Program spotkania powstał dzięki wskazaniom ekspertów:

Schemat forum

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

1 dzień forum, 25 września 2024 r.

SESJA PLENARNA | JAK WYKORZYSTAĆ AI W HANDLU DETALICZNYM

Warsztaty – Problem Solving Zone
podział NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE:
STRATEGIE

OPTYMALIZACJA
E-COMMERCE

DIGITALIZACJA
RETAILU

KONSUMENT:
JEGO ATENCJA I PORTFEL

ASORTYMENT, CENA
I MARKA WŁASNA

PHYGITAL

2 dzień forum 2 dzień, 26 września 2024 r.

SESJA PLENARNA | WOJNA CENOWA & PŁACA MINIMALNA & KOSZTY

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY

MARKETPLACE
& CROSSBORDER

DIGITALIZACJA
RETAILU

KONSUMENT:
JEGO ATENCJA
I PORTFL

PHYGITAL

PROGRAM FORUM

2 dzień, 26 września 2024 r.

}

7:45*

REJESTRACJA

}

8:45

PRZYWITANIE GOŚCI, OTWARCIE FORUM

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA:

WOJNA CENOWA & PŁACA MINIMALNA
I ICH WPŁYW NA RYNEK DETALICZNY

Moderatorka sesji:

Anna Heimberger, CEO Polska, BATEAU POLSKA, Prezes, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

}

9:00

Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta – czy zawsze? Jak wojna cenowa wpływa na rynek retailowy? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Patrycja Sass-Staniszewska, President, IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ


Dariusz Stolarczyk, Członek zarządu ds. detalu, DELIKATESY CENTRUM


Ryszard Jaśkowski, Prezes Zarządu, KZRSS „SPOŁEM” – oczekujemy na finalne potwierdzenie


Tomasz Stec, Partner Zarządzający, SIMON-KUCHER


Krzysztof Łuczak, Współzałożyciel, Head of Retail, GRUPA BLIX

  • jaki wpływ na resztę rynku retail ma wojna cenowa?
  • lojalność
  • profilowanie ofert
  • czy klient traci zaufanie do retailu bo czuje, że jest oszukiwany?
}

9:40

JĘZYK DOBRYCH RELACJI Z KLIENTEM – GOŚĆ SPECJALNY

Mateusz Adamczyk, Językoznawca, Członek Zespołu Retoryki i Komunikacji Publicznej Rady Języka Polskiego przy Prezydium, PAN

}

10:10

Sesja Q&A

}

10:15

PRZERWA NA KAWĘ

BLOK: KOSZTY W RETAILU

}

10:35

Rosnąca płaca minimalna i jej wpływ na organizację – dyskusja panelowa

Paneliści:

Maciej Herman, CEO, LOTTE WEDEL


Michał Krygier, Managing Director, UNILEVER BALTICS


Magdalena Krupa, Operations and Sales Director, Board Member, VISION EXPRESS

Moderatorka:

Monika Wojciechowska, Senior Executive Manager, MICHAEL PAGE

  • jak zwiększać efektywność zespołów przy mniejszej liczbie zatrudnionych
  • jak komunikować decyzje zarządu niezgodne z oczekiwaniami pracownika/pracowników
  • gdzie znaleźć pieniądze na podwyżki
  • jak sobie poradzić ze spadkiem marży
}

11:15

PREZENTACJA ZAREZERWOWANA DLA ZEME

}

11:35

Sesja Q&A

}

11:40

SKALOWANIE BIZNESU NA AMAZON.PL: OD LOKALNEGO SUKCESU DO MIĘDZYNARODOWEJ EKSPANSJI



Janina Rampp, Head of Marketplace, AMAZON.PL

}

11:45

Sesja Q&A

}

12:10

PREZENTACJA ZAREZERWOWANA DLA VELOMARKET 


}

12:30

Sesja Q&A

LUNCH I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZENIE
SPRZEDAŻY

MARKETPLACE
& CROSSBORDER

DIGITALIZACJA
RETAILU

SESJA KONSUMENT: JEGO ATENCJA I PORTFL

PHYGITAL

SESJA OMNICOMMERCE:
ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

}

13:35

Jak przyciągnąć ludzi do pracy w handlu (stacjonarnym)? Employee exeperience – case study

Oczekujemy na potwierdzenie

  • profesjonalizm w obsłudze i znajomość produktu jako element przyciągający do sklepu stacjonarnego
}

14:00 | Sesja Q&A

}

14:05

Które z rozwiązań technologicznych PRZYCIĄGAJĄ dziś klienta do kanału stacjonarnego?

Oczekujemy na potwierdzenie

  • scan & go
  • just-walk-out
  • jak zwiększyć ilość danych o klientach
  • dostępność 24/7
  • efektywność operacyjna i kosztowa
}

14:30 | Sesja Q&A

}

14:35

PRZERWA
NA KAWĘ
}

15:00

Jak zmienia się dziś efektywność kanałów sprzedażowych
– dyskusja panelowa

Paneliści:
Hubert Pełka, Wholesale Director CEE, L’OCCITANE GROUP

Sławomir Sitarski, Director of business development e-commerce, KOMPUTRONIK

Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel, BRW

Moderator:
Maksymilian Litwinow, Dyrektor Zarządzający, REBEL MEDIA

  • sklep stacjonarny
  • e-sklep
  • social media
  • marketplace
  • aplikacja mobilna
}

15:40 | Zakończenie forum

SESJA MARKETPLACE
& CROSSBORDER

Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA

}

13:35

W jaki sposób rozpocząć ekspansję zagraniczną za pomocą marketplace?

Artur Rompca, Head of E-commerce & Digital Marketing, ALPINUS GROUP

}

14:00 | Sesja Q&A

}

15:35

prezentacja zarezerowana dla baselinker
}

14:25 | Sesja Q&A

}

14:30

PRZERWA
NA KAWĘ
}

15:00

Jak dziś poszerzać asortyment dzięki platformom marketplace?

Joanna Kuśmierczyk, Head of Marketplace, DECATHLON

}

15:25 | Sesja Q&A

}

15:30

Jak zapewnić dobrą jakość produktów i obsługę klienta na marketplace? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Agnieszka Ziętek, Head of eCommerce & Digital, MARS

Piotr Pawlak, eCommerce Manager Poland & Eastern Europe, NIVEA POLSKA

Agata Jasińska, Manager Merchant Services, AMAZON.PL

Piotr Owczarek, Operational Lead PL Sales, KAUFLAND

Moderator:
Jakub Gierszyński, Executive Board Member, GS1 POLSKA

}

16:15 | Zakończenie forum

SESJA
DIGITALIZACJA RETAILU

Moderator:
Paweł Wojciechowski, Integrated Commerce Director, PUBLICIS GROUPE POLAND

}

13:35

Które produkty digitalowe rozwijać Zgodnie z trendami i oczekiwaniami grupy docelowej oraz potrzebą organizacji – dyskusja panelowa

Paneliści:
Magdalena Wiśniewska, Dyrektor Pionu Wdrażania Innowacji, BRICOMARCHE

Marcin Żyła, Chief Information Officer, ESOTIQ & HENDERSON

Piotr Hołownia, IT & Digital Director, RECKITT

}

14:15

Od analizy do działania, jak nawigować klienta w sklepie, aby kupił produkt?

Marcin Żyła, Chief Information Officer, ESOTIQ & HENDERSON

  • czego szuka
  • co kupuje
  • i dlaczego wychodzi bez zakupu
}

14:40 | Sesja Q&A

}

14:45

PRZERWA
NA KAWĘ

}

15:00

AI – CZY TO TECHNOLOGIA, KTÓRA ZMIENI WSZYSTKO?

Witold Kulpiński, Dyrektor Produktu Performance, AUCHAN

}

15:25 | Sesja Q&A

}

15:30 | Zakończenie forum

SESJA KONSUMENT: JEGO ATENCJA I PORTFL

}

13:35

STRATEGIA
MEANINGFUL BRANDS – CZY TO SIĘ OPŁACA?

Justyna Lach, Dyrektorka Działu Marketingu, YES

}

14:00 | Sesja Q&A

BLOK Retail Media

}

14:05

Retail Media First Future

Dorota Dałek, Senior Media Strategist, ALLEGRO

}

14:30 | Sesja Q&A

}

14:35

PRZERWA
NA KAWĘ
}

15:00

Oczekujemy na potwierdzenie tematu

Bartosz Grodny, Brand Parntership Lead Central Europe, TIK TOK

}

15:25 | Sesja Q&A

}

15:30

JAK DZIŚ PROMOWAĆ MARKĘ? ROSNĄCA ROLA RETAIL MEDIA – JAKIE WYBRAĆ? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Agnieszka Radawiec, Chief Marketing and Digital Officer, OBI

Łukasz Kuczkowski, Head of Digital Commerce Strategy PC Europe & ANZ, UNILEVER

Magdalena Albińska, e-Commerce and Digital Marketing Director, ANSWEAR


Remigiusz Chrzanowski, Chief Partner Sales Officer, HEALTH LABS CARE

}

16:15 | Zakończenie forum

SESJA
PHYGITAL

Moderatorka:
Agnieszka Lewandowska, Menedżer ds. zarządzania relacjami z Klientem, BRW

}

13:35

Jak dziś budować identyczne doświadczenie zakupowe w kanałach on i off – FIRESIDE CHAT

Gość:
Aleksandra Borycka, Consumer and Digital Director, Board Member, CASTORAMA

Moderatorka:
Anna Heimberger, CEO Polska, BATEAU POLSKA, Prezes, FUNDACJA KOBIETY E-BIZNESU

  • uczmy się na błędach
  • identyczne doświadczenie jako wyróżnik marki
  • mamy te same ceny i asortyment co cały rynek – czym przyciągnąć konsumenta?
  • czy samo doświadczenie wystarczy?
}

14:00 | Sesja Q&A

}

14:05

NIEOCZYWISTE ELEMENTY, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ ZAKUPOWYCH, CZYLI JAK ZAPEWNIĆ KLIENTOWI BEZPIECZEŃSTWO I ZMINIMALIZOWAĆ STRES ZWIĄZANY Z ZAKUPAMI?

Maciej Siedlewski, Omnichannel Lead, VOX CAPITAL GROUP

  • jak poprawić lojalizację klienta
  • doświadczenie phygital ma wpływ na wzrost sprzedaży – case study
}

14:30 | Sesja Q&A

}

14:35

PRZERWA
NA KAWĘ
}

15:00

NIE TYLKO REKLAMACJE – SŁUCHAJ WSZYSTKIEGO CO MÓWI KLIENT

Katarzyna Sowa-Górska, CX Director, LEROY MERLIN

  • voice of customer jako punkt wyjścia dla organizacji
  • jak dziś wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta
  • słuchanie ze zrozumieniem i dobry plan działania
}

15:25 | Sesja Q&A

}

15:30

JAK DZIŚ BUDOWAĆ IDENTYCZNE DOŚWIADCZENIE ZAKUPOWE W KANAŁACH ON I OFF – DYSKUSJA PANELOWA

Paneliści:Marta Wojciechowska, Omnichannel Senior Business Manager, DOUGLAS

Bartosz Pilch, Group Director of Omichannel, SIG


Radosław Sykulski, Sales Manager Central Europe Region, THE ESTÉE LAUDER COMPANIES

Moderatorka:
Agnieszka Lewandowska, Menedżer ds. zarządzania relacjami z Klientem, BRW

  • czy samo doświadczenie wystarczy?
  • w świecie channel-free to konsumenci projektują swoje doświadczenia w czasie rzeczywistym: wybierają zaproponowane elementy i mieszają je w niespotykany dotąd sposób – czy jesteśmy na to gotowi?
}

16:15 | Zakończenie forum

}

17:00

Zakończenie forum

* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie