

Schemat forum
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
1 dzień forum, 25 września 2024 r.
SESJA PLENARNA | JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM
Warsztaty – Problem Solving Zone
podział NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE:
STRATEGIE
OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE
DIGITALIZACJA
RETAILU
KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL
ASORTYMENT, CENA
I MARKA WŁASNA
PHYGITAL
2 dzień forum 2 dzień, 26 września 2024 r.
SESJA PLENARNA | WOJNA CENOWA & PŁACA MINIMALNA & KOSZTY
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY
MARKETPLACE
& CROSSBORDER
DIGITALIZACJA
RETAILU
KONSUMENT:
JEGO ATENCJA
I PORTFL
PHYGITAL
PROGRAM FORUM
2 dzień, 26 września 2024 r.
7:45*
REJESTRACJA
8:45
PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA:
WOJNA CENOWA & PŁACA MINIMALNA I ICH WPŁYW NA RYNEK DETALICZNY
Anna Heimberger, CEO Polska, BATEAU POLSKA, Prezes, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
9:00
Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta – czy zawsze? Jak wojna cenowa wpływa na rynek retailowy? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Patrycja Sass-Staniszewska, President, IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ
Dariusz Stolarczyk, Członek zarządu ds. detalu, DELIKATESY CENTRUM
Ryszard Jaśkowski, Prezes Zarządu, KZRSS „SPOŁEM” – oczekujemy na finalne potwierdzenie
Tomasz Stec, Partner Zarządzający, SIMON-KUCHER
Krzysztof Łuczak, Współzałożyciel, Head of Retail, GRUPA BLIX
- jaki wpływ na resztę rynku retail ma wojna cenowa?
- lojalność
- profilowanie ofert
- czy klient traci zaufanie do retailu bo czuje, że jest oszukiwany?
9:40
JĘZYK DOBRYCH RELACJI Z KLIENTEM – GOŚĆ SPECJALNY
Mateusz Adamczyk, Językoznawca, Członek Zespołu Retoryki i Komunikacji Publicznej Rady Języka Polskiego przy Prezydium, PAN
10:10
Sesja Q&A
10:15
PRZERWA NA KAWĘ
BLOK: KOSZTY W RETAILU
10:35
Rosnąca płaca minimalna i jej wpływ na organizację – dyskusja panelowa
Paneliści:
Maciej Herman, CEO, LOTTE WEDEL
Michał Krygier, Managing Director, UNILEVER BALTICS
Magdalena Krupa, Operations and Sales Director, Board Member, VISION EXPRESS
Moderatorka:
Monika Wojciechowska, Senior Executive Manager, MICHAEL PAGE
- jak zwiększać efektywność zespołów przy mniejszej liczbie zatrudnionych
- jak komunikować decyzje zarządu niezgodne z oczekiwaniami pracownika/pracowników
- gdzie znaleźć pieniądze na podwyżki
- jak sobie poradzić ze spadkiem marży
11:15
PREZENTACJA ZAREZERWOWANA DLA ZEME
11:35
Sesja Q&A
11:40
SKALOWANIE BIZNESU NA AMAZON.PL: OD LOKALNEGO SUKCESU DO MIĘDZYNARODOWEJ EKSPANSJI
Janina Rampp, Head of Marketplace, AMAZON.PL
11:45
Sesja Q&A
12:10
PREZENTACJA ZAREZERWOWANA DLA VELOMARKET
12:30
Sesja Q&A
LUNCH I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZENIE
SPRZEDAŻY
MARKETPLACE
& CROSSBORDER
DIGITALIZACJA
RETAILU
SESJA KONSUMENT: JEGO ATENCJA I PORTFL
PHYGITAL
SESJA OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY
Moderator:Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
13:35
Jak przyciągnąć ludzi do pracy w handlu (stacjonarnym)? Employee exeperience – case study
Oczekujemy na potwierdzenie
- profesjonalizm w obsłudze i znajomość produktu jako element przyciągający do sklepu stacjonarnego
14:00 | Sesja Q&A
14:05
Które z rozwiązań technologicznych PRZYCIĄGAJĄ dziś klienta do kanału stacjonarnego?
Oczekujemy na potwierdzenie
- scan & go
- just-walk-out
- jak zwiększyć ilość danych o klientach
- dostępność 24/7
- efektywność operacyjna i kosztowa
14:30 | Sesja Q&A
14:35
NA KAWĘ
15:00
Jak zmienia się dziś efektywność kanałów sprzedażowych
– dyskusja panelowa
Paneliści:Hubert Pełka, Wholesale Director CEE, L’OCCITANE GROUP
Sławomir Sitarski, Director of business development e-commerce, KOMPUTRONIK
Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW
Moderator:Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA
- sklep stacjonarny
- e-sklep
- social media
- marketplace
- aplikacja mobilna
15:40 | Zakończenie forum
SESJA MARKETPLACE
& CROSSBORDER
Moderator:Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA
13:35
W jaki sposób rozpocząć ekspansję zagraniczną za pomocą marketplace?
Artur Rompca, Head of E-commerce & Digital Marketing, ALPINUS GROUP
14:00 | Sesja Q&A
15:35
14:25 | Sesja Q&A
14:30
NA KAWĘ
15:00
Jak dziś poszerzać asortyment dzięki platformom marketplace?
Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON
15:25 | Sesja Q&A
15:30
Jak zapewnić dobrą jakość produktów i obsługę klienta na marketplace? – dyskusja panelowa
Paneliści:Agnieszka Ziętek, Head of eCommerce & Digital, MARS
Piotr Pawlak, eCommerce Manager Poland & Eastern Europe, NIVEA POLSKA
Agata Jasińska, Manager Merchant Services, AMAZON.PL
Piotr Owczarek, Operational Lead PL Sales, KAUFLAND
Moderator:Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA
16:15 | Zakończenie forum
SESJA
DIGITALIZACJA RETAILU

13:35
Które produkty digitalowe rozwijać Zgodnie z trendami i oczekiwaniami grupy docelowej oraz potrzebą organizacji – dyskusja panelowa
Paneliści:Magdalena Wiśniewska, Dyrektor Pionu Wdrażania Innowacji, BRICOMARCHE
Marcin Żyła, Chief Information Officer, ESOTIQ & HENDERSON
Piotr Hołownia, IT & Digital Director, RECKITT
14:15
Od analizy do działania, jak nawigować klienta w sklepie, aby kupił produkt?
Marcin Żyła, Chief Information Officer, ESOTIQ & HENDERSON
- czego szuka
- co kupuje
- i dlaczego wychodzi bez zakupu
14:40 | Sesja Q&A
14:45
PRZERWA
NA KAWĘ
15:00
AI – CZY TO TECHNOLOGIA, KTÓRA ZMIENI WSZYSTKO?
Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN
15:25 | Sesja Q&A
15:30 | Zakończenie forum
SESJA KONSUMENT: JEGO ATENCJA I PORTFL
13:35
STRATEGIA
MEANINGFUL BRANDS – CZY TO SIĘ OPŁACA?
Justyna Lach, Dyrektorka Działu Marketingu, YES
14:00 | Sesja Q&A
BLOK Retail Media
14:05
Retail Media First Future
Dorota Dałek, Senior Media Strategist, ALLEGRO
14:30 | Sesja Q&A
14:35
NA KAWĘ
15:00
Oczekujemy na potwierdzenie tematu
Bartosz Grodny, Brand Parntership Lead Central Europe, TIK TOK
15:25 | Sesja Q&A
15:30
JAK DZIŚ PROMOWAĆ MARKĘ? ROSNĄCA ROLA RETAIL MEDIA – JAKIE WYBRAĆ? – dyskusja panelowa
Paneliści:Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI
Łukasz Kuczkowski, Head of Digital Commerce Strategy PC Europe & ANZ, UNILEVER
Magdalena Albińska, e-Commerce and Digital Marketing Director, ANSWEAR
Remigiusz Chrzanowski, Chief Partner Sales Officer, HEALTH LABS CARE
16:15 | Zakończenie forum
SESJA
PHYGITAL
Moderatorka: Agnieszka Lewandowska, Menedżer ds. zarządzania relacjami z Klientem, BRW
13:35
Jak dziś budować identyczne doświadczenie zakupowe w kanałach on i off – FIRESIDE CHAT
Gość: Aleksandra Borycka, Consumer and Digital Director, Board Member, CASTORAMA
Moderatorka: Anna Heimberger, CEO Polska, BATEAU POLSKA, Prezes, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU
- uczmy się na błędach
- identyczne doświadczenie jako wyróżnik marki
- mamy te same ceny i asortyment co cały rynek – czym przyciągnąć konsumenta?
- czy samo doświadczenie wystarczy?
14:00 | Sesja Q&A
14:05
NIEOCZYWISTE ELEMENTY, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ ZAKUPOWYCH, CZYLI JAK ZAPEWNIĆ KLIENTOWI BEZPIECZEŃSTWO I ZMINIMALIZOWAĆ STRES ZWIĄZANY Z ZAKUPAMI?
Maciej Siedlewski, Omnichannel Lead, VOX CAPITAL GROUP
- jak poprawić lojalizację klienta
- doświadczenie phygital ma wpływ na wzrost sprzedaży – case study
14:30 | Sesja Q&A
14:35
NA KAWĘ
15:00
NIE TYLKO REKLAMACJE – SŁUCHAJ WSZYSTKIEGO CO MÓWI KLIENT
Katarzyna Sowa-Górska, CX Director, LEROY MERLIN
- voice of customer jako punkt wyjścia dla organizacji
- jak dziś wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta
- słuchanie ze zrozumieniem i dobry plan działania
15:25 | Sesja Q&A
15:30
JAK DZIŚ BUDOWAĆ IDENTYCZNE DOŚWIADCZENIE ZAKUPOWE W KANAŁACH ON I OFF – DYSKUSJA PANELOWA
Paneliści:Marta Wojciechowska, Omnichannel Senior Business Manager, DOUGLAS
Bartosz Pilch, Group Director of Omichannel, SIG
Radosław Sykulski, Sales Manager Central Europe Region, THE ESTÉE LAUDER COMPANIES
Moderatorka: Agnieszka Lewandowska, Menedżer ds. zarządzania relacjami z Klientem, BRW
- czy samo doświadczenie wystarczy?
- w świecie channel-free to konsumenci projektują swoje doświadczenia w czasie rzeczywistym: wybierają zaproponowane elementy i mieszają je w niespotykany dotąd sposób – czy jesteśmy na to gotowi?
16:15 | Zakończenie forum
17:00
Zakończenie forum
* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie