraz silnie stawiają na rozwój marek własnychlojalizowanie klientów przy pomocy rozwiązań cyfrowych. Szukają możliwości oszczędności gdzie tylko się da i automatyzują, co mogą.

Czego obawiają się najbardziej? Dalszego spadku konsumpcji i siły nabywczej konsumentów, utraty rentowności i rosnących kosztów. Zmianie ulega także postrzeganie kanału e-commerce, którego rozwój i wzrosty wyraźnie wyhamowały. Niektórzy mówią, że wraca do łask model ROPO.

Tak jak co roku, zapytaliśmy praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych o ich największe wyzwania.

Ponad 70-ciu z nich podzieliło się z nami tematami, które są dla nich kluczowe, a są to m.in.: walka z kosztami: dopasowanie strategii sprzedaży i lojalizowania konsumenta w związku z totalną zmianą jego zachowań zakupowych, przyciąganie klienta do kanału off i modyfikacja roli sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, walka o rentowność w e-commerce, raportowanie ESG i eko retail, dyrektywa Omnibus i jej wpływ na promocje firm, zmieniający się rynek pracownika na rynek pracodawcy, czy przyszłość formatów wobec dominującej roli dyskontów w okresie kryzysu.  

Zapraszamy sieci food i non food, oraz dostawców z sektorów: FMCG i dobra trwałe do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na wyzwania, znalezienia gotowych rozwiązań ale i debaty nad trudnymi tematami, na które często nie ma jednoznaczych odpowiedzi. Gwarantujemy wysoki poziom merytoryczny spotkania i wieczorny networking!

Katarzyna Klimkiewicz

Managing Director

katarzyna.klimkiewicz@braveconferences.pl
Linkedin

DO FORUM POZOSTAŁO

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

WŚRÓD PRELEGENTÓW

Tomasz Kwiatkiewicz
Pierwszy raz w brave.

Tomasz Kwiatkiewicz

Prezes
YES
Linkedin
Marek Kaczmarek
Pierwszy raz w brave.

Marek Kaczmarek

Prezes Zarządu
INTERSPORT
Linkedin
Jacek Palec
Pierwszy raz w brave.

Jacek Palec

CEO
FRISCO
Linkedin
Tomasz Waligórski
Pierwszy raz w brave.

Tomasz Waligórski

General Manager
INTERMARCHÉ
Linkedin
Andrzej Sadecki
Pierwszy raz w brave.

Andrzej Sadecki

Country Sales Director
IKEA POLAND
Linkedin
Oczekujemy na zdjecie prelegenta
Pierwszy raz w brave.

Marcin Langowski

Managing Director Dealz CEE, Board Member
PEPCO POLAND
Linkedin
Konrad Jezierski
Pierwszy raz w brave.

Konrad Jezierski

Omni Sales Director, Członek Zarządu
KOMFORT
Linkedin
Karolina Szuba
Pierwszy raz w brave.

Karolina Szuba

COO, Board Member
SUPER-PHARM
Linkedin
Agnieszka Radawiec
Pierwszy raz w brave.

Agnieszka Radawiec

Chief Marketing and Digital Officer
OBI
Linkedin
Łukasz Olszewski
Pierwszy raz w brave.

Łukasz Olszewski

Dyrektor Działu Wsparcia Operacyjnego i Rozwoju
STOKROTKA
Linkedin
Jakub Grzelak
Pierwszy raz w brave.

Jakub Grzelak

Managing director of retail
CCC
Linkedin
Oczekujemy na zdjecie prelegenta
Pierwszy raz w brave.

Michał Russak

Director of IT, Member of Executive Committee
BRICOMAN POLSKA
Linkedin
Wojciech Gondek
Pierwszy raz w brave.

Wojciech Gondek

Supply Chain & Logistics Director
CASTORAMA
Linkedin
Natalia Rychel-Skolik
Pierwszy raz w brave.

Natalia Rychel-Skolik

Supply Chain Design Director
AUCHAN
Linkedin
Marcin Kuś
Pierwszy raz w brave.

Marcin Kuś

Dyrektor Komercyjny CEE, Prezes Zarządu
BAHLSEN POLSKA
Linkedin
Izabela Babińska
Pierwszy raz w brave.

Izabela Babińska

Head of Omnichannel
DECATHLON
Linkedin
Grzegorz Chojnacki
Pierwszy raz w brave.

Grzegorz Chojnacki

Director Operations Logistics
AUCHAN
Linkedin
Artur Gajewski
Pierwszy raz w brave.

Artur Gajewski

CMO, R&D, Quality Director, Board Member
FOODWELL
Linkedin
Wiesław Majewski
Pierwszy raz w brave.

Wiesław Majewski

Ekspert supply chain retail
& eCommerce, Doradca zarządu
DR.MAX
Linkedin
Oczekujemy na zdjecie prelegenta
Pierwszy raz w brave.

Jakub Leszczyński

Marketing Director, x-kom.de
& combat.pl
X-KOM
Linkedin

DLACZEGO WARTO
WZIĄĆ UDZIAŁ:

Retail Challenge 2023

Najważniejsze spotkanie głównych uczestników sektora retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food

Retail Challenge 2023

Odpowiedzi na 10 najważniejszych wyzwań handlu w Polsce – program stworzony na bazie 70+ rozmów z ekspertami

Retail Challenge 2023

2 intensywne dni, 5 sesji specjalistycznych każdego dnia, odpowiadających na kluczowe wyzwania sektora retail

Retail Challenge 2023

120+ prelegentów: rożne formy prezentacji: fireside chats • case studies • dyskusje panelowe & wieczorny networking

Retail Challenge 2023

W forum udział biorą managerowie wyższego i średniego szczebla. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu

Retail Challenge 2023

Najnowsze rozwiązania i narzędzia, dedykowane sektorowi retail i wspierające automatyzację i zarządzanie kosztami

DLACZEGO
WARTO
WZIĄĆ
UDZIAŁ:

10 WYZWAŃ

SEKTORA RETAIL

KRYZYS A STRATEGIE ROZWOJU RYNKU RETAIL

KRYZYS A STRATEGIE ROZWOJU RYNKU RETAIL

DIGITALIZACJA RETAILU

DIGITALIZACJA RETAILU

SPRZEDAŻ OMNICHANNEL

SPRZEDAŻ OMNICHANNEL

RENTOWNOŚĆ E-COMMERCE

RENTOWNOŚĆ
E-COMMERCE

OSZCZĘDNOŚCI W LOGISTYCE

OSZCZĘDNOŚCI
W LOGISTYCE

ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW

ZMIANY
W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW

PROMOCJE VERSUS DYREKTYWA OMNIBUS

PROMOCJE VERSUS DYREKTYWA OMNIBUS

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW

STRATEGIE ESG

STRATEGIE ESG

RETAIL INTELLIGENCE

RETAIL INTELLIGENCE

Spotkanie rekomendują:

Retail Forum Challenge to doskonałe miejsce wymiany doświadczeń i dobrych praktyk. Jakość wystąpień i dyskusji gwarantują specjaliści – reprezentanci największych graczy na polskim i międzynarodowym rynku. Organizacja wydarzenia sprzyja networkingowi. Polecam udział zarówno prelegentom jak i specjalistom, którzy chcą poszerzać swoja wiedzę w obszarze Retailu.

Artur Ciupka
Członek Zarządu
OTCF

Retail Challenge dzięki swej unikalnej formule łączy dostęp do eksperckiej wiedzy rynkowej, dostarczanie inspiracji i wskazywanie możliwych rozwiązań na złożone problemy biznesowe.

Marcin Mielniczuk
Dyrektor e-Commerce
EZEBRA

(…) warto wziąć udział ze względu na bardzo ciekawy dobór tematów i prezenterów oraz szerokie możliwości networkingu łączące dostawców i klientów.

Maciej Buba
Omnichannel Development Director
CCC

Retail challenge to ciekawe tematy i eksperci z rynku, możliwość zdobycia wiedzy i networkingu. Warto tam być.

Aleksandra Kurzaj
E-commerce Senior Team Manager
DANONE

Forum Retail Challenge Poland to zarówno ciekawe panele i prezentacje ale także wspaniała okazja do spotkania z praktykami i ekspertami rynku.

Marek Cynowski
CEO & Co-Founder
REBEL TANG

Dobre miejsce do wymiany doświadczeń i poznania ekspertów z dziedziny jaka nas interesuje. Duży wybór spotkań w małych grupach, co zawsze sprzyja wymianie doświadczeń i zbudowaniu relacji.

Karolina Tarnawska
Global Indirect Procurement Director
PEPCO

Forum daje możliwość pokazania różnych perspektyw biznesu, a podczas paneli dyskusyjnych rozmowę osób, które na co dzień współpracują, negocjują, budują, czasem pewnie też spierają się.
To ciekawe móc poznać perspektywę zupełnie innych branż. Szczególnie jeśli tak jak ja od wielu lat jesteśmy związani tylko z jedną z nich.


Edyta Pietrzak
Dyrektor Sprzedaży
MAURISSE

Retail Challenge to nie tylko świetna okazja do otrzymania solidnej dawki wiedzy na temat wyzwań jakie stoją przed nami, ale także idealna przestrzeń do nawiązania nowych kontaktów i bezpośredniej wymiany doświadczeń biznesowych. To wszystko w połączeniu z dobrą organizacją tworzy wydarzenie, którego po prostu nie można przegapić! Polecam!


Dominik Olejko
Regional Customer Insights, & Engagement Manager
H&M

Retail Challenge to okazja na poznanie praktycznych sposobów pracy w handlu, spotkanie liderów biznesu, którzy dzielą się historiami zmian w swoich zespołach. Mimo 15 lat doświadczeń, z ostatniego forum również wyciągnąłem ciekawą lekcję.

Adam Sobolewski
Autor bloga
LOGISTYKA PO PROSTU


It was a pleasure to take part and congratulations to you and your team for hosting a great event!
We will stay in touch!

Thomas Knudsen
Managing Director, Eastern Europe
PANDORA

Serdecznie dziękuję za zaproszenie do wzięcia udziału w bardzo interesującym panelu. Wielkie brawa dla Pani Moniki [Tenczyńskiej] za dobór tematów i ciekawe prowadzenie dyskusji. Otwarta wymiana myśli, różne spojrzenia i perspektywy na poruszaną tematykę oraz pełna sala niech będą najlepszą rekomendacją panelu.

Ryszard Wysokiński
HoD Investor Relationship Management
KAUFLAND

Bardzo dziękuję Wszystkim za stworzenie dobrej atmosfery do ciekawej dyskusji.
Nasze spotkanie dla mnie to kolejny dowód, że warto rozmawiać i wzajemnie się inspirować.
Życzę Wszystkim samych sukcesów i do zobaczenia.

Mariusz Siedlik
Sales Director
TCHIBO WARSZAWA

(…) Atmosfera była angażująca a klimat do rozmów dobry. Dzięki za wspólnie spędzony czas oraz wymianę wiedzy & pomysłów. Również mam nadzieję na kolejne spotkania.

Michał Baranowski
Dyrektor Sprzedaży Polska
COLIAN

(…) znakomicie było poznać perspektywę każdego z ekspertów na temat przyszłości rynku. Jednocześnie myślę, że nasz panel był tylko wstępem do interesujących rozmów i wierzę, że będziemy mieli okazję jeszcze nie raz w tym gronie wymieniać się doświadczeniami.

Radosław Łach
Sales Director
PRZELEWY24

(…) Z konferencjami jest jak z książkami: jeśli po przeczytaniu pozostaje w głowie chociaż jeden ważny wniosek do zastosowania w codziennej pracy/życiu to oznacza, że było warto – ja mam ich kilka.

Bartosz Piotrowski
Head of e-commerce
NEONET

Retail Challenge Poland to wydarzenie, które naprawdę integruje branżę i zapewnia przestrzeń do inspirujących dyskusji.

Krzysztof Białkowski
Director Regional Marketing
ZALANDO

Retail Challenge to przestrzeń interesujących dyskusji i nieszablonowych wniosków.

Jakub Knauer
Logistics Projects Manager
JERONIMO MARTINS

W swoim życiu zawodowym miałem okazję wielokrotnie brać udział w różnego rodzaju konferencjach. Spotkanie przez Was zorganizowane pod względem frekwencji, dobranych tematów i organizacji plasuje się w TOP3 moich dotychczasowych doświadczeń konferencyjnych. Gratuluję!

Grzegorz Rogaliński
CEO
EXORIGO-UPOS

Perfekcyjnie zorganizowane wydarzenie spędzone w zacnym gronie profesjonalistów.

Jarosław Uczkiewicz
Dyrektor ds. E-commerce i Digital
GRUPA FERAX

Retail Challenge Poland to świetna przestrzeń do networkingu w branży, a poruszane tematy podczas paneli dyskusyjnych to ciekawe źródło wiedzy na podstawie konkretnych case studies.

Joanna Karasek
Współwłaściciel, Dyrektor ds. Marketingu
PRIMAVERA PARFUM

Konferencje z udziałem przedstawicieli instytutów badawczych, producentów oraz największych sieci handlowych obecnych w naszym kraju, to jedna z niewielu okazji do spotkań, wymiany wiedzy i wzajemnych doświadczeń. Dziękuję za jak zawsze sprawną organizację wydarzenia i liczę, że spotkamy się w przyszłym roku.

Robert Rękas
Prezes Zarządu
LEWIATAN HOLDING

(…) bo to chyba była najlepsza konferencja na jakiej byłam w tym roku! (…)
Merytoryka, dobór tematów, prelegenci – najwyższa jakość (…) Jestem zaszczycona, bo dostaję jeszcze więcej gratulacji i podziękowań za prowadzenie plenarki (…)
Hello Brave Conferences – jesteście Najlepsi!!!!

Dorota Bachman
Prezes
TUZWIERZAKI.PL
Współzałożycielka
FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

(…) wszechobecna inspiracja, wspaniali ludzie! Wspierająca się społeczność, z poszanowaniem dla własnej konkurencyjności – o to w biznesie przecież chodzi! Szczególnie dzisiaj, by być w tym razem, a nie osobno. Łączy nas jedno, najważniejsze spoiwo – KLIENT!

Katarzyna Wojnar
Customer Strategy Director
ALDI

PARTNERZY

 

Główny Partner

Google

Złoty Partner

adyen

Srebrny Partner

exorigos upos
MIRAKL
TIDK
TIDK
MIRAKL

Brązowy Partner

Unity Group
Strix
TIDK

Partner

stuart.

Patronat Honorowy